Mwah, op zich wel, maar wist toen ik met de bachelor begon nog niet precies welke richting ik op wilde. Wat dat betreft is de master wel echt een must.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vond je niet dat de fiscale bachelorvakken te weinig waren? Weet niet wanneer je bent afgestudeerd maar nu heb je in de bachelor alleen in het laatste jaar dertig ects aan fiscale vakken.
Lokalo's als in kleine kantoren? Lijkt me tof om bij het Knowledge Center van een groot kantoor te werken, vind netwerkonzin niet tof.
Nou, meer dat ik het wel een beetje zat was, het tijd voor wat anders. Dat kun je soms hebben, dan gaat iets je ineens tegenstaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je bent toch het onderwijs ingegaan of is dat pas recent? Voor bedrijfsleven gekozen vanwege geld?
Ik denk dat de TT afschrikt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom is het INEENS zo stil hier?
Haha, jij mag wel promoveren hoor, dat je dan bovenop komt, bovenop mij enzoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil ook promoveren.
FOK!kundig huehue
Je werkt bij MS Mode?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Was grapje dat v en d gebeuren
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom is het INEENS zo stil hier?
Vind je het werk echt interessant? Doe dat zelf meer vanwege baankansen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mwah, op zich wel, maar wist toen ik met de bachelor begon nog niet precies welke richting ik op wilde. Wat dat betreft is de master wel echt een must.
Ja, MKB. Geen zin om elke dag in de file te staanEn ben verleden jaar afgestudeerd dus nog redelijk vers uit de schoolbanken
Oh, waar werk je nu dan? Je was toch geschiedenisdocent? Of ben je dat nu.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, meer dat ik het wel een beetje zat was, het tijd voor wat anders. Dat kun je soms hebben, dan gaat iets je ineens tegenstaan.
Nee voor mensen met MS.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is MS mode, mode voor een maatje meer?
Mobiele Surveillancequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee voor mensen met MS.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Haha, jij mag wel promoveren hoor, dat je dan bovenop komt, bovenop mij enzo![]()
![]()
![]()
Ik heb geschiedenis en economie onderwezen. Nu doe ik echt iets heel anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, waar werk je nu dan? Je was toch geschiedenisdocent? Of ben je dat nu.
Zitten soms saaie dingen tussen ja, dat heb je altijd. Maar gelukkig zitten er ook dossiers tussen waar ik mijn ei lekker kwijt kan in een bezwaarschrift, en vervolgens mijn lol niet op kan als mijn juridische truukjes ook nog werkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind je het werk echt interessant? Doe dat zelf meer vanwege baankansen.
Care to elaborate?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geschiedenis en economie onderwezen. Nu doe ik echt iets heel anders.
Wut economie, had geen idee. Ben niet goed in wiskunde, is een master in de economie dan aan te raden?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geschiedenis en economie onderwezen. Nu doe ik echt iets heel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |