Oh, excuus, dacht dat het van dat instadinges kwam.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]![]()
KLB / Fokkers die je herkennen
Oh dacht dat het drm wel mochtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als staat er geen gezicht op, volgens mij mag dat ook niet omwille van privacy.
Wat??quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:43 schreef Ashqelon het volgende:
se wat vind je als lgbt van baffen?
No problemquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, excuus, dacht dat het van dat instadinges kwam.
"tatta's be like"quote:
Tijdens een studie, want dat is volgens mij nog best een gedoe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:45 schreef Ashqelon het volgende:
is er hier iemand van uni gewisseld?
Net als in de film 'Alleen maar nette mensen'quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"tatta's be like"
"heb ik een dikke kont in deze broek??"
1 keer gedaan, maar is niet zo mijn dingquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je bent toch lesbi? Wat vind je van baffen?
Daar hadden we het nog een paar jaar geleden over meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Net als in de film 'Alleen maar nette mensen'
Waarom val je steeds iedereen lastig met die bafhobby van je?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je bent toch lesbi? Wat vind je van baffen?
Dat moet dan een goed gesprek zijn geweest.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar hadden we het nog een paar jaar geleden over meen ik me te herinneren.
Dat zou goed kunnenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar hadden we het nog een paar jaar geleden over meen ik me te herinneren.
Zal ongetwijfeld met die konten te maken hebben. Een beetje zoals de meeste mensen bijvoorbeeld trek in ijs krijgen als het warm is, gok ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom val je steeds iedereen lastig met die bafhobby van je?
Zelfde studie maar andere uni? Wil namelijk na propedeuse instromen in tweede jaar van zelfde opleiding maar andere universiteit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tijdens een studie, want dat is volgens mij nog best een gedoe.
Te dikke boven benen tegenover de bil. Mr bemoei me niet.quote:
Het ging over borsten en billen dus ja, was wel geslaagd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat moet dan een goed gesprek zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |