SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Zeg eerlijk, je bent wel gegaanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Die gym was nog steeds leeg trouwens toen ik ging slapen. Wel grappig om een keer mee te maken. En ja ik had me kunnen aankleden en heenlopen maar dat vind ik midden in de nacht een beetje ver gaan voor een spelletje.
Nee eigenlijk niet....quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:36 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, je bent wel gegaan
ik ga je niet feliciteren, want dat is exact wat je wilquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:36 schreef Noorseviking het volgende:
Na mij autotheorie te hebben gedaan ( geslaagd)
Op de terugweg weer in lange tijd een lure opgezet omdat mijn trein miste in Goes (zeeland)
Resultaat binnen 15 minuten 2 seals en een haunter...toch best netjes!
Genoeg voor een XL dewgong! dus dubbel feest!
Hoe zit het met de pokestops op station Goes? Ook weg?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:36 schreef Noorseviking het volgende:
Op de terugweg weer in lange tijd een lure opgezet omdat mijn trein miste in Goes (zeeland)
Twee op het station zelf! In de ''stad'' zelf stikt het van de water pokemon's en stops.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hoe zit het met de pokestops op station Goes? Ook weg?
Goesss! Altijd leuk. (behalve als je de trein mist! Of nja, de laatste trein missen was wel altijd leukquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:36 schreef Noorseviking het volgende:
Dus nog niet alle pokestops zijn weg van stations, ik hoop dat die 2 bij station Vlissingen Souburg er nog zijn, die overlappen en je hebt daar bankjesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:40 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Twee op het station zelf! In de ''stad'' zelf stikt het van de water pokemon's en stops.
Pualaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:42 schreef Puala het volgende:
Er zijn echt veel stops weg of niet? Ik mis er in Leerdam ook een aantal
Heel herkenbaar, collega van me komt me vol trots laten zien dat hij alle pokemon heeft gevangen terwijl hij cheat. Lekker even rondlopen in een ander land om gyms over te nemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Zo irritant, iemand die ik ken gaat telkens tegen mij "ja dit en dit heb ik gevangen vanaf mijn bank met mijn luie reet en een cheat". Ok hij zegt het anders maar hier komt het wel op neer.
En nog trots zijn ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:49 schreef GreyEyes het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, collega van me komt me vol trots laten zien dat hij alle pokemon heeft gevangen terwijl hij cheat. Lekker even rondlopen in een ander land om gyms over te nemen.
Zeg dan dat ie z'n bek moet houden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Zo irritant, iemand die ik ken gaat telkens tegen mij "ja dit en dit heb ik gevangen vanaf mijn bank met mijn luie reet en een cheat". Ok hij zegt het anders maar hier komt het wel op neer.
Alle ballen verzamelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:50 schreef Ticootje het volgende:
Het barst hier van die electrische ballen. Man!
Sterker nog, contact verbreken!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zeg dan dat ie z'n bek moet houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |