naja dat je haar zegmaar wel gewoon achter de hand houdt om shit voor je te regelen maar ja nu ik er zo over nadenk waarvoor heb je nou een onaantrekkelijke vrouw nodig die iets voor je regelt? Vaak zijn het vrouwen die betas gebruiken om dingen te kopen of om hun een lift te geven of 's avonds naar huis te brengen. Andersom zie ik zo 1, 2, 3 het niet niet echt van inquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:46 schreef possetje het volgende:
Een meisje die meer sex met jou wil dan jij met haar , en dan haar niet helemaal afwijzen maar ook nooit zin hebben in sex?
1 keer gehad
friends with benefits is niet hetzelfde als friendzonequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:54 schreef possetje het volgende:
Ummm ik wel vrienden worden met een vrouw die sex met me wil maar ik niet, alleen het pijnlijke moment dat ik dan echt opeens sjans met een vrouw die ik knapper vind, dat moment is wel kut dus dan kies ik er maar liever niet voor meisjes te friendzonen...
pijpen is toch ook overrated? beffen is veel leuker!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 05:58 schreef whatdafuck het volgende:
Een vrouw die niet pijpt, die friendzone ik direct. Zo'n afknapper.
3x een 8.5/10 in de friendzone gedropt
goed verhaal man, lekker duidelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:24 schreef Stratotanker het volgende:
Ja hoor dat gebeurt weleens. Voornamelijk wanneer je regelmatig home-run loopt, ondanks dat de intenties duidelijk maakt, maar ze wegens onverklaarbare redenen spontaan in de gordijnen hangen wanneer blijkt dat ik er echt geen strikje omheen wil doen.
Wel een goede vraag, over het algemeen is het leven goed, alles fun en games, totdat de nagels zonder waarschuwing dus in je rug staan. Als je het nog niet hebt meegemaakt kan het vrij onverwacht zijn.
Je vindt dat zelf wel een duidelijk verhaal?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:12 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Geen idee, maar als blijkt dat je een vrouw bent zou dat een hoop duidelijk maken.
Ik begrijp op zich wel wat hij bedoelt, alleen was het dusdanig oninteressante info dat ik wel spijt heb dat ik de post gelezen heb.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je vindt dat zelf wel een duidelijk verhaal?
Paar keer dezelfde vrouw tegengekomen tijdens uitgaan. Ze is ook wel eens langsgeweest voor een kop koffie en een kletspraatje.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je vindt dat zelf wel een duidelijk verhaal?
Goddomme zeg pffffrrrrtttt!! :pquote:Ja hoor dat gebeurt weleens. Voornamelijk wanneer je, ondanks dat de intenties duidelijk zijn, regelmatig een home-run loopt. Wegens onverklaarbare redenen wil het gebeuren dat ze vervolgens spontaan in de gordijnen gaan hangen wanneer blijkt dat ik er echt geen strikje omheen wil doen.
Wel een goede vraag. Over het algemeen is alles dus fun en games totdat haar nagels zonder waarschuwing in je rug staan. Dat kan vrij onverwachts zijn als je het nog nooit hebt meegemaakt.
Dus je wil ze alleen maar neuken en maakt dit vooraf heel duidelijk aan ze, maar alsnog worden ze boos omdat je geen relatie wil? Begrijp ik het zo goed?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:40 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
[..]
Goddomme zeg pffffrrrrtttt!! :p
Oke, je hebt haar afgewezen. Maar werd ze ook een vriendin?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, 2x gehad.. Al lang geleden maar ging toen met een paar gasten en meiden om.
1e keer was dat ik tijdje met een meid om ging die kranten in de buurt rond bezorgde, die vond mij leuk en ik haar.
Echter haar brutalere vriendin zat constant overdreven tegen mij te doen en toen bleek later dus dat die leuke meid zich gewonnen had gegeven en die minder leuke vriendin op mij liet jagen.
Dat heb ik afgekapt nadat tijdens een feestje ze mij wou kussen en ik haar niet.
Die heeft daarna nog tijden geprobeerd maar nooit aan toegegeven. Die leuke meid is vlak daarna verhuisd.
volgens mij 'friendzonen' die jongens eerder zichzelf..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:45 schreef Baas_bas het volgende:
het zijn altijd gasten die door een vrouw worden gefriendzoned
Haha mannen die signalen niet oppikken zo typischquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:02 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik ben als vrouw ook wel eens gefriendzoned. Tevens dacht ik aan het begin dat mijn huidige vriend mij ook gefriendzoned had. Daarom een hele tijd geen contact gehad voordat we een relatie kregen.bleek dat hij mijn signalen gewoon niet oppikte
Toen kende ik jou nog niet anders zeker gedaan.quote:
Ja, was ze daarvoor ook al. Heb nog tijd met haar contact gehad als vrienden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:01 schreef Westerling het volgende:
[..]
Oke, je hebt haar afgewezen. Maar werd ze ook een vriendin?
Helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen kende ik jou nog niet anders zeker gedaan.
I know rightquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha mannen die signalen niet oppikken zo typisch
Dat denken vrouwen wel vakerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:36 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
I know righten ik maar denken dat ik heul duidelijk was.
Ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:45 schreef Baas_bas het volgende:
Ik zie best vaak topics voorbijkomen over de "friendzone" en het zijn altijd gasten die door een vrouw worden gefriendzoned dus ik vraag me af of er ook gasten zijn die wel eens een vrouw hebben gefriendzoned?
Hoe ging dat dan precies?
Nee inderdaad. Het 'aan het lijntje houden' gedeelte zie ik gek genoeg bijna niet in dit topic. Dat is bij vrouwen wel anders...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:02 schreef Bananenpap het volgende:
Iemand afwijzen zie ik niet direct al friendzonen.
Toch heb ik dat wel eens meegemaakt, helaas. Ook mannen kunnen dat erg goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Het 'aan het lijntje houden' gedeelte zie ik gek genoeg bijna niet in dit topic. Dat is bij vrouwen wel anders...
Ik heb ook wel eens gehad dat iemand vriendschap 'aanbood' nadat het daten niet zo'n succes was, maar toen heb ik het contact gelijk laten verwateren. Als ik iemand leuk vind en het wordt uiteindelijk niks dan is het voor mij ook wel klaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Het 'aan het lijntje houden' gedeelte zie ik gek genoeg bijna niet in dit topic. Dat is bij vrouwen wel anders...
Dat is niet voor iedereen zo makkelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:20 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehad dat iemand vriendschap 'aanbood' nadat het daten niet zo'n succes was, maar toen heb ik het contact gelijk laten verwateren. Als ik iemand leuk vind en het wordt uiteindelijk niks dan is het voor mij ook wel klaar.
Gescharrelzoned dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:32 schreef Fledermuis het volgende:
Tellen vrienden met extras als gefriendzonede dames? Of dat weer niet?
Haha godver ik moest lachenquote:
Eerlijk zeggen is natuurlijk niet "frienzonen"quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 06:52 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb dat wel een paar keer gedaan. Zij vagen mij wel zitten maar ik hun niet. Niet aan t lijntje gehouden maar gewoon eerlijk gezegd. Andersom zou ik ook duidelijkheid willen.
Hm, ik snap wat je bedoeld, maar je wordt eigenlijk ook niet gerfiendzoned, dat doe je zelf. Want iemand die verliefd is zal alles doen en uitleggen in zijn of haar voordeel. De meeste mensen blijven toch in de buurt hangen omdat ze hopen dat er uiteindelijk toch iets gebeurd, of ze nou direct met woorden te horen hebben gekregen dat het er niet in zit of met hints waarbij ze ervoor kiezen om die niet als zodanig te zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen is natuurlijk niet "frienzonen"
Je hebt gelijk, en in dat geval neem ik mijn genoemde friendzone terugquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen is natuurlijk niet "frienzonen"
Uiteraard maar die hoop wordt vaak in stand gehouden doorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hm, ik snap wat je bedoeld, maar je wordt eigenlijk ook niet gerfiendzoned, dat doe je zelf. Want iemand die verliefd is zal alles doen en uitleggen in zijn of haar voordeel. De meeste mensen blijven toch in de buurt hangen omdat ze hopen dat er uiteindelijk toch iets gebeurd, of ze nou direct met woorden te horen hebben gekregen dat het er niet in zit of met hints waarbij ze ervoor kiezen om die niet als zodanig te zien.
Niemand dwingt je in de buurt te blijven of vrienden te worden/blijven maar de meesten kiezen daar zelf voor in de ijdele hoop op meer.
Uhm vriendschap?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:48 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
naja dat je haar zegmaar wel gewoon achter de hand houdt om shit voor je te regelen maar ja nu ik er zo over nadenk waarvoor heb je nou een onaantrekkelijke vrouw nodig die iets voor je regelt? Vaak zijn het vrouwen die betas gebruiken om dingen te kopen of om hun een lift te geven of 's avonds naar huis te brengen. Andersom zie ik zo 1, 2, 3 het niet niet echt van in
Vriendschap zie ik zelf als iets wat op wederzijds respect is gebaseerd, imho niet echt iets wat bij friendzoning het geval isquote:
"Ik vind hem niet aantrekkelijk, maar hij kan wel goed laminaat leggen".quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
Er zijn eigenlijk twee soorten friendzonen. Gewoon vriendschappelijk contact willen houden en aan het lijntje houden.
Dat laatste is niet zo netjes, maar denk niet dat men dat altijd van zichzelf doorheeft.
soort van:quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:43 schreef Fera het volgende:
[..]
"Ik vind hem niet aantrekkelijk, maar hij kan wel goed laminaat leggen".
Dat is gewoon gemeen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:43 schreef Fera het volgende:
[..]
"Ik vind hem niet aantrekkelijk, maar hij kan wel goed laminaat leggen".
Dat gebeurt vaker dan je denkt.quote:
Daarom heb ik geen vriendinnen meer sinds ik om een tegenprestatie vraag wanneer ze een scriptie op taalfouten willen laten nakijken.quote:
Dat is ook niet fijn natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:46 schreef Parzival het volgende:
[..]
soort van:
"zou ik haar ook na het koken van de maaltijd al het huis uit kunnen zetten.. ipv dat ik naar haar lelijke bakkes moet kijken onder het eten..?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Goh, wat een goedzak ben je toch ook dat je je zo 'opoffert'.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:05 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben altijd zo'n goedzak die toch met ze gaat daten en seks gaat hebben![]()
Ik vind het zielig om ze af te wijzenDus dan hoop ik altijd maar dat het contact verwaterd door zelf geen contact te zoeken
![]()
En dan telkens wanneer ze dan bellen geef ik een diepe zucht "arrrgh zij weer pffff irritant mens!"
Uhm, je bedoelt, ik ga met ze daten zodat ik makkelijk een neukertje kan scoren en als ze daarna 'lastig' worden laat ik niks meer van me horen. Niks om je voor te schamen, dat doen meerdere mannen namelijk. Maar om jezelf dan een goedzak te noemenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:05 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben altijd zo'n goedzak die toch met ze gaat daten en seks gaat hebben![]()
Ik vind het zielig om ze af te wijzenDus dan hoop ik altijd maar dat het contact verwaterd door zelf geen contact te zoeken
![]()
En dan telkens wanneer ze dan bellen geef ik een diepe zucht "arrrgh zij weer pffff irritant mens!"
Nee, dan had ik dat wel getypt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:47 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Uhm, je bedoelt, ik ga met ze daten zodat ik makkelijk een neukertje kan scoren en als ze daarna 'lastig' worden laat ik niks meer van me horen. Niks om je voor te schamen, dat doen meerdere mannen namelijk. Maar om jezelf dan een goedzak te noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn, dat je dat nog uit je toetsenbord durft te typen.
![]()
![]()
Daar heb je gelijk in. Typen dat je je als goedzak opoffert voor die arme vrouwen klinkt natuurlijk veel stoerder.quote:
Zo ben ik ook hoor. En ik heb al 3 zusters.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:46 schreef Twiitch het volgende:
Nope. Wanneer ik een vrouw niet interessant genoeg vind om tenminste mee te scharrelen dan hoef ik haar ook echt niet als "vriend". Ik heb dan ook nul 0 vrouwen die ik als echte vriend beschouw, het zijn allemaal "de aanhang van..." Wanneer er geen romantisch/seksueel/professioneel aspect bij komt kijken vind ik vrouwen gewoon totaal geen interessant gezelschap.
Best zielig eigenlijk, maar ach, zo zit ik in elkaar.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 05:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat was het nou? Tijger in bed, Jaguar op de stoep en een ezel die alles betaalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |