abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_164535778
Oh dear ik maakte zo'n klassieke fout bij de kapper... Het ging zo:

Kapster: "Ja ik ben zwanger maar mijn vriend vindt de namen die ik voorstel niks..."
Ik: "Oh? Hoezo?"
Kapster: "Hij vindt zelf Nederlandse namen leuk en vindt alle namen die ik voorstel van die 'negernamen' "
Ik: "Oh, ja, zoals Djaylano enzo. Hahaha. Te erg."
Kapster: "Eh.... Ja. Dat is wel de naam die we nu hebben gekozen. Of nouja bijna. Het wordt 'Déélaanoo. Want die naam hoor je bijna nooit."

....


:X ...

Ik heb me er maar uitgered met een vaag "Ja maar zonder die J is het natuurlijk wél heel leuk, ja nee, Déélaanoo is echt een heel ander verhaal, dat snap ik, leuk hoor!" en toen een schietgebedje gedaan dat ze m'n haar niet zou verknippen :') .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2016 22:59:53 ]
pi_164536078
Razz :D
Dat zijn inderdaad geen 'fouten' om te maken als iemand met een schaar in je nek staat nee :X
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_164536121
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh dear ik maakte zo'n klassieke fout bij de kapper... Het ging zo:

Kapster: "Ja ik ben zwanger maar mijn vriend vindt de namen die ik voorstel niks..."
Ik: "Oh? Hoezo?"
Kapster: "Hij vindt zelf Nederlandse namen leuk en vindt alle namen die ik voorstel van die 'negernamen' "
Ik: "Oh, ja, zoals Djaylano enzo. Hahaha. Te erg."
Kapster: "Eh.... Ja. Dat is wel de naam die we nu hebben gekozen. Of nouja bijna. Het wordt 'Déélaanoo. Want die naam hoor je bijna nooit."

....


:X ...

Ik heb me er maar uitgered met een vaag "Ja maar zonder die J is het natuurlijk wél heel leuk, ja nee, Déélaanoo is echt een heel ander verhaal, dat snap ik, leuk hoor!" en toen een schietgebedje gedaan dat ze m'n haar niet zou verknippen :') .
_O-
Das idd wel lef hebben als ze met de schaar in je haar staat :D

Ik kan er meestal vrij goed een oooh wat leuk uit gooien. 1 keer duurde het me echt een paar seconden te lang, die (upperclass)mensen hadden een (semi-whitetrash)naam gekozen die ik echt niet aan zag komen. Ik dacht eerst dat ze me in de zeik namen :+ niet dus.
:)
  zondag 14 augustus 2016 @ 23:09:20 #29
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164536237
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh dear ik maakte zo'n klassieke fout bij de kapper... Het ging zo:

Kapster: "Ja ik ben zwanger maar mijn vriend vindt de namen die ik voorstel niks..."
Ik: "Oh? Hoezo?"
Kapster: "Hij vindt zelf Nederlandse namen leuk en vindt alle namen die ik voorstel van die 'negernamen' "
Ik: "Oh, ja, zoals Djaylano enzo. Hahaha. Te erg."
Kapster: "Eh.... Ja. Dat is wel de naam die we nu hebben gekozen. Of nouja bijna. Het wordt 'Déélaanoo. Want die naam hoor je bijna nooit."

....


:X ...

Ik heb me er maar uitgered met een vaag "Ja maar zonder die J is het natuurlijk wél heel leuk, ja nee, Déélaanoo is echt een heel ander verhaal, dat snap ik, leuk hoor!" en toen een schietgebedje gedaan dat ze m'n haar niet zou verknippen :') .
:D _O- :D geniaal! Ja echt heeeel origineel als jij het daar te plekke verzint. Onze buurjongen heet ook zo.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164536258
Ach, er waren ook collega's van mijn man die het zo leuk vonden dat we de namen van de meiden al vertelden nog voor ze geboren werden. En zulke leuke namen ook! En ze namen hem niet eens in de zeik :X

Werktitel: Destiny & Cherony...

Past ook zo goed bij ons en bij M :')
  zondag 14 augustus 2016 @ 23:10:42 #31
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164536284
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:06 schreef mignonne het volgende:

[..]

_O-
Das idd wel lef hebben als ze met de schaar in je haar staat :D

Ik kan er meestal vrij goed een oooh wat leuk uit gooien. 1 keer duurde het me echt een paar seconden te lang, die (upperclass)mensen hadden een (semi-whitetrash)naam gekozen die ik echt niet aan zag komen. Ik dacht eerst dat ze me in de zeik namen :+ niet dus.
Welke naam? :P je vergeet het belangrijkste te melden
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164536353
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh dear ik maakte zo'n klassieke fout bij de kapper... Het ging zo:

Kapster: "Ja ik ben zwanger maar mijn vriend vindt de namen die ik voorstel niks..."
Ik: "Oh? Hoezo?"
Kapster: "Hij vindt zelf Nederlandse namen leuk en vindt alle namen die ik voorstel van die 'negernamen' "
Ik: "Oh, ja, zoals Djaylano enzo. Hahaha. Te erg."
Kapster: "Eh.... Ja. Dat is wel de naam die we nu hebben gekozen. Of nouja bijna. Het wordt 'Déélaanoo. Want die naam hoor je bijna nooit."

....

:X ...

Ik heb me er maar uitgered met een vaag "Ja maar zonder die J is het natuurlijk wél heel leuk, ja nee, Déélaanoo is echt een heel ander verhaal, dat snap ik, leuk hoor!" en toen een schietgebedje gedaan dat ze m'n haar niet zou verknippen :') .
_O- :D :D :D
Altijd mijn angst als ik zoiets uitfloep :D.
pi_164536423
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:10 schreef Chanty het volgende:

[..]

Welke naam? :P je vergeet het belangrijkste te melden
nai, beroepsgeheim eh ;)
Geen dramatisch bizarre naam verder maar gewoon, totaal onverwacht bij hen.
:)
pi_164536485
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh dear ik maakte zo'n klassieke fout bij de kapper... Het ging zo:

Kapster: "Ja ik ben zwanger maar mijn vriend vindt de namen die ik voorstel niks..."
Ik: "Oh? Hoezo?"
Kapster: "Hij vindt zelf Nederlandse namen leuk en vindt alle namen die ik voorstel van die 'negernamen' "
Ik: "Oh, ja, zoals Djaylano enzo. Hahaha. Te erg."
Kapster: "Eh.... Ja. Dat is wel de naam die we nu hebben gekozen. Of nouja bijna. Het wordt 'Déélaanoo. Want die naam hoor je bijna nooit."

....


:X ...

Ik heb me er maar uitgered met een vaag "Ja maar zonder die J is het natuurlijk wél heel leuk, ja nee, Déélaanoo is echt een heel ander verhaal, dat snap ik, leuk hoor!" en toen een schietgebedje gedaan dat ze m'n haar niet zou verknippen :') .
_O-

En ik las nog iets over Jesse. Ik spreek het uit op zijn Engels (door Full House)
pi_164536557
Hehe ja ook ongemakkelijk dat soort situaties
  zondag 14 augustus 2016 @ 23:17:59 #36
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_164536591
Haha Razz :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_164536636
Ik spreek het juist uit als Jessuh. Maar op de basisschool was een meisjes-Jesse dus ik moest ook weer wennen dat het toch een jongensnaam is :D

Sowieso grappig hoe je namen uit je jeugd als normaal beschouwd. Op school ook een jongen genaamd J.oos. Ik heb toen ik de eerste Joost tegen kwam ook echt een verhaal staan houden van "goh, aparte naam zo met een -t" :')
pi_164537129
Ja vooral met unisexnamen heel erg afhankelijk van welk geslacht je erbij gewend bent.
pi_164538881
Ohja, J's zusje dacht ook een poosje dat Djayden-Delano en Chantasmeralda onze echte namen waren :') ze deed wel heel lief haar best om te doen alsof ze t niet vreselijk vond. :+
Kwak
  maandag 15 augustus 2016 @ 07:06:49 #40
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_164543119
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh dear ik maakte zo'n klassieke fout bij de kapper... Het ging zo:

Kapster: "Ja ik ben zwanger maar mijn vriend vindt de namen die ik voorstel niks..."
Ik: "Oh? Hoezo?"
Kapster: "Hij vindt zelf Nederlandse namen leuk en vindt alle namen die ik voorstel van die 'negernamen' "
Ik: "Oh, ja, zoals Djaylano enzo. Hahaha. Te erg."
Kapster: "Eh.... Ja. Dat is wel de naam die we nu hebben gekozen. Of nouja bijna. Het wordt 'Déélaanoo. Want die naam hoor je bijna nooit."

....


:X ...

Ik heb me er maar uitgered met een vaag "Ja maar zonder die J is het natuurlijk wél heel leuk, ja nee, Déélaanoo is echt een heel ander verhaal, dat snap ik, leuk hoor!" en toen een schietgebedje gedaan dat ze m'n haar niet zou verknippen :') .
Razz! Zeg dat dan ook niet uitgerekend bij de kapper :+ _O-
pi_164543529
:D Razz!

Zo was mijn kapster de tweede naam van mini aan het afzeiken toen ik nog zwanger was. Ze is vernoemd naar mijn oma en die heette nu eenmaal Petronella. Haar buren wilde ook vernoemen, maar vonden Petronella niet mooi en zij ook niet, want dat deed d'r denken aan petroleum. Etc. etc. :D
pi_164543551
Oh my Razz, dat is wel lef hebben hoor, haha.
Altijd tricky om het met vreemden over namen te hebben :D
pi_164543791
Razz, ontzettende mutsefluts! _O-
pi_164545350
Hahaha Razz vind het wel echt een actie voor jou :D

Oh en 'het' uit mijn namenlijst in t vorige topic moest Jet zijn. Autocorrectje ;) autocorrect heeft er ook dusdanige moeite mee dat ik hem bij deze van t lijstje schrap :p
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  maandag 15 augustus 2016 @ 13:20:32 #45
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164548154
Heeft iemand hier nog een geniale ingeving voor een naam die bij de naam van kuiken past? (Kuiken heeft dezelfde voornaam als dhr. Lévelt en de Volendamse zanger Keizer).
KuikenGuppy
pi_164548317
@Burdie:

Leon
Theo
Hugo
Felix
Olivier
Oscar
Arthur
Ezra
Otto
Philip
Abel
Adam

Elisabeth
Tirza
Anna
Eva
Tamar
Julia
Hanna
Lea
Matilda
Tessa
Rosa
pi_164548523
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:20 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier nog een geniale ingeving voor een naam die bij de naam van kuiken past? (Kuiken heeft dezelfde voornaam als dhr. Lévelt en de Volendamse zanger Keizer).
Jasper
Willem
Joas
Thijs
Thomas
Bas
Berend
Alex
Julius
Levi

Katja
Marthe
Anna
Lotte
Ninke
pi_164548805
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:20 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier nog een geniale ingeving voor een naam die bij de naam van kuiken past? (Kuiken heeft dezelfde voornaam als dhr. Lévelt en de Volendamse zanger Keizer).
Nick ;)
pi_164550054
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:54 schreef Tyr80 het volgende:

Dus als je een Jesse (obv spelling) in je omgeving hebt hoor ik heel graag of het een jongen of meisje is en hoe ze het uitspreken! Dank :)
Zo geschreven: een jongen
Zo uitgesproken (en geschreven als Jessy of Jessie): een meisje
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_164550201
Hugo!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')