abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164442942
SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
SPOILER: Gifjes enzulks
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
pi_164443298
Gudelj gaat er echt niet uit.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164443465
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Gudelj gaat er echt niet uit.
Hoezo denk je dat? Hij is constant bezig met het herstellen van zijn eigen fouten waardoor het lijkt dat hij actief en goed meedoet. In balbezit is het een grote verschrikking en kan je er bijna vanuit gaan dat het niet goed af gaat lopen.

Bij Bazoer heb ik dat gevoel gewoon wel als alles bij hem klopt. Sterk aan de bal, zelfvertrouwen, goede duels, niet bang om risico in zijn passing te leggen.
pi_164443578
Overigens mogen we Bosz heel erg bedanken voor de komst van Traoré. Ik denk dat wanneer Frank nog bij Ajax had gezeten, Traore niet was gekomen. Dat hoor je aan alles. Bosz mag je op je blote knieën bedanken voor zijn komst. Anders hadden we dit seizoen Haller of Dost gezien. Bosz heeft veel contact met Traoré en zijn broer. Ook voordat hij bij Ajax aantrad, was dat het geval. Hij wilde hem zelfs naar Maccabi halen, maar dat ging niet door. Bosz zag ook een spits in hem terwijl Chelsea's orders waren dat hij op de vleugel moest. Die gaat normaal gesproken met veel vertrouwen en plezier het veld in. Daar ben ik van overtuigd dit seizoen.
pi_164443613
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat? Hij is constant bezig met het herstellen van zijn eigen fouten waardoor het lijkt dat hij actief en goed meedoet. In balbezit is het een grote verschrikking en kan je er bijna vanuit gaan dat het niet goed af gaat lopen.

Bij Bazoer heb ik dat gevoel gewoon wel als alles bij hem klopt. Sterk aan de bal, zelfvertrouwen, goede duels, niet bang om risico in zijn passing te leggen.
Niet omdat hij vreselijk goed bezig is, maar omdat Bosz hem er niet uit haalt, die is wel van de balans enzo. Neemt ook de spelhervatting, dat zegt vaak wel iets.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164444138
pi_164444142
Toch leuk dat Ajax eens een tegenstander heeft dat "Haalbaar" is in de voorronde van de CL

Straks zijn er 2 NL teams in de CL
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_164444478
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens mogen we Bosz heel erg bedanken voor de komst van Traoré. Ik denk dat wanneer Frank nog bij Ajax had gezeten, Traore niet was gekomen. Dat hoor je aan alles. Bosz mag je op je blote knieën bedanken voor zijn komst. Anders hadden we dit seizoen Haller of Dost gezien. Bosz heeft veel contact met Traoré en zijn broer. Ook voordat hij bij Ajax aantrad, was dat het geval. Hij wilde hem zelfs naar Maccabi halen, maar dat ging niet door. Bosz zag ook een spits in hem terwijl Chelsea's orders waren dat hij op de vleugel moest. Die gaat normaal gesproken met veel vertrouwen en plezier het veld in. Daar ben ik van overtuigd dit seizoen.
Ik denk dat Cassierra en Sanchez ook niet waren gekomen als De Boer er was.
Oh.
pi_164444517
quote:
Lozano en die Bruma van Galatasaray zijn ook prima opties lijkt me.

Maar geen idee hoeveel die moeten kosten.
Oh.
pi_164444610
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lozano en die Bruma van Galatasaray zijn ook prima opties lijkt me.

Maar geen idee hoeveel die moeten kosten.
Lozano heeft nog een vierjarig contract dus daar ga je wel veel voor moeten betalen me dunkt. PSV is volgens mij ook afgehaakt voor Bruma na het horen van de prijs en Brands wil graag tot het gaatje gaan zoals we hem kennen.
pi_164444627
Maar goed, de transferperiode van Marc Overmars vind ik vooralsnog verrassend goed dus wie weet komt er weer wat spectaculairs.
pi_164444668
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Lozano heeft nog een vierjarig contract dus daar ga je wel veel voor moeten betalen me dunkt. PSV is volgens mij ook afgehaakt voor Bruma na het horen van de prijs en Brands wil graag tot het gaatje gaan zoals we hem kennen.
Maar volgens mij hebben ze bij PSV wel minder te besteden dan Ajax. Al denk ik dat de limiet nog steeds 8/9 miljoen is.
Oh.
pi_164444699
quote:
Maar goed, de transferperiode van Marc Overmars vind ik vooralsnog verrassend goed dus wie weet komt er weer wat spectaculairs.
Misschien heeft Veldmate nog wat in zijn koker zitten.
Oh.
pi_164444751
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar volgens mij hebben ze bij PSV wel minder te besteden dan Ajax. Al denk ik dat de limiet nog steeds 8/9 miljoen is.
Hm, Turkse media hadden het in juni over 7,5 miljoen euro maar sinds die interesse bekend werd is die Bruma wel goed op stoom gekomen.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 23:02:48 #15
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_164444756
quote:
Als er ook nog een goede buitenspeler bijkomt dan heeft Marc het fantastisch gedaan. Enige wat er op aan te merken is, is dat hij ontzettend traag is met reageren. Zo'n Fischer is al meer dan een maand weg en er is nog steeds geen vervanging.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_164444791
quote:
Zeker niet onaardig al is er financiële ruimte voor meer natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_164444798
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:02 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Als er ook nog een goede buitenspeler bijkomt dan heeft Marc het fantastisch gedaan. Enige wat er op aan te merken is, is dat hij ontzettend traag is met reageren. Zo'n Fischer is al meer dan een maand weg en er is nog steeds geen vervanging.
Van Fischer was al halverwege mei bekend dat er een bod op hem was.
pi_164444803
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hm, Turkse media hadden het in juni over 7,5 miljoen euro maar sinds die interesse bekend werd is die Bruma wel goed op stoom gekomen.
Zal dan wel mogen blijven daar.

Al wilde hij zelf toch vooral weg daar?
Oh.
pi_164444855
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Van Fischer was al halverwege mei bekend dat er een bod op hem was.
Het was al ver van tevoren bekend dat zijn contract in 2017 zou aflopen en hij niet zou verlengen. Dus een schaduwlijstje had er allang moeten liggen.

Maar mocht hij alsnog een topper halen als buitenspeler is het een prima transferperiode. Dan volgend jaar doorselecteren op het middenveld.
Oh.
pi_164444856
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zal dan wel mogen blijven daar.

Al wilde hij zelf toch vooral weg daar?
Dat politieke gedoe nodigt niet uit inderdaad.
pi_164444925
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat politieke gedoe nodigt niet uit inderdaad.
En in de Eredivisie kan je je prima ontwikkelen.

Zou me ook niks verbazen als Marc eerst de CL play-offs afwacht. Want we kunnen toch nog die buitenspeler niet inschrijven, en met CL verzekerd willen vast wel meer spelers komen.
Oh.
pi_164444933
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het was al ver van tevoren bekend dat zijn contract in 2017 zou aflopen en hij niet zou verlengen. Dus een schaduwlijstje had er allang moeten liggen.

Maar mocht hij alsnog een topper halen als buitenspeler is het een prima transferperiode. Dan volgend jaar doorselecteren op het middenveld.
Vandaag op de persconferentie:
quote:
'We blijven scherp op mogelijke versterkingen,' zo gaf de Ajax coach aan. Al eerder was duidelijk dat Ajax nog een buitenspeler zou willen aantrekken. 'Inderdaad ook voor de aanval,'zo bevestigde hij.
Insinueert dit dat ze ook voor een linksback kijken? Kan bijna niet anders.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 23:06:59 #23
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_164444942
quote:
Eens. Zowel uitgaande als inkomende transfers. Alleen Westermann. Maar dat is financieel maar een kleine schadepost, nu maar hopen dat hij niet al te vaak de kans krijgt om op het veld brokken te maken.
pi_164444973
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vandaag op de persconferentie:

[..]

Insinueert dit dat ze ook voor een linksback kijken? Kan bijna niet anders.
Geen idee. Wij zullen dat wel zien dat ze voor een linksback gaan en Smoofie etc zullen er wel interesse in Ziyech inzien.

Als er een buitenspeler bij komt is het wel klaar denk ik.
Oh.
pi_164444974
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En in de Eredivisie kan je je prima ontwikkelen.

Zou me ook niks verbazen als Marc eerst de CL play-offs afwacht. Want we kunnen toch nog die buitenspeler niet inschrijven, en met CL verzekerd willen vast wel meer spelers komen.
En er is na Ajax - Rostov nog een week om een linksbuiten te zoeken.
pi_164445022
Van aanholt zou een monster zijn. Maar die gaat niet komen.
pi_164445049
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:06 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Eens. Zowel uitgaande als inkomende transfers. Alleen Westermann. Maar dat is financieel maar een kleine schadepost, nu maar hopen dat hij niet al te vaak de kans krijgt om op het veld brokken te maken.
Ach we hebben elke transferperiode wel een Zimling/Sanogo/Westermann transfer nodig blijkbaar :')
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En er is na Ajax - Rostov nog een week om een linksbuiten te zoeken.
Als hij maar wel komt :)
Oh.
pi_164445115
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Geen idee. Wij zullen dat wel zien dat ze voor een linksback gaan en Smoofie etc zullen er wel interesse in Ziyech inzien.

Als er een buitenspeler bij komt is het wel klaar denk ik.
Op basis van pure logica is een middenvelder gewoon uitgesloten. Linksback is het enige wat ik verder een gebreke vind. Als Dijks al wegvalt, moet je weer een grote doorschuifshow doen en moet je vooral trage spelers daar neerzetten. Zeker in de CL, in case je die haalt, kan dat dodelijk zijn voor plek2/plek3 mocht hij onverhoopt een keer wegvallen.
pi_164445134
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als hij maar wel komt :)
Dat inderdaad.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 23:11:37 #30
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_164445139
Roda-thuis
Rostov-thuis
Willem II-thuis
Rostov-uit
Eagles-uit

Programma tot de transferdeadline. Haastklussen dus onnodig.

Edit: Oja, en daarna volgt interlandperiode, dus staat er sowieso even geen duel op de agenda.
pi_164445177
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:11 schreef FritzWepper het volgende:
Roda-thuis
Rostov-thuis
Willem II-thuis
Rostov-uit
Eagles-uit

Programma tot de transferdeadline. Haastklussen dus onnodig.
Een linksbuiten aanmelden voor een speelronde in de Eredivisie moet voor vrijdag 12:00 gebeurd zijn.
pi_164445179
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Op basis van pure logica is een middenvelder gewoon uitgesloten. Linksback is het enige wat ik verder een gebreke vind. Als Dijks al wegvalt, moet je weer een grote doorschuifshow doen en moet je vooral trage spelers daar neerzetten. Zeker in de CL, in case je die haalt, kan dat dodelijk zijn voor plek2/plek3 mocht hij onverhoopt een keer wegvallen.
Dat zouden Bosz en Overmars toch ook wel zien mag ik hopen.

Maar ze zeiden eerder nog dat de verdediging klaar was nadat Westermann was aangetrokken, dus ik zou er niet op hopen. Dan schuiven ze wel Savastano of broertje Gudelj ( :') ) door uit de jeugd.
Oh.
pi_164445205
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Een linksbuiten aanmelden voor een speelronde in de Eredivisie moet voor vrijdag 12:00 gebeurd zijn.
Zullen ze Traoré morgen al voor die tijd inschrijven? Dat hij zaterdag een paar minuutjes kan invallen om te wennen.
Oh.
pi_164445277
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zullen ze Traoré morgen al voor die tijd inschrijven? Dat hij zaterdag een paar minuutjes kan invallen om te wennen.
Zal best mogelijk zijn. Mike zal straks nog wel wat in de Telegraaf schrijven. Hoeft dan overigens niets te zeggen als Ajax pas in de middag de announcement doet.
pi_164445294
quote:
Inderdaad, hij zet de stijgende lijn voort. Het wordt nog wat.
pi_164446918
Contract ontbonden en raad eens wie er aanklopt.. Heracles Almelo onderneemt een poging om Lerin Duarte (26) in te lijven. De club van trainer John Stegeman informeerde naar de middenvelder, bevestigt Winny Haatrecht, sinds kort zijn zaakwaarnemer, desgevraagd.
pi_164446975
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Contract ontbonden en raad eens wie er aanklopt.. Heracles Almelo onderneemt een poging om Lerin Duarte (26) in te lijven. De club van trainer John Stegeman informeerde naar de middenvelder, bevestigt Winny Haatrecht, sinds kort zijn zaakwaarnemer, desgevraagd.
Het is zijn niveau.
pi_164448034
Hoe zit het eigenlijk met interesse rondom Serero? Of zal dat een 31 augustus verhuur worden?

Schöne en Zivkovic kunnen ook wel verkocht worden lijkt me.
Oh.
pi_164448257
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb is dat hij niet kan spelen zaterdag, maar dat ze alles er aan doen om wel dinsdag te laten spelen.
https://www.ajaxshowtime.(...)#c8h7Sr1SOCjcq3me.97
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 00:59:15 #40
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_164448445
Ziyech Ajax jahoor kom er maar weer in; http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/298/fixtures/
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')