Nee bedankt. Dan ga ik liever met vriendlief een stukje wandelen langs de Amsterdamse grachten.quote:
Nee, maar:quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:13 schreef netchip het volgende:
[..]
Yep, maar ik geloof niet dat TS zoveel ouder is (paar jaar misschien).Ironisch genoeg is die aandacht trouwens van meisjes die ouder zijn.
Is het zo dom/kinderachtig dan wat ik zeg?
Dat zegt hij net: biologisch gezien heeft hij de drang tot seks wel, maar rationeel gezien vindt hij het niet opwegen tegen de moeite die hij moet doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
als het toch zo matig was, waarom heb je dan medicijnen nodig om die gevoelens te onderdrukken?
Dat ik je wereldvreemd vind is doodserieus. Komende van iemand die ooit in jouw positie zat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:42 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Hierboven een voorbeeld van de hiervoor besproken kinderachtige reacties die je van vrouwen kan verwachten.
Hieronder een foto van de Donau, als aanvullend bewijs van het geluk van een leven zonder seksualiteit.
-- foto van Donau verwijderd omwille van privacy die ook de natuur zou mogen genieten --
Dus je slikt finasteride om je libido te onderdrukken? Daar krijg je het ook voor voorgeschreven?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:14 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nee, mijn haar is wel iets dikker geworden. Hetgeen mij overigens onverschillig laat.
(2) komt doordat ik juist wel een aantal keer ben afgewezen (vorige week nogquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nee, maar:
(1) je hebt nog tijd genoeg;
(2) van wat ik je zie posten ben je behoorlijk verlegen en niet pro-actief met meiden. Is niet erg want zie (1), maar ik vind dat je pas moet miepen als je daadwerkelijk keer op keer afgewezen bent. Jij heb hebt jezelf nog niet aangeboden.
De kwaliteit van de seksuele beleving en de seksuele behoeftes correleren, schijnbaar, gering (al heb ik onvoldoende data verzameld om dit daadwerkelijk kwantitatief te onderbouwen).quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
als het toch zo matig was, waarom heb je dan medicijnen nodig om die gevoelens te onderdrukken?
Seks is een leuk iets en aan leuke dingen mag je geld bestedenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:10 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Als het gastronomisch verwerken van vlees net zoveel tijd, energie en (financiële) middelen zou kosten als het seksueel verslinden van vlees, zou eenieder al vegetariër zijn geworden. Zoals de mens zich over honderd jaar verwondert dat men nu nog vlees eet, zo kijkt men over nog eens honderd jaar met walging terug op de huidige dagen waarop hele volksstammen hun leven verkwanselen aan het najagen van lusten waar nooit vrijwillig voor is gekozen.
Wanneer heb jij de Donau bezocht?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ik je wereldvreemd vind is doodserieus. Komende van iemand die ooit in jouw positie zat.
Zijn er nog vrouwen in je geïnteresseerd, dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:17 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De kwaliteit van de seksuele beleving en de seksuele ervaring correleren, schijnbaar, gering (al heb ik onvoldoende data verzameld om dit daadwerkelijk kwantitatief te onderbouwen).
De finasteride slik ik om mij te bevrijden van seksuele gevoelens en om de winnende hand in het machtsspel met vrouwen te heroveren.
Je komt vrij seksistisch over in je uitspraken over vrouwen. Toch gek voor iemand die zo weinig ervaring heeft met het andere geslacht om zulke generaliserende uitspraken te doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:17 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De kwaliteit van de seksuele beleving en de seksuele ervaring correleren, schijnbaar, gering (al heb ik onvoldoende data verzameld om dit daadwerkelijk kwantitatief te onderbouwen).
De finasteride slik ik om mij te bevrijden van seksuele gevoelens en om de winnende hand in het machtsspel met vrouwen te heroveren.
Die hand heb jij zo te lezen zelf hard nodig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:17 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik ben nog jong. De wereld ligt nog open.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:18 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wanneer heb jij de Donau bezocht?
Mijn huisarts is een vrouw, dus ik reken niet op haar begrip. Om deze reden heb ik de middleman uitgeschakeld en koop ik de finasteride direct online in, zoals overigens de meeste mensen die dit medicijn, anders dan ik, wél tegen haaruitval kopen ook doen. Dit kost mij omgerekend vijf eurocent per dag en een dagelijkse ergernis om de spam uit mijn mailbox te verwijderen die de Indiase drogisterij mij -- steeds met een ander mailadres, zodoende mijn spamfilter op ingenieuze wijze ontwijkend -- toestuurt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus je slikt finasteride om je libido te onderdrukken? Daar krijg je het ook voor voorgeschreven?
Vriendliefquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee bedankt. Dan ga ik liever met vriendlief een stukje wandelen langs de Amsterdamse grachten.
Mijn god, ik lach me kromquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:13 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Vóór het innemen van een libidoverhelpende hoeveelheid finasteride, heb ik wel eens geslachtsgemeenschap met een vrouw gehad en ik kan TS mededelen dat dit, im Großen und Ganzen, een overschatte belevenis is, al zal ik niet ontkennen dat wanneer je er op het moment suprême naar gevraagd zou hebben, mijn evaluatie mogelijk anders zou luiden.
Waarom zou je dan geen begrip krijgen? Ik ben een vrouw en ik kan heel goed begrijpen dat je zo'n medicijn wilt als je verder geen kansen hebt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:21 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Mijn huisarts is een vrouw, dus ik reken niet op haar begrip. Om deze reden heb ik de middleman uitgeschakeld en koop ik de finasteride direct online in, zoals overigens de meeste mensen die dit medicijn, anders dan ik, wél tegen haaruitval kopen ook doen. Dit kost mij omgerekend vijf eurocent per dag en een dagelijkse ergernis om de spam uit mijn mailbox te verwijderen die de Indiase drogisterij mij -- steeds met een ander mailadres, zodoende mijn spamfilter op ingenieuze wijze ontwijkend -- toestuurt.
In seksueel opzicht bedoelt u? Ik mag goddomme hopen van niet, al heb ik inmiddels, door vrijwel alle boeken van Herman Brusselmans te lezen, een breed vocabulaire ontwikkeld om vrouwen op gepaste wijze af te wijzen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn er nog vrouwen in je geïnteresseerd, dan?
Definieer 'seksistisch'.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je komt vrij seksistisch over in je uitspraken over vrouwen. Toch gek voor iemand die zo weinig ervaring heeft met het andere geslacht om zulke generaliserende uitspraken te doen.
Want jij weet alles over relaties natuurlijk, als forever alone?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vriendlief
Weer zo'n gozer die zijn ballen heeft ingeleverd voor 30 seconden plezier. Zwakkelingen
PM me voor advies m.b.t. goedkope treinkaartjes. Via Berlijn en Praag ben je in Boedapest tegen een zeer redelijk tarief. In prostitueebezoeken uitgedrukt kost 't, schat ik, ongeveer 0,8.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben nog jong. De wereld ligt nog open.
Liever forever alone dan een het aanduwen van een zeug, maar ik neem aan dat je dit niet doorspeelt naar 'vriendlief'?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want jij weet alles over relaties natuurlijk, als forever alone?
Ts is 26quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:13 schreef netchip het volgende:
[..]
Yep, maar ik geloof niet dat TS zoveel ouder is (paar jaar misschien).Ironisch genoeg is die aandacht trouwens van meisjes die ouder zijn.
Is het zo dom/kinderachtig dan wat ik zeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |