Spartacusquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij mij net wel, maar dat komt omdat ik Spartacus kijk
Daar hebben we hplc weer met z'n grapjesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij mij net wel, maar dat komt omdat ik Spartacus kijk
Rekenen doet de computer en de accountants. Maar een beetje cijfermatig inzicht is wel handig ja. Maar als je VWO hebt gedaan moet dat geen probleem zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hoe groot deel van je werk is eigenlijk juridisch en hoeveel rekenen?
Ik krijg een idee dat jij niet je stoelleuningen moest vastgrijpen om te voorkomen dat je van je stoel donderde van het lachen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Daar hebben we hplc weer met z'n grapjes
Iets illegaals?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, ik laat dat altijd een beetje in het midden.
Ik kijk nu episode 2. Moest wel wat wennen aan die stijl, lijkt wel wat op 300 qua weergave.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Spartacus
Gewoon eindelijk een serie die alsmaar beter werd en op het hoogtepunt is gestopt
Ok, vond seizoen 2 (Vengeance) het beste, maar toch.
Bedoel een opleidng in de economie uberhaupt maar in mijn geval dus een master na een pre-masterquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, ik laat dat altijd een beetje in het midden.
[..]
Een master is altijd aan te raden. Alleen was het voorheen makkelijker om er bijv. twee te doen, achter elkaar en niet naast elkaar.
Maar bachelor is eigenlijk geen afgeronde studie, dat vind ik ook zo de pest aan dat hippe Engelse systeem. Voorheen heette je bachelor, je kandidaats en haast niemand stopte, je ging daarna voor je doctoraal. Nu met dat master en bachelor-gezever is dat een beetje veranderd. Ten onrechte naar mijn mening.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Daar hebben we hplc weer met z'n grapjes
quote:
Dat heb je goed gedachtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik krijg een idee dat jij niet je stoelleuningen moest vastgrijpen om te voorkomen dat je van je stoel donderde van het lachen.
Ja inzicht is het ding niet maar vond boekhouden saai vandaar dat ik geen hbo ac meer doe, dus heb geen zin om balanzen op te stellen enzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Rekenen doet de computer en de accountants. Maar een beetje cijfermatig inzicht is wel handig ja. Maar als je VWO hebt gedaan moet dat geen probleem zijn.
Ja, precies. Begin is een beetje kut (letterlijk en figuurlijk) maar vanaf halverwege seizoen 1 wordt het echtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kijk nu episode 2. Moest wel wat wennen aan die stijl, lijkt wel wat op 300 qua weergave.
goed gekeken man, klassequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:21 schreef Drug het volgende:
[..]
ja? online? toen ik keek vond ik alleen collecties van 2 broeken en een t-shit ofzo. of stella, mjah zij is mad duur
En jij op Chloroquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je begint op Haags te lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |