In een straal van 100 kilometer om de stad Groningen heen is niks. Maar het is gelukkig geen Drenthe...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Groningen is wel echt zo'n beetje de leukste stad van Nederland hoor. Zeg ik als iemand die verliefd is op Rotterdam. Nadeel is wel misschien dat er in Groningen niets in de regio omheen is.
Ik was ooit in Leeuwarden (in de lente), maar ik vond het veel te rustig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:30 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
In een straal van 100 kilometer om de stad Groningen heen is niks. Maar het is gelukkig geen Drenthe...
Friesland is wel schattig in de zomer, maar dood in de winter.
Ja waar haal je laat op de avond nog een kruis vandaan en zo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij wilde me ondersteboven vastbinden aan een kruis. Daar had ik even geen zin in.
Ik woon op het randje van de stad. Wil wat meer in de stad zelf gaan wonenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben wel een paar keer in Grunn geweest. Kan me nog wel herinneren dat het een lief, bruisend stadje is.
#carequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:09 schreef praisethebooty het volgende:
Fok staat tegenwoordig niet meer in de top 25 van Nederlandse websites. Plaats 108 nog maar, terwijl reddit op 22 staat, boven dumpert, buienradar & netflix.
http://www.alexa.com/topsites/countries/NL
*naar reddit vlucht*
fok is ook aan het afstervenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:09 schreef praisethebooty het volgende:
Fok staat tegenwoordig niet meer in de top 25 van Nederlandse websites. Plaats 108 nog maar, terwijl reddit op 22 staat, boven dumpert, buienradar & netflix.
http://www.alexa.com/topsites/countries/NL
*naar reddit vlucht*
In ons topic nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:10 schreef wonderer het volgende:
Vind je het gek, met al die agressieve xenofoben hier
Zo is datquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hier is het een en al liefde
klopt wel want fobie is toch een ongegronde angstquote:
Waterdichtquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
klopt wel want fobie is toch een ongegronde angst
En de moslims willen ons uitroeien dus niks fobisch aan
is ook gekkigheidquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe ik word daar toch niet boos om joh
Sluit maar aan in de rij, jongenman.quote:
Godverdomme. En dat praised dan zogenaamd de booty.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:44 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Wat je ook wilde laten zien is vast heel mooi, maar wij zien het niet.
Whehehequote:Op maandag 15 augustus 2016 12:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Godverdomme. En dat praised dan zogenaamd de booty.
[ afbeelding ]
cutequote:Op maandag 15 augustus 2016 12:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n geweldig uitzicht
Leuke foto'squote:Op maandag 15 augustus 2016 12:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n geweldig uitzicht
Nee, onder 'het nieuwe werken' valt ook dat het bij voorkeur shirtless gebeurt. Beter tegen de kantoorhierarchie en zo, helemaal hip.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Leuke foto's![]()
Woon je daar?
quote:
Mijn vriend. Ik ga zo weer richting Den Bosch, maar wilde even de keuken schoonmaken en de afwasmachine uitruimen...quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Leuke foto's![]()
Woon je daar?
... waar ik op wachtte terwijl ik de puntjes op de i zette voor mijn werk, ter afsluiting. Nu even bellen en dan ben ik ECHT klaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, onder 'het nieuwe werken' valt ook dat het bij voorkeur shirtless gebeurt. Beter tegen de kantoorhierarchie en zo, helemaal hip.
Ik zag een kruisje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Godverdomme. En dat praised dan zogenaamd de booty.
[ afbeelding ]
Wat? Een kruisje?quote:
Cute.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n geweldig uitzicht
I am fully aware.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:15 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Cute.
En dat is 300 meter hier vandaan.
Ahhh. Waarom zie ik hem wel?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:16 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Het plaatje uit je eerdere post was niet zichtbaar.
Ik denk omdat het een link is uit jouw Google Photodrivedinges, en die zie je zelf wel. Of zoiets.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
I am fully aware.
[..]
Ahhh. Waarom zie ik hem wel?
Wat raar dat sommigen dat dan wel zien?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:20 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik denk omdat het een link is uit jouw Google Photodrivedinges, en die zie je zelf wel. Of zoiets.
quote:
Google verandert de directe link naar een plaatje nog weleens. Beter kun je "link delen" kiezen en die posten, in plaats van rechts klikken en URL posten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat raar dat sommigen dat dan wel zien?
Moet je ingelogd zijn op google oid?
[..]![]()
Ik bedoelde deze:quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat raar dat sommigen dat dan wel zien?
Maar als anderen het wel zien, dan zal het wel aan mijn ding liggen.quote:
quote:![]()
Hier is het ook een grijs vlak...quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:31 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze:
[..]
Maar als anderen het wel zien, dan zal het wel aan mijn ding liggen.
Ooh. Liefquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriend. Ik ga zo weer richting Den Bosch, maar wilde even de keuken schoonmaken en de afwasmachine uitruimen...
[..]
... waar ik op wachtte terwijl ik de puntjes op de i zette voor mijn werk, ter afsluiting. Nu even bellen en dan ben ik ECHT klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |