quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew
Everton - Ronald Koeman
Hull City - [interim] Mike Phelan
Leicester City - Claudio Ranieri
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco Guidolin
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport
[ Bericht 57% gewijzigd door Ajacied422 op 12-08-2016 12:15:35 ]
Done.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
Kunnen die gifjes niet onder een spoiler 422. Op een telefoon zijn deze killing.
Ik durf geen voorspelling te doen dit keerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:
Dit wordt een zeer vermakelijk seizoen
Everton eindigt eindelijk weer eens in het linkerrijtje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik durf geen voorspelling te doen dit keer
Met Bolasie sluit ik dat niet uitquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:27 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Everton eindigt eindelijk weer eens in het linkerrijtje.
Hmm.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik durf geen voorspelling te doen dit keer
Stoke City 19equote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm.
Misschien wel een leuke. Plek 1 t/m 20 voorspellen.
Ik waag me er eens aan:
1. Manchester City
2. Liverpool
3. Manchester United
4. Tottenham Hotspur
5. West Ham United
6. Arsenal
7. Chelsea
8. Leicester City
9. Everton
10. Southampton
11. Middlesbrough
12. West Bromwich Albion
13. Swansea City
14. Crystal Palace
15. Bournemouth
16. Watford
17. Burnley
18. Sunderland
19. Stoke City
20. Hull City
Kan geen plaajtes openeen op mn werk, why?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Pogba schorsing, aha.
Hij heeft blijkbaar nog een duel schorsing openstaan evenals Smalling.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan geen plaajtes openeen op mn werk, why?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan geen plaajtes openeen op mn werk, why?
twitter:FA twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 13:50:05@SportyShubh He was booked twice in last season's Coppa Italia, which results in a one-game ban. This has been transferred to England. reageer retweet
Ahaaaa.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:55 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]twitter:FA twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 13:50:05@SportyShubh He was booked twice in last season's Coppa Italia, which results in a one-game ban. This has been transferred to England. reageer retweet
Aah, thanks.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:55 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]twitter:FA twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 13:50:05@SportyShubh He was booked twice in last season's Coppa Italia, which results in a one-game ban. This has been transferred to England. reageer retweet
quote:Pep Guardiola verwacht bij zijn debuut als Manchester City-manager nog geen sprankelend voetbal, maar wil wel passie en beleving zien van zijn elftal in de thuiswedstrijd tegen Sunderland. John Stones is klaar voor zijn debuut voor The Citizens.
De centrumverdediger kwam eerder deze week voor ruim 55 miljoen euro over van Everton en heeft volgens Guardiola weinig tijd nodig om zich aan te passen in Manchester. 'Stones heeft nog niet veel tijd gehad met zijn ploeggenoten, maar hij leest het spel. Je hebt spelers die veel voetbalintelligentie hebben. Hij weet wat hij moet doen, dus denk ik dat hij klaar is. Daarnaast heeft hij ook al ritme opgedaan bij Everton, waar hij vier, vijf of zes oefenwedstrijden speelde onder Ronald Koeman', zegt Guardiola tijdens zijn persconferentie vlak voor zijn competitiedebuut in de Premier League.
De eerste test voor de Spanjaard is Sunderland, een ploeg die onder Sam Allardyce niet aarzelde de bus te parkeren. Nu heeft David Moyes het voor het zeggen bij The Black Cats. Guardiola zegt tijd nodig te hebben om het aanvalsspel van City meer vorm te geven. 'Maar voor het spelen met onze ziel hebben we geen tijd nodig. Ik weet niet of we morgen goed spelen, maar ik accepteer het niet als we zonder passie spelen. We geven tegen Sunderland vanaf de eerste minuut gas. Dat is wat ik verwacht van mijn team. Ik wil dat mijn spelers plezier hebben in ons spel.'
De opvolger van Manuel Pellegrini sluit mutaties in zijn selectie niet uit, nu de transfermarkt nog een kleine drie weken open is. '31 augustus is de laatste dag, dan zullen we zien hoe de selectie eruitziet', zegt Guardiola, die nog niet exact weet welke elf spelers hij zaterdag om 18.30 het veld opstuurt. 'Ik ben er voor tachtig tot negentig procent uit, maar ik ga er nog een nachtje over slapen. Ik heb mijn dromen nodig om tot de juiste beslissingen te komen.'
Willy Caballero was de keeper in de voorbereiding inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:08 schreef F.Begbie het volgende:
Hart zou op het bankje plaats mogen nemen. En misschien nog wel liever verkocht worden aan Everton en dan Ter Stegen terug. Maar dat laatste komt geloof ik maar van een tabloid.
Als Leicester een beetje in normale vorm is slopen ze Hull trouwens ongelooflijk hard.
Kane zal wel gewoon starten met daarachter Eriksen, Alli en Lamela, maar Janssen gaat zijn minuten wel maken. Heeft een prima indruk gemaakt in de voorbereiding.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:29 schreef skysherrif het volgende:
Benieuwd of janssen in de basis staat, kijk iig erg naar uit om de spur te zien spelen
In de voorbereiding speelden Kane en Janssen ook samen. Het kan dus welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:35 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Kane zal wel gewoon starten met daarachter Eriksen, Alli en Lamela, maar Janssen gaat zijn minuten wel maken. Heeft een prima indruk gemaakt in de voorbereiding.
Ja natuurlijk kan het, maar zo zal hij niet starten vanmiddag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In de voorbereiding speelden Kane en Janssen ook samen. Het kan dus wel
Gewoon de basis van vorig jaar met Wanyama naast Dier als enige wijziging dunkt me.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:40 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan het, maar zo zal hij niet starten vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |