quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind haar wel lekker, zou sowieso raken.
werkt dat net als een cockblock?quote:
die is wel echt dunquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Zou haar ook sowieso raken. Lekker slank ook.
Ik heb die gast gezien. Tis gewoon een ugly ass dwerg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Die man traint jullie allemaal de moeder
Wat een physique heeft die gozer niet normaal: 1.73 @ 90-100kg natty shredded
Nog nooit iemand met zo physique gezien
Ben regelmatig met hem en de gymcrew uitgeweest en uit eten enzo
De chicks smelten als ze hem zien ongeloofelukkkkk
Laatst was ik in smokeys amsterdam met hem we waren zo feunen op kruk aan de zijkant
Komt opeens random de fit tight barbielike blond blueeyed barmaid naar ons toe en deed ze shotje met ons, geeoon gratis
Alleen maar ondat ze natte puni kreeg en gedomineerd wilde worde door hem
Vorig jaar nijmeegse vierdaagse we lopen club in, zo een blondje had hem gelijk gespot met dr eagle-eyes en begin hem gelijk te schuren
In real? Bek dicht dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb die gast gezien. Tis gewoon een ugly ass dwerg.
die gast doet het neit beterquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb die gast gezien. Tis gewoon een ugly ass dwerg.
Deze mongool doet het beter http://www.vkmag.com/maga(...)_beste_van_de_wereld
fix een camera en ga wijven neuken danquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
die gast doet het neit beter
meisjes/mensen zijn gevoelig voor camera's en dan doen ze dingen die ze normaliter niet zouden doen
deze man is baas
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
fix een camera en ga wijven neuken dan
Was dat niet gewoon een gast die hip deed op uitgaansfoto's en dan hier deed alsof hij elke week een andere vriendin had, allemaal om zijn ex jaloers te maken die ook op fok zat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
Spreek jij durrr nog. Ik zie een meisje dat hij vaak op zijn foto's had weleens, zou haar wel willen vragen of hij wist wat hij deed met hun foto's. En hoe hij over ze sprak.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon tegen haar zeggen als ik haar volgende week zie. muhahaha
quote:Ik heb als Turk een hekel gekregen aan de huidige generatie Turkse wijven. Er bestaat geen schijnheiligere vrouwen als onze eigen vrouwen.
Iemand die anders denkt, spreekt gerust.
quote:Dit hoor ik vaker van Turken ja.
heb een Turkse vriendin die zelf een wat hekel heeft aan haar eigen volk..
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zeg ff dat ik nog geld van hem krijg hij weet waarom
Ja, maar daarom wil ik het tegen één van die meiden zeggen. Ben benieuwd hoe zij dan reageert. Maar denk niet dat zij dat wist, want ik weet vrij zeker dat ze niet op dat soort mongolen zou vallen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een gast die hip deed op uitgaansfoto's en dan hier deed alsof hij elke week een andere vriendin had, allemaal om zijn ex jaloers te maken die ook op fok zat.
hij is een legit pussy slayer hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een gast die hip deed op uitgaansfoto's en dan hier deed alsof hij elke week een andere vriendin had, allemaal om zijn ex jaloers te maken die ook op fok zat.
Zijn chick was oud enneukte met anderen. Weet niet hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij is een legit pussy slayer hoor
Niet moeilijk als je geen standards hebt en ieder willekeurig dronken/coked up wijf mee haar huis neemt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij is een legit pussy slayer hoor
haha care als er maar een groot gat in zit tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet moeilijk als je geen standards hebt en ieder willekeurig dronken/coked up wijf mee haar huis neemt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet moeilijk als je geen standards hebt en ieder willekeurig dronken/coked up wijf mee haar huis neemt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zijn chick was oud enneukte met anderen. Weet niet hoor.
Hadden ze open relatie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
fripsel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dm die eens naar mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:56 schreef Dimachaerus het volgende:
met je dikke rode lippen en hipsterbril
heb je mijn pussy foto nogquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik maakte grapje heb hem niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |