Ja anders werd hij echt MADquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja we gaan elkaar nu copyright geven.
Zijn er ook wat creative commons uitspraken?quote:
Het eten van 10.000 kcal is het moeilijke. Het getal vind ik niet absurd hoog, maar als je beseft wat je er voor binnen moet krijgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad, het is niet voor te stellen ongelooflijk veel.
Dat MAD is wel van iemand anders.quote:
Ik heb 2 van die doorgeslagen gasten op werk die bijna dagelijks naar de gym gaan en van 0600 tot 0.00 om de paar uur eten voor de gains. Die zitten dan alsnog maar rond de 7000quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken iemand met zware adhd die daarom 8000 per dag moet eten
He wat erg nouquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morozov kan wel eens eruit gaan hoor
Vergeet niet dat je dan ook nog eens voedzame dingen moet eten en niet alleen fastfoodquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het eten van 10.000 kcal is het moeilijke. Het getal vind ik niet absurd hoog, maar als je beseft wat je er voor binnen moet krijgen.
Viktor vindt dit leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:05 schreef Redefine het volgende:
Om het copyright te omzeilen zeg ik altijd: Die is op de Bromer.
Scheelt weer wat gedoe.
Die is er om de keer wel bij en dan weer niet bij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morozov kan wel eens eruit gaan hoor
Je bent ook meteen de helft van je dag kwijt aan eten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het eten van 10.000 kcal is het moeilijke. Het getal vind ik niet absurd hoog, maar als je beseft wat je er voor binnen moet krijgen.
Peaty zou het kunnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die ging het in schoolslag proberen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:06 schreef Redefine het volgende:
Het dak gaat eraf. Dat is niet zo lastig met die Braziliaanse bouwput.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |