Gewoon Totti rol geven en hij kan nog wel even mee, als dragende speler is het wel over met kuyt. Zal je zien dat hij er de tweede helft drie in schiet.quote:

quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
D'rom, wellicht dat hij nog "ff" fit moet worden.

Graagquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:12 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gewoon Totti rol geven en hij kan nog wel even mee, als dragende speler is het wel over met kuyt. Zal je zien dat hij er de tweede helft drie in schiet.

Zou best kunnen hoor. Kan me voorstellen dat als je 1253 bent, de vakantie er harder inhaktquote:

Dat sowieso...quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor. Kan me voorstellen dat als je 1253 bent, de vakantie er harder inhakt
Hoezo niet?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:13 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Nou ik hoop het godverdomme niet...

nou als ie er dan 2 in heeft liggen niet denk ik hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kuyt zal er wel weer uitgaan rond de 70e dus dan moet hij er wel drie inleggen in 25 minuten.

Kuyt is echt wel fit hoor, is alweer 7 weken aan het trainen ofzo. Hij wordt gewoon ouder, is al bijna 36 jaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor. Kan me voorstellen dat als je 1253 bent, de vakantie er harder inhakt

Hij is al 36.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kuyt is echt wel fit hoor, is alweer 7 weken aan het trainen ofzo. Hij wordt gewoon ouder, is al bijna 36 jaar.

Dirkie zelf ook, zo te zienquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Ben echt benieuwd of Gio Kuyt er in de rust uit gaat halen. Vast niet, maar ik ben er wel aan toe

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |