abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164442942
SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
SPOILER: Gifjes enzulks
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
pi_164443298
Gudelj gaat er echt niet uit.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164443465
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Gudelj gaat er echt niet uit.
Hoezo denk je dat? Hij is constant bezig met het herstellen van zijn eigen fouten waardoor het lijkt dat hij actief en goed meedoet. In balbezit is het een grote verschrikking en kan je er bijna vanuit gaan dat het niet goed af gaat lopen.

Bij Bazoer heb ik dat gevoel gewoon wel als alles bij hem klopt. Sterk aan de bal, zelfvertrouwen, goede duels, niet bang om risico in zijn passing te leggen.
pi_164443578
Overigens mogen we Bosz heel erg bedanken voor de komst van Traoré. Ik denk dat wanneer Frank nog bij Ajax had gezeten, Traore niet was gekomen. Dat hoor je aan alles. Bosz mag je op je blote knieën bedanken voor zijn komst. Anders hadden we dit seizoen Haller of Dost gezien. Bosz heeft veel contact met Traoré en zijn broer. Ook voordat hij bij Ajax aantrad, was dat het geval. Hij wilde hem zelfs naar Maccabi halen, maar dat ging niet door. Bosz zag ook een spits in hem terwijl Chelsea's orders waren dat hij op de vleugel moest. Die gaat normaal gesproken met veel vertrouwen en plezier het veld in. Daar ben ik van overtuigd dit seizoen.
pi_164443613
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat? Hij is constant bezig met het herstellen van zijn eigen fouten waardoor het lijkt dat hij actief en goed meedoet. In balbezit is het een grote verschrikking en kan je er bijna vanuit gaan dat het niet goed af gaat lopen.

Bij Bazoer heb ik dat gevoel gewoon wel als alles bij hem klopt. Sterk aan de bal, zelfvertrouwen, goede duels, niet bang om risico in zijn passing te leggen.
Niet omdat hij vreselijk goed bezig is, maar omdat Bosz hem er niet uit haalt, die is wel van de balans enzo. Neemt ook de spelhervatting, dat zegt vaak wel iets.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164444138
pi_164444142
Toch leuk dat Ajax eens een tegenstander heeft dat "Haalbaar" is in de voorronde van de CL

Straks zijn er 2 NL teams in de CL
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_164444478
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens mogen we Bosz heel erg bedanken voor de komst van Traoré. Ik denk dat wanneer Frank nog bij Ajax had gezeten, Traore niet was gekomen. Dat hoor je aan alles. Bosz mag je op je blote knieën bedanken voor zijn komst. Anders hadden we dit seizoen Haller of Dost gezien. Bosz heeft veel contact met Traoré en zijn broer. Ook voordat hij bij Ajax aantrad, was dat het geval. Hij wilde hem zelfs naar Maccabi halen, maar dat ging niet door. Bosz zag ook een spits in hem terwijl Chelsea's orders waren dat hij op de vleugel moest. Die gaat normaal gesproken met veel vertrouwen en plezier het veld in. Daar ben ik van overtuigd dit seizoen.
Ik denk dat Cassierra en Sanchez ook niet waren gekomen als De Boer er was.
Oh.
pi_164444517
quote:
Lozano en die Bruma van Galatasaray zijn ook prima opties lijkt me.

Maar geen idee hoeveel die moeten kosten.
Oh.
pi_164444610
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lozano en die Bruma van Galatasaray zijn ook prima opties lijkt me.

Maar geen idee hoeveel die moeten kosten.
Lozano heeft nog een vierjarig contract dus daar ga je wel veel voor moeten betalen me dunkt. PSV is volgens mij ook afgehaakt voor Bruma na het horen van de prijs en Brands wil graag tot het gaatje gaan zoals we hem kennen.
pi_164444627
Maar goed, de transferperiode van Marc Overmars vind ik vooralsnog verrassend goed dus wie weet komt er weer wat spectaculairs.
pi_164444668
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Lozano heeft nog een vierjarig contract dus daar ga je wel veel voor moeten betalen me dunkt. PSV is volgens mij ook afgehaakt voor Bruma na het horen van de prijs en Brands wil graag tot het gaatje gaan zoals we hem kennen.
Maar volgens mij hebben ze bij PSV wel minder te besteden dan Ajax. Al denk ik dat de limiet nog steeds 8/9 miljoen is.
Oh.
pi_164444699
quote:
Maar goed, de transferperiode van Marc Overmars vind ik vooralsnog verrassend goed dus wie weet komt er weer wat spectaculairs.
Misschien heeft Veldmate nog wat in zijn koker zitten.
Oh.
pi_164444751
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar volgens mij hebben ze bij PSV wel minder te besteden dan Ajax. Al denk ik dat de limiet nog steeds 8/9 miljoen is.
Hm, Turkse media hadden het in juni over 7,5 miljoen euro maar sinds die interesse bekend werd is die Bruma wel goed op stoom gekomen.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 23:02:48 #15
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_164444756
quote:
Als er ook nog een goede buitenspeler bijkomt dan heeft Marc het fantastisch gedaan. Enige wat er op aan te merken is, is dat hij ontzettend traag is met reageren. Zo'n Fischer is al meer dan een maand weg en er is nog steeds geen vervanging.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_164444791
quote:
Zeker niet onaardig al is er financiële ruimte voor meer natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_164444798
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:02 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Als er ook nog een goede buitenspeler bijkomt dan heeft Marc het fantastisch gedaan. Enige wat er op aan te merken is, is dat hij ontzettend traag is met reageren. Zo'n Fischer is al meer dan een maand weg en er is nog steeds geen vervanging.
Van Fischer was al halverwege mei bekend dat er een bod op hem was.
pi_164444803
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hm, Turkse media hadden het in juni over 7,5 miljoen euro maar sinds die interesse bekend werd is die Bruma wel goed op stoom gekomen.
Zal dan wel mogen blijven daar.

Al wilde hij zelf toch vooral weg daar?
Oh.
pi_164444855
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Van Fischer was al halverwege mei bekend dat er een bod op hem was.
Het was al ver van tevoren bekend dat zijn contract in 2017 zou aflopen en hij niet zou verlengen. Dus een schaduwlijstje had er allang moeten liggen.

Maar mocht hij alsnog een topper halen als buitenspeler is het een prima transferperiode. Dan volgend jaar doorselecteren op het middenveld.
Oh.
pi_164444856
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zal dan wel mogen blijven daar.

Al wilde hij zelf toch vooral weg daar?
Dat politieke gedoe nodigt niet uit inderdaad.
pi_164444925
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat politieke gedoe nodigt niet uit inderdaad.
En in de Eredivisie kan je je prima ontwikkelen.

Zou me ook niks verbazen als Marc eerst de CL play-offs afwacht. Want we kunnen toch nog die buitenspeler niet inschrijven, en met CL verzekerd willen vast wel meer spelers komen.
Oh.
pi_164444933
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het was al ver van tevoren bekend dat zijn contract in 2017 zou aflopen en hij niet zou verlengen. Dus een schaduwlijstje had er allang moeten liggen.

Maar mocht hij alsnog een topper halen als buitenspeler is het een prima transferperiode. Dan volgend jaar doorselecteren op het middenveld.
Vandaag op de persconferentie:
quote:
'We blijven scherp op mogelijke versterkingen,' zo gaf de Ajax coach aan. Al eerder was duidelijk dat Ajax nog een buitenspeler zou willen aantrekken. 'Inderdaad ook voor de aanval,'zo bevestigde hij.
Insinueert dit dat ze ook voor een linksback kijken? Kan bijna niet anders.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 23:06:59 #23
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_164444942
quote:
Eens. Zowel uitgaande als inkomende transfers. Alleen Westermann. Maar dat is financieel maar een kleine schadepost, nu maar hopen dat hij niet al te vaak de kans krijgt om op het veld brokken te maken.
pi_164444973
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vandaag op de persconferentie:

[..]

Insinueert dit dat ze ook voor een linksback kijken? Kan bijna niet anders.
Geen idee. Wij zullen dat wel zien dat ze voor een linksback gaan en Smoofie etc zullen er wel interesse in Ziyech inzien.

Als er een buitenspeler bij komt is het wel klaar denk ik.
Oh.
pi_164444974
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En in de Eredivisie kan je je prima ontwikkelen.

Zou me ook niks verbazen als Marc eerst de CL play-offs afwacht. Want we kunnen toch nog die buitenspeler niet inschrijven, en met CL verzekerd willen vast wel meer spelers komen.
En er is na Ajax - Rostov nog een week om een linksbuiten te zoeken.
pi_164445022
Van aanholt zou een monster zijn. Maar die gaat niet komen.
pi_164445049
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:06 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Eens. Zowel uitgaande als inkomende transfers. Alleen Westermann. Maar dat is financieel maar een kleine schadepost, nu maar hopen dat hij niet al te vaak de kans krijgt om op het veld brokken te maken.
Ach we hebben elke transferperiode wel een Zimling/Sanogo/Westermann transfer nodig blijkbaar :')
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En er is na Ajax - Rostov nog een week om een linksbuiten te zoeken.
Als hij maar wel komt :)
Oh.
pi_164445115
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Geen idee. Wij zullen dat wel zien dat ze voor een linksback gaan en Smoofie etc zullen er wel interesse in Ziyech inzien.

Als er een buitenspeler bij komt is het wel klaar denk ik.
Op basis van pure logica is een middenvelder gewoon uitgesloten. Linksback is het enige wat ik verder een gebreke vind. Als Dijks al wegvalt, moet je weer een grote doorschuifshow doen en moet je vooral trage spelers daar neerzetten. Zeker in de CL, in case je die haalt, kan dat dodelijk zijn voor plek2/plek3 mocht hij onverhoopt een keer wegvallen.
pi_164445134
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als hij maar wel komt :)
Dat inderdaad.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 23:11:37 #30
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_164445139
Roda-thuis
Rostov-thuis
Willem II-thuis
Rostov-uit
Eagles-uit

Programma tot de transferdeadline. Haastklussen dus onnodig.

Edit: Oja, en daarna volgt interlandperiode, dus staat er sowieso even geen duel op de agenda.
pi_164445177
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:11 schreef FritzWepper het volgende:
Roda-thuis
Rostov-thuis
Willem II-thuis
Rostov-uit
Eagles-uit

Programma tot de transferdeadline. Haastklussen dus onnodig.
Een linksbuiten aanmelden voor een speelronde in de Eredivisie moet voor vrijdag 12:00 gebeurd zijn.
pi_164445179
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Op basis van pure logica is een middenvelder gewoon uitgesloten. Linksback is het enige wat ik verder een gebreke vind. Als Dijks al wegvalt, moet je weer een grote doorschuifshow doen en moet je vooral trage spelers daar neerzetten. Zeker in de CL, in case je die haalt, kan dat dodelijk zijn voor plek2/plek3 mocht hij onverhoopt een keer wegvallen.
Dat zouden Bosz en Overmars toch ook wel zien mag ik hopen.

Maar ze zeiden eerder nog dat de verdediging klaar was nadat Westermann was aangetrokken, dus ik zou er niet op hopen. Dan schuiven ze wel Savastano of broertje Gudelj ( :') ) door uit de jeugd.
Oh.
pi_164445205
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Een linksbuiten aanmelden voor een speelronde in de Eredivisie moet voor vrijdag 12:00 gebeurd zijn.
Zullen ze Traoré morgen al voor die tijd inschrijven? Dat hij zaterdag een paar minuutjes kan invallen om te wennen.
Oh.
pi_164445277
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zullen ze Traoré morgen al voor die tijd inschrijven? Dat hij zaterdag een paar minuutjes kan invallen om te wennen.
Zal best mogelijk zijn. Mike zal straks nog wel wat in de Telegraaf schrijven. Hoeft dan overigens niets te zeggen als Ajax pas in de middag de announcement doet.
pi_164445294
quote:
Inderdaad, hij zet de stijgende lijn voort. Het wordt nog wat.
pi_164446918
Contract ontbonden en raad eens wie er aanklopt.. Heracles Almelo onderneemt een poging om Lerin Duarte (26) in te lijven. De club van trainer John Stegeman informeerde naar de middenvelder, bevestigt Winny Haatrecht, sinds kort zijn zaakwaarnemer, desgevraagd.
pi_164446975
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Contract ontbonden en raad eens wie er aanklopt.. Heracles Almelo onderneemt een poging om Lerin Duarte (26) in te lijven. De club van trainer John Stegeman informeerde naar de middenvelder, bevestigt Winny Haatrecht, sinds kort zijn zaakwaarnemer, desgevraagd.
Het is zijn niveau.
pi_164448034
Hoe zit het eigenlijk met interesse rondom Serero? Of zal dat een 31 augustus verhuur worden?

Schöne en Zivkovic kunnen ook wel verkocht worden lijkt me.
Oh.
pi_164448257
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb is dat hij niet kan spelen zaterdag, maar dat ze alles er aan doen om wel dinsdag te laten spelen.
https://www.ajaxshowtime.(...)#c8h7Sr1SOCjcq3me.97
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 00:59:15 #40
371073 gazhims3lv
pi_164448445
Ziyech Ajax jahoor kom er maar weer in; http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/298/fixtures/
-A Song of Ice and Fire-
pi_164448451
Ajax ook optie voor Ziyech
7 min geleden Marcel van der Kraan
Clubs uit grote en kleine Europese voetballanden kloppen bij Hakim Ziyech aan, maar het pareltje van de eredivisie sluit een verhuizing naar een Nederlandse topclub niet langer uit.

Behalve Ajax volgen ook Ronald Koeman (Everton) en Frank de Boer (Inter) de bewegingen rond Ziyech. Een transfer van de FC Twente-aanvaller is aanstaande.

Lees vanaf 05:30 uur meer in De Telegraaf en op Telesport.nl.

Ziyech was in het afgelopen seizoen bij een moeilijk draaiende club als FC Twente goed voor 17 doelpunten en 10 assists. Komt hij in een goed team terecht, dan zullen die aantallen nog groter worden. Daarmee kan hij bij een topdrieclub in Nederland het verschil maken in de titelstrijd.
pi_164448474
jeffreydehaard twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 00:59:34 @MikeVerweij maar is ziyech ook een optie voor ajax ? reageer retweet
Dat betekent dus sowieso exit voor een middenvelder die nu in de basis staat of Sink.
pi_164448477
jaja ziyech komt jongens
pi_164448488
Is dat artikel echt as om 5:30 te lezen of blendle.
pi_164448495
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:01 schreef skysherrif het volgende:
Is dat artikel echt as om 5:30 te lezen of blendle.
Blendle.
pi_164448507
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:02 schreef Brammess het volgende:

[..]

Blendle.
Jij hebt blendle toch? Zou je miss screenshotje kunnen plaatsen, ben benieuwd :P
pi_164448521
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:02 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Jij hebt blendle toch? Zou je miss screenshotje kunnen plaatsen, ben benieuwd :P
Geen tegoed :{
pi_164448533
Zucht
Oh.
pi_164448550
quote:
Ajax ook optie voor Ziyech
De Boer, Koeman én Bosz denken aan FC Twente-aanvaller

De aanwezigheid van Peter Bosz bij Ajax kan een belangrijke factor worden bij de keuze van Hakim Ziyech voor de volgende grote stap in zijn loopbaan. Clubs uit grote en kleine Europese voetballanden kloppen bij hem aan, maar het pareltje van de eredivisie sluit een verhuizing naar een Nederlandse topclub niet langer uit.
door Marcel van der Kraan

Ajax weet alles van de speler, die voetbaltechnisch haarfijn bij het huidige elftal past en ook de creativiteit kan brengen die de fans in de ArenA willen zien. Andersom weet Ziyech dat er in Amsterdam een coach zit die zeer aanvallend denkt, die het voetbal wil brengen wat hij ambieert en die altijd op de helft van de tegenstander wil spelen.

De voetballer heeft in het verleden al laten zien dat hij de aanwezigheid van een goede trainer belangrijker vindt dan de naam of status van de club. Hij verkoos FC Twente boven Feyenoord en hij ging liever naar het nationale elftal van Marokko dan naar het Nederlands elftal waar de bondscoach weinig interesse in hem toonde.

Het feit dat de Marokkaanse international, die in Nederland is opgegroeid, een week na de start van de competitie nog het shirt draagt van FC Twente betekent niet dat de belangstelling uit het buitenland voor de speler is verdwenen. Sterker zelfs, de sensatie van het seizoen 2015-2016 weet zich naast aanbiedingen uit Spanje, Rusland, Turkije en Portugal verzekerd van serieuze interesse uit de Serie A en de Premier League.

Behalve Ajax volgen ook Ronald Koeman (Everton) en Frank de Boer (Inter) de bewegingen rond Ziyech, voor wie al biedingen zijn binnengekomen van bijna 10 miljoen euro. Beide Nederlandse trainers erkennen dat Ziyech exceptionele kwaliteiten heeft en denken dat hij ook in een topcompetitie zijn talenten kan tonen. Maar voor Ziyech is de situatie bij Ajax een stuk interessanter geworden nu Bosz daar coach is.

Er is in Nederland geen voetballer op wie zoveel wordt gejaagd door voetbalmakelaars als Ziyech. De speler wordt belaagd door ’goudzoekers’, die stuk voor stuk met clubs en aanbiedingen beweren te komen waarmee hij miljonair kan worden. Voorwaarde is dan dat hij ’even’ moet overstappen naar een ander makelaarskantoor. Het is typerend voor deze tijd in het profvoetbal. Ziyech laat zich niet verleiden en laat zich al vanaf zijn zestiende bijstaan door Mustapha Nakhli. ’Wij zijn niet uit elkaar te drijven’, is hun standpunt.

Ziyech was in het afgelopen seizoen bij een moeilijk draaiende club als FC Twente goed voor 17 doelpunten en 10 assists. Komt hij in een goed team terecht, dan zullen die aantallen nog groter worden. Daarmee kan hij bij een topdrieclub in Nederland het verschil maken in de titelstrijd.
Oh.
pi_164448556
Nvm, super bedankt, even lezen!
pi_164448585
Niet veel bijzonders dus.
Oh.
pi_164448599
Lijkt meer speculatie dan concrete informatie ja
pi_164448638
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet veel bijzonders dus.
Ik vind het maar een nutteloos sensatiestukje.
pi_164448659
''Iemand volgen'' vind ik zo nietszeggend. Niet meer dan normaal dat ze Ziyech volgen.
pi_164448678
Wat valt er eigenlijk te volgen? :')

Ik denk dat Ajax wacht tot het moment dat Twente hem over een week of 2 voor 5-8 miljoen gaat verkopen uit pure wanhoop.
pi_164448686
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vind het maar een nutteloos sensatiestukje.
Laat Ziyech maar snel een transfer maken, al dat geroep om hem.
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:13:53 #57
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_164448691
Jaaaaa ziyech confirmed
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_164448697
Wat een waardeloos stukje zeg. Staat totaal niet in of Ajax uberhaupt concrete interesse heeft getoond. Ik geloof niet dat Ajax zo dom is om hem te halen, prioriteiten zijn nog steeds gewoon LB en LV. Pas wanneer je stukken meer middenvelders kan lozen komt Ziyech wellicht in beeld, maar dat gaat niet gebeuren.

Serero is nog altijd niet weg, Schone hebben we ook nog rondlopen
pi_164448698
MikeVerweij twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 01:13:46 Koeman met @Everton en @FrankRonald1970 met @Inter als kapers op kust. Maar #Ajax al lang serieus voor #Ziyech https://t.co/oo4UtyGStq reageer retweet
"al lang serieus" dat verandert wel een hoop...
pi_164448729
Dan zou ik het meer in de categorie 'concurrentie pesten' plaatsen, maar wie ben ik..
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:17:13 #61
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_164448743
ZIYECH AUB _O_

Sorry maar dan spuit ik alles eronder
pi_164448763
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan zou ik het meer in de categorie 'concurrentie pesten' plaatsen, maar wie ben ik..
Waarvoor zijn Everton en Inter concurrenten dan?
Oh.
pi_164448789
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een waardeloos stukje zeg. Staat totaal niet in of Ajax uberhaupt concrete interesse heeft getoond. Ik geloof niet dat Ajax zo dom is om hem te halen, prioriteiten zijn nog steeds gewoon LB en LV. Pas wanneer je stukken meer middenvelders kan lozen komt Ziyech wellicht in beeld, maar dat gaat niet gebeuren.

Serero is nog altijd niet weg, Schone hebben we ook nog rondlopen
Of ze gaan Ziyech opstellen op linksbuiten :')
Oh.
pi_164448792
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarvoor zijn Everton en Inter concurrenten dan?
Ik bedoel Eredivisie-technisch.
pi_164448798
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Of ze gaan Ziyech opstellen op linksbuiten :')
Dan ga ik huilen, nadat ik gehuild heb omdat ze hem gehaald hebben
pi_164448834
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik bedoel Eredivisie-technisch.
PSV gaat hem ook niet halen, dus dat zal niet zoveel zin hebben.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:20 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dan ga ik huilen, nadat ik gehuild heb omdat ze hem gehaald hebben
Ik zou het wel typisch Ajax vinden.

Maar ik denk eerder dat Mike weer graag in de spotlights wil staan :')
Oh.
pi_164448856
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

PSV gaat hem ook niet halen, dus dat zal niet zoveel zin hebben.

[..]

Ik zou het wel typisch Ajax vinden.

Maar ik denk eerder dat Mike weer graag in de spotlights wil staan :')
Het is een stukje van Marcel van der Kraan.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:24:24 #68
371073 gazhims3lv
pi_164448888
Als Marc ook nog Ziyech weet te halen is hij echt een god _O- beste transferperiode sinds Suarez
-A Song of Ice and Fire-
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:24:26 #69
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_164448892
Ik spuit al zo hard .
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_164448939
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:24 schreef gazhims3lv het volgende:
Als Marc ook nog Ziyech weet te halen is hij echt een god _O- beste transferperiode sinds Suarez
Ik zou het gewoon meer dan opmerkelijk beleid vinden omdat we al stikken van de langdurig vastgelegde middenvelders. Voor je talenten een kleine steek, gezien het feit dat ze overgeheveld zijn vanuit Jong Ajax. Sinkgraven begint ook weer aan de weg te timmeren en dan heb je ook nog de verschrikkelijke driehoek en Serero en Schøne.

En Riedewald is ook een zeer goede optie voor CVM..
pi_164448957
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon meer dan opmerkelijk beleid vinden omdat we al stikken van de langdurig vastgelegde middenvelders. Voor je talenten een kleine steek, gezien het feit dat ze overgeheveld zijn vanuit Jong Ajax. Sinkgraven begint ook weer aan de weg te timmeren en dan heb je ook nog de verschrikkelijke driehoek en Serero en Schøne.
Zou het niet erg vinden als dit exit Gudelj, Schöne en Serero betekent.
pi_164448978
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:27 schreef Brammess het volgende:

[..]

Zou het niet erg vinden als dit exit Gudelj, Schöne en Serero betekent.
Zouden ze Gudelj na een seizoen alweer weg doen, won't believe it.
pi_164448989
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zouden ze Gudelj na een seizoen alweer weg doen, won't believe it.
Welke club zou hem willen hebben dan?
Oh.
pi_164448992
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het is een stukje van Marcel van der Kraan.
Ja en Mike kan nu weer lekker tweeten.
Oh.
pi_164448994
------------------------Cillessen-----------------------------
-------------Tete Veltman Sanchez Dijks-------------
-------------Klaassen Riedewald Ziyech--------------
----------------El Ghazi Traoré Younes-----------------

Voetballen maar :9~
pi_164448995
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Duitse club rechterrijtje of zo?
pi_164449011
Maar nee, Gudelj zal zich veel te goed voelen om Ajax te verlaten en zeker niet voor een club die weinig betekenis gaat spelen.
pi_164449014
quote:
In die transferperiode kwamen ook Bakircioglu, Rommedahl, Jurgen Colin, Laurent Delorge, Erik Heijblok, Ismael Urzaiz en Albert Luque.

Wat een transferperiode _O-
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:30:13 #79
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_164449019
quote:

[..]

Een Villa of Norwich wellicht.
U Wot M8
pi_164449026
quote:

[..]

Lekker powervoetbal spelen bij Burnley
pi_164449029
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En Riedewald is ook een zeer goede optie voor CVM..
Gewoon Sinkgraven op linkshalf zetten. Als je hem vertrouwen geeft moet het goed komen.
Oh.
pi_164449037
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar nee, Gudelj zal zich veel te goed voelen om Ajax te verlaten en zeker niet voor een club die weinig betekenis gaat spelen.
En anders wil hij nog wel in de lengte van jaren bij Ajax spelen zodat het team ERVARING behoudt.
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:31:30 #83
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_164449038
Ik vind riedewald een meeh cvm. Passing is net iets te slecht. Als CV vind ik m beter
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:31:48 #84
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_164449046
En wat doe je met bazoer?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_164449049
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:31 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind riedewald een meeh cvm. Passing is net iets te slecht. Als CV vind ik m beter
.....wat?
pi_164449060
quote:
Passing net iets te slecht? Hij heeft zowat de zuiverste passing van Ajax en kan goed linies doorbreken. Wie zou je er anders neer willen zetten? Er is geen betere.
pi_164449069
quote:
En wat doe je met bazoer?
Bazoer is een box-to-box net als Gudelj en Klaassen. Drie dezelfde types en dat is geen genot.
pi_164449072
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:28 schreef Brammess het volgende:

Cillessen
Tete-Sanchez-Riedewald-Riedewald
Klaassen-Riedewald-Bazoer
El Ghazi-Traoré-Younes

Mag dit ook?
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:33:26 #89
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_164449073
_O-
U Wot M8
pi_164449077
quote:
_O-

Zijn passing is echt HEERLIJK
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:34:25 #91
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_164449086
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Passing net iets te slecht? Hij heeft zowat de zuiverste passing van Ajax en kan goed linies doorbreken. Wie zou je er anders neer willen zetten? Er is geen betere.
Ja al die dieptepassen die niet aankomen ;(.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_164449089
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Cillessen
Tete-Sanchez-Riedewald-Riedewald
Klaassen-Riedewald-Bazoer
El Ghazi-Traoré-Younes

Mag dit ook?
3 Riedewald's lost wel een heel selectief probleem op ja
pi_164449101
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bazoer is een box-to-box net als Gudelj en Klaassen. Drie dezelfde types en dat is geen genot.
Die aankoop van Gudelj vorig jaar is in alle opzichten debiel.

En dat omdat Frank zijn kutvoetbal weet aan het gebrek van ENERGIE en KRACHT, ipv dat hij het gewoon bij zichzelf zocht dat al het spelplezier eruit was gesloopt. Godverdomme.
Oh.
pi_164449103
Gelachen om Smoofie :D
pi_164449112
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:34 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ja al die dieptepassen die niet aankomen ;(.
Ja die pass op El Ghazi bij de 0-1 tegen Sparta was echt vreselijk inderdaad.
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:36:11 #97
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_164449124
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:36 schreef Smoofie het volgende:

[..]

En nu de uitwedstrijd.
Toen we in een vreselijk kutsysteem speelde ja.
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:36:40 #99
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_164449126
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja die pass op El Ghazi bij de 0-1 tegen Sparta was echt vreselijk inderdaad.
Ja wauw tegen sparta die geen druk zet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:37:26 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449133
quote:

[..]

Oefenwedstrijd tegen Marseille en thuiswedstrijd tegen PAOK ook gewoon een paar keer heerlijke balletjes.
Oh.
pi_164449141
Overigens als Bazoer zijn vorm van de eerste seizoenshelft vorig jaar weer te pakken heeft staat die ook onbetwist in mijn basis.
pi_164449144
https://streamable.com/anlp

Als Gudelj zo'n assist geeft, stop ik met voetbal kijken.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:38:37 #103
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449148
Al zal er toch wel het nodige gerouleerd gaan worden door het seizoen heen.

Zeker op het middenveld als de talenten ook nog speelminuten gaan krijgen.
Oh.
pi_164449163
quote:

[..]

Als ze geen druk zetten zijn de ruimtes kleiner, nog knapper dus :9
wooblabalurg
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:40:28 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449166
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
https://streamable.com/anlp

Als Gudelj zo'n assist geeft, stop ik met voetbal kijken.
Je had ook zo'n moment dat Riedewald meteen de bal veroverd op het middenveld en hem dan vooruit speelt naar Gudelj die meteen een tikkie terug geeft terwijl er alle mogelijkheden lagen :')
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:40:48 #106
371073 gazhims3lv
pi_164449169
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In die transferperiode kwamen ook Bakircioglu, Rommedahl, Jurgen Colin, Laurent Delorge, Erik Heijblok, Ismael Urzaiz en Albert Luque.

Klopt maar Suarez maakte van een Willem II-selectie een selectie die meedeed om het kampioenschap. (gechargeerd)
-A Song of Ice and Fire-
pi_164449177
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:40 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Klopt maar Suarez maakte van een Willem II-selectie een selectie die meedeed om het kampioenschap.
Ajax streed het jaar ervoor ook tot op het doelsaldo op de laatste dag voor het kampioenschap..
pi_164449178

Tussen 2 linie's door Klaassen in de positie zetten om een voorzet te geven, als je het ontkent dat deze man niet kan passen mankeer je wat
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:41:38 #109
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449181
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:40 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Klopt maar Suarez maakte van een Willem II-selectie een selectie die meedeed om het kampioenschap. (gechargeerd)
nja het seizoen ervoor werden ze op één doelpunt na geen kampioen, dus dat viel wel mee :+
Oh.
pi_164449185
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al zal er toch wel het nodige gerouleerd gaan worden door het seizoen heen.

Zeker op het middenveld als de talenten ook nog speelminuten gaan krijgen.
Vooral Nemanja mag rouleren.
wooblabalurg
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:42:21 #111
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449193
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:41 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Vooral Nemanja mag rouleren.
Nemanja mag lekker bij de Febo patat gaan bakken.
Oh.
pi_164449200
Nemanja zal vast wel een periode en/of tijd krijgen dat hij mag banken. Bosz zag het al uit tegen PAOK en tegen Sparta dat alles met hem VEEL te traag ging.
pi_164449204
Gudelj heb je gewoon niets aan. Elke keer je eigen fout herstellen en voetballend niets kunnen in de kleine ruimte moet lekker binnenlopen zijn.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:43:35 #114
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449209
Het is wat triest om te zeggen misschien, maar je zou bijna hopen op een blessure ;(
Oh.
pi_164449210
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is wat triest om te zeggen misschien, maar je zou bijna hopen op een blessure ;(
Merk ik hier de Sigthorsson-behandeling?
pi_164449219
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik wist nog dat hij tegen Willem II (?) met een brancard van het veld moest en dat het halve vak bij mij begon te juichen :D :')
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:44:47 #117
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449222
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zit nog wat teveel in de Frank-modus waar alles pas op zijn plek viel bij blessures en schorsingen.

Hopelijk ziet Bosz het gewoon meteen.
Oh.
pi_164449227
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:44 schreef Brammess het volgende:

[..]

Ik wist nog dat hij tegen Willem II (?) met een brancard van het veld moest en dat het halve vak bij mij begon te juichen :D :')
Ohohohohohoh, schandalig.
pi_164449238
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zit nog wat teveel in de Frank-modus waar alles pas op zijn plek viel bij blessures en schorsingen.

Hopelijk ziet Bosz het gewoon meteen.
Hopelijk doet Sanchez het goed. Dan is Gudelj zo verdwenen.
pi_164449240
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ohohohohohoh, schandalig.
Hij scoorde vlak daarvoor zelfs, gelukkig waren er wel de nodige mensen die ze even op de vingers tikte :)
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:46:16 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449243
In 2 seizoenen van Sigthorsson naar Traoré gaan _O_
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:46:53 #122
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_164449253
Gudelj mag ook eens stoppen met interviews voor een wedstrijd .

''We gaan ze pakken''
''We zijn klaar voor PAOK''
''Ik voel me goed als heel het stadion tegen me is''

Komt een beetje triest en pijnlijk over als je zelf niet opvalt/gewoon kut speelt
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:47:00 #123
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449254
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hopelijk doet Sanchez het goed. Dan is Gudelj zo verdwenen.
En ik blijf nu weer stiekem hopen op Sinkgraven op linkshalf :@ al denk ik dat het toch teveel concurrentie is voor hem helaas.
Oh.
pi_164449256
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
En daar tussendoor nog Milik, volgende stap Suarez hier laten pensioneren?
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:47:47 #125
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449262
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:46 schreef PowerLoungen het volgende:

''We gaan ze pakken''

Komt een beetje triest en pijnlijk over als je zelf niet opvalt/gewoon kut speelt
Ik vond vooral zijn interviews vorig jaar met zijn blote bast in de VI erg triest. "Kijk mij eens stoer zijn en de harde strijder zijn". En toen liet hij zijn mannetje lopen tegen Rapid :')
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:48:00 #126
436595 Sked
Zonnestraal
pi_164449265
quote:

Dan zal hij zich wel thuis hebben gevoeld in de Arena

Alleen zonder resultaat
pi_164449268
quote:

''We gaan ze pakken''

vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:48:21 #128
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449271
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:47 schreef Brammess het volgende:

[..]

En daar tussendoor nog Milik, volgende stap Suarez hier laten pensioneren?
Daarna drie seizoenen Cassierra en Dolberg die hier gaan vlammen en allebei voor 40 miljoen weggaan. Daarna komt Suarez terug _O_
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:48:24 #129
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_164449272
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van een gehandicapte houthakker naar iemand die feilloos een paar bomen in éen keer om kapt.
U Wot M8
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:48:39 #130
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449277
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:48 schreef Sked het volgende:

[..]

Alleen zonder resultaat
:D
Oh.
pi_164449281
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:48 schreef Brammess het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jammer dat Veltgod nog steeds een stresskip is als hij over de tegenstanders helft marcheert. Ook hij heeft een meer dan fijne passing.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:49:00 #132
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_164449282
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vond vooral zijn interviews vorig jaar met zijn blote bast in de VI erg triest. "Kijk mij eens stoer zijn en de harde strijder zijn". En toen liet hij zijn mannetje lopen tegen Rapid :')
Gewoon een onzekere idioot meer niet
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:49:07 #133
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449285
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:48 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

Van een gehandicapte houthakker naar iemand die feilloos een paar bomen in éen keer om kapt.
Je moet eens die filmpjes van ze achter elkaar bekijken.

Topamusement.
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:49:38 #134
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_164449293
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:48 schreef Brammess het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
FC Kleurloos/matigheid heeft er een handje van idd
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:50:15 #135
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449301
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jammer dat Veltgod nog steeds een stresskip is als hij over de tegenstanders helft marcheert. Ook hij heeft een meer dan fijne passing.
Ik kreeg toch wel weer wat krampjes in mijn buik toen ik die beelden zag van Traoré tegen hem :')

Maar hij speelde vorig seizoen hartstikkene prima.
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:50:37 #136
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_164449309
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:48 schreef Sked het volgende:

[..]

Alleen zonder resultaat
Kwestie van tijd voordat ze hem gaan uitfluiten bij een invalbeurt
RED ONS HENNIEGOD
pi_164449313
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vorig seizoen wel by far onze beste speler, jammer dat dat er tegen Rapid nog niet in zat.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:51:09 #138
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449319
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:49 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Gewoon een onzekere idioot meer niet
Hij zal zelf ook wel doorhebben dat hij niet zo goed kan voetballen, anders legde hij wel meer risico in zijn passing. Maar dan wil hij zich toch op een andere manier profileren.
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:51:25 #139
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_164449324
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je moet eens die filmpjes van ze achter elkaar bekijken.

Topamusement.
Ik weet het; Traoré is een zeer luxe aanwinst. Verwacht ook dat hij het uiteindelijk gaat maken in een A-competitie.
U Wot M8
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:52:39 #140
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_164449337
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij zal zelf ook wel doorhebben dat hij niet zo goed kan voetballen, anders legde hij wel meer risico in zijn passing. Maar dan wil hij zich toch op een andere manier profileren.
Ook goed in de kleedkamer voor Cerny en co.
Hopelijk luisteren ze niet naar hem
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:53:18 #141
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449343
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Hij heeft wel mooi vriendjes gemaakt met veel spelers in de selectie, dus ze zullen hem er niet zo snel uitkegelen.
Oh.
pi_164449346
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Nemanja mag naar Vaclav luisteren.
wooblabalurg
pi_164449349
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij heeft wel mooi vriendjes gemaakt met veel spelers in de selectie, dus ze zullen hem er niet zo snel uitkegelen.
En als hij al in het geding komt, gaat hij lekker een jankstuk schrijven met Mike Verweij.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:54:13 #144
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449350
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:51 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

Ik weet het; Traoré is een zeer luxe aanwinst. Verwacht ook dat hij het uiteindelijk gaat maken in een A-competitie.
Hopelijk kan hij dat dit jaar al (in de Champions League dan :+ )
Oh.
pi_164449359
Ik had Gudelj onlangs toegevoegd op Snapchat en het enige wat die man in zijn vrije tijd doet is naar BOEF luisteren met zijn chauffeur, hij kan niet snel genoeg opmeuren van mij.
pi_164449363
quote:

[..]

Ajax is Nemanja's Exp Robinson.
wooblabalurg
pi_164449372
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:54 schreef Brammess het volgende:
Ik had Gudelj onlangs toegevoegd op Snapchat en het enige wat die man in zijn vrije tijd doet is naar BOEF luisteren met zijn chauffeur, hij kan niet snel genoeg opmeuren van mij.
Een heuse chauffeur.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:56:11 #148
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_164449382
quote:

[..]

Dat heet geforceerd er alles voor doen om erbij te blijven , zal zich waarschijnlijk ook als een slijmbal gedragen bij zijn trainers

Doet me aan iemand denken...

RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:56:54 #149
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_164449388
quote:
Kunnen niet snel genoeg een vangrail in rijden.
U Wot M8
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:57:28 #150
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449394
quote:
Toch ben ik bang dat hij hier nog minimaal twee seizoenen is.

Vijfjarig contract |:(
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:57:35 #151
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_164449397
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:56 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

Kunnen niet snel genoeg een vangrail in rijden.
Nou nou nou nou nou...
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:57:54 #152
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449400
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:56 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Dat heet geforceerd er alles voor doen om erbij te blijven , zal zich waarschijnlijk ook als een slijmbal gedragen bij zijn trainers

Doet me aan iemand denken...

[ afbeelding ]
MENTALITEIT
Oh.
pi_164449402
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Toch ben ik bang dat hij hier nog minimaal twee seizoenen is.

Vijfjarig contract |:(
Ik gok dat dit gewoon de opdracht van FdB is geweest.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:58:28 #154
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_164449408
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

MENTALITEIT
DANKZIJ LAMBIEK KAMPIOEN WANT HARD WERKEN EN NIET ZEUREN
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:58:29 #155
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_164449409
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:57 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Nou nou nou nou nou...
U Wot M8
pi_164449411
Niet voor Pröpper maar voor Gudelj gaan. In Eindhoven gieren ze nog.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 01:59:22 #157
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_164449419
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zag René dan wel goed (wie niet?).
U Wot M8
pi_164449426
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:59 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

Dat zag René dan wel goed (wie niet?).
En dat terwijl PSV veel eerder al belangstelling voor die Gudelj toonde.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:00:35 #159
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449431
quote:

[..]

Ik gok dat dit gewoon de opdracht van FdB is geweest.
Hopelijk verlost hij ons ook dan.
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:00:48 #160
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_164449438
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat soort spelers moet je het hele jaar lekker maken voor een overstap
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:01:00 #161
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_164449440
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Oh dat weet ik allemaal niet, jullie zijn de kenners van de Ned. competitie.
U Wot M8
pi_164449443
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hopelijk verlost hij ons ook dan.
Die is met een andere middenvelder bezig. Joao Mario volgens mij.
pi_164449453
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:01 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

Oh dat weet ik allemaal niet, jullie zijn de kenners van de Ned. competitie.
Nwuh, kenner hoef je niet te zijn ;).
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:02:26 #164
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449460
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die is met een andere middenvelder bezig. Joao Mario volgens mij.
Gudelj is veel goedkoper, elk bod moet je gewoon accepteren.
Oh.
pi_164449465
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gudelj is veel goedkoper, elk bod moet je gewoon accepteren.
Ik blijf erbij dat de Duitse competitie ideaal voor die jongen is.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:03:07 #166
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449466
quote:
Ik kan me nog PSV supporters herinneren die Gudelj er dolgraag bij wilden hebben.

Waarom weet ik niet.
Oh.
pi_164449469
quote:
Desondanks nog steeds content met Riechedly.
wooblabalurg
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:03:27 #168
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449470
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat de Duitse competitie ideaal voor die jongen is.
Lijkt me wel echt zo'n HSV speler ja :')
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:03:31 #169
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_164449471
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nwuh, kenner hoef je niet te zijn ;).
Haha, mooi man.
U Wot M8
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:04:27 #170
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_164449481
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nieuwe David Jarolim
RED ONS HENNIEGOD
pi_164449488
quote:

[..]

Ik kan me nog PSV supporters herinneren die Gudelj er dolgraag bij wilden hebben.

Waarom weet ik niet.
Gudelj was een tijdje best in vorm bij AZ
wooblabalurg
pi_164449511
quote:

[..]

Nwah dat hoeft niet per se. Voor een type speler als hem is het een ideale competitie. Lekker pressen op eigen helft en dan massaal uitbreken, rennen en vliegen. Genot.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:13:12 #173
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449564
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:05 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Gudelj was een tijdje best in vorm bij AZ
Sigthorsson was ook een tijdje best in vorm bij AZ.
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:13:58 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449570
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nwah dat hoeft niet per se. Voor een type speler als hem is het een ideale competitie. Lekker pressen op eigen helft en dan massaal uitbreken, rennen en vliegen. Genot.
Ach het maakt mij geen reet uit wat voor hem een ideale competitie is, als hij maar vertrekt bij Ajax.
Oh.
pi_164449577
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sigthorsson was ook een tijdje best in vorm bij AZ.
Gudelj bij AZ is gewoon niet te vergelijken. Daar kon hij naar hartenlust renderen in reactievoetbal.
pi_164449593
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ach het maakt mij geen reet uit wat voor hem een ideale competitie is, als hij maar vertrekt bij Ajax.
Ik ben niet zo rancuneus dat ik hem een kutcarriere gun. Het is best een functionele voetballer, maar niet hier. Bij Sigthorsson heb ik gewoon een leeg gevoel omdat hij een spits is waarvan ze alleen in de League One van dromen.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:16:42 #177
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449608
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ben niet zo rancuneus dat ik hem een kutcarriere gun. Het is best een functionele voetballer, maar niet hier. Bij Sigthorsson heb ik gewoon een leeg gevoel omdat hij een spits is waarvan ze alleen in de League One van dromen.
Ik gun hem ook geen kutcarriere, maar zal hem ook niet blijven volgen.
Oh.
pi_164449626
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik gun hem ook geen kutcarriere, maar zal hem ook niet blijven volgen.
Laat ik het zo zeggen: ik hoop gewoon wel dat ze op een voor hunzelf ideaal niveau belanden. En als ik zeg ideaal, dan bedoel ik waar ze het best renderen. Dat spreekt voor zich.
pi_164449631
Gudelj is wel een type die over 5 jaar een interview doet met AjaxShowTime in de categorie "Hoe gaat het met"
pi_164449646
Overigens is Ajax - Rostov op enkele honderden plaatsen na uitverkocht. Dat belooft een ware HEKSENKETEL.
pi_164449652
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:19 schreef Brammess het volgende:
Overigens is Ajax - Rostov op enkele honderden plaatsen na uitverkocht. Dat belooft een ware HEKSENKETEL.
Drie thuisduels op rij, als de grasmat maar niet sterft.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:20:59 #182
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449653
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:19 schreef Brammess het volgende:
Nemen die Russen nog wat mee eigenlijk?
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:21:05 #183
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_164449655
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sjaak Swart zou thuis bij zijn vrouw gaan zitten als hij het daarmee moest doen bij Lucky Ajax.
pi_164449657
Roda was zondag echt gruwelijk slecht.
pi_164449661
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De helft van het uitvak is voor Ajax supporters, dus niet veel.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:21:52 #186
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449662
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Traoré nog niet mee doet, die had kunnen debuteren met een dubbele hattrick.
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:22:05 #187
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_164449666
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Messen.
pi_164449668
quote:
3-0 maken en handrem erop met het oog op dinsdag.
pi_164449671
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jammer dat Traoré nog niet mee doet, die had kunnen debuteren met een dubbele hattrick.
http://nos.nl/video/21247(...)los-bij-vitesse.html

Die goals vanaf 00:47 vond ik nog wel leuk.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:23:16 #190
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449676
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:21 schreef Brammess het volgende:

[..]

De helft van het uitvak is voor Ajax supporters, dus niet veel.
zal mij benieuwen of het daar wel uitverkocht raakt

Meestal zijn die Russische stadions toch wel vrij leeg, zelfs in het hoofdtoernooi van de CL :')
Oh.
pi_164449684
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:22 schreef Brammess het volgende:

[..]

3-0 maken en handrem erop met het oog op dinsdag.
En een week later Ajax - Willem Ii.

Echt, ze houden van ons bij de KNJB.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:24:17 #192
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_164449685
quote:
Die spelers hebben zich ook pas tijdens de warming-up aan elkaar voorgesteld. Benieuwd of ze daar aan 99 rugnummers genoeg gaan hebben dit seizoen.
pi_164449687
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

zal mij benieuwen of het daar wel uitverkocht raakt

Meestal zijn die Russische stadions toch wel vrij leeg, zelfs in het hoofdtoernooi van de CL :')
Zag er tegen Anderlecht best vol uit
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:24:57 #194
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449695
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

http://nos.nl/video/21247(...)los-bij-vitesse.html

Die goals vanaf 00:47 vond ik nog wel leuk.
Bah wat matig zeg, doe mij Haller maar.
Oh.
pi_164449709
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bah wat matig zeg, doe mij Haller maar.
Zal niet de cruciale 3-2 scoren in een duel om de achtste finales CL te halen maar dat mag de pret niet drukken :) :) :).
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:25:54 #196
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449710
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En pas de laatste wedstrijd voor de winterstop tegen PSV, dus alle tijd om ingespeeld te raken _O_
Oh.
pi_164449723
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En pas de laatste wedstrijd voor de winterstop tegen PSV, dus alle tijd om ingespeeld te raken _O_
Zou toch erg fijn zijn als Ajax de CL haalt. Dat EL spelen en dan maar twee volle dagen hebben voor de Eredivisiepot is geen genot.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:28:21 #198
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449740
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zou toch erg fijn zijn als Ajax de CL haalt. Dat EL spelen en dan maar twee volle dagen hebben voor de Eredivisiepot is geen genot.
Ik zou nu best wel zwaar teleurgesteld zijn als Ajax het niet haalt :')

Terwijl ik er voor de loting vrede mee had als ze in de EL zouden gaan spelen vanaf september.
Oh.
pi_164449751
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zou nu best wel zwaar teleurgesteld zijn als Ajax het niet haalt :')

Terwijl ik er voor de loting vrede mee had als ze in de EL zouden gaan spelen vanaf september.
Ik ook, ik ook.
pi_164449761
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vorig jaar op AZ uit na ook een ontzettend makkelijke start. Eerste puntverlies was na 6-7 wedstrijden ofzo _O-

Ajax - Feyenoord in de 2e speelronde was wel een genot paar jaar geleden
pi_164449772
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:29 schreef Brammess het volgende:

[..]

Vorig jaar op AZ uit na ook een ontzettend makkelijke start. Eerste puntverlies was na 6-7 wedstrijden ofzo _O-

FC Twente - Ajax in speelronde vijf. Met twee keer Gudelj in de fout en Sanogod die een penalty versierde en een genotsgol van Fischer met genotsassist van Bazoerrrr.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:32:11 #202
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449785
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:29 schreef Brammess het volgende:

[..]

Dat was volgens mij echt gruwelijk slecht :') Met Sigthorsson die toen nog de winnende maakte, dat wel.
Oh.
pi_164449787
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

FC Twente - Ajax in speelronde vijf. Met twee keer Gudelj in de fout en Sanogod die een penalty versierde en een genotsgol van Fischer met genotsassist van Bazoerrrr.
Toen Bazoergod nog goed was

Volgens AN moeten we hem nu voor 20m verpatsen
pi_164449789
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat was volgens mij echt gruwelijk slecht :') Met Sigthorsson die toen nog de winnende maakte, dat wel.
Penalty en zieke kopgoal
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:33:24 #205
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449798
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat een baas _O_
Oh.
pi_164449799
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:32 schreef Brammess het volgende:

[..]

Toen Bazoergod nog goed was

Volgens AN moeten we hem nu voor 20m verpatsen
Bij AN was de hele wereld in een spat veranderd na PAOK-AJAX.
pi_164449810
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alles was opeens weer kut, niet raar opkijken als wat niet-meer-postende-users gewoon per direct een einde eraan gemaakt hebben.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:40:04 #208
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449838
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bosz heeft zijn talloze krediet meteen verspeeld #genot
Oh.
pi_164449841
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:35 schreef Brammess het volgende:

[..]

Alles was opeens weer kut, niet raar opkijken als wat niet-meer-postende-users gewoon per direct een einde eraan gemaakt hebben.
Het valt niet mee om iedere week een FC Barcelona-show te verwachten, hé.
pi_164449852
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bosz heeft zijn talloze krediet meteen verspeeld #genot
De media sloeg ook wel lachwekkend door in de persconferenties en stukjes op internet tot voor Sparta - Ajax..
pi_164449862
Maar goed, nog 41 uur tot we weer mogen geniet0n.
pi_164449867
Die Bill is wel een kwaliteitsposter op het AN.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:44:44 #213
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449870
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De media sloeg ook wel lachwekkend door in de persconferenties en stukjes op internet tot voor Sparta - Ajax..
De sportjournalistiek is dan ook bedroevend zwak.

Tenzij je gaat kijken bij sites als Cattenaccio, de rest praat maar wat in algemeenheden. Die stukjes van Willem Vissers in de Volkskrant zijn ook altijd om te janken.
Oh.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:45:31 #214
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449879
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk er weer naar uit :) Al zal het een zakelijke overwinning worden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:44 schreef skysherrif het volgende:
Die Bill is wel een kwaliteitsposter op het AN.
Sinkgraven en Bazoer in de verdediging #genot
Oh.
pi_164449920
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Verwacht nou niet te veel, zo vroeg in het seizoen gaat bij een stabiele voorsprong niet veel gebeuren.
pi_164449934
Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe f side
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:55:11 #217
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164449987
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:50 schreef skysherrif het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe f side
Die ene kale gast zal wel weer het hele seizoen met zijn rug naar het veld staan.
Oh.
pi_164449994
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die ene kale gast zal wel weer het hele seizoen met zijn rug naar het veld staan.
Je moet het maar leuk vinden inderdaad. Als bonus doet hij nu trouwens ook door speakers schreeuwen.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:59:41 #219
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_164450023
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:56 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Je moet het maar leuk vinden inderdaad. Als bonus doet hij nu trouwens ook door speakers schreeuwen.
Zou hij wel drie spelers kunnen opnoemen uit de Ajax selectie? Of gaat dat te ver
Oh.
pi_164450237
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou hij wel drie spelers kunnen opnoemen uit de Ajax selectie? Of gaat dat te ver
Siem de Jong
Vertonghen
Louis Suarez
pi_164451973
Ziyech is toch een optie blijkbaar.
pi_164451981
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 07:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ziyech is toch een optie blijkbaar.
Bron?
pi_164452150
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 07:18 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Bron?
Telegraaf
pi_164452208
Ziyech _O_
pi_164452228
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 07:57 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Telegraaf
Ik zie alleen een heel vaag artikel, waarin staat dat Ajax een optie is voor Ziyech omdat Bosz er nu zit. In datzelfde artikel staat dat het Inter van De Boer interesse heeft.
pi_164452313
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 08:08 schreef Bronson_ het volgende:
Ziyech _O_
Nu nog wat ruimte maken op het middenveld voor hem.
pi_164452380
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 08:25 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als Ziyech al zou komen, komt hij als buitenspeler.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:34:18 #228
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_164452385
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 08:25 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Gudelj verkopen weggeven aan Exeter city , Nouri en vd Beek verhuren aan een club als Heracles of zo.
Ik ben inmiddels overleden
pi_164452412
Wellicht houden ze in hun achterhoofd toch nog rekening met een vertrek van Klaassen/Bazoer, waardoor Ziyech op de radar is gebleven.

Zo niet, dan mag hij van mij alsnog komen hoor! 😉
pi_164452426
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 08:33 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Als Ziyech al zou komen, komt hij als buitenspeler.
Is niet zijn beste plek.

Zou liever iets zien als: Zietje - Rietje - Klaasje/Baasje
pi_164452450
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 08:40 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Is niet zijn beste plek.

Zou liever iets zien als: Zietje - Rietje - Klaasje/Baasje
Klopt, maar ik zag Sinkje ( :') ) ook al op linksbuiten rondlopen afgelopen zondag. En volgens mij moeten we nog een kanon krijgen voor op de flank.
pi_164452471
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 08:42 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zag Sinkje ( :') ) ook al op linksbuiten rondlopen afgelopen zondag. En volgens mij moeten we nog een kanon krijgen voor op de flank.
Ik zie graag wat creativiteit op het middenveld komen. Als er al wat komt. Als Youtje op de bank moet voor Zietje zou dat ook niet goed zijn.
pi_164452564
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 08:44 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik zie graag wat creativiteit op het middenveld komen. Als er al wat komt. Als Youtje op de bank moet voor Zietje zou dat ook niet goed zijn.
Maar Youtje is nogal vaak geblesseerd en maakt amper wedstrijden vol. Dan kunnen we beter een goede flankspeler halen die op beide kanten uit de voeten kan, mocht Ghaazje weer eens tegenvallen.
pi_164452577
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 08:51 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Maar Youtje is nogal vaak geblesseerd en maakt amper wedstrijden vol. Dan kunnen we beter een goede flankspeler halen die op beide kanten uit de voeten kan, mocht Ghaazje weer eens tegenvallen.
Ghaazje wordt hopelijk nog verkocht aan Lazio voor 18 miljoen.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:19:15 #235
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164453011
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:28 schreef Brammess het volgende:

quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 01:17 schreef Heeinz het volgende:
ZIYECH AUB _O_

Sorry maar dan spuit ik alles eronder
Bailey + Ziyech + een LB van Veltmate halen en ik vergeet alle miskopen van Marc.

nja vergeten......

ps: Mike schiet toch niet met hagel? Ziyech dus al rond?

[ Bericht 2% gewijzigd door mokkiemok op 12-08-2016 09:29:54 ]
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_164453513
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die eerste helft ging nog wel, maar die 2e helft. Zo slecht. En daarna lief tegen Heerenveen van 0-2 voor naar 3-2 achter bij rust. Ondanks het kampioenschap en de overwinning op Barcelona, wat een dramatisch seizoen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:53:59 #237
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_164453624
Bailey komt ook niet, veel te duur
pi_164453813
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:19 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

[..]

[..]

Bailey + Ziyech + een LB van Veltmate halen en ik vergeet alle miskopen van Marc.

nja vergeten......

ps: Mike schiet toch niet met hagel? Ziyech dus al rond?
Dan nog 1 of 2 middenvelders verpatsen voor veel knaken en misschien El Ghazi voor 18 miljoen. Dan hebben we een topzomer gehad.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:05:19 #239
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164453854
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:03 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dan nog 1 of 2 middenvelders verpatsen voor veel knaken en misschien El Ghazi voor 18 miljoen. Dan hebben we een topzomer gehad.
Als El Ghazi vertrekt heb je nog een aankoop nodig.
Wat betreft het middenveld, Sink en vd Beek verhuren (desnoods aan Twente) en Gudelj (zal wel niet) en Serero verkopen.

Schone mag ook wel verkocht worden wat mij betreft.
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_164453869
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:05 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Als El Ghazi vertrekt heb je nog een aankoop nodig.
Wat betreft het middenveld, Sink en vd Beek verhuren (desnoods aan Twente) en Gudelj (zal wel niet) en Serero verkopen.

Schone mag ook wel verkocht worden wat mij betreft.
Schuif Cerny en Muric maar door. Hebben talent genoeg volgens mij. Dan heb je 4 wingers.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:07:47 #241
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164453898
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:06 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Schuif Cerny en Muric maar door. Hebben talent genoeg volgens mij. Dan heb je 4 wingers.
Met alleen die twee ga je het niet redden, veel dubbele wedstrijdweken. Conditioneel nog niet klaar voor, zeker muric niet.
Zou het liefst Ghazi nog een seizoen houden en volgende zomer verkopen samen met Klaassen en waarschijnlijk Bazoer.
pi_164454001
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:07 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Met alleen die twee ga je het niet redden, veel dubbele wedstrijdweken. Conditioneel nog niet klaar voor, zeker muric niet.
Zou het liefst Ghazi nog een seizoen houden en volgende zomer verkopen samen met Klaassen en waarschijnlijk Bazoer.
Dat wordt veel vervangen in een keer. Tete en Cillessen zie ik ook niet heel lang meer blijven. :o Als we een topseizoen draaien kunnen we echt zo hard cashen volgend seizoen.

vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:15:52 #243
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164454064
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:12 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat wordt veel vervangen in een keer. Tete en Cillessen zie ik ook niet heel lang meer blijven. :o Als we een topseizoen draaien kunnen we echt zo hard cashen volgend seizoen.

[ afbeelding ]
Van Cil kan ik totaal geen hoogte krijgen, zou zomaar de rest van zijn carrière bij Ajax kunnen blijven.
pi_164454356
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Marc heeft nu al een bol broekie.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:30:38 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164454374
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Waar gaat Cillessen heen dan, NAC?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_164454385
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Weg, kuttroll.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:31:40 #247
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164454394
quote:

[..]

zie het best wel gebeuren dat Frank voor hem aanklopt, samen met hopelijk Gudelj (en zijn familie)
pi_164454399
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:31 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Weg, kuttroll.
In deze vorm weinig troll aan hoor.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:34:05 #249
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164454440
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

In deze vorm weinig troll aan hoor.
Nog steeds veel beter dan een Vermeer, of een Ter Rouwelaar for that matter.
Zou makkelijk kunnen keepen bij de subtop van Europa. Had vorig seizoen ook niet misstaan met een transfer naar ManU
pi_164454472
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:34 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Zou makkelijk kunnen keepen bij de subtop van Europa. Had vorig seizoen ook niet misstaan met een transfer naar ManU
(ik geloof niet dat iemand Cill serieus naar NAC ziet gaan)
In Southern Sun
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:36:20 #251
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164454492
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus dan was het een troll?
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:36:35 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164454497
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:34 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Ja. De Gea keept hij er zo uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_164454504
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:36 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Dus dan was het een troll?
Nee, een grapje.
In Southern Sun
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:37:39 #254
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164454526
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja. De Gea keept hij er zo uit.
Dat zeg ik niet.
Maar er was sprake van (toen de Gea nog aan Real gelinkt werd) dat V Gaal interesse had in Cil.
Ik zag dat niet direct misgaan zeg ik alleen.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:38:21 #255
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_164454546
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:37 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.
Maar er was sprake van (toen de Gea nog aan Real gelinkt werd) dat V Gaal interesse had in Cil.
Ik zag dat niet direct misgaan zeg ik alleen.
Haha glimlach op m'n gezicht! Bedankt John!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_164454554
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Caland is voor Feyenoord dus sowieso al niet helemaal 100%, die viert nu al dat ze een keer 1e staan.
pi_164454580
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Caland is voor Feyenoord dus sowieso al niet helemaal 100%, die viert nu al dat ze een keer 1e staan.
Geef 'm eens ongelijk...
In Southern Sun
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:39:56 #258
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164454589
quote:

[..]

Dat feestje duurt ongeveer tot de winterstop. Dan is het weer behelpen tot het einde van het seizoen.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:40:29 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164454607
quote:

[..]

Zit al de hele week met m'n tuinstoel op de coolsingel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:40:53 #260
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164454620
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Zit al de hele week met m'n tuinstoel op de coolsingel.
Naast dekselse dirk zeker?
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:41:17 #261
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_164454628
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:40 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Naast dekselse dirk zeker?
En zijn kinderen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:43:03 #262
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164454665
Ziyech al gepresenteerd?
Mike schiet ten slotte niet met hagel.
pi_164454689
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
Ziyech al gepresenteerd?
Mike is een grote Ajax-fan, dus die zou ik niet al te serieus nemen. In al zijn stukjes kruipt hij in de holletjes van de Ajacieden.
pi_164454720
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:44 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Mike is een grote Ajax-fan, dus die zou ik niet al te serieus nemen. In al zijn stukjes kruipt hij in de holletjes van de Ajacieden.
Dat is wel sneu soms, ja.
pi_164454729
Als Ajax ook Ziyech haalt kunnen we dit seizoen eredivisie wel overslaan. Dan maken PSV en Feyenoord geen schijn van kans.
pi_164454738
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
Ziyech al gepresenteerd?
Mike tweette eergister nog dat er nooit sprake van Ziyech is geweest.
In Southern Sun
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:47:16 #267
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164454754
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:44 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Was ook meer een sneer naar Mike dan dat ik echt denk dat Ziyech al ver rond is.
Voor zover ik weet alleen een gerucht, maar mike is altijd zo stelling met zijn "schiet niet met hagel" gelul.
pi_164454759
Er schijnt bij Twente wel een aardige speler rond te lopen. Zieëg of zoiets. Misschien is dat wat voor ons?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:48:11 #269
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164454770
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:47 schreef franklop het volgende:
Er schijnt bij Twente wel een aardige speler rond te lopen. Zieëg of zoiets. Misschien is dat wat voor ons?
is voor psv

pi_164454772
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:47 schreef franklop het volgende:
Sea-egg
pi_164454833
Dit lijkt me mooi een tweetje tussen kamp Ziyech en Ajax. Telegraaf nog wat views. En Ziyech die schermt met interesse Ajax heen en weer. En dan voor veel poen naar het buutnland.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_164454878
Ziyech voor 8 miljoen en Twente kan Sinkgraven, Zivkovic, Serero, Viergever, Cerny, Muric en Nouri voor een jaartje huren. Lijkt me prima deal
pi_164454917
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:31 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Weg, kuttroll.
Wie zit er nu op onze blunderende keeper te wachten?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:56:28 #274
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164454946
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:53 schreef Ooku het volgende:
Ziyech voor 8 miljoen en Twente kan Sinkgraven, Zivkovic, Serero, Viergever, Cerny, Muric en Nouri voor een jaartje huren. Lijkt me prima deal
van Twente gewoon Ajax 2 maken zou wel komisch zijn
pi_164454952
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:53 schreef Ooku het volgende:
Waarna ze alsnog degraderen. Genot.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:56:43 #276
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164454955
Alsof Overmars 15 miljoen neer gaat leggen voor een Marokkaan. :')
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:58:05 #277
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164454983
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:56 schreef BadderHaring het volgende:
nee 10-12
15 was een wanhoopspoging van die biljartbal.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:58:33 #278
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164454992
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:58 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

nee 10-12
15 was een wanhoopspoging van die biljartbal.
Dat gaat Overmars ook niet neerleggen.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:59:16 #279
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164455008
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:58 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat gaat Overmars ook niet neerleggen.
Uiterlijk maandag weten we het.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:59:31 #280
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_164455011
Voor mij mogen ze best 12 miljoen voor Ziyech neerleggen. Dat is wel de max trouwens hoor.
pi_164455034
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:56 schreef BadderHaring het volgende:
Voor 5 mio meer koop je die hele club.

Ajax-Ost inschrijven in de oberliga, genot!
pi_164455049
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:59 schreef GwaiLow het volgende:
Voor mij mogen ze best 12 miljoen voor Ziyech neerleggen. Dat is wel de max trouwens hoor.
Als ik Bosz zo hoor denkt hij dat Klaassen gaat vertrekken, als je dan Ziyech haalt ga je er zeker niet op achteruit.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:02:15 #283
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164455070
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als ik Bosz zo hoor denkt hij dat Klaassen gaat vertrekken, als je dan Ziyech haalt ga je er zeker niet op achteruit.
dan ga je er al helemaal op vooruit, kan je Bazoer er ook gewoon bijzetten.
Klaassen is op het moment een luxeprobleem als je Ziyech wil halen.

middenveld Riedewald Bazoer Ziyech is genot.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:02:23 #284
179002 GwaiLow
pi_164455073
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zijn wel hele verschillende spelers. Maar Ziyech is ook best een harde werker en niet te beroerd om ballen af te pakken toch? Creatief ga je er sowieso op vooruit iig.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:12:39 #285
356891 Abed
hooggeleid
pi_164455310
Vaag bericht, lees nergens dat Ajax serieuze interesse heeft.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_164455326
Klaassen verkopen aan Inter en Ziyech halen + veel miljoenen overhouden. Dan hebben we echt een perfecte transferperiode achter de rug.
pi_164455493
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:02 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Zijn wel hele verschillende spelers. Maar Ziyech is ook best een harde werker en niet te beroerd om ballen af te pakken toch? Creatief ga je er sowieso op vooruit iig.
De back-up voor Klaassen heb je in mijn ogen in deze selectie wel. Je kunt het invullen met Bazoer en Riedewald en daarnaast is vd Beek ook wel een type Klaassen. Het is wel weer zo dat je met Klaassen iemand hebt met goede loopacties en scorend vermogen (vorig seizoen toch pakweg 0.41 per wedstrijd), maar dat scorend vermogen heeft Ziyech op een iets andere wijze ook zeker.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:22:14 #288
179002 GwaiLow
pi_164455559
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:13 schreef Devz het volgende:
Klaassen verkopen aan Inter en Ziyech halen + veel miljoenen overhouden. Dan hebben we echt een perfecte transferperiode achter de rug.
Precies, Davy voor 30M weg, Ziyech voor 10-12 halen
prima :)
pi_164455653
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:22 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Precies, Davy voor 30M weg, Ziyech voor 10-12 halen
prima :)
Ik heb al gezegd geen spelers van Ajax te halen, gr gr Frank.
pi_164455680
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:25 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Beloften zijn in de voetbalwereld nog minder waard dan in de politiek. :P
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:27:54 #291
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164455706
De Boer is blij dat hij van die rotzooi af is.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:28:08 #292
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_164455713
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Voor 5 mio meer koop je die hele club.

Ajax-Ost inschrijven in de oberliga, genot!
:D
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:28:22 #293
179002 GwaiLow
pi_164455722
quote:

[..]

Dan haalt Jose hem wel. Davy past goed achter Zlatan. Of anders Napoli, voor achter Milik of evt Cavani. En anders wil Barcelona hem wel, voor achter Suarez. Genoeg opties voor Davy.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:28:49 #294
179002 GwaiLow
pi_164455732
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:27 schreef BadderHaring het volgende:
Dat denk ik niet. Zulke geweldenaars kom je niet vaak tegen.
pi_164455804
quote:

[..]

Misschien scouten wij weer een betere, kan deze weer naar Feyenoord...
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:33:55 #296
356891 Abed
hooggeleid
pi_164455882
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:27 schreef BadderHaring het volgende:
Waren wij maar van jou af.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_164455945
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Beloften zijn in de voetbalwereld nog minder waard dan in de politiek. :P
Alsof hij spelers van Ajax nodig heeft. Legt vandaag ook doodleuk 45 miljoen neer voor een speler. Hij kan dus iedereen van Ajax halen als hij wil.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:39:02 #298
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164456038
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:31 schreef Fargo het volgende:

[..]

Misschien scouten wij weer een betere, kan deze weer naar Feyenoord...
Feyenoord heeft al een betere keeper. Cillessen is momenteel echt heel slecht.
pi_164456077
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:35 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Alsof hij spelers van Ajax nodig heeft. Legt vandaag ook doodleuk 45 miljoen neer voor een speler. Hij kan dus iedereen van Ajax halen als hij wil.
Tsja, Van Gaal kon ook wel beter krijgen dan Blind en Depay.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:42:18 #300
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164456131
quote:

[..]

geloof niks, tot het officieel ontkent is.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:43:19 #301
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_164456161
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:39 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Feyenoord heeft al een betere keeper. Cillessen is momenteel echt heel slecht.
HAHAHAHA, altijd grappig met jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')