Insoline?quote:
Ik dacht oprecht dat je hier heel jong was begonnen, sorryquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Dit doet wel pijn. Ik zat niet vanaf 13 jaar op FOK zoals stijn.
Sowieso.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik op Tess. Partnerruil doen?
Hij wil je kind ook gewoon dood hebben hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oké.
Krijg hiv zegt hij dan ook
Zeggen ze dat niet in den oosten?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oké.
Krijg hiv zegt hij dan ook
Nee joh, hij is geen 18 jarige puber.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij wil je kind ook gewoon dood hebben he
Nee. Hier is hiv ook nog niet uitgevonden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zeggen ze dat niet in den oosten?
Waar vind je zulke meisjes?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil liever meisjes die zijn makkelijker in te zetten in het huishouden
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Hier is hiv ook nog niet uitgevonden.
Ik ben wel tegen de groeiende wereldbevolking. Maar niet de westerse populatie. DUs maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee joh, hij is geen 18 jarige puber.
An en Eefje taferelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Anders moeten ze in de kelder dan leren ze t snel genoeg
Lijfjes? Kijk die benen en billen bij sommigen, absurd lekker gewoon.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
Vinden jullie die lijfjes mooi? Of liever de lichamen van de beachvolleybaldames?
Gewoon helemaal geen sportlijven . Die spieren zijn ook walgelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
Vinden jullie die lijfjes mooi? Of liever de lichamen van de beachvolleybaldames?
Tuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind iets meer borst en billen wel iets mooier hoor.
Een sixpack bij een vrouwquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zag net een kinderlijfje voorbij komen. Die donkere Amerikaanse heeft al wat meer body.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijfjes? Kijk die benen en billen bij sommigen, absurd lekker gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |