SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
![]()
Doe mijn best, maar dit was echt doodsimpel hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo Hek, er schuilt een topkok in je
Yes babyquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:24 schreef schommelstoel het volgende:
Nog 9 en we zitten op nummertje 300
Ik ben niet zo dol op vis maar zalm lust ik wel. En dit ziet er zo lekker uit dat ik het toch maar weer eens ga proberen. Dankje voor het receptquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Doe mijn best, maar dit was echt doodsimpel hoor
Is dit recept:
http://www.24kitchen.nl/s(...)-spicy-pasta-en-zalm
Zeker! En bij 666 ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tijd voor een topic feestje dan
Geniet er vanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op vis maar zalm lust ik wel. En dit ziet er zo lekker uit dat ik het toch maar weer eens ga proberen. Dankje voor het recept
Ik doe echt overal witte peper door, vind ik zo lekkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geniet er vanIk heb zelf de peper door de pasta niet gedaan, maar er wat chilli peper overheen gedaan.
quote:
Goeiemorgen Tjack. Blij met Traore?quote:
Heel blijquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]Wat supertof.
[..]
Goeiemorgen Tjack. Blij met Traore?
Met een extra buitenspeler en een linksback wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind je dat jullie goed genoeg zijn voor een kampioenschap?
Idd, als jullie Ziyech erbij krijgen is het wel genot hoor, alleen verdedigend is het dan nog vrij matig in mijn ogen. Maar met Bosz zijn jullie toch 90% van de tijd in de aanval.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met een extra buitenspeler en een linksback wel.
Of Ziyech die maakt alles goed.
Dijks is vooral heel erg matig. Ik ga er iig vanuit dat 4gever niet lang meer in de basis staat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, als jullie Ziyech erbij krijgen is het wel genot hoor, alleen verdedigend is het dan nog vrij matig in mijn ogen. Maar met Bosz zijn jullie toch 90% van de tijd in de aanval.
Die Sanchez is ook voor achter gehaald toch? Wel benieuwd naar hem.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dijks is vooral heel erg matig. Ik ga er iig vanuit dat 4gever niet lang meer in de basis staat.
Een instabiel zooitjequote:
wiet telersquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:55 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Eergisteren was hier ook al brand. Wat een mongool met zn wespennestje uitroken.
Dat team van jullie heeft sowieso geen voetballers. Kijk maar naar jullie zelf benoemde sterren afgelopen 30 jaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een instabiel zooitje. Benieuwd naar morgen, zal wel weer kut met peren worden ben ik bang. Twente gaat de bus parkeren, en wij kunnen er niet doorheen voetballen omdat we geen voetballer met creativiteit op 10 hebben.
Oké B.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat team van jullie heeft sowieso geen voetballers. Kijk maar naar jullie zelf benoemde sterren afgelopen 30 jaar.
Tof!quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:10 schreef ATuin-hek het volgende:
Mijn Vanda gaat bloeien <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gigantische orchidee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze vergelijken het wel eens met het vrouwelijke geslacht.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tof!
Ook goed de binnenkant te zien.
Doet mij denken aan de cover van Kings of Leon, nog voor ze commercieel werdenZiet er uit als een phaleanopsis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze vergelijken het wel eens met het vrouwelijke geslacht.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
Yep, exact de dag dat ik weer aan het werk benquote:Op maandag 15 augustus 2016 08:36 schreef kalinhos het volgende:
Moguh. De zomer is weer begonnen zo lijkt het
Erg,erg mooi.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:10 schreef ATuin-hek het volgende:
Mijn Vanda gaat bloeien <3
Gigantische orchidee.
Echt hequote:Op maandag 15 augustus 2016 09:59 schreef oompaloompa het volgende:
Stranger things er in 2 dagen doorheen gejast, toffe show
Nee dat is hem, donderdagochtend komt de volgende online.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt he.
Ik ben nu bij met Mr. Robot trouwens, tenminste, verder dan ep 6 in season 2 is er niet toch?
Nicequote:Op maandag 15 augustus 2016 10:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee dat is hem, donderdagochtend komt de volgende online.
Verder kijken dan!quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:37 schreef Divje het volgende:
Iwanius in de SC![]()
Stranger Things heeft me nog niet te pakken trouwens1 aflevering gekeken een week terug..
No Man's Sky! No Man's Sky! No Man's Sky!quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op. Ik wil daar niets over horen.
Ik wil die zo graag spelenquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:03 schreef Divje het volgende:
[..]
No Man's Sky! No Man's Sky! No Man's Sky!
Er zijn mensen op reddit die het draaiend hebben gekregen in bootcampquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:04 schreef Scrummie het volgende:
En nou draait Rocket League wel op mijn Macbook, maar No Man's Sky gaat toch echt net wat teveel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heb je in godelievesnaam je PS4 weg gedaan?
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Er zijn mensen op reddit die het draaiend hebben gekregen in bootcampIs ie te downloaden of alleen koop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heb je in godelievesnaam je PS4 weg gedaan?
En PS4 weg gedaan omdat ik 'm niet meer gebruikte, en dus vond ik het wel verstandig om 'm te verkopen.
Maar.. zo'n PS4 kan toch altijd van pas komen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is ie te downloaden of alleen koop?
En PS4 weg gedaan omdat ik 'm niet meer gebruikte, en dus vond ik het wel verstandig om 'm te verkopen.
Zie 'm net inderdaad staan. Vanavond maar even testen dan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar.. zo'n PS4 kan toch altijd van pas komen?
Heb 'm gespacepiraat. yarrr. skere tata![]()
Be prepared, als ie 't doet ben je je leven kwijt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zie 'm net inderdaad staan. Vanavond maar even testen dan.
I know. Maar, om Markiplier te quoten:quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Be prepared, als ie 't doet ben je je leven kwijt.
fuck yeah!quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
I know. Maar, om Markiplier te quoten:
I FREAKING LOOOOOOVVEEEE SPACEEEEEEEEE
Ik heb er met mn dronken kop zaterdag nacht 1 besteld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar.. zo'n PS4 kan toch altijd van pas komen?
Heb 'm gespacepiraat. yarrr. skere tata![]()
Ach na 3 dagen voelt t weer alsof je nooit bent weggeweestquote:Op maandag 15 augustus 2016 08:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, exact de dag dat ik weer aan het werk ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:32 schreef schommelstoel het volgende:
Zo over een paar minuten naar Wildlands!
Zal een kijken of ik foto's maak en een leuke hier plaatsen.
Deze is van een tijdje terug.
Maki's zijn tofWat een schattige smoeltjes hebben die beestjes.CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot ze je tas van je afpakken of je bril van je hoofdquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een schattige smoeltjes hebben die beestjes.Cute
Ja, gewoon op afstand bewonderenquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Tot ze je tas van je afpakken of je bril van je hoofd
Haha drankhoofdquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb er met mn dronken kop zaterdag nacht 1 besteld.
Maar hoeveel van die pesto moet er bij en hoeveel room/fraiche?? Of naar eigen inzicht?quote:Penne
Creme fraiche en kookroom (of een van die twee) ik doe altijd allebei.
Kipfilet
groene pesto
uitjes
Je bakt de stukjes kipfilet aan en doet er de pesto en de uitjes bij. Peper en zout.
Dan de kookroom en de creme fraiche.
Je kookt de penne en mengt het hele zaakje door elkaar en smullen maar.
Soort pasta alfredo met kip?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:19 schreef Scrummie het volgende:
Div of Lav,
Ik ga dit deze week een keer maken:
[..]
Maar hoeveel van die pesto moet er bij en hoeveel room/fraiche?? Of naar eigen inzicht?
Ik doe er altijd een potje groene pesto bij en 1 kookroom en 1 creme fraiche. En ik doe er tegenwoordig ook weleens champignons bij. Zo lekkerquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:19 schreef Scrummie het volgende:
Div of Lav,
Ik ga dit deze week een keer maken:
[..]
Maar hoeveel van die pesto moet er bij en hoeveel room/fraiche?? Of naar eigen inzicht?
Hm oke, lekker veel dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe er altijd een potje groene pesto bij en 1 kookroom en 1 creme fraiche. En ik doe er tegenwoordig ook weleens champignons bij. Zo lekker
Dat doen maki's niet echt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Tot ze je tas van je afpakken of je bril van je hoofd
Nice!quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:02 schreef THEFXR het volgende:
dit vlijmscherpe mes ontvangen met levenslange garantie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ligt eraan wat jij duur vind, dit mes is toch echt mild geprijsdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nice!
Ik wil al heel lang graag goede messen maar elke keerals ik het bijna besluit te doen voel ik me toch schuldig omdat goede messen zo duur zijn :/
Oh dat valt inderdaad best mee ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ligt eraan wat jij duur vind, dit mes is toch echt mild geprijsd
http://www.knivesandtools(...)-20-cm-5-2063-20.htm
en dat voor Zwitserse kwaliteitquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh dat valt inderdaad best mee ja.
Oh dat valt zeker mee, ik ga hem bestellen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ligt eraan wat jij duur vind, dit mes is toch echt mild geprijsd
http://www.knivesandtools(...)-20-cm-5-2063-20.htm
En dan op het vliegtuig mee terug nemen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oh dat valt zeker mee, ik ga hem bestellen!
Als je er nou 2 krijgt voor 1 prijsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:09 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh.
De juiste spullen leveren is lastig voor wehkamp.
Helaas is uw bestelling vertraagd....ehhh ok ik heb toch echt een ps4 gekregen gisteren. Niet de goeie en zonder spellen maar goed mijn bestelling komt dus nog.
1 keer gedaan, maar niet helemaal mijn ding.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:10 schreef oompaloompa het volgende:
Speelt iemand hier league of legends?
Dat zou geniaal zijn haha. 1 terug sturen en gratis ps4quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je er nou 2 krijgt voor 1 prijs.
Jij speelde, hij keek toe?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:36 schreef Blaadjes het volgende:
Wel sneu voor neefje. Had gisteren avondje lego star wars voor hem geplanned. Hij vind die lego games zo leuk dus dat was ff tegenvaller voor hem...
Nog genoeg lego avondjes in het verschiet tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:36 schreef Blaadjes het volgende:
Wel sneu voor neefje. Had gisteren avondje lego star wars voor hem geplanned. Hij vind die lego games zo leuk dus dat was ff tegenvaller voor hem...
Nee de games zaten niet bij de bestelling anders deden we het met zn tweeen. Nu heeft hij in zn eentje de demo gespeelt. Maar wel sneu want had hem speciaal voor hem besteld zodat we samen konden spelen.quote:
Haha en dan verkoop jij hem gelijk weerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog genoeg lego avondjes in het verschiet toch.
En als je er 2 krijgt is er 1 voor mij dombo.
Nee, pas als ik No Man's Sky uitgespeeld hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha en dan verkoop jij hem gelijk weer
oh was benieuwd.quote:
Nee, die is tijdje terug opgeheven toch? Zou wel iets van Blizzard in overleg met Nostalrius komen ofzo. Maar ga het nog wel weer opstarten gok ik, was wel leuk. Deed het meer voor de nostalgie, even kijken hoe het ook alweer was, maar m'n warrior was al weer zo level 13 ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh was benieuwd.
had 3 lvl 60s op nostalrius
maar die server is niet meer
Zit je kronos?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die is tijdje terug opgeheven toch? Zou wel iets van Blizzard in overleg met Nostalrius komen ofzo. Maar ga het nog wel weer opstarten gok ik, was wel leuk. Deed het meer voor de nostalgie, even kijken hoe het ook alweer was, maar m'n warrior was al weer zo level 13 ofzo.
zat ik de afgelopen wedstrijden mis dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo negatief?
Paok verloren?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zat ik de afgelopen wedstrijden mis dan?
1-1 gelijk thuis tegen fucking paokquote:
~60 fps, alles op highquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, pas als ik No Man's Sky uitgespeeld heb
Omdat Rostov echt 3-4 klassen beter is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo negatief?
Ik moet toch eens een budget game systeempje halen dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:53 schreef Divje het volgende:
[..]
~60 fps, alles op high![]()
Jaja, gister eindelijk een videokaart in m'n pc gepropt
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet toch eens een budget game systeempje halen dan.
Nicequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:59 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
https://tweakers.net/pric(...)ii-top-2di-1gd5.html
2de hands voor 30,- gekocht
Echt bizar hoe goed deze de meeste spellen nog trekt.
Heb 'm niet via tweakers gehaald hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice. Tweakers is ook wel de plaats om zoiets te halen, weet je bijna zeker dat je niet teveel betaald.
Ahhh zo, nouja, blijft staan; huisgenoot weet je ook dat je niet teveel betaaldquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb 'm niet via tweakers gehaald hoorhuisgenootje die nu een gtx 980 heeft
Zal sowieso nieuwer zijn. Nieuwer = beterquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ahhh zo, nouja, blijft staan; huisgenoot weet je ook dat je niet teveel betaald.
Ik zal 's een keer wat uitzoeken, mag jij gaan bepalen of ie beter of slechter is als wat jij hebt.
Wel lekkere HD en lekker veel geheugenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal sowieso nieuwer zijn. Nieuwer = beter
Heb nu
AMD A10 5800K
Geforce GTX 560 1GB
16 GB RAM
CoolerMaster G550M Voeding
1TB Toshiba SSHDD (ofzo)
Valt wel meee dus
Bijna niet eigenlijk, had PS4, maar verkocht omdat ik 'm niet gebruikt, maar nu spijt van omdat HYPE om No Man's Sky.quote:
Ik kan me echt niet meer tot gamen zetten sinds een aantal jaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijna niet eigenlijk, had PS4, maar verkocht omdat ik 'm niet gebruikt, maar nu spijt van omdat HYPE om No Man's Sky.
Die HD valt tegen qua snelheidquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel lekkere HD en lekker veel geheugen.
5-6 uurtjes in de week nu..quote:
Heb hetzelfde hoor, tot een game mij echt pakt, zoals GTA V, The Last of Us, Cities: Skylines, WoW, Diablo 3 of een stomme game als Rocket League, meestal speel ik dat dan een paar weken, en dan ben ik het zat en heb ik weer een game pauze tot ik weer wat leuks zie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet meer tot gamen zetten sinds een aantal jaar.
moeders de vrouw heeft wel een ps4 en xb1 maar het gebruik ligt niet hoog
is ook game tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen bubbleshooter of telt dat niet mee?
Die tijden heb ik ook achter me gelaten.. 12 tot 16 uur gamen, 18,- wiet oproken, slapen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind gamen ook alleen leuk als ik 12 uur per dag doe.
Maar die tijd ligt achter me
maak je van een gedeelte van je geheugen een ramdisk, die wijs je dan toe aan je hd. lekker snelquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Die HD valt tegen qua snelheidMoet ooit nog een SSD in
Geheugen is ook wel lekker, vooral als Cubase weer eens opgestart word..
80-100 GB van deze HD is SSD, 't is al wel sneller dan een normale HD. Maar er is altijd ruimte voor verbeteringquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maak je van een gedeelte van je geheugen een ramdisk, die wijs je dan toe aan je hd. lekker snel
Kerbal Space Program <3quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb hetzelfde hoor, tot een game mij echt pakt, zoals GTA V, The Last of Us, Cities: Skylines, WoW, Diablo 3 of een stomme game als Rocket League, meestal speel ik dat dan een paar weken, en dan ben ik het zat en heb ik weer een game pauze tot ik weer wat leuks zie.
Ja he? Dat doe ik graag. Momenteel vooral type 3. Kan ik best uren aan spenderen. Lekker ontspannen.quote:
Ik snap nog niet waarom No Man's Sky geïntegreerde videokaarten gewoon helemaal uit sluit. Ik heb 't idee dat mijn Macbookje het best zou moeten kunnen draaien eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:45 schreef Divje het volgende:
Achja, kan iig een keer Cities Skylines op high spelen met meer dan 40-45 FPS ipv alles op low en 16 FPS hebben
Redelijk, beetje bewolking af en toe.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
lekker weertje hier vandaag, bij jullie ook
ja londonquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Redelijk, beetje bewolking af en toe.
Waar zit je? Engeland of?
Beginnen de nerves al op te spelen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Vrijdag komt mn moeder met mn zusje alvast deze kant op voor bruiloft.
En we gaan de toerist uithangen in eigen stad.
En dan is het kutweer.
Jawel, al duurt het nog 2,5 week.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beginnen de nerves al op te spelen?
En de dansact is helemaal ingestudeerd?
Ja, lang genoeg geduurd nu.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is dan ook een belangrijke stap voor jullie.
Helemaal uitsluiten deed 't niet. Speelde 't ook op m'n integrated HD7660Dquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap nog niet waarom No Man's Sky geïntegreerde videokaarten gewoon helemaal uit sluit. Ik heb 't idee dat mijn Macbookje het best zou moeten kunnen draaien eigenlijk.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat Rostov echt 3-4 klassen beter is.
Echt jammer. Waarom vlogen die kansen er niet in?quote:
Waarom kunnen ze niet verdedigen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt jammer. Waarom vlogen die kansen er niet in?
Hoopvol voor 2e wedstrijd!
Dan tegen die tijd nog maar 's proberenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Helemaal uitsluiten deed 't niet. Speelde 't ook op m'n integrated HD7660Dwel met 11 FPS maar oké.
Intel was wel uitgesloten, na de volgende update wrs niet meer
Oh ik ben heel benieuwd of het goed smaaktquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:35 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben nu die pesto kip penne aan het maken trouwens.
Ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ik ben heel benieuwd of het goed smaakt
Zeker met modsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga 'm nog spelenZiet er altijd tof uit
Yes, heerlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wist dat je het lekker zou vinden. Die room er doorheen maakt het ook zo lekker he ?
Ik keek even op de vroege ochtend bij mijn ATquote:
Zo ben jij he, altijd aardig voor iedereen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik keek even op de vroege ochtend bij mijn ATik zag je posten dus dacht ik zeg even morge
Natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo ben jij he, altijd aardig voor iedereen.
waarheidquote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo ben jij he, altijd aardig voor iedereen.
Haha, dat klopt, alleen al op 3FM heb ik 't nu al 20 keer gehoord geloof ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Natuurlijkdat hebben we samen wel gemeen
En vandaag zullen we zeker 100 keer te horen krijgen hoe jammer het is dat Dafne geen goud heeft gehaald
LavGodin goeiemorgen!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
waarheid
en goeiemorgen Scrumgod en allemaal
De Stock Visual Enhancement mod is wel aan te raden. Dan ziet het er een stuk mooier uit (wolken en aurora's etc) zonder dat de gameplay zelf aangetast wordt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik begin wel eerst kaal, geloof dat het dan al uitdagend genoeg is
volgende weekquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjack, wanneer ga jij nu op vakantie?
Ah check, dat is natuurlijk wel gaafquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De Stock Visual Enhancement mod is wel aan te raden. Dan ziet het er een stuk mooier uit (wolken en aurora's etc) zonder dat de gameplay zelf aangetast wordt.
Het doet de framerate niet ten goede vrees ikquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah check, dat is natuurlijk wel gaaf. Hopelijk niet te performance heavy.
Nee, dat is niet leuk. Waarom en wat voor gevoelens?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had gisteren depressieve gevoelens leuk hé.
Hehe, maar het ziet er wel schitterend uit zie ikquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het doet de framerate niet ten goede vrees ik
Ik begrijp de zin van het leven niet zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet leuk. Waarom en wat voor gevoelens?
Vroege midlife crisis man. Maar ik snap je. Dat denk ik ook heel vaak. Maar het heeft niet zoveel zin allemaal, beter conformeer je aan het leven hoe je het voorgeschoteld krijgt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp de zin van het leven niet zo.![]()
Je neukt af en toe, drinkt elk weekend bier, gaat naar faaljax , krijgt later een vrouw en nog erger kinderen en dan ga je dood en dan is er helemaal niets meer.
de zin van het leven is dat je zoveel mogelijk leuke mensen ontmoet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je neukt af en toe, drinkt elk weekend bier, gaat naar faaljax , krijgt later een vrouw en nog erger kinderen en dan ga je dood en dan is er helemaal niets meer.
Ja, maar ja, ik denk dat iedereen die gevoelens weleens heeft en dat die ook weer voorbijgaan en dat je dan geniet van de leuke momenten Tjack, bijv je verheugen op je vakantie. Kusje op?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mweh.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar ja, ik denk dat iedereen die gevoelens weleens heeft en dat die ook weer voorbijgaan en dat je dan geniet van de leuke momenten Tjack, bijv je verheugen op je vakantie. Kusje op?
Ik zit midden in een quartercrisis komt goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vroege midlife crisis man. Maar ik snap je. Dat denk ik ook heel vaak. Maar het heeft niet zoveel zin allemaal, beter conformeer je aan het leven hoe je het voorgeschoteld krijgt.
Oh zeker wel hoor. De prachtigste poëzie is voortgekomen uit de diepste depressies.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mweh.
Ik denk dat gelovige dit probleem niet ervaren hoor.
Alles komt altijd goed. Bijna altijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit midden in een quartercrisis komt goed.
Geld moet niet een doel zijn. Het is wel een lekker middel om fijner te leven.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:36 schreef Tjacka het volgende:
En dan hebben mensen als doelstelling in hun leven om veel geld te verdienen. Nou fijn hoor als je in een urn van 20k ligt. Daar merk je toch geen zak meer van.
Dat vind ik een goeie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de zin van het leven is dat je zoveel mogelijk leuke mensen ontmoet.
Ik snak gewoon naar een nieuwe uitdaging.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de zin van het leven is dat je zoveel mogelijk leuke mensen ontmoet.
Ik had het even een moment.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:39 schreef Blaadjes het volgende:
Groot verschil tussen depressie en jezelf ff paar dagen niet goed voelen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hebben we allemaal wel eens. 😊
En wat L vraagt.
Ja nu weer relaxed hoor vrienden. Maar ik vond zoiets best angstig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat het nu weer een beetje beter?
Ik vond The Shining best angstig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ja nu weer relaxed hoor vrienden. Maar ik vond zoiets best angstig.
Je moeder ook vannachtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond The Shining best angstig.
Goed zoquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ja nu weer relaxed hoor vrienden. Maar ik vond zoiets best angstig.
Leer een nieuwe skill. Gebarentaal, motorvoertuig restaureren, obscure planten kweken, etc etc. Genoeg optiesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik snak gewoon naar een nieuwe uitdaging.
Ik moest aan Jetro Willems denken toen ik die kip zagquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Goed zo![]()
En idd scrummie,geniaal.
Ik ga binnenkort naar de logopedist denk ik lol.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Leer een nieuwe skill. Gebarentaal, motorvoertuig restaureren, obscure planten kweken, etc etc. Genoeg opties
Whahaha. Ik dacht er niet gelijk aan maar ik snap het nu wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moest aan Jetro Willems denken toen ik die kip zag.
Ja tochquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Whahaha. Ik dacht er niet gelijk aan maar ik snap het nu wel.
Het is niet zeker?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:49 schreef THEFXR het volgende:
volgens mij ga ik volgende week BBQ-en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Ja nu maak je ons nieuwsgierig waarom het niet aan jou ligt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als het aan mij alleen ligt wel, maar dat is niet zo
omdat ik graag met meerderen bbq en niet in me eentjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja nu maak je ons nieuwsgierig waarom het niet aan jou ligt.
Je zit in BNW he
Ohhh.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat ik graag met meerderen bbq en niet in me eentje
BNW BBQquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat ik graag met meerderen bbq en niet in me eentje
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moest aan Jetro Willems denken toen ik die kip zag.
Ja volgende week. Kom je ook?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Edit ik loop achter we zijn al bij de bbq van FXR
Dat moet een complot zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja en hij zorgt voor bier en vlees. Eigenlijk regelt hij alles.
Klopt. Het bier en vlees spelen in deze onder 1 hoedje. Verleiding is hun gezamelijke doel en dat masceren ze door een leuk feestje.quote:
Nou TheFXR voor de draad(jesvlees) ermeequote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Klopt. Het bier en vlees spelen in deze onder 1 hoedje. Verleiding is hun gezamelijke doel en dat masceren ze door een leuk feestje.
Hey! Ja goed! Met jou ook? Nog lekker genieten van de vakantie?quote:
nog 1 weekquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey! Ja goed! Met jou ook? Nog lekker genieten van de vakantie?
Zag net de Airlander, die zou ik graag eens over zien vliegen. Machtig mooi ding. Zo groot als een voetbalveld! en kan overal landen. Zal eens zoeken naar een filmpje
Hebbes!
Las ergens dat dat ding ook wel "de Kont" genoemd word.Vanwege zijn vorm.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey! Ja goed! Met jou ook? Nog lekker genieten van de vakantie?
Zag net de Airlander, die zou ik graag eens over zien vliegen. Machtig mooi ding. Zo groot als een voetbalveld! en kan overal landen. Zal eens zoeken naar een filmpje
Hebbes!
Nou idd een hele dikke batterijquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Las ergens dat dat ding ook wel "de Kont" genoemd word.Vanwege zijn vorm.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou idd een hele dikke batterij
Ja dat zeker!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat een geweldig ding he? Zou dat echt heel graag een keer over zien vliegen,
Verward dat je niet te veel, straks heb je nog geestelijke ondersteuning nodig omdat je ze ziet vliegenquote:
Haha. Dit klinkt wel als vrijwillige aanbieding. Ja fb stop zat ff verkeerdquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:29 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Verward dat je niet te veel, straks heb je nog geestelijke ondersteuning nodig omdat je ze ziet vliegen
Maakt niet uit , een loll( i)etje moet ook zo af en toe kunnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha. Dit klinkt wel als vrijwillige aanbieding. Ja fb stop zat ff verkeerd
beetje mij uitlachen bedoel je?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maakt niet uit , een loll( i)etje moet ook zo af en toe kunnen.
Lachen jaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
beetje mij uitlachen bedoel je?
Dacht ik ook niet van je hoor. Maar het zou helemaal niet raar zijn dit te veronderstellenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Lachen ja, uitlachen? neeeee
Want je trekt je drie keer per week af?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik voel me nog steeds 16
Nee man. Zo vaak als mogelijk dus er is geen gemiddelde. Dit verschilt gewoon per dag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Want je trekt je drie keer per week af?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee man. Zo vaak als mogelijk dus er is geen gemiddelde. Dit verschilt gewoon per dag.
Ik ook van jou maar ja jij bent homo en wil vaak meer dan ik je kan geven.quote:
Meer eiwitten eten Bquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ook van jou maar ja jij bent homo en wil vaak meer dan ik je kan geven.
Nog nietquote:
Goed excuusquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog niet
Heb FallOut 4 weer opgestart.. Kan nu de volle immersive ervaring hebben
Had niet gedacht dat het zo'n veeleisende jongen zou zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Haha. Ik vraag me af of dat voorziet in de behoefte van tjacka.
Vanavondquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed excuus. Maar wel kijken! Bizar.
ik dacht heel lang dat ik homo was tot dat ik jou zagquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ook van jou maar ja jij bent homo en wil vaak meer dan ik je kan geven.
Brucegodquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:02 schreef Lavenderr het volgende:
Morgen!
Mooi liedje voor jullie met twee van mijn favorieten: Roy en Bruce
Zekerheid kan fijn zijn hequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik dacht heel lang dat ik homo was tot dat ik jou zag
Wil je je ervaringen delen? Hoe zijn poppers bijvoorbeeld? En, hoe poept dat nou naderhand?quote:
Watquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:23 schreef Scrummie het volgende:
Div, heb je mijn Jetro Willems kip al gezien?
Whhahahaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik dacht heel lang dat ik homo was tot dat ik jou zag
Godverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |