Denk eerder dat je overlijdt aan allerlei hepatitis ziektes en andere infecties.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik kijk, wordt er minimaal eentje opgegeten door een plotselinge hamerhaai.
Yeah buddy, YEEPquote:
Daar heb je dan geen grote bek tegenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Yeah buddy, YEEP
Ronniegod, naast het bodybuilden was ie gewoon politieagent
Deze fietst nog welquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die! Oh die is ook al 40 lees ik.
Mwah, 1 sprintje en je bent wegquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar heb je dan geen grote bek tegen
Jezus wat lelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze fietst nog wel
[ afbeelding ]
Het gaat ook wel lekker snel, dat turnen duurt uren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
Toch is dat baanwielrennen ook wel een mooie sport.
Komt geen eind aan inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gaat ook wel lekker snel, dat turnen duurt uren.
Het is wel veel he. Ik keek zelfs schermen gisteren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben even gestopt met het volgen van de OS.
Ik keek op gegeven moment zelfs zeilen, ik begreep werkelijk waar geen hol van die puntentelling.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is wel veel he. Ik keek zelfs schermen gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |