Tering, ook gewoon in 40 minutenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jezus, ik weet niet waarom maar ik heb het helemaal afgekeken, dit is toch wel een professioneel veelvreter?
Met een gouden randje gaat Vriezema haar straks vertellen.quote:
madquote:
Toch gewoon al 5 gouden plakken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:21 schreef Redefine het volgende:
Op forum.fok.au zal het ook vast wel gezellig zijn dezer dagen. Choken, Australische mentaliteit dit dat.
Die verwachten er 20 op dat moment. Als het echte fokkers zijn vinden ze sowieso altijd wel wat te zeiken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch gewoon al 5 gouden plakken.
Dan liever kansloos ten onder in de halve finale jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:21 schreef Redefine het volgende:
Op forum.fok.au zal het ook vast wel gezellig zijn dezer dagen. Choken, Australische mentaliteit dit dat.
Ligt vast aan die gekke Nederlander die ze binnen gehaald hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:21 schreef Redefine het volgende:
Mag toch hopen dat Phelps wat gezonder eet.quote:
Gewoon, algemeen. Pedersen faalt weer, Efimova pakt een medaille. En schoolslag vind ik echt niet leuk.quote:
Zou die ook last hebben van demonen?quote:
We kunnen die medaille dus alvast met potlood invullen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:22 schreef heywoodu het volgende:
Larkin gaat hier geen medaille winnen.
Mja...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze finale was toch sowieso geen ruk aan joh, en dan ook nog een kutniveau.
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:22 schreef heywoodu het volgende:
Larkin gaat hier geen medaille winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |