Bij ons in het dorp woont sinds kort een super lekker blondje, ik overdrijf niet, ze lijkt sprekend op onderstaande schone dame:
![62a102c43c53fb9b99da0b6287270b07.jpg]()
Telkens wanneer ze met haar halfbloed kindje langs onze straat loopt zie je alle hoofden van mijn buren, overburen, etc., vol medelijden schudden. Vaak hoor je dan opmerkingen als: "arm dom wicht, en dat arme bastaard kindje van d'r pfff, beiden alleen en verdoemd".
Zelf zei ik laatst nog tegen mijn lekkere 19-jarige buurmeisje dat ik hoopte dat zij niet zo naïef en dom zou zijn om haar leven op een dusdanige manier te verkloten. Dat zou immers niets anders betekenen dan eindigen als de alleenstaande uitkeringstrekker met een kind met lager IQ.
(Oké, toegeven... ik hoopte wel beetje dat mijn 'advies' mijn buurmeisje qua smaak richting de veilige nerd zou helpen...

maar goed, dat is lange termijnplanning).
Anyways, als zolderkamer FOK!ker maak ik de komende periode sowieso weinig kans en mijn goal is toch minstens een girl-next-door zoals onderstaand voorbeeld:
![Gigi-Hadid-Seafolly-G-16.jpg]()
(Beetje zoals mijn buurmeisje dus).
Maar goed, ik zag mijn kans schoon bij de super lekkere milf in ons dorp. Ik heb namelijk best vaak gelezen dat niemand dit soort chicks, nadat ze zich zwanger hebben laten schoppen door een neger en daarna in de steek gelaten worden, nog wil. En dat detail verandert de marktverhoudingen toch enigszins lijkt mij.
Dus ik (conform mijn gebruikelijke versier-project) de blonde milf stiekem volgen. En nadat ze bij haar woning was aangekomen, verstopte ik mij zoals gewoonlijk weer in de dichtstbijzijnde struiken zodat ik haar even kon observeren en zo mijn player-moves kon voorbereiden.
En echt net voordat ik uit de struiken tevoorschijn wil komen om haar uit te nodigen voor een drankje komt er een super dure BMW station (wtf???) aanrijden. Een of andere neger in pak stapt uit (dacht eerst nog dat het haar pimp moest zijn). Zij de deur openen, elkaar omhelzen en kindje komt opeens richting deuropening rennen met een "papa!!!" (

),
Wat blijkt, deze 'alleenstaande moeder' is dus getrouwd met een of andere neger, en uit verdere navraag in haar straat bleek dat die gast werkt als managing director bij Johnson and Johnson
Klacht: ik dacht dus echt dat dit mijn kans was... blijkbaar zat ik ernaast