Arme Twix en arme julliequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:43 schreef Malteser het volgende:
Wij zijn met Twix in het ziekenhuis. N.a.v. het afvallen wilde de kinderarts hem zien. Saturatie is gelukkig netjes voor Twix' begrippen. Temp is 38.8. Geen idee wat er gaat gebeuren. We wachten op de kinderarts.
Lang leve de Tula, Twix doet een dutje.
Ik ga hard duimen dat hij thuis genoeg kan drinken. Veel sterkte, het is niet niks allemaal zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:53 schreef Malteser het volgende:
Kinderarts is geweest. Twix heeft een virusinfectie (joh, what else is new) maar zorglijker is de intake van voeding, of ja, het gebrek aan intake.
Twix mag tot morgenochtend laten zien of het hem zelf lukt. We mochten kiezen of we dit in het ziekenhuis wilden, of thuis. We kiezen voor thuis. Morgenochtend weer terug, dan moet hij minimaal 300cc gedronken hebben. Anders opname en infuus.
Moet je je man maar eens laten dragen, dan wordt er helemaal veel gekeken. Of op je rug dragen..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:38 schreef Molo het volgende:
Vandaag lekker op pad geweest met de auto en de draagzak (Tula). Zoveel blikken gekregen van mensen onderweg die water zagen branden ofzo![]()
Arja, heb je 'm al gebruikt? Voor veel uitstapjes veel handiger en sneller dan kinderwagen meezeulen vind ik
Ja man kreeg inderdaad dit weekend helemaal veel rare blikkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Moet je je man maar eens laten dragen, dan wordt er helemaal veel gekeken. Of op je rug dragen..
En de tijd gebruiken om op de opvang ofzo te voeden?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:12 schreef lunamatic het volgende:
Tja, het is niet zo'n heel groot kantoor, dus echt veel opties zijn er niet. Volgens mij hebben alle andere ruimtes ramen naast de deur en deuren die niet op slot kunnen, dus daar zou ik me ook niet op mijn gemak voelen. Gelukkig kunnen er batterijen in mijn kolf dus kan ik nog wel elektrisch kolven. En ik maak mijn vakantiedagen nog op, dus ik werk nog niet hele weken.
Gewoon op je gemakje als jij daar klaar voor bent proberen, heeft geen haast toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:47 schreef Miezziej het volgende:
Ik duim met je mee Malteser! Is de temperatuur ook wat gedaald?
Dragen.. Ik heb zelf tijdens een consult gekozen voor een Marsupi maar heb hem nog niet geprobeerdVind het nog een beetje eng ofzo
Maar ja sowieso ben ik nog niet buiten geweest
![]()
Bedankt voor alle reacties op de foto
Je hoeft ook niet gelijk een flinke wandeling te gaan maken, mijn eerste keer weer buiten was een rondje om de flat (waarvan ik een uur heb moeten bijkomenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:47 schreef Miezziej het volgende:
Ik duim met je mee Malteser! Is de temperatuur ook wat gedaald?
Dragen.. Ik heb zelf tijdens een consult gekozen voor een Marsupi maar heb hem nog niet geprobeerdVind het nog een beetje eng ofzo
Maar ja sowieso ben ik nog niet buiten geweest
![]()
Bedankt voor alle reacties op de foto
Heet Rapley in Engeland baby led weaning toevallig? Ik las er laatst vluchtig iets overquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:42 schreef Adrian4 het volgende:
Ik duim ook voor Twix!
Ik vond het ook zo grappig om te merken dat dragen en bijvoorbeeld ook Rapley veel meer standaard was in Engeland als hier.
Fijn vakantie Vieve6!
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:47 schreef Adrian4 het volgende:
Was het maar zo![]()
Ja, ik heb dit boek.https://www.bol.com/nl/p/(...)12-1001004009815483.. Ik vind dat zo veel relaxter dan het boek van stefan kleintjes, omdat dat zo gefixeerd is op borstvoeding (no offense lieve dames)
Ja zwangeren en baby's zijn ongeveer heilig in Portugal vertelde mijn Portugese vriendin me. Merkte ik als flink zwangere ook wel toenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:48 schreef SaskiaR het volgende:
Hup Twix!!!!
Ben net terug uit noord-Portugal, maar heb daar bijna geen dragers gezien.
En ook allemaal prutjes enzo, geen rapley. Hoewel ik merkte dat N veel meer eet als je haar voert... Dus toch maar wat vaker soep maken dan
Wel iedereen superlief tegen N, allemaal gelijk roepen 'ai, que bonita lindinha menina, aiaiai!'
Ze gaan er zowat vandoor met je baby als je ze de kans geeft
Goede tip, heb hem in mijn wenslijst gezet. Ik ben zelf geen fan van Kleintjes ondanks dat ik al drie en half jaar bv geef totaal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:47 schreef Adrian4 het volgende:
Was het maar zo![]()
Ja, ik heb dit boek.https://www.bol.com/nl/p/(...)12-1001004009815483.. Ik vind dat zo veel relaxter dan het boek van stefan kleintjes, omdat dat zo gefixeerd is op borstvoeding (no offense lieve dames)
Yes, de baby insert inderdaadquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Malteser, ook mijn duimen draaien!
Mijn broertje gebruikt ook de marsupi, Miez. Doeken werkten voor hen niet, maar die drager vinden ze super![]()
Molo, gebruik jij een baby-insert dan, voor de tula?
In het noorden idd alleen maar locals, die zijn nog wat ouderwetsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zwangeren en baby's zijn ongeveer heilig in Portugal vertelde mijn Portugese vriendin me. Merkte ik als flink zwangere ook wel toen
En zuid Portugal was ik, is ander vakantiepubliek dan noord
Was het leuk?
Uuuhm oja... Maar ze is nog zo klein!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:25 schreef Adrian4 het volgende:
Heb jij geen dreumes SaskiaR?![]()
Herkenbaar dat sociale. Willem is ook veeeeel socialer dan ik![]()
Fijn dat de vakantie leuk was!
Minisaurus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:30 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Uuuhm oja... Maar ze is nog zo klein!
Ze is niet meer zo saurisch... Lengte gemiddeld, gewicht +1 nog maar...quote:
Ja, soms hebben kindjes dat. Net als wij met sommige andere volwassenenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm E reageert best heftig op dochtertje van GO (3 wkn ouder), volgens GO kan ze slecht tegen geluid dat haar dochter produceert (vind ik niet heel gek, kind krijst echt niet normaal hard) en de laatste tijd schiet E snel in de stress als haar dochter in de buurt komt. Dan begint ze te huilen. Op andere kindjes reageert E wel ok en als die ander ligt te slapen dan is E heel fijn aan het spelen.
Wat kan dat zijn? Hoe los je zoiets op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, hij kan nog niet terugrollen. Dus hebben we om de zoveel minuten dit tafereeltje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel: Ik heb het druk als Officiële Babyterugroller. Fulltimebaan. Ervaring niet vereist.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2016 13:09:50 ]
Ja dat heeft ze nu dus al een aantal keer geprobeerd maar zodra haar kindje in de buurt komt, ook al maakt ze geen geluid en is ze gewoon vrolijk, dan begint E te huilenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, soms hebben kindjes dat. Net als wij met sommige andere volwassenen. Annie had het heel erg met dochter van collega die drie weken ouder was. Ik vermeed haar dus maar een beetje
maar bij de GO kan dat niet natuurlijk.. Ik zou wel vragen aan de GO om in elk geval de meisjes ook bij elkaar te leggen/zetten als haar dochter rustig is en niet krijst. Dan krijgt jouw kindje hopelijk door dat ze niet bang hoeft te zijn.
Vandaar ook het prefix.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:47 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ze is niet meer zo saurisch... Lengte gemiddeld, gewicht +1 nog maar...
Yep, morgen komt de familie langs en wat vrienden, ik ga een taartje bakken en mijn man gaat de bbq bemannenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:49 schreef Vieve6 het volgende:
Sociale kortsluiting hihi! Hier ook wel eens last van!
Wow MissBliss, alweer 1! Hoe Gaan jullie het vieren?
Klinkt als een mooie vakantie Saskia!![]()
Thnx allemaal...We gaan maandag op bezoek bij mijn schoonouders op de camping en dan kijken We nog even hoe lang We blijven en hoe het gaat! Verder met zn drietjes genieten van het nieuwe huis, lekker uit eten, afspreken met vrienden en nog wat opruimen... Heerlijk rustig dus
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MissBliss op 14-08-2016 10:06:32 ]Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ja he! Dr is weinig baby meer aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:31 schreef LuDann het volgende:
Oh MB wat een heerlijk overzicht en wat is hij groot geworden, die laatste foto!![]()
Alvast van harte gefeliciteerd, welke taart ga je maken, die chocolade bounty? Ik ben zelf ook bezig die te maken.
Oh ja, die ziet er mooi uit zeg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja he! Dr is weinig baby meer aan![]()
Nee, ik ga toch voor een andere: http://goodmoodmama.nl/suikervrije-verjaardagstaart/
En dan maak ik een gewone en een kleintje speciaal voor J, inclusief kaars
En verder maak ik ook nog een Dr. Oetker-taart voor de rest vd visite.
Jullie ook een hele fijne dag gewenst trouwens morgen
Dat kan ik me voorstellen, dat dat een uitdaging isquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:01 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh ja, die ziet er mooi uit zeg.Ik heb ook gekeken naar taarten zonder suiker, maar vond het al uitdaging genoeg zonder ei, melk en soja.
Hoewel ik ook een (kokos)yoghurt taart maak die wel grotendeels zonder suiker is.
Dank je wel! Zin in.Wel een beetje jammer van het weer alleen he? Misschien dat ik nog ergens een partytent haal.
Boh, wat een complimenten, ik weet bijna niet wat daarop te zeggen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een mooi overzicht zo MBknap kind heb je joh! Gefeliciteerd alvast
En Ludann ook met je mooie wolk van een dochterik heb veel met je meegeleefd het afgelopen jaar en heb bewondering voor hoe standvastig je het hebt aangepakt allemaal. Supermama ben je, je doet het echt heel goed
Ja dat schijnt heel normaal te zijn. Annie doet het nog elke keer als er een nieuwe tand doorkomt. Wat niet helpt: roepen hoe vervelend je het vindt. Dat maakt het extra interessantquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:11 schreef silliegirl het volgende:
Mijn baby knarst op het moment echt onwijs met de 5 tanden die hij heeft. Echt een akelig rotgeluid. En goed voor zijn tanden kan het ook niet zijn. Doen meer baby's dat? En kan ik er iets tegen doen?
Jep. Normaal. Nee, niks aan te doen ;-). Gaat vanzelf over.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:11 schreef silliegirl het volgende:
Mijn baby knarst op het moment echt onwijs met de 5 tanden die hij heeft. Echt een akelig rotgeluid. En goed voor zijn tanden kan het ook niet zijn. Doen meer baby's dat? En kan ik er iets tegen doen?
Niet roepen, check.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:23 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja dat schijnt heel normaal te zijn. Annie doet het nog elke keer als er een nieuwe tand doorkomt. Wat niet helpt: roepen hoe vervelend je het vindt. Dat maakt het extra interessant.
Je vergeet mijn favoriet: "MOOOH! DE KOE LOEIT! IN DE SCHUUR!"quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:07 schreef Razztwizzle het volgende:
DIT IS EEN VROLIJK BOERDERIJLIEDJE
ROOD
DRIEHOEK
VIERKANT
KIEKEBOE
KIEKEBOE
Hehe, leuk dat je dat zegt! De ene helft vind hem op mij lijken en de andere helft op Re.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:55 schreef Chanty het volgende:
Ohh mb wat is dat hard gegaan. En wat lijkt hij op zijn vader! Mooi overzicht![]()
En razz dat gezichthij doet me op die foto wel erg aan A. Denken.
Hier terug van het ziekenhuis. Mijn poes is weer geopendviel enorm mee maar heb me zo zenuwachtig gemaakt dat ik er misselijk van was. Open geknipt, hechten was niet nodig, klein beetje bloed en nu met een gaasje zorgen dat het niet weer aan elkaar groeit. Ben enorm opgelucht. Nu verder zenuwen voor het laten zetten van een spiraaltje over een week
Pas je beetje op jezelf? Goed rust nemen hč, je bent nog maar net bevallen en er wordt veel van je lijf gevraagd nu.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:58 schreef Miezziej het volgende:
Leuke foto's zie ok hier voorbij komen![]()
Ik heb weer eens koorts. Mijn man heeft M nu mee naar beneden in de draagzakzodat ik boven kan rusten. Ziet er zo schattig uit. Of ze helemaal perfect zit weet ik niet, maar in ieder geval de knietjes hoger dan de billen als een soort M dus zal wel goed zijn dan toch? Ze viel in ieder geval meteen in slaap
TRINGELINGELINGE, HOOR DE DIEREN ZINGEN.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:07 schreef Razztwizzle het volgende:
DIT IS EEN VROLIJK BOERDERIJLIEDJE
ROOD
DRIEHOEK
VIERKANT
KIEKEBOE
KIEKEBOE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |