SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Gudelj gaat er echt niet uit.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Hoezo denk je dat? Hij is constant bezig met het herstellen van zijn eigen fouten waardoor het lijkt dat hij actief en goed meedoet. In balbezit is het een grote verschrikking en kan je er bijna vanuit gaan dat het niet goed af gaat lopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Gudelj gaat er echt niet uit.
Bij Bazoer heb ik dat gevoel gewoon wel als alles bij hem klopt. Sterk aan de bal, zelfvertrouwen, goede duels, niet bang om risico in zijn passing te leggen.![]()
Overigens mogen we Bosz heel erg bedanken voor de komst van Traoré. Ik denk dat wanneer Frank nog bij Ajax had gezeten, Traore niet was gekomen. Dat hoor je aan alles. Bosz mag je op je blote knieën bedanken voor zijn komst. Anders hadden we dit seizoen Haller of Dost gezien. Bosz heeft veel contact met Traoré en zijn broer. Ook voordat hij bij Ajax aantrad, was dat het geval. Hij wilde hem zelfs naar Maccabi halen, maar dat ging niet door. Bosz zag ook een spits in hem terwijl Chelsea's orders waren dat hij op de vleugel moest. Die gaat normaal gesproken met veel vertrouwen en plezier het veld in. Daar ben ik van overtuigd dit seizoen.![]()
Niet omdat hij vreselijk goed bezig is, maar omdat Bosz hem er niet uit haalt, die is wel van de balans enzo. Neemt ook de spelhervatting, dat zegt vaak wel iets.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat? Hij is constant bezig met het herstellen van zijn eigen fouten waardoor het lijkt dat hij actief en goed meedoet. In balbezit is het een grote verschrikking en kan je er bijna vanuit gaan dat het niet goed af gaat lopen.
Bij Bazoer heb ik dat gevoel gewoon wel als alles bij hem klopt. Sterk aan de bal, zelfvertrouwen, goede duels, niet bang om risico in zijn passing te leggen.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Toch leuk dat Ajax eens een tegenstander heeft dat "Haalbaar" is in de voorronde van de CL
Straks zijn er 2 NL teams in de CLIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik denk dat Cassierra en Sanchez ook niet waren gekomen als De Boer er was.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens mogen we Bosz heel erg bedanken voor de komst van Traoré. Ik denk dat wanneer Frank nog bij Ajax had gezeten, Traore niet was gekomen. Dat hoor je aan alles. Bosz mag je op je blote knieën bedanken voor zijn komst. Anders hadden we dit seizoen Haller of Dost gezien. Bosz heeft veel contact met Traoré en zijn broer. Ook voordat hij bij Ajax aantrad, was dat het geval. Hij wilde hem zelfs naar Maccabi halen, maar dat ging niet door. Bosz zag ook een spits in hem terwijl Chelsea's orders waren dat hij op de vleugel moest. Die gaat normaal gesproken met veel vertrouwen en plezier het veld in. Daar ben ik van overtuigd dit seizoen.Oh.![]()
Lozano en die Bruma van Galatasaray zijn ook prima opties lijkt me.quote:
Maar geen idee hoeveel die moeten kosten.Oh.![]()
Lozano heeft nog een vierjarig contract dus daar ga je wel veel voor moeten betalen me dunkt. PSV is volgens mij ook afgehaakt voor Bruma na het horen van de prijs en Brands wil graag tot het gaatje gaan zoals we hem kennen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lozano en die Bruma van Galatasaray zijn ook prima opties lijkt me.
Maar geen idee hoeveel die moeten kosten.![]()
Maar goed, de transferperiode van Marc Overmars vind ik vooralsnog verrassend goed dus wie weet komt er weer wat spectaculairs.![]()
Maar volgens mij hebben ze bij PSV wel minder te besteden dan Ajax. Al denk ik dat de limiet nog steeds 8/9 miljoen is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lozano heeft nog een vierjarig contract dus daar ga je wel veel voor moeten betalen me dunkt. PSV is volgens mij ook afgehaakt voor Bruma na het horen van de prijs en Brands wil graag tot het gaatje gaan zoals we hem kennen.Oh.![]()
Misschien heeft Veldmate nog wat in zijn koker zitten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, de transferperiode van Marc Overmars vind ik vooralsnog verrassend goed dus wie weet komt er weer wat spectaculairs.Oh.![]()
Hm, Turkse media hadden het in juni over 7,5 miljoen euro maar sinds die interesse bekend werd is die Bruma wel goed op stoom gekomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar volgens mij hebben ze bij PSV wel minder te besteden dan Ajax. Al denk ik dat de limiet nog steeds 8/9 miljoen is.![]()
Als er ook nog een goede buitenspeler bijkomt dan heeft Marc het fantastisch gedaan. Enige wat er op aan te merken is, is dat hij ontzettend traag is met reageren. Zo'n Fischer is al meer dan een maand weg en er is nog steeds geen vervanging.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, de transferperiode van Marc Overmars vind ik vooralsnog verrassend goed dus wie weet komt er weer wat spectaculairs.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Zeker niet onaardig al is er financiële ruimte voor meer natuurlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, de transferperiode van Marc Overmars vind ik vooralsnog verrassend goed dus wie weet komt er weer wat spectaculairs.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Van Fischer was al halverwege mei bekend dat er een bod op hem was.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als er ook nog een goede buitenspeler bijkomt dan heeft Marc het fantastisch gedaan. Enige wat er op aan te merken is, is dat hij ontzettend traag is met reageren. Zo'n Fischer is al meer dan een maand weg en er is nog steeds geen vervanging.![]()
Zal dan wel mogen blijven daar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, Turkse media hadden het in juni over 7,5 miljoen euro maar sinds die interesse bekend werd is die Bruma wel goed op stoom gekomen.
Al wilde hij zelf toch vooral weg daar?Oh.![]()
Het was al ver van tevoren bekend dat zijn contract in 2017 zou aflopen en hij niet zou verlengen. Dus een schaduwlijstje had er allang moeten liggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Fischer was al halverwege mei bekend dat er een bod op hem was.
Maar mocht hij alsnog een topper halen als buitenspeler is het een prima transferperiode. Dan volgend jaar doorselecteren op het middenveld.Oh.![]()
Dat politieke gedoe nodigt niet uit inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal dan wel mogen blijven daar.
Al wilde hij zelf toch vooral weg daar?![]()
En in de Eredivisie kan je je prima ontwikkelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat politieke gedoe nodigt niet uit inderdaad.
Zou me ook niks verbazen als Marc eerst de CL play-offs afwacht. Want we kunnen toch nog die buitenspeler niet inschrijven, en met CL verzekerd willen vast wel meer spelers komen.Oh.![]()
Vandaag op de persconferentie:quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was al ver van tevoren bekend dat zijn contract in 2017 zou aflopen en hij niet zou verlengen. Dus een schaduwlijstje had er allang moeten liggen.
Maar mocht hij alsnog een topper halen als buitenspeler is het een prima transferperiode. Dan volgend jaar doorselecteren op het middenveld.Insinueert dit dat ze ook voor een linksback kijken? Kan bijna niet anders.quote:'We blijven scherp op mogelijke versterkingen,' zo gaf de Ajax coach aan. Al eerder was duidelijk dat Ajax nog een buitenspeler zou willen aantrekken. 'Inderdaad ook voor de aanval,'zo bevestigde hij.![]()
Eens. Zowel uitgaande als inkomende transfers. Alleen Westermann. Maar dat is financieel maar een kleine schadepost, nu maar hopen dat hij niet al te vaak de kans krijgt om op het veld brokken te maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, de transferperiode van Marc Overmars vind ik vooralsnog verrassend goed dus wie weet komt er weer wat spectaculairs.![]()
Geen idee. Wij zullen dat wel zien dat ze voor een linksback gaan en Smoofie etc zullen er wel interesse in Ziyech inzien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag op de persconferentie:
[..]
Insinueert dit dat ze ook voor een linksback kijken? Kan bijna niet anders.
Als er een buitenspeler bij komt is het wel klaar denk ik.Oh.![]()
En er is na Ajax - Rostov nog een week om een linksbuiten te zoeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En in de Eredivisie kan je je prima ontwikkelen.
Zou me ook niks verbazen als Marc eerst de CL play-offs afwacht. Want we kunnen toch nog die buitenspeler niet inschrijven, en met CL verzekerd willen vast wel meer spelers komen.![]()
Van aanholt zou een monster zijn. Maar die gaat niet komen.Charlie: How's it going in there?
Ach we hebben elke transferperiode wel een Zimling/Sanogo/Westermann transfer nodig blijkbaarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:06 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Eens. Zowel uitgaande als inkomende transfers. Alleen Westermann. Maar dat is financieel maar een kleine schadepost, nu maar hopen dat hij niet al te vaak de kans krijgt om op het veld brokken te maken.
Als hij maar wel komtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En er is na Ajax - Rostov nog een week om een linksbuiten te zoeken.
Oh.![]()
Op basis van pure logica is een middenvelder gewoon uitgesloten. Linksback is het enige wat ik verder een gebreke vind. Als Dijks al wegvalt, moet je weer een grote doorschuifshow doen en moet je vooral trage spelers daar neerzetten. Zeker in de CL, in case je die haalt, kan dat dodelijk zijn voor plek2/plek3 mocht hij onverhoopt een keer wegvallen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Wij zullen dat wel zien dat ze voor een linksback gaan en Smoofie etc zullen er wel interesse in Ziyech inzien.
Als er een buitenspeler bij komt is het wel klaar denk ik.![]()
Roda-thuis
Rostov-thuis
Willem II-thuis
Rostov-uit
Eagles-uit
Programma tot de transferdeadline. Haastklussen dus onnodig.
Edit: Oja, en daarna volgt interlandperiode, dus staat er sowieso even geen duel op de agenda.![]()
Een linksbuiten aanmelden voor een speelronde in de Eredivisie moet voor vrijdag 12:00 gebeurd zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:11 schreef FritzWepper het volgende:
Roda-thuis
Rostov-thuis
Willem II-thuis
Rostov-uit
Eagles-uit
Programma tot de transferdeadline. Haastklussen dus onnodig.![]()
Dat zouden Bosz en Overmars toch ook wel zien mag ik hopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis van pure logica is een middenvelder gewoon uitgesloten. Linksback is het enige wat ik verder een gebreke vind. Als Dijks al wegvalt, moet je weer een grote doorschuifshow doen en moet je vooral trage spelers daar neerzetten. Zeker in de CL, in case je die haalt, kan dat dodelijk zijn voor plek2/plek3 mocht hij onverhoopt een keer wegvallen.
Maar ze zeiden eerder nog dat de verdediging klaar was nadat Westermann was aangetrokken, dus ik zou er niet op hopen. Dan schuiven ze wel Savastano of broertje Gudelj () door uit de jeugd.
Oh.![]()
Zullen ze Traoré morgen al voor die tijd inschrijven? Dat hij zaterdag een paar minuutjes kan invallen om te wennen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een linksbuiten aanmelden voor een speelronde in de Eredivisie moet voor vrijdag 12:00 gebeurd zijn.Oh.![]()
Zal best mogelijk zijn. Mike zal straks nog wel wat in de Telegraaf schrijven. Hoeft dan overigens niets te zeggen als Ajax pas in de middag de announcement doet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen ze Traoré morgen al voor die tijd inschrijven? Dat hij zaterdag een paar minuutjes kan invallen om te wennen.![]()
Inderdaad, hij zet de stijgende lijn voort. Het wordt nog wat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Contract ontbonden en raad eens wie er aanklopt.. Heracles Almelo onderneemt een poging om Lerin Duarte (26) in te lijven. De club van trainer John Stegeman informeerde naar de middenvelder, bevestigt Winny Haatrecht, sinds kort zijn zaakwaarnemer, desgevraagd.![]()
Het is zijn niveau.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Contract ontbonden en raad eens wie er aanklopt.. Heracles Almelo onderneemt een poging om Lerin Duarte (26) in te lijven. De club van trainer John Stegeman informeerde naar de middenvelder, bevestigt Winny Haatrecht, sinds kort zijn zaakwaarnemer, desgevraagd.![]()
Hoe zit het eigenlijk met interesse rondom Serero? Of zal dat een 31 augustus verhuur worden?
Schöne en Zivkovic kunnen ook wel verkocht worden lijkt me.Oh.![]()
Wat ik begrepen heb is dat hij niet kan spelen zaterdag, maar dat ze alles er aan doen om wel dinsdag te laten spelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen ze Traoré morgen al voor die tijd inschrijven? Dat hij zaterdag een paar minuutjes kan invallen om te wennen.
https://www.ajaxshowtime.(...)#c8h7Sr1SOCjcq3me.97“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Ziyech Ajax jahoor kom er maar weer in; http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/298/fixtures/http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ajax ook optie voor Ziyech
7 min geleden Marcel van der Kraan
Clubs uit grote en kleine Europese voetballanden kloppen bij Hakim Ziyech aan, maar het pareltje van de eredivisie sluit een verhuizing naar een Nederlandse topclub niet langer uit.
Behalve Ajax volgen ook Ronald Koeman (Everton) en Frank de Boer (Inter) de bewegingen rond Ziyech. Een transfer van de FC Twente-aanvaller is aanstaande.
Lees vanaf 05:30 uur meer in De Telegraaf en op Telesport.nl.
Ziyech was in het afgelopen seizoen bij een moeilijk draaiende club als FC Twente goed voor 17 doelpunten en 10 assists. Komt hij in een goed team terecht, dan zullen die aantallen nog groter worden. Daarmee kan hij bij een topdrieclub in Nederland het verschil maken in de titelstrijd.![]()
twitter:jeffreydehaard twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 00:59:34@MikeVerweij maar is ziyech ook een optie voor ajax ? reageer retweet
Dat betekent dus sowieso exit voor een middenvelder die nu in de basis staat of Sink.twitter:![]()
Blendle.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:01 schreef skysherrif het volgende:
Is dat artikel echt as om 5:30 te lezen of blendle.![]()
Geen tegoedquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij hebt blendle toch? Zou je miss screenshotje kunnen plaatsen, ben benieuwd![]()
![]()
quote:Ajax ook optie voor Ziyech
De Boer, Koeman én Bosz denken aan FC Twente-aanvaller
De aanwezigheid van Peter Bosz bij Ajax kan een belangrijke factor worden bij de keuze van Hakim Ziyech voor de volgende grote stap in zijn loopbaan. Clubs uit grote en kleine Europese voetballanden kloppen bij hem aan, maar het pareltje van de eredivisie sluit een verhuizing naar een Nederlandse topclub niet langer uit.
door Marcel van der Kraan
Ajax weet alles van de speler, die voetbaltechnisch haarfijn bij het huidige elftal past en ook de creativiteit kan brengen die de fans in de ArenA willen zien. Andersom weet Ziyech dat er in Amsterdam een coach zit die zeer aanvallend denkt, die het voetbal wil brengen wat hij ambieert en die altijd op de helft van de tegenstander wil spelen.
De voetballer heeft in het verleden al laten zien dat hij de aanwezigheid van een goede trainer belangrijker vindt dan de naam of status van de club. Hij verkoos FC Twente boven Feyenoord en hij ging liever naar het nationale elftal van Marokko dan naar het Nederlands elftal waar de bondscoach weinig interesse in hem toonde.
Het feit dat de Marokkaanse international, die in Nederland is opgegroeid, een week na de start van de competitie nog het shirt draagt van FC Twente betekent niet dat de belangstelling uit het buitenland voor de speler is verdwenen. Sterker zelfs, de sensatie van het seizoen 2015-2016 weet zich naast aanbiedingen uit Spanje, Rusland, Turkije en Portugal verzekerd van serieuze interesse uit de Serie A en de Premier League.
Behalve Ajax volgen ook Ronald Koeman (Everton) en Frank de Boer (Inter) de bewegingen rond Ziyech, voor wie al biedingen zijn binnengekomen van bijna 10 miljoen euro. Beide Nederlandse trainers erkennen dat Ziyech exceptionele kwaliteiten heeft en denken dat hij ook in een topcompetitie zijn talenten kan tonen. Maar voor Ziyech is de situatie bij Ajax een stuk interessanter geworden nu Bosz daar coach is.
Er is in Nederland geen voetballer op wie zoveel wordt gejaagd door voetbalmakelaars als Ziyech. De speler wordt belaagd door ’goudzoekers’, die stuk voor stuk met clubs en aanbiedingen beweren te komen waarmee hij miljonair kan worden. Voorwaarde is dan dat hij ’even’ moet overstappen naar een ander makelaarskantoor. Het is typerend voor deze tijd in het profvoetbal. Ziyech laat zich niet verleiden en laat zich al vanaf zijn zestiende bijstaan door Mustapha Nakhli. ’Wij zijn niet uit elkaar te drijven’, is hun standpunt.
Ziyech was in het afgelopen seizoen bij een moeilijk draaiende club als FC Twente goed voor 17 doelpunten en 10 assists. Komt hij in een goed team terecht, dan zullen die aantallen nog groter worden. Daarmee kan hij bij een topdrieclub in Nederland het verschil maken in de titelstrijd.Oh.![]()
Wat valt er eigenlijk te volgen?
Ik denk dat Ajax wacht tot het moment dat Twente hem over een week of 2 voor 5-8 miljoen gaat verkopen uit pure wanhoop.![]()
Laat Ziyech maar snel een transfer maken, al dat geroep om hem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een nutteloos sensatiestukje.Oh.![]()
Wat een waardeloos stukje zeg. Staat totaal niet in of Ajax uberhaupt concrete interesse heeft getoond. Ik geloof niet dat Ajax zo dom is om hem te halen, prioriteiten zijn nog steeds gewoon LB en LV. Pas wanneer je stukken meer middenvelders kan lozen komt Ziyech wellicht in beeld, maar dat gaat niet gebeuren.
Serero is nog altijd niet weg, Schone hebben we ook nog rondlopen![]()
"al lang serieus" dat verandert wel een hoop...twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 01:13:46Koeman met @Everton en @FrankRonald1970 met @Inter als kapers op kust. Maar #Ajax al lang serieus voor #Ziyech https://t.co/oo4UtyGStq reageer retweet
![]()
Waarvoor zijn Everton en Inter concurrenten dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan zou ik het meer in de categorie 'concurrentie pesten' plaatsen, maar wie ben ik..Oh.![]()
Of ze gaan Ziyech opstellen op linksbuitenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een waardeloos stukje zeg. Staat totaal niet in of Ajax uberhaupt concrete interesse heeft getoond. Ik geloof niet dat Ajax zo dom is om hem te halen, prioriteiten zijn nog steeds gewoon LB en LV. Pas wanneer je stukken meer middenvelders kan lozen komt Ziyech wellicht in beeld, maar dat gaat niet gebeuren.
Serero is nog altijd niet weg, Schone hebben we ook nog rondlopen
Oh.![]()
Ik bedoel Eredivisie-technisch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvoor zijn Everton en Inter concurrenten dan?![]()
Dan ga ik huilen, nadat ik gehuild heb omdat ze hem gehaald hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ze gaan Ziyech opstellen op linksbuiten![]()
PSV gaat hem ook niet halen, dus dat zal niet zoveel zin hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel Eredivisie-technisch.Ik zou het wel typisch Ajax vinden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ga ik huilen, nadat ik gehuild heb omdat ze hem gehaald hebben
Maar ik denk eerder dat Mike weer graag in de spotlights wil staan
Oh.![]()
Het is een stukje van Marcel van der Kraan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV gaat hem ook niet halen, dus dat zal niet zoveel zin hebben.
[..]
Ik zou het wel typisch Ajax vinden.
Maar ik denk eerder dat Mike weer graag in de spotlights wil staan![]()
Als Marc ook nog Ziyech weet te halen is hij echt een godbeste transferperiode sinds Suarez
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ik zou het gewoon meer dan opmerkelijk beleid vinden omdat we al stikken van de langdurig vastgelegde middenvelders. Voor je talenten een kleine steek, gezien het feit dat ze overgeheveld zijn vanuit Jong Ajax. Sinkgraven begint ook weer aan de weg te timmeren en dan heb je ook nog de verschrikkelijke driehoek en Serero en Schøne.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:24 schreef gazhims3lv het volgende:
Als Marc ook nog Ziyech weet te halen is hij echt een godbeste transferperiode sinds Suarez
En Riedewald is ook een zeer goede optie voor CVM..![]()
Zou het niet erg vinden als dit exit Gudelj, Schöne en Serero betekent.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon meer dan opmerkelijk beleid vinden omdat we al stikken van de langdurig vastgelegde middenvelders. Voor je talenten een kleine steek, gezien het feit dat ze overgeheveld zijn vanuit Jong Ajax. Sinkgraven begint ook weer aan de weg te timmeren en dan heb je ook nog de verschrikkelijke driehoek en Serero en Schøne.![]()
Zouden ze Gudelj na een seizoen alweer weg doen, won't believe it.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden als dit exit Gudelj, Schöne en Serero betekent.![]()
Welke club zou hem willen hebben dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden ze Gudelj na een seizoen alweer weg doen, won't believe it.Oh.![]()
Ja en Mike kan nu weer lekker tweeten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een stukje van Marcel van der Kraan.Oh.![]()
------------------------Cillessen-----------------------------
-------------Tete Veltman Sanchez Dijks-------------
-------------Klaassen Riedewald Ziyech--------------
----------------El Ghazi Traoré Younes-----------------
Voetballen maar![]()
![]()
Duitse club rechterrijtje of zo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke club zou hem willen hebben dan?![]()
Maar nee, Gudelj zal zich veel te goed voelen om Ajax te verlaten en zeker niet voor een club die weinig betekenis gaat spelen.![]()
In die transferperiode kwamen ook Bakircioglu, Rommedahl, Jurgen Colin, Laurent Delorge, Erik Heijblok, Ismael Urzaiz en Albert Luque.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:24 schreef gazhims3lv het volgende:
Wat een transferperiode
Oh.![]()
Een Villa of Norwich wellicht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke club zou hem willen hebben dan?U Wot M8![]()
Lekker powervoetbal spelen bij Burnleyquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke club zou hem willen hebben dan?![]()
Gewoon Sinkgraven op linkshalf zetten. Als je hem vertrouwen geeft moet het goed komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon meer dan opmerkelijk beleid vinden omdat we al stikken van de langdurig vastgelegde middenvelders. Voor je talenten een kleine steek, gezien het feit dat ze overgeheveld zijn vanuit Jong Ajax. Sinkgraven begint ook weer aan de weg te timmeren en dan heb je ook nog de verschrikkelijke driehoek en Serero en Schøne.
En Riedewald is ook een zeer goede optie voor CVM..Oh.![]()
En anders wil hij nog wel in de lengte van jaren bij Ajax spelen zodat het team ERVARING behoudt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar nee, Gudelj zal zich veel te goed voelen om Ajax te verlaten en zeker niet voor een club die weinig betekenis gaat spelen.Oh.![]()
Ik vind riedewald een meeh cvm. Passing is net iets te slecht. Als CV vind ik m beterAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
.....wat?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:31 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind riedewald een meeh cvm. Passing is net iets te slecht. Als CV vind ik m beter![]()
Passing net iets te slecht? Hij heeft zowat de zuiverste passing van Ajax en kan goed linies doorbreken. Wie zou je er anders neer willen zetten? Er is geen betere.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:31 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind riedewald een meeh cvm. Passing is net iets te slecht. Als CV vind ik m beter![]()
Bazoer is een box-to-box net als Gudelj en Klaassen. Drie dezelfde types en dat is geen genot.quote:![]()
Cillessenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:28 schreef Brammess het volgende:
Voetballen maar
Tete-Sanchez-Riedewald-Riedewald
Klaassen-Riedewald-Bazoer
El Ghazi-Traoré-Younes
Mag dit ook?Oh.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:31 schreef Smoofie het volgende:
Zijn passing is echt HEERLIJKOh.![]()
Ja al die dieptepassen die niet aankomenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Passing net iets te slecht? Hij heeft zowat de zuiverste passing van Ajax en kan goed linies doorbreken. Wie zou je er anders neer willen zetten? Er is geen betere..
AFCA
3 Riedewald's lost wel een heel selectief probleem op jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
Tete-Sanchez-Riedewald-Riedewald
Klaassen-Riedewald-Bazoer
El Ghazi-Traoré-Younes
Mag dit ook?![]()
Die aankoop van Gudelj vorig jaar is in alle opzichten debiel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bazoer is een box-to-box net als Gudelj en Klaassen. Drie dezelfde types en dat is geen genot.
En dat omdat Frank zijn kutvoetbal weet aan het gebrek van ENERGIE en KRACHT, ipv dat hij het gewoon bij zichzelf zocht dat al het spelplezier eruit was gesloopt. Godverdomme.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja al die dieptepassen die niet aankomen.
Άγιαξ - ΠΑΟΚ 1-1 | AFC Ajax vs PAOK FC 1-1 Full Match 3rd Qualifying Round (CL) {26/7/2016}
Zoek er 3.![]()
Ja die pass op El Ghazi bij de 0-1 tegen Sparta was echt vreselijk inderdaad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja al die dieptepassen die niet aankomen.
Oh.![]()
En nu de uitwedstrijd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Άγιαξ - ΠΑΟΚ 1-1 | AFC Ajax vs PAOK FC 1-1 Full Match 3rd Qualifying Round (CL) {26/7/2016}
Zoek er 3.AFCA
Ja wauw tegen sparta die geen druk zet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die pass op El Ghazi bij de 0-1 tegen Sparta was echt vreselijk inderdaad.AFCA
Oefenwedstrijd tegen Marseille en thuiswedstrijd tegen PAOK ook gewoon een paar keer heerlijke balletjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wauw tegen sparta die geen druk zet.Oh.![]()
Overigens als Bazoer zijn vorm van de eerste seizoenshelft vorig jaar weer te pakken heeft staat die ook onbetwist in mijn basis.![]()
Al zal er toch wel het nodige gerouleerd gaan worden door het seizoen heen.
Zeker op het middenveld als de talenten ook nog speelminuten gaan krijgen.Oh.![]()
Als ze geen druk zetten zijn de ruimtes kleiner, nog knapper dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wauw tegen sparta die geen druk zet.
wooblabalurg![]()
Je had ook zo'n moment dat Riedewald meteen de bal veroverd op het middenveld en hem dan vooruit speelt naar Gudelj die meteen een tikkie terug geeft terwijl er alle mogelijkheden lagenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
https://streamable.com/anlp
Als Gudelj zo'n assist geeft, stop ik met voetbal kijken.
Oh.![]()
Klopt maar Suarez maakte van een Willem II-selectie een selectie die meedeed om het kampioenschap. (gechargeerd)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die transferperiode kwamen ook Bakircioglu, Rommedahl, Jurgen Colin, Laurent Delorge, Erik Heijblok, Ismael Urzaiz en Albert Luque.
Wat een transferperiodehttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ajax streed het jaar ervoor ook tot op het doelsaldo op de laatste dag voor het kampioenschap..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:40 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Klopt maar Suarez maakte van een Willem II-selectie een selectie die meedeed om het kampioenschap.![]()
![]()
Tussen 2 linie's door Klaassen in de positie zetten om een voorzet te geven, als je het ontkent dat deze man niet kan passen mankeer je wat![]()
nja het seizoen ervoor werden ze op één doelpunt na geen kampioen, dus dat viel wel meequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:40 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Klopt maar Suarez maakte van een Willem II-selectie een selectie die meedeed om het kampioenschap. (gechargeerd)
Oh.![]()
Vooral Nemanja mag rouleren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al zal er toch wel het nodige gerouleerd gaan worden door het seizoen heen.
Zeker op het middenveld als de talenten ook nog speelminuten gaan krijgen.wooblabalurg![]()
Nemanja zal vast wel een periode en/of tijd krijgen dat hij mag banken. Bosz zag het al uit tegen PAOK en tegen Sparta dat alles met hem VEEL te traag ging.![]()
Gudelj heb je gewoon niets aan. Elke keer je eigen fout herstellen en voetballend niets kunnen in de kleine ruimte moet lekker binnenlopen zijn.![]()
Merk ik hier de Sigthorsson-behandeling?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is wat triest om te zeggen misschien, maar je zou bijna hopen op een blessure![]()
Ik wist nog dat hij tegen Willem II (?) met een brancard van het veld moest en dat het halve vak bij mij begon te juichenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Merk ik hier de Sigthorsson-behandeling?![]()
![]()
![]()
Ik zit nog wat teveel in de Frank-modus waar alles pas op zijn plek viel bij blessures en schorsingen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Merk ik hier de Sigthorsson-behandeling?
Hopelijk ziet Bosz het gewoon meteen.Oh.![]()
Ohohohohohoh, schandalig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik wist nog dat hij tegen Willem II (?) met een brancard van het veld moest en dat het halve vak bij mij begon te juichen![]()
![]()
Hopelijk doet Sanchez het goed. Dan is Gudelj zo verdwenen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit nog wat teveel in de Frank-modus waar alles pas op zijn plek viel bij blessures en schorsingen.
Hopelijk ziet Bosz het gewoon meteen.![]()
Hij scoorde vlak daarvoor zelfs, gelukkig waren er wel de nodige mensen die ze even op de vingers tiktequote:![]()
![]()
Gudelj mag ook eens stoppen met interviews voor een wedstrijd .
''We gaan ze pakken''
''We zijn klaar voor PAOK''
''Ik voel me goed als heel het stadion tegen me is''
Komt een beetje triest en pijnlijk over als je zelf niet opvalt/gewoon kut speeltRED ONS HENNIEGOD![]()
En ik blijf nu weer stiekem hopen op Sinkgraven op linkshalfquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk doet Sanchez het goed. Dan is Gudelj zo verdwenen.al denk ik dat het toch teveel concurrentie is voor hem helaas.
Oh.![]()
En daar tussendoor nog Milik, volgende stap Suarez hier laten pensioneren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
In 2 seizoenen van Sigthorsson naar Traoré gaan![]()
Ik vond vooral zijn interviews vorig jaar met zijn blote bast in de VI erg triest. "Kijk mij eens stoer zijn en de harde strijder zijn". En toen liet hij zijn mannetje lopen tegen Rapidquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:46 schreef PowerLoungen het volgende:
''We gaan ze pakken''
Komt een beetje triest en pijnlijk over als je zelf niet opvalt/gewoon kut speelt
Oh.![]()
Dan zal hij zich wel thuis hebben gevoeld in de Arenaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Alleen zonder resultaat![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:46 schreef PowerLoungen het volgende:
''We gaan ze pakken''
Komt een beetje triest en pijnlijk over als je zelf niet opvalt/gewoon kut speelt![]()
![]()
Daarna drie seizoenen Cassierra en Dolberg die hier gaan vlammen en allebei voor 40 miljoen weggaan. Daarna komt Suarez terugquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
En daar tussendoor nog Milik, volgende stap Suarez hier laten pensioneren?
Oh.![]()
Van een gehandicapte houthakker naar iemand die feilloos een paar bomen in éen keer om kapt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
In 2 seizoenen van Sigthorsson naar Traoré gaanU Wot M8![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zal hij zich wel thuis hebben gevoeld in de Arena
Alleen zonder resultaat
Oh.![]()
Jammer dat Veltgod nog steeds een stresskip is als hij over de tegenstanders helft marcheert. Ook hij heeft een meer dan fijne passing.quote:![]()
Gewoon een onzekere idioot meer nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond vooral zijn interviews vorig jaar met zijn blote bast in de VI erg triest. "Kijk mij eens stoer zijn en de harde strijder zijn". En toen liet hij zijn mannetje lopen tegen RapidRED ONS HENNIEGOD![]()
Je moet eens die filmpjes van ze achter elkaar bekijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:48 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Van een gehandicapte houthakker naar iemand die feilloos een paar bomen in éen keer om kapt.
Topamusement.Oh.![]()
Ik kreeg toch wel weer wat krampjes in mijn buik toen ik die beelden zag van Traoré tegen hemquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat Veltgod nog steeds een stresskip is als hij over de tegenstanders helft marcheert. Ook hij heeft een meer dan fijne passing.![]()
Maar hij speelde vorig seizoen hartstikkene prima.Oh.![]()
Kwestie van tijd voordat ze hem gaan uitfluiten bij een invalbeurtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zal hij zich wel thuis hebben gevoeld in de Arena
Alleen zonder resultaatRED ONS HENNIEGOD![]()
Vorig seizoen wel by far onze beste speler, jammer dat dat er tegen Rapid nog niet in zat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat Veltgod nog steeds een stresskip is als hij over de tegenstanders helft marcheert. Ook hij heeft een meer dan fijne passing.![]()
Hij zal zelf ook wel doorhebben dat hij niet zo goed kan voetballen, anders legde hij wel meer risico in zijn passing. Maar dan wil hij zich toch op een andere manier profileren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon een onzekere idioot meer nietOh.![]()
Ik weet het; Traoré is een zeer luxe aanwinst. Verwacht ook dat hij het uiteindelijk gaat maken in een A-competitie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet eens die filmpjes van ze achter elkaar bekijken.
Topamusement.U Wot M8![]()
Ook goed in de kleedkamer voor Cerny en co.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal zelf ook wel doorhebben dat hij niet zo goed kan voetballen, anders legde hij wel meer risico in zijn passing. Maar dan wil hij zich toch op een andere manier profileren.
Hopelijk luisteren ze niet naar hemRED ONS HENNIEGOD![]()
Hij heeft wel mooi vriendjes gemaakt met veel spelers in de selectie, dus ze zullen hem er niet zo snel uitkegelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook goed in de kleedkamer voor Cerny en co.
Hopelijk luisteren ze niet naar hemOh.![]()
Nemanja mag naar Vaclav luisteren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook goed in de kleedkamer voor Cerny en co.
Hopelijk luisteren ze niet naar hemwooblabalurg![]()
En als hij al in het geding komt, gaat hij lekker een jankstuk schrijven met Mike Verweij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel mooi vriendjes gemaakt met veel spelers in de selectie, dus ze zullen hem er niet zo snel uitkegelen.![]()
Hopelijk kan hij dat dit jaar al (in de Champions League danquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:51 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Ik weet het; Traoré is een zeer luxe aanwinst. Verwacht ook dat hij het uiteindelijk gaat maken in een A-competitie.)
Oh.![]()
Ik had Gudelj onlangs toegevoegd op Snapchat en het enige wat die man in zijn vrije tijd doet is naar BOEF luisteren met zijn chauffeur, hij kan niet snel genoeg opmeuren van mij.![]()
Ajax is Nemanja's Exp Robinson.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel mooi vriendjes gemaakt met veel spelers in de selectie, dus ze zullen hem er niet zo snel uitkegelen.wooblabalurg![]()
Een heuse chauffeur.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:54 schreef Brammess het volgende:
Ik had Gudelj onlangs toegevoegd op Snapchat en het enige wat die man in zijn vrije tijd doet is naar BOEF luisteren met zijn chauffeur, hij kan niet snel genoeg opmeuren van mij.![]()
Dat heet geforceerd er alles voor doen om erbij te blijven , zal zich waarschijnlijk ook als een slijmbal gedragen bij zijn trainersquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel mooi vriendjes gemaakt met veel spelers in de selectie, dus ze zullen hem er niet zo snel uitkegelen.
Doet me aan iemand denken...
RED ONS HENNIEGOD![]()
Kunnen niet snel genoeg een vangrail in rijden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:54 schreef Brammess het volgende:
Ik had Gudelj onlangs toegevoegd op Snapchat en het enige wat die man in zijn vrije tijd doet is naar BOEF luisteren met zijn chauffeur, hij kan niet snel genoeg opmeuren van mij.U Wot M8![]()
Toch ben ik bang dat hij hier nog minimaal twee seizoenen is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:54 schreef Brammess het volgende:
Ik had Gudelj onlangs toegevoegd op Snapchat en het enige wat die man in zijn vrije tijd doet is naar BOEF luisteren met zijn chauffeur, hij kan niet snel genoeg opmeuren van mij.
Vijfjarig contract
Oh.![]()
Nou nou nou nou nou...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:56 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Kunnen niet snel genoeg een vangrail in rijden.![]()
MENTALITEITquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat heet geforceerd er alles voor doen om erbij te blijven , zal zich waarschijnlijk ook als een slijmbal gedragen bij zijn trainers
Doet me aan iemand denken...
[ afbeelding ]Oh.![]()
Ik gok dat dit gewoon de opdracht van FdB is geweest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch ben ik bang dat hij hier nog minimaal twee seizoenen is.
Vijfjarig contract![]()
Dat zag René dan wel goed (wie niet?).quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet voor Pröpper maar voor Gudelj gaan. In Eindhoven gieren ze nog.U Wot M8![]()
En dat terwijl PSV veel eerder al belangstelling voor die Gudelj toonde.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:59 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Dat zag René dan wel goed (wie niet?).![]()
Hopelijk verlost hij ons ook dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gok dat dit gewoon de opdracht van FdB is geweest.Oh.![]()
Dat soort spelers moet je het hele jaar lekker maken voor een overstapquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat terwijl PSV veel eerder al belangstelling voor die Gudelj toonde.RED ONS HENNIEGOD![]()
Oh dat weet ik allemaal niet, jullie zijn de kenners van de Ned. competitie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat terwijl PSV veel eerder al belangstelling voor die Gudelj toonde.U Wot M8![]()
Die is met een andere middenvelder bezig. Joao Mario volgens mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk verlost hij ons ook dan.![]()
Nwuh, kenner hoef je niet te zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:01 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
[..]
Oh dat weet ik allemaal niet, jullie zijn de kenners van de Ned. competitie..
![]()
Gudelj is veel goedkoper, elk bod moet je gewoon accepteren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is met een andere middenvelder bezig. Joao Mario volgens mij.Oh.![]()
Ik blijf erbij dat de Duitse competitie ideaal voor die jongen is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj is veel goedkoper, elk bod moet je gewoon accepteren.![]()
Ik kan me nog PSV supporters herinneren die Gudelj er dolgraag bij wilden hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet voor Pröpper maar voor Gudelj gaan. In Eindhoven gieren ze nog.
Waarom weet ik niet.Oh.![]()
Desondanks nog steeds content met Riechedly.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet voor Pröpper maar voor Gudelj gaan. In Eindhoven gieren ze nog.wooblabalurg![]()
Lijkt me wel echt zo'n HSV speler jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat de Duitse competitie ideaal voor die jongen is.
Oh.![]()
Haha, mooi man.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nwuh, kenner hoef je niet te zijn.
U Wot M8![]()
Nieuwe David Jarolimquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt zo'n HSV speler jaRED ONS HENNIEGOD![]()
Gudelj was een tijdje best in vorm bij AZquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me nog PSV supporters herinneren die Gudelj er dolgraag bij wilden hebben.
Waarom weet ik niet.wooblabalurg![]()
Nwah dat hoeft niet per se. Voor een type speler als hem is het een ideale competitie. Lekker pressen op eigen helft en dan massaal uitbreken, rennen en vliegen. Genot.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt zo'n HSV speler ja![]()
Sigthorsson was ook een tijdje best in vorm bij AZ.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gudelj was een tijdje best in vorm bij AZOh.![]()
Ach het maakt mij geen reet uit wat voor hem een ideale competitie is, als hij maar vertrekt bij Ajax.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nwah dat hoeft niet per se. Voor een type speler als hem is het een ideale competitie. Lekker pressen op eigen helft en dan massaal uitbreken, rennen en vliegen. Genot.Oh.![]()
Gudelj bij AZ is gewoon niet te vergelijken. Daar kon hij naar hartenlust renderen in reactievoetbal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sigthorsson was ook een tijdje best in vorm bij AZ.![]()
Ik ben niet zo rancuneus dat ik hem een kutcarriere gun. Het is best een functionele voetballer, maar niet hier. Bij Sigthorsson heb ik gewoon een leeg gevoel omdat hij een spits is waarvan ze alleen in de League One van dromen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach het maakt mij geen reet uit wat voor hem een ideale competitie is, als hij maar vertrekt bij Ajax.![]()
Ik gun hem ook geen kutcarriere, maar zal hem ook niet blijven volgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo rancuneus dat ik hem een kutcarriere gun. Het is best een functionele voetballer, maar niet hier. Bij Sigthorsson heb ik gewoon een leeg gevoel omdat hij een spits is waarvan ze alleen in de League One van dromen.Oh.![]()
Laat ik het zo zeggen: ik hoop gewoon wel dat ze op een voor hunzelf ideaal niveau belanden. En als ik zeg ideaal, dan bedoel ik waar ze het best renderen. Dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun hem ook geen kutcarriere, maar zal hem ook niet blijven volgen.![]()
Gudelj is wel een type die over 5 jaar een interview doet met AjaxShowTime in de categorie "Hoe gaat het met"![]()
Overigens is Ajax - Rostov op enkele honderden plaatsen na uitverkocht. Dat belooft een ware HEKSENKETEL.![]()
Drie thuisduels op rij, als de grasmat maar niet sterft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:19 schreef Brammess het volgende:
Overigens is Ajax - Rostov op enkele honderden plaatsen na uitverkocht. Dat belooft een ware HEKSENKETEL.![]()
Nemen die Russen nog wat mee eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:19 schreef Brammess het volgende:
Overigens is Ajax - Rostov op enkele honderden plaatsen na uitverkocht. Dat belooft een ware HEKSENKETEL.Oh.![]()
Sjaak Swart zou thuis bij zijn vrouw gaan zitten als hij het daarmee moest doen bij Lucky Ajax.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die transferperiode kwamen ook Bakircioglu, Rommedahl, Jurgen Colin, Laurent Delorge, Erik Heijblok, Ismael Urzaiz en Albert Luque.
Wat een transferperiode![]()
De helft van het uitvak is voor Ajax supporters, dus niet veel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nemen die Russen nog wat mee eigenlijk?![]()
Jammer dat Traoré nog niet mee doet, die had kunnen debuteren met een dubbele hattrick.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda was zondag echt gruwelijk slecht.Oh.![]()
Messen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nemen die Russen nog wat mee eigenlijk?![]()
3-0 maken en handrem erop met het oog op dinsdag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda was zondag echt gruwelijk slecht.![]()
http://nos.nl/video/21247(...)los-bij-vitesse.htmlquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Traoré nog niet mee doet, die had kunnen debuteren met een dubbele hattrick.
Die goals vanaf 00:47 vond ik nog wel leuk.![]()
zal mij benieuwen of het daar wel uitverkocht raaktquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
De helft van het uitvak is voor Ajax supporters, dus niet veel.
Meestal zijn die Russische stadions toch wel vrij leeg, zelfs in het hoofdtoernooi van de CL
Oh.![]()
En een week later Ajax - Willem Ii.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
3-0 maken en handrem erop met het oog op dinsdag.
Echt, ze houden van ons bij de KNJB.![]()
Die spelers hebben zich ook pas tijdens de warming-up aan elkaar voorgesteld. Benieuwd of ze daar aan 99 rugnummers genoeg gaan hebben dit seizoen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda was zondag echt gruwelijk slecht.![]()
Zag er tegen Anderlecht best vol uitquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zal mij benieuwen of het daar wel uitverkocht raakt
Meestal zijn die Russische stadions toch wel vrij leeg, zelfs in het hoofdtoernooi van de CL![]()
Bah wat matig zeg, doe mij Haller maar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/21247(...)los-bij-vitesse.html
Die goals vanaf 00:47 vond ik nog wel leuk.Oh.![]()
Zal niet de cruciale 3-2 scoren in een duel om de achtste finales CL te halen maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bah wat matig zeg, doe mij Haller maar.![]()
![]()
.
![]()
En pas de laatste wedstrijd voor de winterstop tegen PSV, dus alle tijd om ingespeeld te rakenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En een week later Ajax - Willem Ii.
Echt, ze houden van ons bij de KNJB.
Oh.![]()
Zou toch erg fijn zijn als Ajax de CL haalt. Dat EL spelen en dan maar twee volle dagen hebben voor de Eredivisiepot is geen genot.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En pas de laatste wedstrijd voor de winterstop tegen PSV, dus alle tijd om ingespeeld te raken![]()
Ik zou nu best wel zwaar teleurgesteld zijn als Ajax het niet haaltquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou toch erg fijn zijn als Ajax de CL haalt. Dat EL spelen en dan maar twee volle dagen hebben voor de Eredivisiepot is geen genot.
Terwijl ik er voor de loting vrede mee had als ze in de EL zouden gaan spelen vanaf september.Oh.![]()
Ik ook, ik ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou nu best wel zwaar teleurgesteld zijn als Ajax het niet haalt
Terwijl ik er voor de loting vrede mee had als ze in de EL zouden gaan spelen vanaf september.![]()
Vorig jaar op AZ uit na ook een ontzettend makkelijke start. Eerste puntverlies was na 6-7 wedstrijden ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En een week later Ajax - Willem Ii.
Echt, ze houden van ons bij de KNJB.
Ajax - Feyenoord in de 2e speelronde was wel een genot paar jaar geleden![]()
FC Twente - Ajax in speelronde vijf. Met twee keer Gudelj in de fout en Sanogod die een penalty versierde en een genotsgol van Fischer met genotsassist van Bazoerrrr.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Vorig jaar op AZ uit na ook een ontzettend makkelijke start. Eerste puntverlies was na 6-7 wedstrijden ofzo
Ajax - Feyenoord in de 2e speelronde was wel een genot paar jaar geleden![]()
Dat was volgens mij echt gruwelijk slechtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Vorig jaar op AZ uit na ook een ontzettend makkelijke start. Eerste puntverlies was na 6-7 wedstrijden ofzo
Ajax - Feyenoord in de 2e speelronde was wel een genot paar jaar geledenMet Sigthorsson die toen nog de winnende maakte, dat wel.
Oh.![]()
Toen Bazoergod nog goed wasquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Twente - Ajax in speelronde vijf. Met twee keer Gudelj in de fout en Sanogod die een penalty versierde en een genotsgol van Fischer met genotsassist van Bazoerrrr.
Volgens AN moeten we hem nu voor 20m verpatsen![]()
Penalty en zieke kopgoalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij echt gruwelijk slechtMet Sigthorsson die toen nog de winnende maakte, dat wel.
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Twente - Ajax in speelronde vijf. Met twee keer Gudelj in de fout en Sanogod die een penalty versierde en een genotsgol van Fischer met genotsassist van Bazoerrrr.
Wat een baas
Oh.![]()
Bij AN was de hele wereld in een spat veranderd na PAOK-AJAX.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Toen Bazoergod nog goed was
Volgens AN moeten we hem nu voor 20m verpatsen![]()
Alles was opeens weer kut, niet raar opkijken als wat niet-meer-postende-users gewoon per direct een einde eraan gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij AN was de hele wereld in een spat veranderd na PAOK-AJAX.![]()
Bosz heeft zijn talloze krediet meteen verspeeld #genotquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij AN was de hele wereld in een spat veranderd na PAOK-AJAX.Oh.![]()
Het valt niet mee om iedere week een FC Barcelona-show te verwachten, hé.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Alles was opeens weer kut, niet raar opkijken als wat niet-meer-postende-users gewoon per direct een einde eraan gemaakt hebben.![]()
De media sloeg ook wel lachwekkend door in de persconferenties en stukjes op internet tot voor Sparta - Ajax..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz heeft zijn talloze krediet meteen verspeeld #genot![]()
De sportjournalistiek is dan ook bedroevend zwak.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De media sloeg ook wel lachwekkend door in de persconferenties en stukjes op internet tot voor Sparta - Ajax..
Tenzij je gaat kijken bij sites als Cattenaccio, de rest praat maar wat in algemeenheden. Die stukjes van Willem Vissers in de Volkskrant zijn ook altijd om te janken.Oh.![]()
Kijk er weer naar uitquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, nog 41 uur tot we weer mogen geniet0n.Al zal het een zakelijke overwinning worden.
Sinkgraven en Bazoer in de verdediging #genotquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:44 schreef skysherrif het volgende:
Die Bill is wel een kwaliteitsposter op het AN.Oh.![]()
Verwacht nou niet te veel, zo vroeg in het seizoen gaat bij een stabiele voorsprong niet veel gebeuren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, nog 41 uur tot we weer mogen geniet0n.![]()
Die ene kale gast zal wel weer het hele seizoen met zijn rug naar het veld staan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:50 schreef skysherrif het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe f sideOh.![]()
Je moet het maar leuk vinden inderdaad. Als bonus doet hij nu trouwens ook door speakers schreeuwen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ene kale gast zal wel weer het hele seizoen met zijn rug naar het veld staan.![]()
Zou hij wel drie spelers kunnen opnoemen uit de Ajax selectie? Of gaat dat te verquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je moet het maar leuk vinden inderdaad. Als bonus doet hij nu trouwens ook door speakers schreeuwen.Oh.![]()
Siem de Jongquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou hij wel drie spelers kunnen opnoemen uit de Ajax selectie? Of gaat dat te ver
Vertonghen
Louis Suarez![]()
Bron?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ziyech is toch een optie blijkbaar.![]()
Ik zie alleen een heel vaag artikel, waarin staat dat Ajax een optie is voor Ziyech omdat Bosz er nu zit. In datzelfde artikel staat dat het Inter van De Boer interesse heeft.quote:![]()
Als Ziyech al zou komen, komt hij als buitenspeler.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nu nog wat ruimte maken op het middenveld voor hem.![]()
Gudelj verkopen weggeven aan Exeter city , Nouri en vd Beek verhuren aan een club als Heracles of zo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nu nog wat ruimte maken op het middenveld voor hem.Ik ben inmiddels overleden![]()
Wellicht houden ze in hun achterhoofd toch nog rekening met een vertrek van Klaassen/Bazoer, waardoor Ziyech op de radar is gebleven.
Zo niet, dan mag hij van mij alsnog komen hoor! 😉![]()
Is niet zijn beste plek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als Ziyech al zou komen, komt hij als buitenspeler.
Zou liever iets zien als: Zietje - Rietje - Klaasje/Baasje![]()
Klopt, maar ik zag Sinkje (quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:40 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Is niet zijn beste plek.
Zou liever iets zien als: Zietje - Rietje - Klaasje/Baasje) ook al op linksbuiten rondlopen afgelopen zondag. En volgens mij moeten we nog een kanon krijgen voor op de flank.
![]()
Ik zie graag wat creativiteit op het middenveld komen. Als er al wat komt. Als Youtje op de bank moet voor Zietje zou dat ook niet goed zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zag Sinkje () ook al op linksbuiten rondlopen afgelopen zondag. En volgens mij moeten we nog een kanon krijgen voor op de flank.
![]()
Maar Youtje is nogal vaak geblesseerd en maakt amper wedstrijden vol. Dan kunnen we beter een goede flankspeler halen die op beide kanten uit de voeten kan, mocht Ghaazje weer eens tegenvallen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik zie graag wat creativiteit op het middenveld komen. Als er al wat komt. Als Youtje op de bank moet voor Zietje zou dat ook niet goed zijn.![]()
Ghaazje wordt hopelijk nog verkocht aan Lazio voor 18 miljoen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar Youtje is nogal vaak geblesseerd en maakt amper wedstrijden vol. Dan kunnen we beter een goede flankspeler halen die op beide kanten uit de voeten kan, mocht Ghaazje weer eens tegenvallen.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:28 schreef Brammess het volgende:
Voetballen maarquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:24 schreef gazhims3lv het volgende:
Bailey + Ziyech + een LB van Veltmate halen en ik vergeet alle miskopen van Marc.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:17 schreef Heeinz het volgende:
ZIYECH AUB
Sorry maar dan spuit ik alles eronder
nja vergeten......
ps: Mike schiet toch niet met hagel? Ziyech dus al rond?
[ Bericht 2% gewijzigd door mokkiemok op 12-08-2016 09:29:54 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Die eerste helft ging nog wel, maar die 2e helft. Zo slecht. En daarna lief tegen Heerenveen van 0-2 voor naar 3-2 achter bij rust. Ondanks het kampioenschap en de overwinning op Barcelona, wat een dramatisch seizoen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij echt gruwelijk slechtMet Sigthorsson die toen nog de winnende maakte, dat wel.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Dan nog 1 of 2 middenvelders verpatsen voor veel knaken en misschien El Ghazi voor 18 miljoen. Dan hebben we een topzomer gehad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bailey + Ziyech + een LB van Veltmate halen en ik vergeet alle miskopen van Marc.
nja vergeten......
ps: Mike schiet toch niet met hagel? Ziyech dus al rond?![]()
Als El Ghazi vertrekt heb je nog een aankoop nodig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan nog 1 of 2 middenvelders verpatsen voor veel knaken en misschien El Ghazi voor 18 miljoen. Dan hebben we een topzomer gehad.
Wat betreft het middenveld, Sink en vd Beek verhuren (desnoods aan Twente) en Gudelj (zal wel niet) en Serero verkopen.
Schone mag ook wel verkocht worden wat mij betreft.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Schuif Cerny en Muric maar door. Hebben talent genoeg volgens mij. Dan heb je 4 wingers.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als El Ghazi vertrekt heb je nog een aankoop nodig.
Wat betreft het middenveld, Sink en vd Beek verhuren (desnoods aan Twente) en Gudelj (zal wel niet) en Serero verkopen.
Schone mag ook wel verkocht worden wat mij betreft.![]()
Met alleen die twee ga je het niet redden, veel dubbele wedstrijdweken. Conditioneel nog niet klaar voor, zeker muric niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Schuif Cerny en Muric maar door. Hebben talent genoeg volgens mij. Dan heb je 4 wingers.
Zou het liefst Ghazi nog een seizoen houden en volgende zomer verkopen samen met Klaassen en waarschijnlijk Bazoer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat wordt veel vervangen in een keer. Tete en Cillessen zie ik ook niet heel lang meer blijven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Met alleen die twee ga je het niet redden, veel dubbele wedstrijdweken. Conditioneel nog niet klaar voor, zeker muric niet.
Zou het liefst Ghazi nog een seizoen houden en volgende zomer verkopen samen met Klaassen en waarschijnlijk Bazoer.Als we een topseizoen draaien kunnen we echt zo hard cashen volgend seizoen.
![]()
![]()
Van Cil kan ik totaal geen hoogte krijgen, zou zomaar de rest van zijn carrière bij Ajax kunnen blijven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat wordt veel vervangen in een keer. Tete en Cillessen zie ik ook niet heel lang meer blijven.Als we een topseizoen draaien kunnen we echt zo hard cashen volgend seizoen.
[ afbeelding ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Marc heeft nu al een bol broekie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat wordt veel vervangen in een keer. Tete en Cillessen zie ik ook niet heel lang meer blijven.Als we een topseizoen draaien kunnen we echt zo hard cashen volgend seizoen.
[ afbeelding ]![]()
Waar gaat Cillessen heen dan, NAC?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Weg, kuttroll.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar gaat Cillessen heen dan, NAC?![]()
zie het best wel gebeuren dat Frank voor hem aanklopt, samen met hopelijk Gudelj (en zijn familie)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar gaat Cillessen heen dan, NAC?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In deze vorm weinig troll aan hoor.quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Nog steeds veel beter dan een Vermeer, of een Ter Rouwelaar for that matter.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In deze vorm weinig troll aan hoor.
Zou makkelijk kunnen keepen bij de subtop van Europa. Had vorig seizoen ook niet misstaan met een transfer naar ManUFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
(ik geloof niet dat iemand Cill serieus naar NAC ziet gaan)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Nog steeds veel beter dan een Vermeer, of een Ter Rouwelaar for that matter.
Zou makkelijk kunnen keepen bij de subtop van Europa. Had vorig seizoen ook niet misstaan met een transfer naar ManU'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dus dan was het een troll?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
(ik geloof niet dat iemand Cill serieus naar NAC ziet gaan)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja. De Gea keept hij er zo uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Nog steeds veel beter dan een Vermeer, of een Ter Rouwelaar for that matter.
Zou makkelijk kunnen keepen bij de subtop van Europa. Had vorig seizoen ook niet misstaan met een transfer naar ManUVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee, een grapje.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat zeg ik niet.quote:
Maar er was sprake van (toen de Gea nog aan Real gelinkt werd) dat V Gaal interesse had in Cil.
Ik zag dat niet direct misgaan zeg ik alleen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Haha glimlach op m'n gezicht! Bedankt John!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Maar er was sprake van (toen de Gea nog aan Real gelinkt werd) dat V Gaal interesse had in Cil.
Ik zag dat niet direct misgaan zeg ik alleen.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Caland is voor Feyenoord dus sowieso al niet helemaal 100%, die viert nu al dat ze een keer 1e staan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
(ik geloof niet dat iemand Cill serieus naar NAC ziet gaan)![]()
Geef 'm eens ongelijk...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Caland is voor Feyenoord dus sowieso al niet helemaal 100%, die viert nu al dat ze een keer 1e staan.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat feestje duurt ongeveer tot de winterstop. Dan is het weer behelpen tot het einde van het seizoen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Caland is voor Feyenoord dus sowieso al niet helemaal 100%, die viert nu al dat ze een keer 1e staan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zit al de hele week met m'n tuinstoel op de coolsingel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Caland is voor Feyenoord dus sowieso al niet helemaal 100%, die viert nu al dat ze een keer 1e staan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Naast dekselse dirk zeker?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit al de hele week met m'n tuinstoel op de coolsingel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziyech al gepresenteerd?
Mike schiet ten slotte niet met hagel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mike is een grote Ajax-fan, dus die zou ik niet al te serieus nemen. In al zijn stukjes kruipt hij in de holletjes van de Ajacieden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
Ziyech al gepresenteerd?
Mike schiet ten slotte niet met hagel.![]()
Dat is wel sneu soms, ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mike is een grote Ajax-fan, dus die zou ik niet al te serieus nemen. In al zijn stukjes kruipt hij in de holletjes van de Ajacieden.![]()
Als Ajax ook Ziyech haalt kunnen we dit seizoen eredivisie wel overslaan. Dan maken PSV en Feyenoord geen schijn van kans.![]()
Mike tweette eergister nog dat er nooit sprake van Ziyech is geweest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
Ziyech al gepresenteerd?
Mike schiet ten slotte niet met hagel.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Was ook meer een sneer naar Mike dan dat ik echt denk dat Ziyech al ver rond is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mike is een grote Ajax-fan, dus die zou ik niet al te serieus nemen. In al zijn stukjes kruipt hij in de holletjes van de Ajacieden.
Voor zover ik weet alleen een gerucht, maar mike is altijd zo stelling met zijn "schiet niet met hagel" gelul.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Er schijnt bij Twente wel een aardige speler rond te lopen. Zieëg of zoiets. Misschien is dat wat voor ons?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
is voor psvquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:47 schreef franklop het volgende:
Er schijnt bij Twente wel een aardige speler rond te lopen. Zieëg of zoiets. Misschien is dat wat voor ons?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sea-eggquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:47 schreef franklop het volgende:
Er schijnt bij Twente wel een aardige speler rond te lopen. Zieëg of zoiets. Misschien is dat wat voor ons?![]()
Dit lijkt me mooi een tweetje tussen kamp Ziyech en Ajax. Telegraaf nog wat views. En Ziyech die schermt met interesse Ajax heen en weer. En dan voor veel poen naar het buutnland.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ziyech voor 8 miljoen en Twente kan Sinkgraven, Zivkovic, Serero, Viergever, Cerny, Muric en Nouri voor een jaartje huren. Lijkt me prima deal![]()
Wie zit er nu op onze blunderende keeper te wachten?quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
van Twente gewoon Ajax 2 maken zou wel komisch zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:53 schreef Ooku het volgende:
Ziyech voor 8 miljoen en Twente kan Sinkgraven, Zivkovic, Serero, Viergever, Cerny, Muric en Nouri voor een jaartje huren. Lijkt me prima dealFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarna ze alsnog degraderen. Genot.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:53 schreef Ooku het volgende:
Ziyech voor 8 miljoen en Twente kan Sinkgraven, Zivkovic, Serero, Viergever, Cerny, Muric en Nouri voor een jaartje huren. Lijkt me prima dealDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
nee 10-12quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:56 schreef BadderHaring het volgende:
Alsof Overmars 15 miljoen neer gaat leggen voor een Marokkaan.
15 was een wanhoopspoging van die biljartbal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat gaat Overmars ook niet neerleggen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee 10-12
15 was een wanhoopspoging van die biljartbal.![]()
Uiterlijk maandag weten we het.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat gaat Overmars ook niet neerleggen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor 5 mio meer koop je die hele club.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:56 schreef BadderHaring het volgende:
Alsof Overmars 15 miljoen neer gaat leggen voor een Marokkaan.
Ajax-Ost inschrijven in de oberliga, genot!![]()
Als ik Bosz zo hoor denkt hij dat Klaassen gaat vertrekken, als je dan Ziyech haalt ga je er zeker niet op achteruit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:59 schreef GwaiLow het volgende:
Voor mij mogen ze best 12 miljoen voor Ziyech neerleggen. Dat is wel de max trouwens hoor.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
dan ga je er al helemaal op vooruit, kan je Bazoer er ook gewoon bijzetten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als ik Bosz zo hoor denkt hij dat Klaassen gaat vertrekken, als je dan Ziyech haalt ga je er zeker niet op achteruit.
Klaassen is op het moment een luxeprobleem als je Ziyech wil halen.
middenveld Riedewald Bazoer Ziyech is genot.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zijn wel hele verschillende spelers. Maar Ziyech is ook best een harde werker en niet te beroerd om ballen af te pakken toch? Creatief ga je er sowieso op vooruit iig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als ik Bosz zo hoor denkt hij dat Klaassen gaat vertrekken, als je dan Ziyech haalt ga je er zeker niet op achteruit.![]()
Vaag bericht, lees nergens dat Ajax serieuze interesse heeft.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Klaassen verkopen aan Inter en Ziyech halen + veel miljoenen overhouden. Dan hebben we echt een perfecte transferperiode achter de rug.![]()
De back-up voor Klaassen heb je in mijn ogen in deze selectie wel. Je kunt het invullen met Bazoer en Riedewald en daarnaast is vd Beek ook wel een type Klaassen. Het is wel weer zo dat je met Klaassen iemand hebt met goede loopacties en scorend vermogen (vorig seizoen toch pakweg 0.41 per wedstrijd), maar dat scorend vermogen heeft Ziyech op een iets andere wijze ook zeker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zijn wel hele verschillende spelers. Maar Ziyech is ook best een harde werker en niet te beroerd om ballen af te pakken toch? Creatief ga je er sowieso op vooruit iig.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Precies, Davy voor 30M weg, Ziyech voor 10-12 halenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:13 schreef Devz het volgende:
Klaassen verkopen aan Inter en Ziyech halen + veel miljoenen overhouden. Dan hebben we echt een perfecte transferperiode achter de rug.
prima![]()
![]()
Ik heb al gezegd geen spelers van Ajax te halen, gr gr Frank.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, Davy voor 30M weg, Ziyech voor 10-12 halen
prima![]()
Beloften zijn in de voetbalwereld nog minder waard dan in de politiek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd geen spelers van Ajax te halen, gr gr Frank.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor 5 mio meer koop je die hele club.
Ajax-Ost inschrijven in de oberliga, genot!![]()
![]()
Dan haalt Jose hem wel. Davy past goed achter Zlatan. Of anders Napoli, voor achter Milik of evt Cavani. En anders wil Barcelona hem wel, voor achter Suarez. Genoeg opties voor Davy.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd geen spelers van Ajax te halen, gr gr Frank.![]()
Dat denk ik niet. Zulke geweldenaars kom je niet vaak tegen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:27 schreef BadderHaring het volgende:
De Boer is blij dat hij van die rotzooi af is.![]()
Misschien scouten wij weer een betere, kan deze weer naar Feyenoord...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar gaat Cillessen heen dan, NAC?![]()
Waren wij maar van jou af.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:27 schreef BadderHaring het volgende:
De Boer is blij dat hij van die rotzooi af is.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Alsof hij spelers van Ajax nodig heeft. Legt vandaag ook doodleuk 45 miljoen neer voor een speler. Hij kan dus iedereen van Ajax halen als hij wil.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beloften zijn in de voetbalwereld nog minder waard dan in de politiek.![]()
Feyenoord heeft al een betere keeper. Cillessen is momenteel echt heel slecht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:31 schreef Fargo het volgende:
[..]
Misschien scouten wij weer een betere, kan deze weer naar Feyenoord...![]()
Tsja, Van Gaal kon ook wel beter krijgen dan Blind en Depay.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof hij spelers van Ajax nodig heeft. Legt vandaag ook doodleuk 45 miljoen neer voor een speler. Hij kan dus iedereen van Ajax halen als hij wil.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
geloof niks, tot het officieel ontkent is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd geen spelers van Ajax te halen, gr gr Frank.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
HAHAHAHA, altijd grappig met jou.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord heeft al een betere keeper. Cillessen is momenteel echt heel slecht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: