Douane heeft ook fb.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:51 schreef Etsu het volgende:
Weet een van jullie toevallig hoeveel sloffen sigaretten je mag meenemen van NL naar de VS?
Google zegt hele tijd over invoer binnen de EU
Ben je van de fat billen of platte billen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Te dikke boven benen tegenover de bil. Mr bemoei me niet.
oh ja. cellluulitee
quote:
Vol en rond. Smalle taille.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ben je van de fat billen of platte billen?
Graag gedaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand nog een goed recept voor witlofsalade met tonijn?
Nee ?
Oke, bedankt.
Tot welke leeftijd vind je studeren normaal? Wil eigenlijk na m'n bachelor rechten nog een rechten master doen naast m'n rechten master maar dan ben ik al relatief oud.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat moet je tijdig vragen, want ik geloof dat het niet zo eenvoudig is. Je kunt bepaalde cursussen niet zomaar wisselen voor andere cursussen en ook met verdeling van de ECTS is nog een euvel.
En kip.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij is nogal van de konten, dat heb ik vastgesteld.
Gefeliciteerd, mooie stad hm?quote:
Of een recept voor stoemp.quote:
Redelijk mooi.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, mooie stad hm?
[..]
Of een recept voor stoemp.
Niet alles is mooi overigens.quote:
Jij wil na je master nog een tweede master plakken, terwijl je nu nog bezig bent met je bachelor?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd vind je studeren normaal? Wil eigenlijk na m'n bachelor rechten nog een rechten master doen naast m'n rechten master maar dan ben ik al relatief oud.
"Doe maar wat."quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een recept voor stoemp.
Blikje Spam erbij en alles komt goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Doe maar wat."
Einde recept.
Zoiets?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Vol en rond. Smalle taille.
Geen cellulite dan nog liever striemen ( al heb ik dat zelf ook beetje gekregen(cellulite) wel raar want vroeger had ik dat niet)
Flashbacks.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blikje Spam erbij en alles komt goed.
Na bachelopleiding pre-master om die tweede master te mogen doen, wil een nogal specifieke sector in en daarvoor is planning nodig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij wil na je master nog een tweede master plakken, terwijl je nu nog bezig bent met je bachelor?
In 3 seconden een filmpje over je hele leven.quote:
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd vind je studeren normaal? Wil eigenlijk na m'n bachelor rechten nog een rechten master doen naast m'n rechten master maar dan ben ik al relatief oud.
Bepaalde buurten niet nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet alles is mooi overigens.
Een drama-comedy.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In 3 seconden een filmpje over je hele leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |