SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:21 schreef G-Pier het volgende:
Aight.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:21 schreef G-Pier het volgende:
Wat hangt er om je nek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Boeddha-kettingquote:
Cool.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:09 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Boeddha-kettingGouden kettinkje met een Boeddha-hanger aan. Gaat heel de familie door.
Lekker. Hoe lang doe je dan gemiddeld over een km?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:24 schreef Vlarp het volgende:
13 km hardgelopen en m'n hartslag blijft steeds beter onder controle tijdens het lopen.
Tijd voor een emte meetquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:02 schreef praisethebooty het volgende:
Zou ik nu even veilig naar de Emté kunnen, zonder dat Big Bram is watching me?
Tussen de 5:30 en 6 minuten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekker. Hoe lang doe je dan gemiddeld over een km?
Jep. Heb ook niet zulke lange pootjes, dus voor de lange afstand probeer ik op maximaal 5:30 uit te komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat is tijdens 13 km trainen netjes.
Wat is daar je streeftijd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jep. Heb ook niet zulke lange pootjes, dus voor de lange afstand probeer ik op maximaal 5:30 uit te komen.
Ga nu ook wel meer op snelheid trainen, maar eerst maar eens zorgen dat ik die 21 km haal in oktober.
Als je onder de 1:54:28 duikt versla je me. Maar ik ben in training om die binnen een half jaar ook weer te verbeteren, dus pas op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het gaat de laatste weken ook wel beter dan ik zelf had verwacht.
11 km/h dat lukt me niet hoor, tenminste, ik gok van niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je onder de 1:54:28 duikt versla je me. Maar ik ben in training om die binnen een half jaar ook weer te verbeteren, dus pas op.
quote:
Angel zal ook wel daarvoor in zijn.quote:
Deze uitspraak past echt perfect in het beetje saaie burgerlijke huisvrouwtjesbeeld dat ik van jou heb.quote:
Uitlopen is sws al een topprestatie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
11 km/h dat lukt me niet hoor, tenminste, ik gok van niet.
Dan zit er zo'n oude man stiekem op een bankje te fappen achter een krant?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:41 schreef praisethebooty het volgende:
Ik vind het altijd wel interessant als er weer een nieuwe lading studenten is. Zeker als het dan warm weer is en ze spontaan allemaal shirtless gaan.
Of verdwaald door de supermarkt lopen als ze voor het eerst zelf boodschappen gaan doen.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan zit er zo'n oude man stiekem op een bankje te fappen achter een krant?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:42 schreef praisethebooty het volgende:
"Wat hebben we nodig voor het eten. Eeeeehhhhh... pasta?"
"Oh ja... Moet je dat bakken? Dan hebben we boter nodig."
...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:42 schreef praisethebooty het volgende:
Ja, dat dus. Die snelheid komt wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Uitlopen is sws al een topprestatie.
Hihi, top.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan zit er zo'n oude man stiekem op een bankje te fappen achter een krant?
Nope. Geprobeerd NRC Next een tijdje te lezen. Toch maar were opgezegd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:54 schreef praisethebooty het volgende:
In Rotterdam lezen ze kennelijk nog kranten.
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze uitspraak past echt perfect in het beetje saaie burgerlijke huisvrouwtjesbeeld dat ik van jou heb.
Lezen? Ik stelde me enkel voor dat je die gebruikte als camouflage.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:54 schreef praisethebooty het volgende:
In Rotterdam lezen ze kennelijk nog kranten.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lezen? Ik stelde me enkel voor dat je die gebruikte als camouflage.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:42 schreef praisethebooty het volgende:
Luiheid wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
...
Met smart phones en praktisch onbeperkt internet is onwetendheid geen optie meer.
What happened?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Luiheid is goed![]()
Uhm. Was een best nachtje in 050. Niet iedereen heeft het gered
Geeft niet hoor. Ik ben nu op de uni waar de nieuwe sjaarsen massaal in zwembroek rondlopen en vindt ze ook beregeil. Maar voor al die 17/18-jarigen voel ik me wel echt gwn te oud.quote:
Misschien ben je dat ook welquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Ik ben nu op de uni waar de nieuwe sjaarsen massaal in zwembroek rondlopen en vindt ze ook beregeil. Maar voor al die 17/18-jarigen voel ik me wel echt gwn te oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |