Arme Twix en arme julliequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:43 schreef Malteser het volgende:
Wij zijn met Twix in het ziekenhuis. N.a.v. het afvallen wilde de kinderarts hem zien. Saturatie is gelukkig netjes voor Twix' begrippen. Temp is 38.8. Geen idee wat er gaat gebeuren. We wachten op de kinderarts.
Lang leve de Tula, Twix doet een dutje.
Ik ga hard duimen dat hij thuis genoeg kan drinken. Veel sterkte, het is niet niks allemaal zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:53 schreef Malteser het volgende:
Kinderarts is geweest. Twix heeft een virusinfectie (joh, what else is new) maar zorglijker is de intake van voeding, of ja, het gebrek aan intake.
Twix mag tot morgenochtend laten zien of het hem zelf lukt. We mochten kiezen of we dit in het ziekenhuis wilden, of thuis. We kiezen voor thuis. Morgenochtend weer terug, dan moet hij minimaal 300cc gedronken hebben. Anders opname en infuus.
Moet je je man maar eens laten dragen, dan wordt er helemaal veel gekeken. Of op je rug dragen..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:38 schreef Molo het volgende:
Vandaag lekker op pad geweest met de auto en de draagzak (Tula). Zoveel blikken gekregen van mensen onderweg die water zagen branden ofzo![]()
Arja, heb je 'm al gebruikt? Voor veel uitstapjes veel handiger en sneller dan kinderwagen meezeulen vind ik
Ja man kreeg inderdaad dit weekend helemaal veel rare blikkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Moet je je man maar eens laten dragen, dan wordt er helemaal veel gekeken. Of op je rug dragen..
En de tijd gebruiken om op de opvang ofzo te voeden?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:12 schreef lunamatic het volgende:
Tja, het is niet zo'n heel groot kantoor, dus echt veel opties zijn er niet. Volgens mij hebben alle andere ruimtes ramen naast de deur en deuren die niet op slot kunnen, dus daar zou ik me ook niet op mijn gemak voelen. Gelukkig kunnen er batterijen in mijn kolf dus kan ik nog wel elektrisch kolven. En ik maak mijn vakantiedagen nog op, dus ik werk nog niet hele weken.
Gewoon op je gemakje als jij daar klaar voor bent proberen, heeft geen haast toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:47 schreef Miezziej het volgende:
Ik duim met je mee Malteser! Is de temperatuur ook wat gedaald?
Dragen.. Ik heb zelf tijdens een consult gekozen voor een Marsupi maar heb hem nog niet geprobeerdVind het nog een beetje eng ofzo
Maar ja sowieso ben ik nog niet buiten geweest
![]()
Bedankt voor alle reacties op de foto
Je hoeft ook niet gelijk een flinke wandeling te gaan maken, mijn eerste keer weer buiten was een rondje om de flat (waarvan ik een uur heb moeten bijkomenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:47 schreef Miezziej het volgende:
Ik duim met je mee Malteser! Is de temperatuur ook wat gedaald?
Dragen.. Ik heb zelf tijdens een consult gekozen voor een Marsupi maar heb hem nog niet geprobeerdVind het nog een beetje eng ofzo
Maar ja sowieso ben ik nog niet buiten geweest
![]()
Bedankt voor alle reacties op de foto
Heet Rapley in Engeland baby led weaning toevallig? Ik las er laatst vluchtig iets overquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:42 schreef Adrian4 het volgende:
Ik duim ook voor Twix!
Ik vond het ook zo grappig om te merken dat dragen en bijvoorbeeld ook Rapley veel meer standaard was in Engeland als hier.
Fijn vakantie Vieve6!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |