?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wtf is deze ze schakelen naar volleybal?
Bra-USA
Haten op Joostquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:19 schreef Georges het volgende:
[..]
Die knakker die blijkbaar commentaar geeft op de bank.
eens met je voorspellingquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:18 schreef marcodej het volgende:
1. Cate
2. Sjostrom
3. Kromo
I believe in Kromo.
Ik zei het al, niet met de eer gaan strijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oleksiak pakt goud. Schrijf maar op.
Kutlul Erben verneukt ALLESquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:19 schreef Pino112 het volgende:
Oh. Wennemars is er toch wel
Dit wordt niks.
Kromo DNS.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:19 schreef Pino112 het volgende:
Oh. Wennemars is er toch wel
Dit wordt niks.
Fok knokploeg naar Rio.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kutlul Erben verneukt ALLES
Aw ok, Joost mag het weten dus. Ik vind sowieso over het algemeen het commentaar van de zogenaamde experts nogal van een 'dat had ik zelf ook wel kunnen verzinnen', gehalte.quote:
Gelachen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:20 schreef Georges het volgende:
[..]
Aw ok, Joost mag het weten dus. Ik vind sowieso over het algemeen het commentaar van de zogenaamde experts nogal van een 'dat had ik zelf ook wel kunnen verzinnen', gehalte.
Bontequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kromo ook nog in de buitenbaanWie zwemt er naast haar? Hopelijk een snelle starter.
twitter:erbenwennemars twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 04:17:44HELP PHELPS AGAIN! NR 22! #GOUDGOUDGOUDGOUDGOUDGOUDGOUDGOUDGOUDGOUDGOUDGOUDGOUDGOUDGOUDGOUDGOUDGOUDGOUDGOUDGOUDGOUD https://t.co/b5dkynPbLg reageer retweet
Doet het pijn?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:20 schreef Georges het volgende:
[..]
Aw ok, Joost mag het weten dus. Ik vind sowieso over het algemeen het commentaar van de zogenaamde experts nogal van een 'dat had ik zelf ook wel kunnen verzinnen', gehalte.
Beter dan DNF dan maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |