Slaap zequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:44 schreef MAHL het volgende:
Ik ga even douchen en daarna maffen, toedels en kusjes
Trustn mahlerdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:44 schreef MAHL het volgende:
Ik ga even douchen en daarna maffen, toedels en kusjes
Knappe vrouw ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, precies. Begin is een beetje kut (letterlijk en figuurlijk) maar vanaf halverwege seizoen 1 wordt het echt
Oh en die vrouw van Spartacus is echt fapmateriaal.
En daar hebben 'm weer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
haags maakt een eigen naamtopic. gras is groen enzo
En ik maak geen naamtopics voor mezelfquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gebruik geen :$ of ;s
onmogelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je begint op Haags te lijken
Hallo vriend, bans mogen niet besproken worden dus dan doe ik het maar verkapt; hoe was het op vakantie?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:44 schreef NoelGallagher het volgende:
haags maakt een eigen naamtopic. gras is groen enzo
Okequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
En ik maak geen naamtopics voor mezelf
Ik kwam altijd door de war met mcnulty en Montellyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sommige users lijken om de een of andere onverklaarbare reden op elkaar, zonder dat ze op elkaar lijken. Zo kan ik Frass en HPLC ook geregeld door elkaar halen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sommige users lijken om de een of andere onverklaarbare reden op elkaar, zonder dat ze op elkaar lijken. Zo kan ik Frass en HPLC ook geregeld door elkaar halen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zag laatst nog ergens een dp op FOK!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik haal DP en DP altijd door elkaar.
De 1 komt alleen in KLB SC en de ander in VBL.
Ja, die leeft met dubbel veel pijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog ergens een dp op FOK!
Herkenbaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is het heel erg dat ik me Mcnulty niet echt kan herinneren?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik kwam altijd door de war met mcnulty en Montelly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |