Nee, mensen kijken doorgaans neer op anderen die hun gevoelens niet beheersen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:31 schreef 2thmx het volgende:
[..]
TS, als je, net als ik, een libido van nul zou hebben, dan zouden dergelijke bitchy kut-opmerkingen van zichzelf 'SnoepTomaatje' noemende vrouwmensen je geheel koud laten. De gehele machtsbalans zou veranderen: jij bent niet meer degene die concurreert om de wijde benen van de vrouw, maar de vrouw moet de concurrentie aan met jouw wandelschoenen (en, zoals gezegd, huisdier, indien gewenst). Vrouwen zijn zich hier overigens van bewust en reageren daarom zo kinderachtig op het advies om je focus te verleggen van seksualiteit naar literatuur en wandelarij.
De vanuit elk redelijk oogpunt bezien sowieso nutteloze seksuele gevoelens verdwijnen met het gebruik van finasteride.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:33 schreef Kamina het volgende:
[..]
Nee, mensen kijken doorgaans neer op anderen die hun gevoelens niet beheersen.
Lijkt me dan ook weer niet heel gezond, die troepquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:34 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De vanuit elk redelijk oogpunt bezien sowieso nutteloze seksuele gevoelens verdwijnen met het gebruik van finasteride.
Wat heet gezond? Van een goedgevulde fruitmand zal 't allicht de concurrentiestrijd niet winnen, maar vergeleken met een leven geleid door seksuele verlangens en/of frustraties zou finasteride bijkans als superfood mogen gelden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:36 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook weer niet heel gezond, die troep
Jeetje, jij bent wel flink wereldvreemd geworden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:31 schreef 2thmx het volgende:
[..]
TS, als je, net als ik, een libido van nul zou hebben, dan zouden dergelijke bitchy kut-opmerkingen van zichzelf 'SnoepTomaatje' noemende vrouwmensen je geheel koud laten. De gehele machtsbalans zou veranderen: jij bent niet meer degene die concurreert om de wijde benen van de vrouw, maar de vrouw moet de concurrentie aan met jouw wandelschoenen (en, zoals gezegd, huisdier, indien gewenst). Vrouwen zijn zich hier overigens van bewust en reageren daarom zo kinderachtig op het advies om je focus te verleggen van seksualiteit naar literatuur en wandelarij.
Vertel mij eens wat er mis is met seksuele gevoelens. Gewoon een fap extra zetten dan en gewoon content zijn met jezelf scheelt ook al veel in het geval van syndroomquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:39 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wat heet gezond? Van een goedgevulde fruitmand zal 't allicht de concurrentiestrijd niet winnen, maar vergeleken met een leven geleid door seksuele verlangens en/of frustraties zou finasteride bijkans als superfood mogen gelden.
Hierboven een voorbeeld van de hiervoor besproken kinderachtige reacties die je van vrouwen kan verwachten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent wel flink wereldvreemd geworden.
De PoHi van TS lijkt mij deze hypothese afdoende te ontkrachten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:41 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat er mis is met seksuele gevoelens. Gewoon een fap extra zetten dan en gewoon content zijn met jezelf scheelt ook al veel in het geval van syndroom
Hij is een koning en een voorbeeld van velen. Hij heeft zich los kunnen trekken van de macht die pussy over de mannen heeft. Want laten we eerlijk wezen, meer hebben ze niet te bieden als het zwakkere geslacht. Waarom zou je je hele leven ellendig voelen en geld de put ingooien voor max 30 seconden plezier 2x per week?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent wel flink wereldvreemd geworden.
Je kan ook met een leuk meisje wandelen langs de donau. Ook leukquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:42 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Hierboven een voorbeeld van de hiervoor besproken kinderachtige reacties die je van vrouwen kan verwachten.
Hieronder een foto van de Donau, als aanvullend bewijs van het geluk van een leven zonder seksualiteit.
[ afbeelding ]
Goed om te zien dat nog een man met verstand dit topic heeft weten te vinden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hij is een koning en een voorbeeld van velen. Hij heeft zich los kunnen trekken van de macht die pussy over de mannen heeft. Want laten we eerlijk wezen, meer hebben ze niet te bieden als het zwakkere geslacht. Waarom zou je je hele leven ellendig voelen en geld de put ingooien voor max 30 seconden plezier 2x per week?
Hij moet gewoon naar een psycholoog zodat ie weer lekker in zijn vel gaat zitten. Maar ja, als je zo'n butthurt bent als ts gaat het inderdaad nooit lukkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:43 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De PoHi van TS lijkt mij deze hypothese afdoende te ontkrachten.
Kuieren werkt vele malen therapeutischer dan een gesprek met om het even welke zielenknijper dan ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Hij moet gewoon naar een psycholoog zodat ie weer lekker in zijn vel gaat zitten. Maar ja, als je zo'n butthurt bent als ts gaat het inderdaad nooit lukken
TS zou gewoon geen fuck moeten geven. Dan komt het ook wel goed met hem.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Hij moet gewoon naar een psycholoog zodat ie weer lekker in zijn vel gaat zitten. Maar ja, als je zo'n butthurt bent als ts gaat het inderdaad nooit lukken
Klopt, maar ts is zo onzeker dat dat nog wel ff duurtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:49 schreef netchip het volgende:
[..]
TS zou gewoon geen fuck moeten geven. Dan komt het ook wel goed met hem.
Sinds ik geen fuck meer ben gaan geven, is de aandacht die ik van meisjes krijg alleen maar toegenomen.
Hardlopen en een zielenknijper is een goude combi voor tsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:48 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Kuieren werkt vele malen therapeutischer dan een gesprek met om het even welke zielenknijper dan ook.
Eenmalig 50 euro en je bent erquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:57 schreef 0906 het volgende:
wekelijks duizend euro uitgeven aan een prostituee
Wie heeft 't over hardlopen? Handjes op de rug, benen voortbewegend in het tempo van een Dire Straits-liedje en gedachten op nul. Geren is nergens goed voor, tenzij de apotheker bijna sluit en de finasteridevoorraad sneller dan gewenst slinkt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Hardlopen en een zielenknijper is een goude combi voor ts
Er zitten daar vast wel meiden die je voor 50 euro een keer mag aanduwenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:56 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Is dat niet alleen een blowjob
Nja, gewoon bewegen zodat je fit blijft. Die pillen laat ik persoonlijk achterwege. Komt omdat ik toch nog wel kans maak op de meiden maar goed. Alsnog kan ts beter aan zichzelf werkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:54 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wie heeft 't over hardlopen? Handjes op de rug, benen voortbewegend in het tempo van een Dire Straits-liedje en gedachten op nul. Geren is nergens goed voor, tenzij de apotheker bijna sluit en de finasteridevoorraad sneller dan gewenst slinkt.
In de tippelzone zou goedkoper kunnen zijn voor tsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zitten daar vast wel meiden die je voor 50 euro een keer mag aanduwen
Als je later oud en wijs bent, zal je liever terugkijken op een leven vol goede boeken en interessante wandelingen dan op een leven verspild aan het najagen van je seksuele lusten in een concurrentiestrijd met enerzijds jongemannen zo thirsty als TS en anderzijds vrouwen met een koninginnencomplex omdat zij de dertig nog niet zijn gepasseerd en dus een gewild subject zijn voor mannen met seksuele wensen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:59 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nja, gewoon bewegen zodat je fit blijft. Die pillen laat ik persoonlijk achterwege. Komt omdat ik toch nog wel kans maak op de meiden maar goed. Alsnog kan ts beter aan zichzelf werken
Behalve als je ervoor zorgt dat je tot de aantrekkelijkere behoort (en dat hangt niet alleen vaan uiterlijk af!). Dan heb je heel veel lol gehad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:02 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Als je later oud en wijs bent, zal je liever terugkijken op een leven vol goede boeken en interessante wandelingen dan op een leven verspild aan het najagen van je seksuele lusten in een concurrentiestrijd met enerzijds jongemannen zo thirsty als TS en anderzijds vrouwen met een koninginnencomplex omdat zij de dertig nog niet zijn gepasseerd en dus een gewild subject zijn voor mannen met seksuele wensen.
Ook dan heb je veel tijd verspild, zij het, toegegeven, op een meer interactieve wijze dan TS thans doet. Al is interactie ook overschat, op de interactie tussen de zolen van wandelschoenen en nog ongebaande paden na dan, zoals voor zich mag spreken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:04 schreef netchip het volgende:
[..]
Behalve als je ervoor zorgt dat je tot de aantrekkelijkere behoort (en dat hangt niet alleen vaan uiterlijk af!). Dan heb je heel veel lol gehad.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:02 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Als je later oud en wijs bent, zal je liever terugkijken op een leven vol goede boeken en interessante wandelingen dan op een leven verspild aan het najagen van je seksuele lusten in een concurrentiestrijd met enerzijds jongemannen zo thirsty als TS en anderzijds vrouwen met een koninginnencomplex omdat zij de dertig nog niet zijn gepasseerd en dus een gewild subject zijn voor mannen met seksuele wensen.
Dankjewel netchip. Het is natuurlijk waanzin om te denken dat seks je leven verpest. Als je gewoon zelfvertrouwen hebt kun je gewoon een leuke meid regelen waardoor je alsnog een leuk leven met leuke herinneringen kan hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:04 schreef netchip het volgende:
[..]
Behalve als je ervoor zorgt dat je tot de aantrekkelijkere behoort (en dat hangt niet alleen vaan uiterlijk af!). Dan heb je heel veel lol gehad.
Ja, ok. Daar heb je me.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:57 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Hoezo ? Het is toch altijd hetzelfde. Er reageren zelfs de vaste groep mensen.
Jonge, je kan gewoon geen meisje krijgen en praat het zo maar goedquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:07 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ook dan heb je veel tijd verspild, zij het, toegegeven, op een meer interactieve wijze dan TS thans doet. Al is interactie ook overschat, op de interactie tussen de zolen van wandelschoenen en nog ongebaande paden na dan, zoals voor zich mag spreken.
Diepgangquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:08 schreef Fushia2 het volgende:
Die Roley die Roley die Roley ondanks de stacks ben ik lonely
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef 2thmx het volgende:
[..]
-- foto van Donau verwijderd omwille van privacy die ook de natuur zou mogen genieten --
Maar ben je nou ook minder kaal?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:07 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ook dan heb je veel tijd verspild, zij het, toegegeven, op een meer interactieve wijze dan TS thans doet. Al is interactie ook overschat, op de interactie tussen de zolen van wandelschoenen en nog ongebaande paden na dan, zoals voor zich mag spreken.
Als het gastronomisch verwerken van vlees net zoveel tijd, energie en (financiële) middelen zou kosten als het seksueel verslinden van vlees, zou eenieder al vegetariër zijn geworden. Zoals de mens zich over honderd jaar verwondert dat men nu nog vlees eet, zo kijkt men over nog eens honderd jaar met walging terug op de huidige dagen waarop hele volksstammen hun leven verkwanselen aan het najagen van lusten waar nooit vrijwillig voor is gekozen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:07 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel netchip. Het is natuurlijk waanzin om te denken dat seks je leven verpest. Als je gewoon zelfvertrouwen hebt kun je gewoon een leuke meid regelen waardoor je alsnog een leuk leven met leuke herinneringen kan hebben
als je het zelf maar gelooft.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:02 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Jij bent toch 17 ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:49 schreef netchip het volgende:
[..]
TS zou gewoon geen fuck moeten geven. Dan komt het ook wel goed met hem.
Sinds ik geen fuck meer ben gaan geven, is de aandacht die ik van meisjes krijg alleen maar toegenomen.
So much baitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hij is een koning en een voorbeeld van velen. Hij heeft zich los kunnen trekken van de macht die pussy over de mannen heeft. Want laten we eerlijk wezen, meer hebben ze niet te bieden als het zwakkere geslacht. Waarom zou je je hele leven ellendig voelen en geld de put ingooien voor max 30 seconden plezier 2x per week?
Vóór het innemen van een libidoverhelpende hoeveelheid finasteride, heb ik wel eens geslachtsgemeenschap met een vrouw gehad en ik kan TS mededelen dat dit, im Großen und Ganzen, een overschatte belevenis is, al zal ik niet ontkennen dat wanneer je er op het moment suprême naar gevraagd zou hebben, mijn evaluatie mogelijk anders zou luiden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jonge, je kan gewoon geen meisje krijgen en praat het zo maar goed
Yep, maar ik geloof niet dat TS zoveel ouder is (paar jaar misschien).quote:
Nee, mijn haar is wel iets dikker geworden. Hetgeen mij overigens onverschillig laat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ben je nou ook minder kaal?
als het toch zo matig was, waarom heb je dan medicijnen nodig om die gevoelens te onderdrukken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:13 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Vóór het innemen van een libidoverhelpende hoeveelheid finasteride, heb ik wel eens geslachtsgemeenschap met een vrouw gehad en ik kan TS mededelen dat dit, im Großen und Ganzen, een overschatte belevenis is, al zal ik niet ontkennen dat wanneer je er op het moment suprême naar gevraagd zou hebben, mijn evaluatie mogelijk anders zou luiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |