Aan de andere kant, als hij na 1 uur niks meer had gedronken, zou je dan om 5 uur nog 'onsamenhangend' praten..? Van vier biertjes vóór 1 uur? Want dat hebben vier personen verklaard.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:54 schreef MrBadGuy het volgende: [..] Compleet ongeloofwaardig, maar bewijs het tegendeel maar eens
![]()
Wielrennen was minstens zo spannend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Misschien is dit nog wel het spannendste onderdeel van de OS
ik heb langer naar deze rechtszaak gekeken dan naar wedstrijden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Misschien is dit nog wel het spannendste onderdeel van de OS
Als ik net wakker ben praat ik ook onsamenhangend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als hij na 1 uur niks meer had gedronken, zou je dan om 5 uur nog 'onsamenhangend' praten..? Van vier biertjes vóór 1 uur? Want dat hebben vier personen verklaard.
Als je een hele tijd geen alcohol hebt gehad misschien wel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als hij na 1 uur niks meer had gedronken, zou je dan om 5 uur nog 'onsamenhangend' praten..? Van vier biertjes vóór 1 uur? Want dat hebben vier personen verklaard.
Oquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Erm tis afgelopende uitspraak komt per fax
Het is toch echt Van Gelder zelf die de rechtszaak heeft aangespannen: niet het NOC*NSF. Van Gelder zelf zal dus in de eerste plaats met een verhaal moeten komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
NOC stuurt Yuri naar huis, dus zij moeten met bewijzen komen.
Tjah. Zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
Hij kan alles ontkennen. Dat betekent niet dat het niet waar is wat er over hem werd beweerd.
Omdat het NOC niet conform de afspraken handelt door hem naar huis te sturen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is toch echt Van Gelder zelf die de rechtszaak heeft aangespannen: niet het NOC*NSF. Van Gelder zelf zal dus in de eerste plaats met een verhaal moeten komen.
Maar een rechter zal uiteraard beide verhalen wegen en beoordelen.
Hij lag om 5 uur nog niet eens in bed, dus van 'net wakker' was geen sprake.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:07 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als ik net wakker ben praat ik ook onsamenhangend.
Poll: Wie wint het kort geding?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef opgebaarde het volgende:
Geen idee hoe ik de poll uiit het vorige topic hier gedumpt krijg maar als iemand de eer wil, go ahead. Post nr 4 vorig topic
Oh dacht dat de motivatie per fax kwam, maar nog wel even gewoon de uitspraak.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Erm tis afgelopende uitspraak komt per fax
Jah, ging om de volgende dag en dat hij nog laat op bed lag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij lag om 5 uur nog niet eens in bed, dus van 'net wakker' was geen sprake.
Of spraken die vier getuigen hem alle vier pas de volgende dag?
Voor Brabanders duren de nachten nou eenmaal lang..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij pas om 3 u smiddags idd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |