abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2016 @ 15:12:27 #1
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_164428065
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Game on! *O*
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_164429096
Wat een schatje Miezz!

Wat fijn Amsel dat de medicijnen lijken te werken.

Jagar, wat een goede nacht! Hier slaapt T ook in een wat dikkere slaapzak. De afgelopen dagen werd ie steeds wakker midden in de nacht, en na de fles kon ik hem niet terugleggen, want dan werd hij na een minuut weer huilend wakker. Met de dikkere ging het weer goed vannacht. Misschien toch koud gehad.

Hier lukt zelf in slaap vallen niet meer sinds meneer kan kruipen/staan. Hij blijft stuiteren (en daarna schreeuwen en huilen, I tried) als ik hem wakker wegleg. Helaas. Hoop dat dat over is voordat ie 16 is. :P
pi_164429286
Mijn baby valt zelf in slaap als ik haar in bed leg. Ik zing altijd 2 slaapliedjes en aai daarbij over haar voorhoofd en loop weg.
Als ik haar slapend weg leg, wordt ze vaak juist weer wakker en pikt het niet.

Overdag zelf in slaap vallen is moeilijker. Dan geeft ze zich maar moeilijk over aan de moeheid. Of slaapt maar 10 minuten. Soms helpt het om dan terug te gaan en de speen erin te doen, soms niet.
pi_164432905
Wij zijn met Twix in het ziekenhuis. N.a.v. het afvallen wilde de kinderarts hem zien. Saturatie is gelukkig netjes voor Twix' begrippen. Temp is 38.8. Geen idee wat er gaat gebeuren. We wachten op de kinderarts.
Lang leve de Tula, Twix doet een dutje.
pi_164433001
Sterkte Malteser & Mr Malteser :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_164433051
Malteser sterkte!!
pi_164433228
Sterkte Malteser. Fijn dat er meteen naar gekeken wordt.
pi_164433528
Sterkte Malteser. :*
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:17:12 #9
220609 Nouk84
pi_164433888
Sterkte Malteser!
pi_164434914
Malteser :* Sterkte!
pi_164434980
Jeetje Malteser, wat klote. -O- Dat geeft zo'n rotgevoel! Heel veel sterkte, ik ben benieuwd wat de kinderarts van plan is.
pi_164435394
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:43 schreef Malteser het volgende:
Wij zijn met Twix in het ziekenhuis. N.a.v. het afvallen wilde de kinderarts hem zien. Saturatie is gelukkig netjes voor Twix' begrippen. Temp is 38.8. Geen idee wat er gaat gebeuren. We wachten op de kinderarts.
Lang leve de Tula, Twix doet een dutje.
Arme Twix en arme jullie :* Sterkte!
pi_164435636
Ik heb een paar dagen niet gepost en weer van alles gemist.

Malteser veel sterkte met Twix. Ik hoop dat de kinderarts iets voor jullie kan betekenen. Wat is zelf je gevoel bij het afvallen? Denk je dat Twix er last van heeft?

Ik ben deze week voor het eerst weer aan het werk en M heeft juist nu besloten dat hij ineens twee voedingen per nacht nodig heeft ipv eentje. Ik loop dus met een behoorlijk slaaptekort rond. En ik moet kolven op het invalidentoileten daar stinkt het naar riool en is geen elektriciteit. Nou ja ik werk er nog twee en halve week, dus ik ga er niet moeilijk meer over doen.

Ik vond de eerste werkdag wel een beetje een dingetje hoor, heb 's ochtends echt staan huilen. Morgen gaat M op eerste wendag bij het kdv, nog zo'n ding...
pi_164435648
Ahw Twix :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_164435680
Sterkte Malteser en Twix! :*
pi_164436263
Och Twix, och malteser. Heel veel sterkte :*
pi_164436572
Arme twix. Ik hoop op een goed plan van de arts.

Lastig luna, zo'n eerste werkdag. Maar de kop is eraf en het is al bijna weekend
pi_164436674
Sterkte, Malteser en Twix ;(

Luna, rot dat het niet goed voelde. Hopen dat je er snel weer aan gewend bent. En je kunt meteen aftellen voor je nieuwe baan!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_164436744
Sterkte Malteser! Hopelijk kan de arts helpen!

Meh, Luna, dat is idd echt 3x niks zo kolven. Is er niet een kantoortje dat je even kan gebruiken? Zelfs voor 2 weken is het fijn als je op je gemak zit.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 19:42:59 #20
220609 Nouk84
pi_164436793
Luna; helemaal op een plek waar je eigenlijk al weg wil, maar nog 'ff' 2,5 week moet terugkomen.. Gaan vast zo voorbij!
Wel veel dingetjes in één week. Komt vast goed, succes!
pi_164437186
Kinderarts is geweest. Twix heeft een virusinfectie (joh, what else is new) maar zorglijker is de intake van voeding, of ja, het gebrek aan intake.
Twix mag tot morgenochtend laten zien of het hem zelf lukt. We mochten kiezen of we dit in het ziekenhuis wilden, of thuis. We kiezen voor thuis. Morgenochtend weer terug, dan moet hij minimaal 300cc gedronken hebben. Anders opname en infuus.
pi_164437439
Oh nee Malteser wat sh*t ;(. Arme Twix. Ik hoop dat het snel beter gaat.. :*. Sterkte!

Groofs, brr wat naar die symptomen, eng ook! Fijn dat je je al wat beter voelt.

Miezziej, wat een schoonheid O+.

Slaaps: E ligt altijd warm. Ze krijgt een slaapzak met lange mouwen of pyjama met lange mouwen een lakentje eroverheen (ook meer dat ze stil blijft liggen :') :D) en als wij naar bed gaan rond 23u dan checken we haar temp en dekken we meestal nog toe met een dekentje. Ik heb net meteen de deken eroverheen gedaan. Te koud is niet goed en te warm ook niet, ik vind het moeilijk te peilen bij die kleintjes hoor..
enfin hopelijk helpt dit bij jou jagar, zou fijn zijn als je nachten wat beter worden dankzij de iets warmere slaapzak :Y!
pi_164437716
Oh Malteser, wat k*t. Ik hoop dat Twix genoeg gaat drinken!
  donderdag 11 augustus 2016 @ 20:42:45 #24
220609 Nouk84
pi_164438855
Kom op Twix, drink, drink!
pi_164438875
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:53 schreef Malteser het volgende:
Kinderarts is geweest. Twix heeft een virusinfectie (joh, what else is new) maar zorglijker is de intake van voeding, of ja, het gebrek aan intake.
Twix mag tot morgenochtend laten zien of het hem zelf lukt. We mochten kiezen of we dit in het ziekenhuis wilden, of thuis. We kiezen voor thuis. Morgenochtend weer terug, dan moet hij minimaal 300cc gedronken hebben. Anders opname en infuus.
Ik ga hard duimen dat hij thuis genoeg kan drinken. Veel sterkte, het is niet niks allemaal zo.
pi_164438953
Oooooh Malteser. Pffff :'( hopelijk gaat het nu thuis lukken en is de opname nog af te wenden. Sterkte, het lijkt me echt heel zwaar.

Luna, gelukkig nog maar even op je huidige werkplek! Klinkt niet ideaal kolfsgewijs.
pi_164440139
Tja, het is niet zo'n heel groot kantoor, dus echt veel opties zijn er niet. Volgens mij hebben alle andere ruimtes ramen naast de deur en deuren die niet op slot kunnen, dus daar zou ik me ook niet op mijn gemak voelen. Gelukkig kunnen er batterijen in mijn kolf dus kan ik nog wel elektrisch kolven. En ik maak mijn vakantiedagen nog op, dus ik werk nog niet hele weken.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 21:23:50 #28
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164440749
Malteser wat naar en die onzekerheid ;( hopelijk morgen beter nieuws.

Luna balen dat het zo tegenviel. Even doorbijten dus.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 11 augustus 2016 @ 21:37:20 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164441278
Beterschap Malteser en Groof!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 11 augustus 2016 @ 21:38:39 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164441330
Vandaag lekker op pad geweest met de auto en de draagzak (Tula). Zoveel blikken gekregen van mensen onderweg die water zagen branden ofzo _O-

Arja, heb je 'm al gebruikt? Voor veel uitstapjes veel handiger en sneller dan kinderwagen meezeulen vind ik :)
pi_164441925
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:38 schreef Molo het volgende:
Vandaag lekker op pad geweest met de auto en de draagzak (Tula). Zoveel blikken gekregen van mensen onderweg die water zagen branden ofzo _O-

Arja, heb je 'm al gebruikt? Voor veel uitstapjes veel handiger en sneller dan kinderwagen meezeulen vind ik :)
Moet je je man maar eens laten dragen, dan wordt er helemaal veel gekeken. Of op je rug dragen..
  donderdag 11 augustus 2016 @ 22:01:50 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164442237
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Moet je je man maar eens laten dragen, dan wordt er helemaal veel gekeken. Of op je rug dragen..
Ja man kreeg inderdaad dit weekend helemaal veel rare blikken :D
He doesn't give a shit, maar grappig is het wel. Op vakantie in Portugal kwamen me erg veel Tula's tegen eigenlijk, maar hier in de buurt zie ik ze eigenlijk nooit, gek wel, handig man :Y
  donderdag 11 augustus 2016 @ 22:18:14 #33
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_164442930
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:12 schreef lunamatic het volgende:
Tja, het is niet zo'n heel groot kantoor, dus echt veel opties zijn er niet. Volgens mij hebben alle andere ruimtes ramen naast de deur en deuren die niet op slot kunnen, dus daar zou ik me ook niet op mijn gemak voelen. Gelukkig kunnen er batterijen in mijn kolf dus kan ik nog wel elektrisch kolven. En ik maak mijn vakantiedagen nog op, dus ik werk nog niet hele weken.
En de tijd gebruiken om op de opvang ofzo te voeden?
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_164451979
Goedemorgen en een hoera voor de goede nacht. Ik geloof dat ik er niet meer uit geweest ben :o *O*

Hoe gaat het met Twix? Goed gegeten al?
pi_164451989
Ja hoe is het nu met Twix? :*
pi_164452303
Twix heeft heel goed geslapen en we hebben hem dus een paar keer wakker moeten maken om wat te drinken. De totale teller staat nu op 255cc dus ik hoop heel erg dat de kinderarts dat voldoende vindt. *duimen draait*
pi_164452308
Het is trouwens ontzettend lief dat jullie er naar vragen en alle beterschapswensen zijn hartverwarmend. O+
pi_164452479
Hopelijk is dat genoeg Malteser! Succes straks!
pi_164452500
Ik duim met je mee Malteser! Is de temperatuur ook wat gedaald?

Dragen.. Ik heb zelf tijdens een consult gekozen voor een Marsupi maar heb hem nog niet geprobeerd :@ Vind het nog een beetje eng ofzo :') Maar ja sowieso ben ik nog niet buiten geweest :P

Bedankt voor alle reacties op de foto O+
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:05:04 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164452769
Ik duim voor Twix!

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 08:47 schreef Miezziej het volgende:

Dragen.. Ik heb zelf tijdens een consult gekozen voor een Marsupi maar heb hem nog niet geprobeerd :@ Vind het nog een beetje eng ofzo :') Maar ja sowieso ben ik nog niet buiten geweest :P

Gewoon op je gemakje als jij daar klaar voor bent proberen, heeft geen haast toch? ;)
Kan niet veel mee mis gaan, ziet er ook makkelijk in gebruik uit het als de mijne :)
En je bent druk zat, naar buiten komt ook wel een keer als je daar zin in hebt en energie voor hebt :)

We hebben hier vannacht heerlijk geslapen. Mevrouw slaapt nu normaal gewoon in wieg of bedje, maar wilde gisteren niet tukken daar. Ze kon zich pas om 2 uur echt aan de slaap overgeven toen ze tussen ons in lag, maar heeft toen wel tot half 9 door geslapen ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door Molo op 12-08-2016 09:10:42 ]
pi_164452937
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 08:47 schreef Miezziej het volgende:

Je hoeft ook niet gelijk een flinke wandeling te gaan maken, mijn eerste keer weer buiten was een rondje om de flat (waarvan ik een uur heb moeten bijkomen :') ), om gewoon even te testen hoe het ging. De eerste keer omdoen is ook best lastig.
pi_164453222
Oh Malteser hopelijk is het genoeg inderdaad! Veel beterschap voor Twix!

Miezziej wat een mooi meisje!

Fijn LeSage, dat S goed geslapen heeft!

Ik heb vakantie ♡♡♡!
pi_164453414
Ik duim ook voor Twix!

Ik vond het ook zo grappig om te merken dat dragen en bijvoorbeeld ook Rapley veel meer standaard was in Engeland als hier.

Fijn vakantie Vieve6!
pi_164453426
Miezziej, hier ook best even gewacht met maar buiten gaan. Januari, alleen maar regen en koud. En ik snapte ook maar niet hoe anderen dat deden, met baby naar buiten. Alleen het klaarmaken kostte me al een uur :') (jasje aan, spullen bij elkaar zoeken). En toch vind je daar je weg in en nu gaan we heel vaak even lekker eruit.

Malteser, fijn dat er inmiddels wel wat binnen is gekomen bij Twix. Hopen dat de arts tevreden is!

Fijne vakantie, Vieve! Ga je nog weg of blijf je lekker van de Nederlandse zomer ( }:| ) genieten?
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:44:40 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164453446
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:42 schreef Adrian4 het volgende:
Ik duim ook voor Twix!

Ik vond het ook zo grappig om te merken dat dragen en bijvoorbeeld ook Rapley veel meer standaard was in Engeland als hier.

Fijn vakantie Vieve6!
Heet Rapley in Engeland baby led weaning toevallig? Ik las er laatst vluchtig iets over
pi_164453450
Jep
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:45:26 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164453456
Oh wacht ik lees verkeerd, ik dacht dat Adrian in de UK woonde :')
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:45:51 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164453463
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:45 schreef Adrian4 het volgende:
Jep
^O^

Las erover op bbcgoodfood, toffe website is dat O+
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:47:16 #49
220609 Nouk84
pi_164453484
Ik hoop ook dat de kinderarts dat voldoende vindt Malteser!

Hier ook weer een goede nacht na de prikjes, ze kwam om 4u, maar lag er ook om half 9 in. Ze had niet eens een hele fles op en toch zo lang doorslapen! Heel fijn. Daarna werd ze om half 8 wakker en heb ik haar even lekker bij mij in bed gelegd. Ze wordt steeds vrolijker, het is niet meer grote paniek als ik uit beeld verdwijn, heel fijn!

Ik wilde na 2 dagen al een blokje om, maar dat mocht niet. Uiteindelijk op dag 6 een rondje gelopen, ging hartstikke goed. Maar idd op je eigen tempo Miez! En die drager komt wel, daar wordt je vanzelf vertrouwder mee. Ik ga proberen vandaag ook nog ff de draagdoek te oefenen, als de boodschappen op tijd zijn. Want ja, om 12u moet mevr weer naar bed en dat ritme hou ik er graag in!

Goede nacht Molo en LeSage! Fijn :)

Heerlijk vakantie, Vieve!
pi_164453491
Was het maar zo ;)

Ja, ik heb dit boek.https://www.bol.com/nl/p/(...)12-1001004009815483.. Ik vind dat zo veel relaxter dan het boek van stefan kleintjes, omdat dat zo gefixeerd is op borstvoeding (no offense lieve dames)
pi_164453518
Hup Twix!!!!

Ben net terug uit noord-Portugal, maar heb daar bijna geen dragers gezien.
En ook allemaal prutjes enzo, geen rapley. Hoewel ik merkte dat N veel meer eet als je haar voert... Dus toch maar wat vaker soep maken dan
Wel iedereen superlief tegen N, allemaal gelijk roepen 'ai, que bonita lindinha menina, aiaiai!'
Ze gaan er zowat vandoor met je baby als je ze de kans geeft :P
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_164453592
Malteser, ook mijn duimen draaien!

Mijn broertje gebruikt ook de marsupi, Miez. Doeken werkten voor hen niet, maar die drager vinden ze super ^O^

Molo, gebruik jij een baby-insert dan, voor de tula?
pi_164453633
Hier nog een Marsupifan! Briljante dingen *O*
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:56:37 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164453685
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:47 schreef Adrian4 het volgende:
Was het maar zo ;)

Ja, ik heb dit boek.https://www.bol.com/nl/p/(...)12-1001004009815483.. Ik vind dat zo veel relaxter dan het boek van stefan kleintjes, omdat dat zo gefixeerd is op borstvoeding (no offense lieve dames)
^O^ ga ik onthouden
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:58:21 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164453712
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:48 schreef SaskiaR het volgende:
Hup Twix!!!!

Ben net terug uit noord-Portugal, maar heb daar bijna geen dragers gezien.
En ook allemaal prutjes enzo, geen rapley. Hoewel ik merkte dat N veel meer eet als je haar voert... Dus toch maar wat vaker soep maken dan
Wel iedereen superlief tegen N, allemaal gelijk roepen 'ai, que bonita lindinha menina, aiaiai!'
Ze gaan er zowat vandoor met je baby als je ze de kans geeft :P
Ja zwangeren en baby's zijn ongeveer heilig in Portugal vertelde mijn Portugese vriendin me. Merkte ik als flink zwangere ook wel toen O+

En zuid Portugal was ik, is ander vakantiepubliek dan noord ;)

Was het leuk?
pi_164453714
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:47 schreef Adrian4 het volgende:
Was het maar zo ;)

Goede tip, heb hem in mijn wenslijst gezet. Ik ben zelf geen fan van Kleintjes ondanks dat ik al drie en half jaar bv geef totaal.

En succes Twix!
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:58:38 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164453717
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Malteser, ook mijn duimen draaien!

Mijn broertje gebruikt ook de marsupi, Miez. Doeken werkten voor hen niet, maar die drager vinden ze super ^O^

Molo, gebruik jij een baby-insert dan, voor de tula?
Yes, de baby insert inderdaad :)
pi_164454699
Hoe laat heb je contact met de kinderarts Maltezer?

Ik had baby gisteren in de doek toen ik twee straten verderop werd aangesproken door een andere moeder met baby in doek. En ze leek me heel aardig (iemand zoals ik! met een baby! in mijn buurt!), maar ik had even sociale kortsluiting dus volgens mij vond ze me maar vreemd :')
pi_164454746
Ik duim ook mee voor Twix! :Y

Vandaag voor het laatst een baby aan de borst, morgen is hij gewoon alweer 1 jaar! :o :'( O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:48:05 #60
220609 Nouk84
pi_164454765
Sociale kortsluiting? :D Klinkt heel grappig en ook wel een beetje herkenbaar..

Werkt de medicatie Amsel?
pi_164454877
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja zwangeren en baby's zijn ongeveer heilig in Portugal vertelde mijn Portugese vriendin me. Merkte ik als flink zwangere ook wel toen O+

En zuid Portugal was ik, is ander vakantiepubliek dan noord ;)

Was het leuk?
In het noorden idd alleen maar locals, die zijn nog wat ouderwets :)

Het was erg leuk, maar N is ook wel een makkelijke baby om mee te nemen. Merkte wel dat ze de hitte vermoeiend vond, ze sliep veel. En dat ze veel entertainment nodig heeft, we zaten in een huisje in the middle of nowhere zonder auto, en daar verveelde ze zich toch wel snel. Ze is erg sociaal, wil graag andere mensen en dingen zien ( waar ze dat vandaan haalt... Ben zo sociaal awkward als maar kan... :7 )
pi_164455637
Heb jij geen dreumes SaskiaR? :P

Herkenbaar dat sociale. Willem is ook veeeeel socialer dan ik O+
Fijn dat de vakantie leuk was!
pi_164455784
quote:
16s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:25 schreef Adrian4 het volgende:
Heb jij geen dreumes SaskiaR? :P

Herkenbaar dat sociale. Willem is ook veeeeel socialer dan ik O+
Fijn dat de vakantie leuk was!
Uuuhm oja... Maar ze is nog zo klein! O+
pi_164455823
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:30 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Uuuhm oja... Maar ze is nog zo klein! O+
Minisaurus. O+
pi_164456288
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:32 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Minisaurus. O+
Ze is niet meer zo saurisch... Lengte gemiddeld, gewicht +1 nog maar...
pi_164457992
Sociale kortsluiting hihi! Hier ook wel eens last van!

Wow MissBliss, alweer 1! Hoe Gaan jullie het vieren?

Klinkt als een mooie vakantie Saskia! :)

Thnx allemaal... :) We gaan maandag op bezoek bij mijn schoonouders op de camping en dan kijken We nog even hoe lang We blijven en hoe het gaat! Verder met zn drietjes genieten van het nieuwe huis, lekker uit eten, afspreken met vrienden en nog wat opruimen... Heerlijk rustig dus :)!
pi_164458169
Hm E reageert best heftig op dochtertje van GO (3 wkn ouder), volgens GO kan ze slecht tegen geluid dat haar dochter produceert (vind ik niet heel gek, kind krijst echt niet normaal hard :X) en de laatste tijd schiet E snel in de stress als haar dochter in de buurt komt. Dan begint ze te huilen. Op andere kindjes reageert E wel ok en als die ander ligt te slapen dan is E heel fijn aan het spelen.

Wat kan dat zijn? Hoe los je zoiets op?
pi_164458591
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm E reageert best heftig op dochtertje van GO (3 wkn ouder), volgens GO kan ze slecht tegen geluid dat haar dochter produceert (vind ik niet heel gek, kind krijst echt niet normaal hard :X) en de laatste tijd schiet E snel in de stress als haar dochter in de buurt komt. Dan begint ze te huilen. Op andere kindjes reageert E wel ok en als die ander ligt te slapen dan is E heel fijn aan het spelen.

Wat kan dat zijn? Hoe los je zoiets op?
Ja, soms hebben kindjes dat. Net als wij met sommige andere volwassenen ;) . Annie had het heel erg met dochter van collega die drie weken ouder was. Ik vermeed haar dus maar een beetje :@ maar bij de GO kan dat niet natuurlijk.. Ik zou wel vragen aan de GO om in elk geval de meisjes ook bij elkaar te leggen/zetten als haar dochter rustig is en niet krijst. Dan krijgt jouw kindje hopelijk door dat ze niet bang hoeft te zijn.
pi_164458615
Ohja en nog een *O* HUP TWIX *O* en duimendraaien dat de kinderarts het ook genoeg vindt ^O^
pi_164458722
Tas heeft het omrollen helemaal door nu. Superlief, hij kijkt elke keer weer reuzeblij en verbaasd als hij op z'n buik ligt O+ . Zo van "Hey :D de wereld is veel leuker zo!":

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja, hij kan nog niet terugrollen. Dus hebben we om de zoveel minuten dit tafereeltje :') :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel: Ik heb het druk als Officiële Babyterugroller. Fulltimebaan. Ervaring niet vereist :+ .

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2016 13:09:50 ]
pi_164458778
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:05 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, soms hebben kindjes dat. Net als wij met sommige andere volwassenen ;) . Annie had het heel erg met dochter van collega die drie weken ouder was. Ik vermeed haar dus maar een beetje :@ maar bij de GO kan dat niet natuurlijk.. Ik zou wel vragen aan de GO om in elk geval de meisjes ook bij elkaar te leggen/zetten als haar dochter rustig is en niet krijst. Dan krijgt jouw kindje hopelijk door dat ze niet bang hoeft te zijn.
Ja dat heeft ze nu dus al een aantal keer geprobeerd maar zodra haar kindje in de buurt komt, ook al maakt ze geen geluid en is ze gewoon vrolijk, dan begint E te huilen :{. E wil gewoon echt niks met d'r te maken hebben. Gekke is dat het eerst wel ging, het is echt sinds 2 weken ofzo dat E er niks meer van wil weten. Daarom kaartte GO het nu aan. Fase of probleem? Is de hamvraag een beetje. GO hoopte fase maarja.

Heb voorgesteld dat ik een keer op de koffie kom en dan mee kijk, of misschien helpt mijn aanwezigheid / kan ik E geruststellen dat het OK is. Anders weet ik het ook niet.
pi_164458832
Omg razz die foto dat ie op z'n buik ligt O+ _O_ :D dat gezichtje is priceless! :D.
pi_164459060
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:47 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Ze is niet meer zo saurisch... Lengte gemiddeld, gewicht +1 nog maar...
Vandaar ook het prefix. :+

Omg, Tas! O+ O+ O+

En MB ook al weer bijna een dreumes! Niet normaal hoe snel het gaat. :o

Oké Daaaa! :W Ik hoor hier over 5,5 maand pas weer. :P
pi_164459099
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:49 schreef Vieve6 het volgende:
Sociale kortsluiting hihi! Hier ook wel eens last van!

Wow MissBliss, alweer 1! Hoe Gaan jullie het vieren?

Klinkt als een mooie vakantie Saskia! :)

Thnx allemaal... :) We gaan maandag op bezoek bij mijn schoonouders op de camping en dan kijken We nog even hoe lang We blijven en hoe het gaat! Verder met zn drietjes genieten van het nieuwe huis, lekker uit eten, afspreken met vrienden en nog wat opruimen... Heerlijk rustig dus :)!
Yep, morgen komt de familie langs en wat vrienden, ik ga een taartje bakken en mijn man gaat de bbq bemannen :P Hopen op een beetje goed weer wel, valt tegen nu -O-

Lekker vooruitzicht heb je! Heerlijk genieten met zn drieeen :)

Wauw Tas! Wat ga je snel! Knap hoor, J. was echt een stuk ouder voor hij eindelijk eens naar zn buik kon rollen :D

Ik heb hier maar weinig gepost het afgelopen jaar eigenlijk :@ wel veel meegelezen. Toch plaats ik even een overzichtje van mijn nognetbaby!
(niet quoten, gaat weer weg).

SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door MissBliss op 14-08-2016 10:06:32 ]
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_164459447
Oh MB wat een heerlijk overzicht en wat is hij groot geworden, die laatste foto! :o

Alvast van harte gefeliciteerd, welke taart ga je maken, die chocolade bounty? Ik ben zelf ook bezig die te maken. :P
pi_164459729
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:31 schreef LuDann het volgende:
Oh MB wat een heerlijk overzicht en wat is hij groot geworden, die laatste foto! :o

Alvast van harte gefeliciteerd, welke taart ga je maken, die chocolade bounty? Ik ben zelf ook bezig die te maken. :P
Ja he! Dr is weinig baby meer aan :o :D

Nee, ik ga toch voor een andere: http://goodmoodmama.nl/suikervrije-verjaardagstaart/
En dan maak ik een gewone en een kleintje speciaal voor J, inclusief kaars O+
En verder maak ik ook nog een Dr. Oetker-taart voor de rest vd visite.

Jullie ook een hele fijne dag gewenst trouwens morgen *O*
Ziggy played guitar
pi_164460402
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:41 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja he! Dr is weinig baby meer aan :o :D

Nee, ik ga toch voor een andere: http://goodmoodmama.nl/suikervrije-verjaardagstaart/
En dan maak ik een gewone en een kleintje speciaal voor J, inclusief kaars O+
En verder maak ik ook nog een Dr. Oetker-taart voor de rest vd visite.

Jullie ook een hele fijne dag gewenst trouwens morgen *O*
Oh ja, die ziet er mooi uit zeg. O+ Ik heb ook gekeken naar taarten zonder suiker, maar vond het al uitdaging genoeg zonder ei, melk en soja. :') Hoewel ik ook een (kokos)yoghurt taart maak die wel grotendeels zonder suiker is.

Dank je wel! Zin in. O+ Wel een beetje jammer van het weer alleen he? Misschien dat ik nog ergens een partytent haal.
pi_164460873
Wat een mooi overzicht zo MB O+ knap kind heb je joh! Gefeliciteerd alvast :*

En Ludann ook met je mooie wolk van een dochter *O* ik heb veel met je meegeleefd het afgelopen jaar en heb bewondering voor hoe standvastig je het hebt aangepakt allemaal. Supermama ben je, je doet het echt heel goed :*
pi_164461276
Ik ga voor een stuk schnitte voor O denk ik, mag hij van eten wat en hoe hij wil! Een keer een suikerbom vind ik wel prima! Blijft hij misschien ook gezellig wakker tot 9 uur...

Leuke fotocollage zo MB. Mooi jongetje is het idd
pi_164462264
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:01 schreef LuDann het volgende:

[..]

Oh ja, die ziet er mooi uit zeg. O+ Ik heb ook gekeken naar taarten zonder suiker, maar vond het al uitdaging genoeg zonder ei, melk en soja. :') Hoewel ik ook een (kokos)yoghurt taart maak die wel grotendeels zonder suiker is.

Dank je wel! Zin in. O+ Wel een beetje jammer van het weer alleen he? Misschien dat ik nog ergens een partytent haal.
Dat kan ik me voorstellen, dat dat een uitdaging is :o Hij is vast heel lekker :Y

En ja, dat weer.. Vorig jaar was het een stuk warmer! Ik ga van het positieve uit heb ik besloten :')

En bedankt voor de felicitaties en complimenten O+
Ziggy played guitar
pi_164464413
MB wat een leuk overzicht. Knap ventje O+ En alvast gefeliciteerd natuurlijk.

Ik had hier trouwens een gewone (kleine) taart gemaakt voor M. (met heul veul ongezoete slagroom). Uiteindelijk heeft ze alleen wat van de slagroom gegeten en er in zitten meppen. De taart ging dus zo de kliko in :')
pi_164465226
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een mooi overzicht zo MB O+ knap kind heb je joh! Gefeliciteerd alvast :*

En Ludann ook met je mooie wolk van een dochter *O* ik heb veel met je meegeleefd het afgelopen jaar en heb bewondering voor hoe standvastig je het hebt aangepakt allemaal. Supermama ben je, je doet het echt heel goed :*
Boh, wat een complimenten, ik weet bijna niet wat daarop te zeggen. :@ Dank je wel, echt superlief! O+

Kazy: dat is ook een beetje mijn gedachte, er zit dan wel suiker in maar de kans is niet zo groot dat ze er veel van eet. Het slopen van de taart schijnt het leukste deel te zijn. :P

Ik ben klaar met het bakken van taart 3 van 4. Pfoe. Veel werk. :') Chocotaart, meptaartje en appeltaart zijn klaar.
pi_164465331
Oh Tas O+
Wat een expressie heeft dat kereltje.
pi_164465458
Mijn baby knarst op het moment echt onwijs met de 5 tanden die hij heeft. Echt een akelig rotgeluid. En goed voor zijn tanden kan het ook niet zijn. Doen meer baby's dat? En kan ik er iets tegen doen?
pi_164465871
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 16:11 schreef silliegirl het volgende:
Mijn baby knarst op het moment echt onwijs met de 5 tanden die hij heeft. Echt een akelig rotgeluid. En goed voor zijn tanden kan het ook niet zijn. Doen meer baby's dat? En kan ik er iets tegen doen?
Ja dat schijnt heel normaal te zijn. Annie doet het nog elke keer als er een nieuwe tand doorkomt. Wat niet helpt: roepen hoe vervelend je het vindt. Dat maakt het extra interessant :') .
pi_164466143
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 16:11 schreef silliegirl het volgende:
Jep. Normaal. Nee, niks aan te doen ;-). Gaat vanzelf over.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:54:50 #87
220609 Nouk84
pi_164466990
Tas O+

LuDann en MB; veel plezier morgen!! Mooi ventje MB O+
pi_164467123
Leuke foto's zie ok hier voorbij komen O+

Ik heb weer eens koorts. Mijn man heeft M nu mee naar beneden in de draagzak O+ zodat ik boven kan rusten. Ziet er zo schattig uit. Of ze helemaal perfect zit weet ik niet, maar in ieder geval de knietjes hoger dan de billen als een soort M dus zal wel goed zijn dan toch? Ze viel in ieder geval meteen in slaap O+
pi_164467258
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 16:23 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja dat schijnt heel normaal te zijn. Annie doet het nog elke keer als er een nieuwe tand doorkomt. Wat niet helpt: roepen hoe vervelend je het vindt. Dat maakt het extra interessant :') .
Niet roepen, check.
Ik zet 'm nu maar steeds bij die hysterische babywalker (want dan hoor ik 'm niet knarsen) maar ik weet nog niet wat meer op mijn zenuwen werkt: dat geknars met zn tanden of het "tringelingelinge! Hoor de dieren zingen!" :')
pi_164467516
DIT IS EEN VROLIJK BOERDERIJLIEDJE
ROOD
DRIEHOEK
VIERKANT
KIEKEBOE
KIEKEBOE
pi_164467572
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 17:07 schreef Razztwizzle het volgende:
ROOD
DRIEHOEK
VIERKANT
KIEKEBOE
KIEKEBOE
Je vergeet mijn favoriet: "MOOOH! DE KOE LOEIT! IN DE SCHUUR!" :')
pi_164468488
Oh die babywalker :D Familie in Australië heeft 'm ook, daar loeit die koe opeens in het Engels :')
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 17:55:25 #93
52229 Chanty
pi_164468873
Ohh mb wat is dat hard gegaan. En wat lijkt hij op zijn vader! Mooi overzicht O+

En razz dat gezicht :D hij doet me op die foto wel erg aan A. Denken.

Hier terug van het ziekenhuis. Mijn poes is weer geopend :') viel enorm mee maar heb me zo zenuwachtig gemaakt dat ik er misselijk van was. Open geknipt, hechten was niet nodig, klein beetje bloed en nu met een gaasje zorgen dat het niet weer aan elkaar groeit. Ben enorm opgelucht. Nu verder zenuwen voor het laten zetten van een spiraaltje over een week :')
pi_164469191
MB en LuDann, gefeliciteerd!

Razz, wat heeft jouw baby een expressief gezichtje, prachtig!

Chanty, wat fijn dat het meeviel!

Hier heeft M zijn eerste wendag overleefd. Ik was aan het werk dus papa heeft hem gebracht en gehaald. Scheelde voor mij weer een emotioneel moment. Hij is denk ik nog te jong om zich precies te realiseren dat wij er niet waren en heeft zich heel rustig gedragen.
pi_164469497
We mogen naar huis! Met Twix! Pffff, wel slopend dit. Morgen een belafspraak en zelf direct contact opnemen als hij niet meer eet/drinkt of suf wordt.
pi_164470038
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 17:55 schreef Chanty het volgende:
Ohh mb wat is dat hard gegaan. En wat lijkt hij op zijn vader! Mooi overzicht O+

En razz dat gezicht :D hij doet me op die foto wel erg aan A. Denken.

Hier terug van het ziekenhuis. Mijn poes is weer geopend :') viel enorm mee maar heb me zo zenuwachtig gemaakt dat ik er misselijk van was. Open geknipt, hechten was niet nodig, klein beetje bloed en nu met een gaasje zorgen dat het niet weer aan elkaar groeit. Ben enorm opgelucht. Nu verder zenuwen voor het laten zetten van een spiraaltje over een week :')
Hehe, leuk dat je dat zegt! De ene helft vind hem op mij lijken en de andere helft op Re.

Fijn dat het meeviel in het ziekenhuis! Ik zou me er ook enorm zenuwachtig voor maken :X

Malteser: wat fijn dat jullie weer lekker naar huis mogen! O+
Ziggy played guitar
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:42:14 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164470065
Chanty met een open doos *O*
Supertoffe foto van vrolijk ventje zag ik :D
En sterkte voor het zieke kindje!

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 16:58 schreef Miezziej het volgende:
Leuke foto's zie ok hier voorbij komen O+

Ik heb weer eens koorts. Mijn man heeft M nu mee naar beneden in de draagzak O+ zodat ik boven kan rusten. Ziet er zo schattig uit. Of ze helemaal perfect zit weet ik niet, maar in ieder geval de knietjes hoger dan de billen als een soort M dus zal wel goed zijn dan toch? Ze viel in ieder geval meteen in slaap O+
Pas je beetje op jezelf? Goed rust nemen hč, je bent nog maar net bevallen en er wordt veel van je lijf gevraagd nu.
Heerlijk om te zien wel hč, baby bij de papa O+
Ik was vanmiddag shoppen en toen ik thuis kwam lagen meneer en mevrouwtje hier samen in bed te tukken, smelt smelt!
pi_164470130
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 17:07 schreef Razztwizzle het volgende:
ROOD
DRIEHOEK
VIERKANT
KIEKEBOE
KIEKEBOE
TRINGELINGELINGE, HOOR DE DIEREN ZINGEN.

BEDANKT VOOR HET BELLEN!

en dat x 10 :D
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:51:56 #99
52229 Chanty
pi_164470265
Wat fijn malteser! Hopelijk knapt hij snel op.
pi_164470540
Oh, wat fijn malteser! En chanty, fijn dat je weer open bent!

MB, heb regelmatig aan je gedacht het afgelopen jaar. Wat een lekker ding heb je zeg!

Wij zijn weer in het twentse land. Nog bijna een week hier, en dan weer naar huis..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')