Jij hebt je boodschappenrondje alweer achter de rugquote:
Nee, ik moet nog gaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:46 schreef just me het volgende:
[..]
Jij hebt je boodschappenrondje alweer achter de rug
Als het geen haast heeft...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog gaan.
Telkens uitgesteld. Zo toch maar eens gaan, denk ik.
Ik moet ook nog poetsen.quote:
zo denk ik er vandaag ook overquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moet ook nog poetsen.
Maar komt allemaal in orde..... wat vandaag niet af is, moet dan wel morgen.
Wanneer beginnen de scholen dan weer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:58 schreef just me het volgende:
[..]
zo denk ik er vandaag ook over
ik ga ook langzaam beginnen met dingen voor school die nog gedaan moeten worden
Hier de 22e dus ik heb nog 'n weekje vrijquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Wanneer beginnen de scholen dan weer?
Laatste week dus alweer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:01 schreef just me het volgende:
[..]
Hier de 22e dus ik heb nog 'n weekje vrij
Veel plezier!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:16 schreef MadMaster het volgende:
Strakblauwe lucht nu en bloedje warm.
Terrassen, here we come...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:16 schreef MadMaster het volgende:
Strakblauwe lucht nu en bloedje warm.
Terrassen, here we come...
Ik heb al eerder boodschappen gedaan, ik kan het, maar bedanktquote:
Ja ging ik ook wel vanuit eigenlijk. Wilde je gewoon graag citeren, omdat het niet elke dag gebeurt dat ik je username ineens ergens zie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb al eerder boodschappen gedaan, ik kan het, maar bedankt
Ik ben hier (bijna) altijd te vinden hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ging ik ook wel vanuit eigenlijk. Wilde je gewoon graag citeren, omdat het niet elke dag gebeurt dat ik je username ineens ergens zie.
Ik nog zelden. Maar Tailfox lokt me hier nu gelukkig af en toe heen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben hier (bijna) altijd te vinden hoor
Ik heb zo veel favoriete nieuwe artiesten dat het echt een uitkomst isquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 06:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorige week al gecheckt.
Het jammere is dat mijn favoriete artiesten nauwelijks nog nieuwe zaken uitbrengen...
aha, de bekende lokroepquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik nog zelden. Maar Tailfox lokt me hier nu gelukkig af en toe heen.
ik lok je nu nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik nog zelden. Maar Tailfox lokt me hier nu gelukkig af en toe heen.
quote:
Vaker trainen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:36 schreef EggsTC het volgende:
Kan steeds slechter tegen die nachten doorhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |