wtfquote:
Klopt maar is niet bij zwemmen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Als er een .701 heeft en de ander .709 dan weet je wie goud heeft.
Dan volg je de verkeerde mensen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oh ik zag hele dag hier op fok mensen roepen over zekerheidje vanavond.
Nou ja dan winnen er twee, lijkt wel skiën.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk met deze platen.
Dat waren alle domme users. Die zaten niet in dit topic.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oh ik zag hele dag hier op fok mensen roepen over zekerheidje vanavond.
Is technisch wel mogelijk, maar een fotofinish is niet goed registreerbaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk met deze platen.
Bij 50m altijd genot. Zie nooit wie er wintquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is technisch wel mogelijk, maar een fotofinish is niet goed registreerbaar.
Maar ook omdat de platen niet gegarandeerd even dik zijn en even ver van de kant hangen en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is technisch wel mogelijk, maar een fotofinish is niet goed registreerbaar.
De rest mist ook de supervorm. Hopelijk is ze beter op de 50, dat was ze normaal wel altijd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:35 schreef Snowbomb het volgende:
Kromo deed uiteindelijk wel mee. Dat had ik na gisteren niet verwacht. Ergens dus wel positief.
Hoe voelt dit? Doet het pijn? NOSgenot dadelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:36 schreef Joezi het volgende:
en maar lachenDan ben je toch geen topsporter, huilen moet je net als ons!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |