NL is toch al doorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:37 schreef supersof het volgende:
Oh mijn god
Meeeeen je dit
Fucking wielrennen nu ik weer ga kijken
hoe vaak douche jij?quote:
ja wel beetje heyquote:
GADVEDAMME SOF DOE NORMAAL, wil je bonnie niet van je afspoelen ofzo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
Ik heb al drie dagen niet gedoucht
Dat gebeurt me echt nooit
maakt toch niet uitquote:
hahahhaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja wel beetje hey
[..]
GADVEDAMME SOF DOE NORMAAL, wil je bonnie niet van je afspoelen ofzo?
Wielrennen mogen ze echt afschaffen ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:37 schreef supersof het volgende:
Oh mijn god
Meeeeen je dit
Fucking wielrennen nu ik weer ga kijken
Jawel. prioriteit hequote:
ik normaal ookquote:
ik bedoel dat het niet uit maakt dat ik het dan nog steeds wil kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. prioriteit hebaanwielrennen is weer medailles.
NL in K-O-fase van volleybal zul je wel zien dat er meer live is
Oh zo jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bedoel dat het niet uit maakt dat ik het dan nog steeds wil kijken
inderdaadquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wielrennen mogen ze echt afschaffen ja.
nee werkt niet goedquote:
'quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
snap mensen niet die al die etappes gaan kijken
gras wat groeit is nog spannender
Wielrennen is wel leuk voor op de achtergrond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Vlakke etappes ben ik wel mee eens ja. Maar klimetappes zijn nice manEn dan iedereen vies risico nemen in de afdaling. Dat is gewoon spannend hoor
dat heb ik met voetbalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
snap mensen niet die al die etappes gaan kijken
gras wat groeit is nog spannender
Leugens, jullie hebben helemaal geen seksquote:
Daarom.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leugens, jullie hebben helemaal geen seks
hey babequote:
Ik ga het ook proberenquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey babe
[..]
Ik ga het ook proberen
Nee hoef niet meer, moet morgen acht uur werken dus zo maar slaapje.quote:
Welterusten dan maar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoef niet meer, moet morgen acht uur werken dus zo maar slaapje.
Vervelendquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb tot godverdomme 12 september vakantie help
kom keertje chillen in den Haagquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
heerlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
oh al zo ver?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welterusten dan maar.
Ik ga kijken of ik Game of Thrones eindelijk uit kan lezen.
ik ben oersaaiquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
begin eens een interessant onderwerp dan
quote:
Nooooooooo Wanneer ga je een nieuwe telefoon halen dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb nog steeds geen pokémon gespeeld
Euh, ja over één jaar en paar maanden ofzoiets was het..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Nooooooooo Wanneer ga je een nieuwe telefoon halen dan?
Eerste boek pas hequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh al zo ver?
heb nu twee gekookte eitjes nomnom
ja en catelynquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste boek pas he
k kom er niet doorheen. Veel vervelende hoofdstukken, zoals de Sansa stukken.
ohh, jammerr.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste boek pas he
k kom er niet doorheen. Veel vervelende hoofdstukken, zoals de Sansa stukken.
game of thrones bijv tochquote:
ja is beperkt tot dat soort dingetjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohh, jammerr.
Ja eerste boek zo lang geleden joh
[..]
game of thrones bijv toch
Die gaan wel.quote:
ik haat catelynquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die gaan wel.
Arya, ook kut om te lezen.
De Dany hoofdstukken vallen mee gelukkig.
Slechter dan de serie kan het niet worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik haat catelyn
Dany gaat in latere boeken echt tenenkrommend worden
Oh dat is wel pittigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euh, ja over één jaar en paar maanden ofzoiets was het..
storm of swords en clash of Kings is beste. Daarna wordt het best langdradig. Heel veel worldbuilding en plot ligt stilquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechter dan de serie kan het niet worden.
Dat komt doordat ik zo leuk en lief voor je ben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is zo veel bij me geweest deze vakantie, dat nu ze weg is, ik haar iedere avond zoek in mijn slaap.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is zo veel bij me geweest deze vakantie, dat nu ze weg is, ik haar iedere avond zoek in mijn slaap.
De liefde hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik zo leuk en lief voor je ben.
Doe niet zo jaloersquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga ergens anders schattig doen bahbah![]()
waarom negeer je mijquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga ergens anders schattig doen bahbah![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |