SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooh veel leuke , maar helaas ook veel die al bij kinderen van vriendinnen/familie gegeven zijn (overvloed aan meisjes, dus dat maakt t extra moeilijk)quote:Op maandag 19 september 2016 17:49 schreef Fee-nix het volgende:
tombolafan:
Silke
Noor/Nora
Maura
Carin
Karlijn
Flore
Julie
Mirthe/Mirte/Myrthe
Yara
Elin/Eline
Roos
Ook veel leuke!quote:Op maandag 19 september 2016 19:44 schreef danic het volgende:
Eva
Lieke
Wieke
Arwen
Jelke (toch een J)
Jonne
Mijke
Nina
Nynke
Sanne
Imme
Diede
Rosa
Ilse
Aimee
zo heet mn collega en een vriendinquote:Op maandag 19 september 2016 21:46 schreef Cygne het volgende:
Tombo, van je lijstje vind ik Ilva of Isolde mooi bij je oudste passen.![]()
Of Marit, da's mijn lievelings. Maar dat dacht mn zus 13 jaar geleden al.
quote:Op woensdag 7 september 2016 11:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kunnen jullie me helpen. Mijn zusje wil haar dochter (tweede of derde naam) vernoemen naar haar overleden schoonvader. Hij heette H.arrie.
Nu ligt Henriëtte heel erg voor de hand, maar dat vindt ze vreselijk. Dan kun je heel creatief en "hip" doen en er iets als Harley van maken, maar dat is het ook niet echt. Hebben jullie nog creatieve ideeën? In combinatie met M.artina want die vernoeming staat al vast, tenzij er een mooie combi van H.arrie en M.artina te maken is. En nee, niet Hartina.Hera?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2016 11:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kunnen jullie me helpen. Mijn zusje wil haar dochter (tweede of derde naam) vernoemen naar haar overleden schoonvader. Hij heette H.arrie.
Nu ligt Henriëtte heel erg voor de hand, maar dat vindt ze vreselijk. Dan kun je heel creatief en "hip" doen en er iets als Harley van maken, maar dat is het ook niet echt. Hebben jullie nog creatieve ideeën? In combinatie met M.artina want die vernoeming staat al vast, tenzij er een mooie combi van H.arrie en M.artina te maken is. En nee, niet Hartina.HillarySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brugklaskamp 1993 flashbacksquote:Op dinsdag 27 september 2016 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Er is een mevrouw op tv die Latrina heet
quote:Op dinsdag 27 september 2016 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Er is een mevrouw op tv die Latrina heet
Juliaquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:51 schreef hanke het volgende:
Namen, namen.. met een 3e dochter op komst, zoeken we inspiratie! We hebben al 2 dochters, A.nne en M.aud... suggesties van namen in dezelfde stijl, die er ook nog eens mooi bij passen, zijn heel welkom. Ik zie hier altijd zulke mooie lijstjes voorbij komen, ben heel benieuwd naar jullie suggesties!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |