abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 27 oktober 2016 @ 19:43:21 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166246223
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:10 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dát argument verbaast me nou wel weer. Als ik ga klussen moet ik realtime een doosje spijkers of een passend latje of wat schuurpapier kunnen halen. nou net iets waar ik geen 2 dagen op ga wachten.

De echte reden lijkt me Hornbach. Zeg dat dan.
Bij Karwei is de helft van het assortiment inmiddels toch al meubels? Die hebben ze toch niet voldoende op voorraad om op zaterdagmiddag te besluiten dat je een nieuwe bank, kinderbed of eetkamerstoelen wilt, dus dat zal wel besteld moeten worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 27 oktober 2016 @ 19:47:08 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166246292
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 22:34 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik mis ze eigenlijk helemaal niet. :@

Maar ik draag dan ook geen panty's.
Die draag ik ook niet, maar ik heb toch regelmatig het gevoel dat het product wat ik op dat moment nodig heb wel bij V&D zou liggen.
En dan vooral omdat de kwaliteit die bij H&M en de Hema ligt net niet dat is wat ik hebben wil, of ik simpelweg niet genoeg keuze heb.
Maar dat hangt voor mij ook wat samen met het weer naar de stad verhuizen, nu kan ik weer gewoon op de fiets naar de stad en even iets halen, dat kon niet toen ik buiten de stad woonde, en kennelijk ging ik dan op een andere manier winkelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 27 oktober 2016 @ 19:49:23 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166246346
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 13:22 schreef female81 het volgende:

[..]

T'is dat ze er nog spijkerbroeken in korte lengtes verkopen, en dan gewoon in 'volwassen' maten. Elders heb je die enkel voor kinderen. Voor thuis zijn ze iig goed genoeg.

Verder ontbreekt de trigger om C&A eens binnen te stappen inderdaad.
Doordat ze de lange lengtes uit het assortiment genomen hebben hoef ik er iig niet meer heen voor een spijkerbroek....
En dat terwijl een broek langer laten maken geen optie is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 31 oktober 2016 @ 11:34:39 #279
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_166323099
Volgend jaar afronding onderzoek faillissement V&D

quote:
De curatoren van de ter ziele gegane warenhuisketen V&D verwachten in het derde kwartaal van 2017 een onderzoek naar de oorzaak van het faillissement af te ronden.
Op korte termijn worden de eerste interviews met betrokkenen gehouden, schrijven de curatoren in een nieuw faillissementsverslag.

Naast de interviews worden vragenlijsten gestuurd aan werknemers, leveranciers en verhuurders van V&D en LaPlace. Op dit moment kunnen de curatoren nog geen inhoudelijke mededelingen doen over de oorzaak van de faillissementen.

Inmiddels zijn er zo’n 2.500 vorderingen ingediend van partijen die denken nog geld tegoed te hebben van V&D, LaPlace en V&D Holding. Sommige partijen hebben meer dan één vordering ingediend. Samen is er voor bijna 500 miljoen euro aan vorderingen ingediend.
Bron: http://www.nu.nl/economie(...)aillissement-vd.html
  maandag 31 oktober 2016 @ 11:36:56 #280
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_166323140
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 19:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij Karwei is de helft van het assortiment inmiddels toch al meubels? Die hebben ze toch niet voldoende op voorraad om op zaterdagmiddag te besluiten dat je een nieuwe bank, kinderbed of eetkamerstoelen wilt, dus dat zal wel besteld moeten worden.
we hebben het al eens eerder over gehad we gaan langzaam over naar een bestel maatschappij.
Veel winkels maar 1 artikel op voorraad hebben soort KijkShop. Dat er dan besteld moet worden.
pi_166323283
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:36 schreef KingRadler het volgende:

[..]

we hebben het al eens eerder over gehad we gaan langzaam over naar een bestel maatschappij.
Veel winkels maar 1 artikel op voorraad hebben soort KijkShop. Dat er dan besteld moet worden.
Waarom zou je dan in godsnaam nog naar de winkel gaan? Als je weet dat je toch moet bestellen dan bestel je het toch direct? Terugsturen als het niet bevalt is dan net zoveel moeite.

Ik merk in onze zaak vooral dat mensen geen zin meer hebben om te wachten, ze hebben in hun hoofd dat ze NU iets moeten hebben en dat moet dus ook NU bij ons beschikbaar zijn.
Hebben wij iets niet op voorraad kunnen we het bestellen en hebben ze het overmorgen, maar dat is dan al te laat want dan bestellen ze het liever zelf bij Bol.
En daar kun je als fysieke (eenmans)zaak dus niet tegenop concurreren.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 31 oktober 2016 @ 11:47:44 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166323338
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:36 schreef KingRadler het volgende:

[..]

we hebben het al eens eerder over gehad we gaan langzaam over naar een bestel maatschappij.
Veel winkels maar 1 artikel op voorraad hebben soort KijkShop. Dat er dan besteld moet worden.
Aan de andere kant liggen bij de MediaMarkt dure camera's en tablets in een bak op elkaar gegooid alsof het snoepjes zijn, alsof je jezelf tekort doet door er niet een mee te nemen.

Ik weet niet waar we naartoe gaan, maar ik vind het altijd verbijsterend als ik dat zie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_166323551
Is het zo raar dat je een bank moet bestellen?
Tap tap tap
  maandag 31 oktober 2016 @ 12:29:33 #284
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_166324189
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Is het zo raar dat je een bank moet bestellen?
voor sommige wel...
pi_166324721
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:29 schreef KingRadler het volgende:

[..]

voor sommige wel...
Die zijn niet gewend om fatsoenlijke spullen te kopen OF ze kopen alleen designerspul waarbij je direct het showroommodel koopt. Een van de twee. En zelfs dan nog is het geen kwestie van inpakken en meenemen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166324814
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die zijn niet gewend om fatsoenlijke spullen te kopen OF ze kopen alleen designerspul waarbij je direct het showroommodel koopt. Een van de twee. En zelfs dan nog is het geen kwestie van inpakken en meenemen.
Zelfs bij de Ikea zit er vaak een levertijd op, ook omdat je de modellen helemaal zelf kunt samenstellen qua hoek/indeling/kleur/stof. Ze hebben echt niet alle mogelijke opties klaarstaan, bij elk filiaal.
Mijn bank komt ook bij de Karwei vandaan, dus geen duur spul ofzo, maar ik heb het geen moment vervelend of raar gevonden om een week te wachten. Het werd ook gratis naar de derde verdieping gebracht dus mij hoorde je sowieso niet klagen :D Ik ken mensen die langer op hun spullen moesten wachten, maar dan heb je het ook over mooie handgemaakte meubels.
Tap tap tap
pi_166324918
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 13:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zelfs bij de Ikea zit er vaak een levertijd op, ook omdat je de modellen helemaal zelf kunt samenstellen qua hoek/indeling/kleur/stof. Ze hebben echt niet alle mogelijke opties klaarstaan, bij elk filiaal.
Mijn bank komt ook bij de Karwei vandaan, dus geen duur spul ofzo, maar ik heb het geen moment vervelend of raar gevonden om een week te wachten. Het werd ook gratis naar de derde verdieping gebracht dus mij hoorde je sowieso niet klagen :D Ik ken mensen die langer op hun spullen moesten wachten, maar dan heb je het ook over mooie handgemaakte meubels.
Bank van Montell hier, daar zat een levertijd op van 10 weken. Maar idd die was dan ook helemaal zelf samengesteld.
Maar dit is precies wat ik bedoelde; veel mensen willen alles nu-nu-nu en zijn elke vorm van realiteitszin kwijt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:36:05 #288
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_166494511
quote:
Marks & Spencer weer weg uit Nederland

De twee Nederlandse winkels van het Britse winkelbedrijf Marks & Spencer sluiten hun deuren. Bij de winkels in Den Haag en in Amsterdam werken 160 mensen.

Het winkelbedrijf opende de winkels in 2013, nadat ze in 2001 al eens eerder vertrokken waren uit Nederland. Over een sluiting werd al gespeculeerd. Nederlandse klanten kunnen online nog wel bij de winkel terecht.

De sluiting is onderdeel van een reorganisatie waarbij Marks & Spencer 466 internationale filialen heeft doorgelicht. In tien landen bleken winkels de afgelopen vijf jaar met verlies te draaien. Vorig jaar was het verlies 56 miljoen euro bij een omzet van 212 miljoen euro.
http://nos.nl/artikel/214(...)g-uit-nederland.html
  dinsdag 8 november 2016 @ 10:09:15 #289
40566 Ericr
Livewrong
pi_166494971
Dat is snel en zal ook aardig aantikken. Ze hebben hier in Den Haag een groot pand op een toplocatie (Grote Marktstraat) waar behoorlijk in geïnvesteerd zal zijn.

Zal het centrum hier nog wel 'evenwichtiger' maken, waarschijnlijk een grote Zara of zo die er voor in de plaats terug komt.

In het begin dat M&S terug was kwam ik er nog wel regelmatig maar het nieuwtje is er toch snel af. Denk dat ze het vooral van expats moesten hebben hier die dan primair in de supermarkt kwamen. Het gedeelte waar kleding wordt verkocht kan je doordeweeks een speld horen vallen.
  dinsdag 8 november 2016 @ 10:16:14 #290
47102 Elvi
miemkwien
pi_166495086
Terwijl de kleding daarecht wel mooi was. En dat er Engelse producten te koop zijn vind ik ook fijn. Echt heel jammer dat ze weggaan -O-
pi_166495092
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ook ;(
Ga steeds vaker naar Kleve om in dat warenhuis te winkelen :@
Hoop dat er een nieuw warenhuis voor in de plaats komt. Was in Zwolle wel sprake van, maar weet niet hoe dat verder is gegaan. Een Amerikaanse keten geloof ik.
pi_166495099
Die heeft er idd niet lang gezeten -O- Ik kwam er vooral voor het Engelse snaaigoed :@
Tap tap tap
  dinsdag 8 november 2016 @ 10:35:36 #293
40566 Ericr
Livewrong
pi_166495393
quote:
n totaal telt Marks & Spencer nog 466 winkels verspreid over de hele wereld. Daarvan zullen er 52 - het gaat naast België om alle winkels in China, Frankrijk, Estland, Hongarije, Litouwen, Nederland, Polen, Roemenië en Slowakije - gesloten worden. De winkels zijn onvoldoende rendabel en te kleinschalig, blijkt uit een grootschalig onderzoek van de keten zelf.
De landen waar ze verder ook nog dicht gaan. In Belgie zaten ze pas 1 1/2 jaar weer met een filiaal in Brussel
pi_166531534
En wat belwinkels gaan verdwijnen;

Vodafone stopt met winkels BelCompany
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166532381
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 11:03 schreef Ceased2Be het volgende:
En wat belwinkels gaan verdwijnen;

Vodafone stopt met winkels BelCompany
En weer een leeg pand in m'n straat :')
Tap tap tap
  woensdag 9 november 2016 @ 11:54:00 #296
141482 Q.
JurassiQ
pi_166532771
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 11:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En weer een leeg pand in m'n straat :')
En in mijn winkelcentrum. Ding heeft al 50% leegstand.
For great justice!
pi_166532839
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Waarom zou je dan in godsnaam nog naar de winkel gaan? Als je weet dat je toch moet bestellen dan bestel je het toch direct? Terugsturen als het niet bevalt is dan net zoveel moeite.

Ik merk in onze zaak vooral dat mensen geen zin meer hebben om te wachten, ze hebben in hun hoofd dat ze NU iets moeten hebben en dat moet dus ook NU bij ons beschikbaar zijn.
Hebben wij iets niet op voorraad kunnen we het bestellen en hebben ze het overmorgen, maar dat is dan al te laat want dan bestellen ze het liever zelf bij Bol.
En daar kun je als fysieke (eenmans)zaak dus niet tegenop concurreren.
Dat is heel logisch, als mensen wilden wachten dan bestelden ze het wel gelijk online.
Ik ga praktisch ook alleen naar een fysieke winken wanneer ik iets nu nodig heb.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 9 november 2016 @ 12:09:39 #298
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_166533125
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 11:03 schreef Ceased2Be het volgende:
En wat belwinkels gaan verdwijnen;

Vodafone stopt met winkels BelCompany
RIP Ik had daar ooit nog een abbo + mobieltje gehaald.
Isn't it ironic, don't you think
pi_166533311
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 11:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat is heel logisch, als mensen wilden wachten dan bestelden ze het wel gelijk online.
Ik ga praktisch ook alleen naar een fysieke winken wanneer ik iets nu nodig heb.
Dat snap ik, maar dit was een reactie op het meenemen van een bankstel. ;)
En niet alles is gewoon altijd op voorraad, zeker bij de speciaalzaken niet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166540013
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 11:03 schreef Ceased2Be het volgende:
En wat belwinkels gaan verdwijnen;

Vodafone stopt met winkels BelCompany
Nooit geweten dat het zelfde was
Weer wat geleerd, maar wel vervelend, maar ook begrijpelijk eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')