Haha, Jazz-e Jackrabbit? Of DJ Jazz-E Jessquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:17 schreef Burdie het volgende:
Je zou ook voor de variant Jazz-E kunnen kiezen?
Mijn hemel, wat een triestigheid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:06 schreef Burdie het volgende:
Een moeder hier in 't dorp heeft haar zoon Djessie genoemd (volgens mij zo geschreven), en krijgt het voor elkaar om dat op de zo Nederlands mogelijkste manier uit te spreken.
Améliequote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:00 schreef Goudreinette het volgende:
Pfff nou wij komen er nog niet echt uit met de namen. We zoeken een meisjesnaam.. Ik hou van de wat apartere (Scandinavische/Friese/Franse) namen maar mijn vriend gaat vooral voor de top-10 namen.
Een goede compromis is wenselijk dus![]()
Enkele namen van het lijstje:
Liese
Nora
Imme
Philou
Anna
Maas
Wie helpt ons verder?
Miaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:00 schreef Goudreinette het volgende:
Pfff nou wij komen er nog niet echt uit met de namen. We zoeken een meisjesnaam.. Ik hou van de wat apartere (Scandinavische/Friese/Franse) namen maar mijn vriend gaat vooral voor de top-10 namen.
Een goede compromis is wenselijk dus![]()
Enkele namen van het lijstje:
Liese
Nora
Imme
Philou
Anna
Maas
Wie helpt ons verder?
+1quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:21 schreef PiperMaru het volgende:
Ik ken Maas trouwens als jongensnaam.
Eh..? Dat vraagt om afgeknalde kootjes met oud en nieuw natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Amélie
Fenne
Elin
Robin
Ilva
Mette
Rund
Sonja/Ronja
Bo
Emma
Marrit
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:40 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Eh..? Dat vraagt om afgeknalde kootjes met oud en nieuw natuurlijk
Ik wilde er al niet over zeuren, dacht dat je het gewoon een enorm hippe naam vondquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:26 schreef Burdie het volgende:
[..]![]()
Autocorrectfaal.
Ik weet ook niet meer wat er moest staan, dus sorry.
Edit: Rune moest er staan.
Robinquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:21 schreef Goudreinette het volgende:
DankEr kunnen er een paar mee op onze lijst..
Unisex namen of namen die eigenlijk voor jongens zijn maar ook best voor een meisje zouden kunnen zijn ook van harte welkom!
Maas stond op de jongenslijst maar ik vind 'm te gaaf om al los te laten
De burgerlijke stand zal maar autocoureur hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:26 schreef Burdie het volgende:
[..]![]()
Autocorrectfaal.
Ik weet ook niet meer wat er moest staan, dus sorry.
Edit: Rune moest er staan.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:39 schreef Unihipili het volgende:
[..]
De burgerlijke stand zal maar autocoureur hebben.
Zelfs bij hipheid is er een grens hčquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wilde er al niet over zeuren, dacht dat je het gewoon een enorm hippe naam vond
Svenjaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Robin
Moos
Senne
Of Svenja
Gitta
Loďs
Tunde
Ninaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:21 schreef Goudreinette het volgende:
Unisex namen of namen die eigenlijk voor jongens zijn maar ook best voor een meisje zouden kunnen zijn ook van harte welkom!
Misha?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:21 schreef Goudreinette het volgende:
Nou maar te hopen dat het geen drag queen wordt; no diva.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:00 schreef sproetjes het volgende:
Op mijn timeline is een d.iva.no. geboren (wel geheel in de lijn der verwachting qua naamkeuze)....
Nog een parel trouwens: Sh.airity
quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou maar te hopen dat het geen drag queen wordt; no diva.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Leandra op 29-08-2016 12:24:02 ]
Sommige mensen zouden zichzelf niet voort mogen planten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:47 schreef Burdie het volgende:
Ik zag op Facebook een Sherdestiny met haar zoontje Ruviengelo.
Zouden ze dan Giovanni bedoelen in een vreemde fonetisch engelse uitspraak ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:22 schreef PiperMaru het volgende:
Twee pareltjes van de Prénatal FB: G-lissah en Djayvanëy. Waarom in hemelsnaam dat trema op de E??
Finse overgrootvader?quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:22 schreef PiperMaru het volgende:
Twee pareltjes van de Prénatal FB: G-lissah en Djayvanëy. Waarom in hemelsnaam dat trema op de E??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik heb een ex wiens kat zo heet/heette. Geen idee of ze hem nog heeft.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:32 schreef Chanty het volgende:
Bij mijn ouders in de straat was Bailey geboren...
Die eerste naam, zo heet een wijnhandel hierquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:38 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Bij mij op school zit een D.iva.no met als broer R.ave.lino
Misschien de kat nu vervangen door een kind en woont ze bij Chanty in de straat?quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb een ex wiens kat zo heet/heette. Geen idee of ze hem nog heeft.
Inclusief puntjes?quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:38 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Bij mij op school zit een D.iva.no met als broer R.ave.lino
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:39 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Nope, dat is ivm Google. Aangezien de laatste naam maar 1x gegeven is de laatste jaren.
Ondertussen ben ik aan de naam gewend. Maar ken hem nu ook al 3 jaar.quote:
Rotterdam hequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:47 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik aan de naam gewend. Maar ken hem nu ook al 3 jaar.
Ach en op onze school lopen nog meer van de pareltjes rond!
ben je bang dat de ouders gaan googlen en je daarna komen opzoeken ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:39 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Nope, dat is ivm Google. Aangezien de laatste naam maar 1x gegeven is de laatste jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |