Mensen die niet op waardige manier in je leven willen zijn moet je geen moeite meer voor doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk nu: Ik kan wel weer appen of ik langs kan komen. Maar waarom zal ik elke keer de moeite doen?
Doe ik ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, duik maar onder het bureau.
Eens wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mensen die niet op waardige manier in je leven willen zijn moet je geen moeite meer voor doen.
We hebben nog tijdquote:Op 19 april 2011 promoveerde in Nijmegen Gerrit F. Deerns, met 89 jaar vermoedelijk de oudste promovendus in de geschiedenis van de Nederlandse universiteiten. Hij was afgestudeerd in de filosofie en op zijn 69e ook in de theologie.
Op zich wel, wilde aanvankelijk het onderwijs verder in, maar toch voor het bedrijfsleven gekozen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vond je het de moeite waard? Veel promovendi doen er wel langer over dan de vier jaar die er nominaal voor staat, komt dat door zuipen of?
Vond je niet dat de fiscale bachelorvakken te weinig waren? Weet niet wanneer je bent afgestudeerd maar nu heb je in de bachelor alleen in het laatste jaar dertig ects aan fiscale vakken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, UvAHoe het precies met de arbeidsmarkt zit weet ik niet, ik stuurde random maar wat naar lokalo's en tijdje later werd ik aangenomen
Maar volgens mij zit dat altijd wel snor met fiscaal recht
Je bent toch het onderwijs ingegaan of is dat pas recent? Voor bedrijfsleven gekozen vanwege geld?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op zich wel, wilde aanvankelijk het onderwijs verder in, maar toch voor het bedrijfsleven gekozen.
Nou, nee. Om te beginnen moet je best aanpoten, je hebt niet alleen je onderzoek en buiten dat, je weet ook dat onderzoek heel grillig kan verlopen waardoor je al snel uitloop hebt van 1, 2 jaar.
Mwah, op zich wel, maar wist toen ik met de bachelor begon nog niet precies welke richting ik op wilde. Wat dat betreft is de master wel echt een must.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vond je niet dat de fiscale bachelorvakken te weinig waren? Weet niet wanneer je bent afgestudeerd maar nu heb je in de bachelor alleen in het laatste jaar dertig ects aan fiscale vakken.
Lokalo's als in kleine kantoren? Lijkt me tof om bij het Knowledge Center van een groot kantoor te werken, vind netwerkonzin niet tof.
Nou, meer dat ik het wel een beetje zat was, het tijd voor wat anders. Dat kun je soms hebben, dan gaat iets je ineens tegenstaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je bent toch het onderwijs ingegaan of is dat pas recent? Voor bedrijfsleven gekozen vanwege geld?
Ik denk dat de TT afschrikt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom is het INEENS zo stil hier?
Haha, jij mag wel promoveren hoor, dat je dan bovenop komt, bovenop mij enzoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil ook promoveren.
FOK!kundig huehue
Je werkt bij MS Mode?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Was grapje dat v en d gebeuren
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom is het INEENS zo stil hier?
Vind je het werk echt interessant? Doe dat zelf meer vanwege baankansen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mwah, op zich wel, maar wist toen ik met de bachelor begon nog niet precies welke richting ik op wilde. Wat dat betreft is de master wel echt een must.
Ja, MKB. Geen zin om elke dag in de file te staanEn ben verleden jaar afgestudeerd dus nog redelijk vers uit de schoolbanken
Oh, waar werk je nu dan? Je was toch geschiedenisdocent? Of ben je dat nu.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, meer dat ik het wel een beetje zat was, het tijd voor wat anders. Dat kun je soms hebben, dan gaat iets je ineens tegenstaan.
Nee voor mensen met MS.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is MS mode, mode voor een maatje meer?
Mobiele Surveillancequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee voor mensen met MS.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Haha, jij mag wel promoveren hoor, dat je dan bovenop komt, bovenop mij enzo![]()
![]()
![]()
Ik heb geschiedenis en economie onderwezen. Nu doe ik echt iets heel anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, waar werk je nu dan? Je was toch geschiedenisdocent? Of ben je dat nu.
Zitten soms saaie dingen tussen ja, dat heb je altijd. Maar gelukkig zitten er ook dossiers tussen waar ik mijn ei lekker kwijt kan in een bezwaarschrift, en vervolgens mijn lol niet op kan als mijn juridische truukjes ook nog werkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind je het werk echt interessant? Doe dat zelf meer vanwege baankansen.
Care to elaborate?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geschiedenis en economie onderwezen. Nu doe ik echt iets heel anders.
Wut economie, had geen idee. Ben niet goed in wiskunde, is een master in de economie dan aan te raden?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geschiedenis en economie onderwezen. Nu doe ik echt iets heel anders.
Meer naar Niels.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet mijn ding, voor peggen verwijs ik je door naar Crip.
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wut economie, had geen idee. Ben niet goed in wiskunde, is een master in de economie dan aan te raden?
PEGGENquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet mijn ding, voor peggen verwijs ik je door naar Crip.
Heb hiervoor een maand hbo accounting gevolgd, erg saai dus daarna een aantal jaar gewerkt en alsnog m'n vwo gehaald en begin over twee weken aan Fiscaal recht.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zitten soms saaie dingen tussen ja, dat heb je altijd. Maar gelukkig zitten er ook dossiers tussen waar ik mijn ei lekker kwijt kan in een bezwaarschrift, en vervolgens mijn lol niet op kan als mijn juridische truukjes ook nog werken
Helaas blijft mijn loon hetzelfde en krijgt de chef alle eer maarja.
Wat voor achtergrond heb jij dan?
Ssstquote:
Hoezo niet? Hoe groot deel van je werk is eigenlijk juridisch en hoeveel rekenen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee
[..]
PEGGEN
Woordsoort: ww.(trans.,zw.)
Modern lemma: peggen
bedr. zw. ww. Van Peg.
↪Door middel van eene peg eene opening aanvullen en iets vastzetten. Bij schoenmakers: van peggen voorzien, met houten pinnen vastmaken.
Sorry, niet goed in straattaal.
UL?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb hiervoor een maand hbo accounting gevolgd, erg saai dus daarna een aantal jaar gewerkt en alsnog m'n vwo gehaald en begin over twee weken aan Fiscaal recht.
Baas!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij mij net wel, maar dat komt omdat ik Spartacus kijk
Mwah, ik laat dat altijd een beetje in het midden.quote:
Een master is altijd aan te raden. Alleen was het voorheen makkelijker om er bijv. twee te doen, achter elkaar en niet naast elkaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wut economie, had geen idee. Ben niet goed in wiskunde, is een master in de economie dan aan te raden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |