Ik vind het wel moeilijk, ik ken het verhaal hierachter nog niet maar krijg het idee dat ze een foute ex had. Van de 20 meiden die ik een berichtje had gestuurd was ze wel de enige die een berichtje terug stuurde, ze wil graag contact maar komt het best opdringerig over. De meeste meiden zijn meestal erg terughoudend, of geven geen antwoord.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door haar schrijfstijl zou ik haar meteen verwijderen.
Wat een pure aids zeg. "Ik zoek men soulmate"
Niet aan beginnen joh, wanhopige vrouwen zijn echt heel erg eng.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:57 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik vind het wel moeilijk, ik ken het verhaal hierachter nog niet maar krijg het idee dat ze een foute ex had. Van de 20 meiden die ik een berichtje had gestuurd was ze wel de enige die een berichtje terug stuurde, ze wil graag contact maar komt het best opdringerig over. De meeste meiden zijn meestal erg terughoudend, of geven geen antwoord.
Wat zouden jullie doen? Liefst heb ik ook een jong meisje maar die reageren nergens op, maar dit komt ook weer over als iemand die opzoek is naar een vader voor haar kinderen.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet aan beginnen joh, wanhopige vrouwen zijn echt heel erg eng.
Je kan beter geduld hebben en wachten tot je een leuk iemand treft. Waar je niet op de kinderen hoeft te passen.
Alleen dat geeft me wel een onprettig gevoel, dat je met die ex zit en je een soort van beschermer moet spelen tegen haar ex. Hoe om te gaan met haar kinderen, zullen die me accepteren?quote:Heb een zoon van 4,5 en een dochter van 1,5 zij zijn het belangrijkste in mijn leven!!!!! Helaas kan ik niet op steun bouwen de vader…
Iemand waar ik en me kids op kunnen bouwen en ons veilig voelen!
Niet aan beginnen, zoek verder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:06 schreef 0906 het volgende:
[..]
[..]
Alleen dat geeft me wel een onprettig gevoel, dat je met die ex zit en je een soort van beschermer moet spelen tegen haar ex. Hoe om te gaan met haar kinderen, zullen die me accepteren?
[/spoiler]
Dan maar weer eens Tinder installerenquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet aan beginnen, zoek verder.
Heb ik ook hoor, op Tinder vond ik ook maar matige chicks. Opzich wel te begrijpen want de meeste leuke meisjes kunnen wel aan een vriend komen irl.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:08 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dan maar weer eens Tinder installerenOnline zoeken is altijd moeilijk en vergt gewoon veel tijd m.u.v die types die ik eerder opnoemde.
Dat maakt het online ook zo verdomd lastig, alsof alle leuke meiden bezet zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
want de meeste leuke meisjes kunnen wel aan een vriend komen irl.
Dat is natuurlijk niet zo, maar geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:41 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat maakt het online ook zo verdomd lastig, alsof alle leuke meiden bezet zijn.
Bezet is een term uit de jaren 80, gewoon zorgen dat je de leukere kerel bent, Darwin zorgt er wel voor dat je dagelijks honderden vrouwen hebt om uit te kiezen, is dat niet zo moet je niet zeiken en gewoon beseffen dat niet iedereen aantrekkelijk kan zijn, andere hobby zoeken want de gefrustreerde man uithangen is wel een erg triest bestaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:41 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat maakt het online ook zo verdomd lastig, alsof alle leuke meiden bezet zijn.
Niks aan toe te voegenquote:Op maandag 15 augustus 2016 04:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bezet is een term uit de jaren 80, gewoon zorgen dat je de leukere kerel bent, Darwin zorgt er wel voor dat je dagelijks honderden vrouwen hebt om uit te kiezen, is dat niet zo moet je niet zeiken en gewoon beseffen dat niet iedereen aantrekkelijk kan zijn, andere hobby zoeken want de gefrustreerde man uithangen is wel een erg triest bestaan
Als jij dat niet wil doen, doe jij dat niet? Heb jij er geen probleem mee dat die persoon zo lang weg van je is? Ook geen man overboord!quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:54 schreef sjappiehunter het volgende:
[..]
Er is niks mis mee, maar de persoon zoekt een partner. Misschien denk ik te ver door, maar dit neerzetten lees ik als "dit wil ik blijven doen" - dus partner moet naast dit willen dit ook kunnen.
Ik zou dit niet kunnen met mijn beroep.
Of laat ik het anders stellen... dit neerzetten lijkt me een flinke filter voor toekomstige partners. Het schrikt mij in ieder geval af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Klinkt alsof ze een ander ontmoet heeft en die alle aandacht heeft gegeven, maar dat dat uiteindelijk niks is geworden. En nu komt ze dus terug bij haar backup plan...oftewel gevalletje 2nd bestquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:10 schreef K44S het volgende:
Even een andere situatie waar ik oprecht geen idee wat ik er mee wil/mee aan moet.
Situatie:
Contact met een dame, dame zegt alleen thuis te zijn. Ik zeg: Oke, prima.
Dame: Kom je lang? Ik: Prima.. afgesproken, dame zegt eerste keer af.
Prima, dus een 2e afspraak gemaakt, dame zegt af ivm kater en laat niks meer van zich horen.
Paar dagen later maak ik weer contact en vraag: Wanneer gaan we nou wat drinken? Zij:" ik app je zo ...".
(dit was een paar weken geleden).
gisteravond krijg ik een appje van haar:" K44S, wat ben ik een ongelooflijke trut en bitch geweest dat ik niks meer heb gezegd, sorry dus".
ik: de zogenaamde " spiegel voorzetten" je iig gehad maar ik neem je niks kwalijk.
Zij: nee echt, ik voel me er echt lullig over.
Goed. Al met al heb ik er een beetje psychologisch om heen geluld en conclusie van haar kant:
Ze zegt sorry (ze weet niet zo goed hoe ze dit moet doen) en verder laat ze aan mij wat ik er mee doe.
Ik heb het gevoel dat ze dat doet puur voor haar eigen gemoedstoestand. Om deze dus rust te geven.
Nu weet ik oprecht niet wat ik er mee moet, vertrouwen is natuurlijk weg en van haar kant voelt het meer van: Ik ben van mijn rot gevoel af.
Wat zouden jullie doen.* El_Thijs Neuriet Sam Smith's "Writing's on the Wall"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
duidelijkquote:
IK heb geen contact meer gezocht, ZIJ appte gisteren spontaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:21 schreef Allures het volgende:
Ik dacht dat je geen contact meer zou zoeken?
Waarom zou je hier überhaupt nog energie in steken?
Owja omdat jij super graag verkering wil en met wie maakt niet uit
We zullen zien, ik denk geval aandacht te kort.quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:24 schreef Archie het volgende:
Ik lees al een tijdje mee en kom ook maar eens buurten/reageren hier.
[..]
Klinkt alsof ze een ander ontmoet heeft en die alle aandacht heeft gegeven, maar dat dat uiteindelijk niks is geworden. En nu komt ze dus terug bij haar backup plan...oftewel gevalletje 2nd best
Gevalletje neuken en doei?quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs Neuriet Sam Smith's "Writing's on the Wall"
Jup. Oke, ik weet genoeg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:27 schreef habitue het volgende:
Was dat die meid die gewoon wilde neuken bij haar thuis maar jij in de kroeg wilde afspreken?
Die ziet je niet zitten als relatiemateriaal.
Na dat zij 2 keer had afgezegd heb ik na 2 dagen contact opgenomen om te kijken naar de interesse. Zij zou toen appen om de datum te prikken. Nooit meer wat van gehoord tot op gisteravond na.quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:45 schreef Allures het volgende:
'Paar dagen later app ik'
Jij wil ook echt continue aandacht, daarom cling je aan elke mogelijkheid. Hoe vaak ik je hier wel niet zie typen dat iets maar mwah was en dan wel weken blijven hangen
Herkenbaar. Kan mezelf ook prima vermaken, maar sommige momenten mis ik wel iemand. Waarom heb je die kassameid afgewimpeld? Ik zou dan iig gewoon het gesprek aangaan en dan heb je al snel genoeg door of ze met een lulreden komt of nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:15 schreef DjRex89 het volgende:
Hier een beetje in dubio de laatste tijd..
Ik ben een tijdje actief op zoek geweest naar leuke meiden, uiteindelijk wat contacten en een date aan overgehouden maar is verder niks meer uitgekomen. Daarna eigenlijk helemaal gestopt met actief op zoek gaan en gewoon mijn eigen dingen gedaan. Merk wel dat ik de laatste tijd toch wel iemand in mijn leven mis, zeker doordeweeks 's-avonds of in het weekend. Probleem is echter dat ik in het weekend een hoop lol maak (stappen, festivals etc) maar ik totaal geen zin heb om moeite te doen om nieuwe contacten te maken in de hoop dat het zomaar komt aanwaaien..
Dat laatste gebeurt natuurlijk nietMaar ben er ook nog niet uit hoe ik mezelf hier wel toe kan zetten.
Edit: Afgelopen week nog wel aangesproken door kassameisje die dacht dat ze me ergens van kende terwijl ik eigenlijk zeker weet dat ik haar nog nooit heb gezienGeen idee of zij er meer bedoelingen bij had of het oprecht dacht, ben er uiteindelijk niet verder op in gegaan..
Dat was sowieso niet mijn type, maar vond het wel grappig aangezien ik denk dat ze me helemaal niet herkende maar gewoon een gesprek wilde beginnenquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:52 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Herkenbaar. Kan mezelf ook prima vermaken, maar sommige momenten mis ik wel iemand. Waarom heb je die kassameid afgewimpeld? Ik zou dan iig gewoon het gesprek aangaan en dan heb je al snel genoeg door of ze met een lulreden komt of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |