SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Zeg eerlijk, je bent wel gegaanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Die gym was nog steeds leeg trouwens toen ik ging slapen. Wel grappig om een keer mee te maken. En ja ik had me kunnen aankleden en heenlopen maar dat vind ik midden in de nacht een beetje ver gaan voor een spelletje.
Nee eigenlijk niet....quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:36 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, je bent wel gegaan
ik ga je niet feliciteren, want dat is exact wat je wilquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:36 schreef Noorseviking het volgende:
Na mij autotheorie te hebben gedaan ( geslaagd)
Op de terugweg weer in lange tijd een lure opgezet omdat mijn trein miste in Goes (zeeland)
Resultaat binnen 15 minuten 2 seals en een haunter...toch best netjes!
Genoeg voor een XL dewgong! dus dubbel feest!
Hoe zit het met de pokestops op station Goes? Ook weg?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:36 schreef Noorseviking het volgende:
Op de terugweg weer in lange tijd een lure opgezet omdat mijn trein miste in Goes (zeeland)
Twee op het station zelf! In de ''stad'' zelf stikt het van de water pokemon's en stops.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hoe zit het met de pokestops op station Goes? Ook weg?
Goesss! Altijd leuk. (behalve als je de trein mist! Of nja, de laatste trein missen was wel altijd leukquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:36 schreef Noorseviking het volgende:
Dus nog niet alle pokestops zijn weg van stations, ik hoop dat die 2 bij station Vlissingen Souburg er nog zijn, die overlappen en je hebt daar bankjesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:40 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Twee op het station zelf! In de ''stad'' zelf stikt het van de water pokemon's en stops.
Pualaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:42 schreef Puala het volgende:
Er zijn echt veel stops weg of niet? Ik mis er in Leerdam ook een aantal
Heel herkenbaar, collega van me komt me vol trots laten zien dat hij alle pokemon heeft gevangen terwijl hij cheat. Lekker even rondlopen in een ander land om gyms over te nemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Zo irritant, iemand die ik ken gaat telkens tegen mij "ja dit en dit heb ik gevangen vanaf mijn bank met mijn luie reet en een cheat". Ok hij zegt het anders maar hier komt het wel op neer.
En nog trots zijn ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:49 schreef GreyEyes het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, collega van me komt me vol trots laten zien dat hij alle pokemon heeft gevangen terwijl hij cheat. Lekker even rondlopen in een ander land om gyms over te nemen.
Zeg dan dat ie z'n bek moet houden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Zo irritant, iemand die ik ken gaat telkens tegen mij "ja dit en dit heb ik gevangen vanaf mijn bank met mijn luie reet en een cheat". Ok hij zegt het anders maar hier komt het wel op neer.
Alle ballen verzamelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:50 schreef Ticootje het volgende:
Het barst hier van die electrische ballen. Man!
Sterker nog, contact verbreken!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zeg dan dat ie z'n bek moet houden.
Ik zag plaatje?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I call bullshit, of heeft hij zijn gameboy aangeslinderd?
Goede reden om die persoon vanaf nu niet meer te kennen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
100% zeker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zag plaatje?
Jij zegt photoshop?
Het ergste vind ik nog dat ze het totaal zonder schaamte doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:56 schreef GreyEyes het volgende:
Wordt wel tijd dat Niantic alle cheaters/botters/spoofers gaat mass bannen. Gasten zijn schijt irritant.
En er nog trots op zijn ook, hoe the fuck kan je daar trots op zijn als je een bot al het werk laat doen voor jequote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat ze het totaal zonder schaamte doen.
Als ze die bot nou zelf geprogrameerd hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:02 schreef GreyEyes het volgende:
[..]
En er nog trots op zijn ook, hoe the fuck kan je daar trots op zijn als je een bot al het werk laat doen voor je
Zolang ze geen pvp zooi doen boeit het toch niet...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:02 schreef GreyEyes het volgende:
[..]
En er nog trots op zijn ook, hoe the fuck kan je daar trots op zijn als je een bot al het werk laat doen voor je
Plaatje van google.quote:
Hehe ik heb 180 Pokeballs, 70 Great en 43 Ultra. Pff veel te veelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als ze die bot nou zelf geprogrameerd hebben.
Gaat die regen nog eens weg? Ik mot ballen halen.
Dan houden ze bijna geen spelers meer over als ze dat zouden doenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik hoop niet dat ik een ban krijg omdat ingelogd ben geweest op pokeadvisor
Dan krijgen heel veel mensen hier een ban. (Ik ook)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:04 schreef LittleBrownie het volgende:
We hebben wel de regels verbrokenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan krijgen heel veel mensen hier een ban. (Ik ook)
Ik vind dat ik weinig fout heb gedaan met die website.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We hebben wel de regels verbroken
Pogobag.me.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat ik weinig fout heb gedaan met die website.
Mis de site nog steeds.
Meer dan 75 procent denk ik..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pogobag.me.
En ja, dan wordt meer dan de helft van alles users gebanned...
Oh ik heb me daar wel aangemeld. Krijg je dan echt een ban?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pogobag.me.
En ja, dan wordt meer dan de helft van alles users gebanned...
Niemand die je daar antwoord op kan geven. Maar het is tegen de TOS in ieder geval. Net als Pokeadvisor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oh ik heb me daar wel aangemeld. Krijg je dan echt een ban?
Denk eerder dat ze de site weer sluiten dan dat ze iedereen een ban geven. Als ze dan doen stop ik er zonder moeite mee iig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niemand die je daar antwoord op kan geven. Maar het is tegen de TOS in ieder geval. Net als Pokeadvisor.
Zo dom dat ze dit soort sites sluiten... Ze moeten hier een voorbeeld aan nemen en er zelf eentje online gooienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niemand die je daar antwoord op kan geven. Maar het is tegen de TOS in ieder geval. Net als Pokeadvisor.
Dit dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zo dom dat ze dit soort sites sluiten... Ze moeten hier een voorbeeld aan nemen en er zelf eentje online gooien
Dit. Het heeft weinig zin om voor zoiets een groot deel van je klantenbestand te verwijderen. Dat kost ze nog inkomsten ook...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze de site weer sluiten dan dat ze iedereen een ban geven. Als ze dan doen stop ik er zonder moeite mee iig.
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja, dat werkt. 500xp per keer dat je die 10cp verslaat met een andere 10cp pokemon.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Misschien ben ik stom bezig maar ik heb een pokeclubtrainer account aangemaakt. Dat poppetje is nu level 5 met een mooi arsenaal aan 10cp pokemon.
Ik ga eens testen als ik in een rustig gebied een gym overneem of ik de gym zo sneller kan levellen door met mijn main ava die 10cp pokemon tig keer te verslaan voor ik er zelf in ga zitten.
Ja maar dat duurt me te lang dus ik hoop op 100 prestige per keer dat ik die 10 cp versla met mijn 2060cp pokemonquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, dat werkt. 500xp per keer dat je die 10cp verslaat met een andere 10cp pokemon.
Dan ga ik na het platleggen van een gym even switchen jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:56 schreef Rabieluh het volgende:
Maar je speelt dan dus met meerdere accounts?.
Multi accounten vinden ze niet zo leuk bij Niantic, ik zeg het maar even.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan ga ik na het platleggen van een gym even switchen ja
Sorry. Bedoelde ook 500 prestige per keer. Als je een 10cp pokemon verslaat met een andere 10cp pokemon, krijg je 500 prestige.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja maar dat duurt me te lang dus ik hoop op 100 prestige per keer dat ik die 10 cp versla met mijn 2060cp pokemon
Volgens mij is het niet tegen de tos, heb je daar ergens iets over zien staan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Multi accounten vinden ze niet zo leuk bij Niantic, ik zeg het maar even.
Kan ook met 1 account hoor. Gewoon tegen je eigen pokemon vechten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Misschien ben ik stom bezig maar ik heb een pokeclubtrainer account aangemaakt. Dat poppetje is nu level 5 met een mooi arsenaal aan 10cp pokemon.
Ik ga eens testen als ik in een rustig gebied een gym overneem of ik de gym zo sneller kan levellen door met mijn main ava die 10cp pokemon tig keer te verslaan voor ik er zelf in ga zitten.
Dat weet ik, maar je kan er maar 1 inzetten. En als ik een leuke mon in de gym zet (want ik ben graag gym leader) is het zo lastig om die te verslaan en prestige te verdienen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Kan ook met 1 account hoor. Gewoon tegen je eigen pokemon vechten.
Maar! als jouw pokemon veel hoger is dan de pokemon in de gym, krijg je veel minder dan 500 exp.
Dus beter plaats je er een 1000cp vuur pokemon in, en ga je die vervolgens finaal afmaken met een 990cp waterpokemon. Dan krijg je wel de max exp.
Dat staat wel ergens in de TOS.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet tegen de tos, heb je daar ergens iets over zien staan?
https://support.pokemongo(...)O-Trainer-guidelinesquote:Don’t do it. Play fair. Pokémon GO is meant to be played on a mobile device and get you outside to explore your world! Methods of cheating, unfortunately, are limited only by cheaters’ imaginations, but include at a minimum the following: using modified or unofficial software; playing with multiple accounts (one account per player, please); sharing accounts; using tools or techniques to alter or falsify your location; or selling/trading accounts.
Ah daar heb ik dan finaal overheen gelezenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat staat wel ergens in de TOS.
[..]
https://support.pokemongo(...)O-Trainer-guidelines
Nou zal multiaccounten iets minder impact hebben op de gameplay als met ingress, maar bij ingress werden er eind april ladingen mensen gebanned (account door de shredder) die meerdere accounts hadden.
Nice! Jammer van de aanvallen alleenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
Dragonite spawn, ??? CP, Suspense is rising. TRAINER THROWS A RAZZ BERRY! Yes mike this is going to be one hell of a match.
- I hear ya jason, this will be some major event!
Trainer throws an Ultraball. Nice curve! IT HITS IT HITS!
look at the ball mike; IT SHAKES! IT SHAKES AGAIN! A THIRD SHAKE! ITS A THIRD SHAKE! WILL HE CATCH IT!??!
CLICK
[ afbeelding ]
Zo slecht? Heb ik me niet echt in verdieptquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nice! Jammer van de aanvallen alleen
Congrats.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
Dragonite spawn, ??? CP, Suspense is rising. TRAINER THROWS A RAZZ BERRY! Yes mike this is going to be one hell of a match.
look at the ball mike; IT SHAKES! IT SHAKES AGAIN! A THIRD SHAKE! ITS A THIRD SHAKE! WILL HE CATCH IT!??!
CLICK
[ afbeelding ]
Deventerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:50 schreef probeer het volgende:
[..]
Congrats.
Ik ben nog nooit een eind-evolutie pokemon tegengekomen. Waar loop jij rond?
Voor defence een prima pokemon.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nice! Jammer van de aanvallen alleen
Investeren nog wel ja?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hehe, politie investeert in Pokémon Go om mensen in bepaalde wijken te krijgen, zodat die mensen de ogen en oren van de wijkagent zijn.
Lekker snitchen in een slechte buurt voor starter-candy's.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hehe, politie investeert in Pokémon Go om mensen in bepaalde wijken te krijgen, zodat die mensen de ogen en oren van de wijkagent zijn.
Wowquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
CLICK
[ afbeelding ]
Praat eens normaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
CLICK
[ afbeelding ]
Bij nieuwe android versies moet je percentages inschakelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Praat eens normaal.
En je bent een volle batterij aan het opladen zonder percentage? Ruikt als een emulator.
Ik krijg de percentages alleen nog te zien als ik het instellingenmenu helemaal omlaag sleepquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Bij nieuwe android versies moet je percentages inschakelen.
Hij ligt aan de powerbank.
Vertel hem dat maar...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik krijg de percentages alleen nog te zien als ik het instellingenmenu helemaal omlaag sleep
Hoe je jezelf hier probeert met hand en tand te verdedigen maakt je zaak niet echt sterker, ik maakte verder totaal geen verwijten namelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Vertel hem dat maar...
En voor hij over wifi begint, de Waag in deventer, google het maar, zit naast de bibliotheek. Die heeft een hotspot
pff laat hem lekker genieten van zn dragonite.. fake of echt, wat maakt jou het uit?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe je jezelf hier probeert met hand en tand te verdedigen maakt je zaak niet echt sterker.
Maar iedereen mag zelf oordelen hoor.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe je jezelf hier probeert met hand en tand te verdedigen maakt je zaak niet echt sterker, ik maakte verder totaal geen verwijten namelijk.
Maar iedereen mag zelf oordelen hoor.
Je ruikt als een jelly.quote:En je bent een volle batterij aan het opladen zonder percentage? Ruikt als een emulator.
Mij maakt het niet zoveel uit, het viel me alleen op. Ik heb dat soort cheats ook nooit afgekeurd verder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
pff laat hem lekker genieten van zn dragonite.. fake of echt, wat maakt jou het uit?
Duidelijk verder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
Je ruikt als een jelly.
- Maar daarmee wil ik niet beweren dat je jelly bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Wow jullie vangen echt hoge Pokemon, ik moet binnenkort ook maar weer eens op pad gaan (als het beter weer is)
Kan nu wel bijna mijn eerste Magikarp evolven (vanuit mijn huis kan ik een spawn bereiken). Moet nog 5 candy. Dit wordt vast een mooie Gyarados:Na evolve: 1424 - 1663SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Wow jullie vangen echt hoge Pokemon, ik moet binnenkort ook maar weer eens op pad gaan (als het beter weer is)
Kan nu wel bijna mijn eerste Magikarp evolven (vanuit mijn huis kan ik een spawn bereiken). Moet nog 5 candy. Dit wordt vast een mooie Gyarados:Via welke site heb je dit plaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Pogobag.mequote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Via welke site heb je dit plaatje?
Edit: ik was traagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Via welke site heb je dit plaatje?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
CLICK
[ afbeelding ]
Bij mij crasht hij nooit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef dimmak het volgende:
Pokémon GO crasht vaak als ik een Pokémon open (om te transferen bijv.), hebben hier meer mensen last van?
Sinds de laatste update werkt alles. Behalve Staryu. Die blijft Zwart.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:02 schreef dimmak het volgende:
Pokémon GO crasht vaak als ik een Pokémon open (om te transferen bijv.), hebben hier meer mensen last van?
moet wel stadswandelpark zijn neem ik aan? henri dunant zit maar een gym dacht ik toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:35 schreef White__Tiger het volgende:
Vandaag twee 10 km eieren uitgekomen: 1x Pinsir 1189 en eindelijk een Snorlax 1.736 CP en IV 82,2. Inmiddels is hij 1.996 CP.
Na zo'n 25 10 km eieren dus eindelijk een Snorlax. Dit ei kwam uit in het park in Eindhoven waar op dat moment ook twee Snorlaxen in de gym zaten, zal wel toeval zijn.
Tevens ook 8 Squirtles kunnen pakken vandaag, lekker voor de candy.
Kunnen ook 2 snorlaxen in 1 gym zittenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef boik het volgende:
[..]
moet wel stadswandelpark zijn neem ik aan? henri dunant zit maar een gym dacht ik toch?
ohja halloooquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kunnen ook 2 snorlaxen in 1 gym zitten
Ik ben er nu eentje aan het hatchen. Heel veel vinden die 10k eggs speciaal. Ik heb er nu al 20 gehad ofzo.quote:
Deel ze eens met anderen dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik ben er nu eentje aan het hatchen. Heel veel vinden die 10k eggs speciaal. Ik heb er nu al 20 gehad ofzo.
560km op de teller, 130 eggs gehatchedquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deel ze eens met anderen dan.
Jajaaaa, opschepper.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik ben er nu eentje aan het hatchen. Heel veel vinden die 10k eggs speciaal. Ik heb er nu al 20 gehad ofzo.
Je had/hebt geld te veel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
560km op de teller, 130 eggs gehatched
geld kende natuurlijk nooit teveel hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je had/hebt geld te veel.
Geen enkele incubator gekocht. Heb in totaal 1 euro uitgegeven voor bag upgrade in het begin.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je had/hebt geld te veel.
Oh, dan verwar ik je met iemand anders... Die had namelijk 100 euro uitgegeven aan incubators...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Geen enkele incubator gekocht. Heb in totaal 1 euro uitgegeven voor bag upgrade in het begin.
alle 10km eggs in 3 use incubators gedaan, ondertussen de 5km en 2km in de infinite incubator.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, dan verwar ik je met iemand anders... Die had namelijk 100 euro uitgegeven aan incubators...
Duindigt?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Dacht vandaag wel bij de paarden race wat ponyta's misschien te kunnen vangen. Gewoon maar 1Geen enkele pokestop daar, totaal geen pokemons die spawnden! PFFF!
oh, haha! Niets gezegd danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:26 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Engeland nu
Ja klopt, had geen zin om het helemaal uit te typenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef boik het volgende:
[..]
moet wel stadswandelpark zijn neem ik aan? henri dunant zit maar een gym dacht ik toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Zou dat echt zo werken? Dat pokemon op een bepaalde tijd (per dag/week) op een vaste plek spawnen? Want als dat zo is moet ik goed bij me werk in de gaten houden, daar heb ik al 2 keer een matchop op dezelfde plek gevonden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pikachu op de bank
Onthouden, iets na acht uur op donderdagavond. Hopelijk komt ie vaker.
Ik heb vrijwel elke werkdag een Magmar op m'n radar als ik bij m'n werk ben. Zelfde tijd steeds. Dus wie weet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:13 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Zou dat echt zo werken? Dat pokemon op een bepaalde tijd (per dag/week) op een vaste plek spawnen? Want als dat zo is moet ik goed bij me werk in de gaten houden, daar heb ik al 2 keer een matchop op dezelfde plek gevonden.
Zelfs die van mij was hoger dan dat. 264CP.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
Chansey uit 10km ei. 359CP. Kom op zeg ik ben lv 25.
Ik weet een Charmander spawn op de hoek van de Oranjestraat en Zuidelijk Parallelweg, en bij de pokestop Bastionstraat (centrum) zie ik vaak een Magnetmite. Maar je kan altijd beter naar Sonsbeek, hoe dan ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:17 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Oke nice, weet jij toevallig nog goede nests in Arnhem?
http://pogotoolkit.com/quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waar kan ik die info vinden ook alweer?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pikachu op de bank
Onthouden, iets na acht uur op donderdagavond. Hopelijk komt ie vaker.Ik denk dat er meer mensen op donderdagavond op jouw bank komen zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna iedereen is welkomquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:41 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer mensen op donderdagavond op jouw bank komen zitten
Chansey wordt niet heel veel beter dan 400/500quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
Chansey uit 10km ei. 359CP. Kom op zeg ik ben lv 25.
800 ofzo. Ik heb ze in elk geval boven de 700 gezien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:41 schreef Murmeli het volgende:
Wat is de hoogst mogelijke eevee cp?
Hangt allemaal van je trainerlevel af.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:41 schreef Murmeli het volgende:
Wat is de hoogst mogelijke eevee cp?
Zo jammer dat de pokemon zonder evolutie (of maar 1x) zo enorm achter blijven qua CP. Dat hadden ze toch echt anders mogen doen. Nu blijven er van de 150 misschien maar een stuk of 50 over die daadwerkelijk nut hebben in een gymbattle.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik zie het al, 695 hoogste CP chansey.
Dat beest heeft 300+ hp. Wel logisch dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Zo jammer dat de pokemon zonder evolutie (of maar 1x) zo enorm achter blijven qua CP. Dat hadden ze toch echt anders mogen doen. Nu blijven er van de 150 misschien maar een stuk of 50 over die daadwerkelijk nut hebben in een gymbattle.
Wellicht is die dan de uitzondering op de regel. Maar bv een scyther of onix zijn gewoon vrijwel niets waard in een gym.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat beest heeft 300+ hp. Wel logisch dus.
Magmar, electrabuzz, pinsir zijn ook allemaal waardeloos ja. Snorlax en lapras de uitzonderingen...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Wellicht is die dan de uitzondering op de regel. Maar bv een scyther of onix zijn gewoon vrijwel niets waard in een gym.
Iets met cooldown...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:04 schreef Cirilico het volgende:
Al zegt het schemaatje daarboven dat Body Slam meer DPS heeft dan Hyperbeam. ;x
Ja, daarom is die van Body Slam hoger dan Hyperbeam.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:14 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Is dat niet het punt van DPS, dat alles is meegerekend? Dat dacht ik.
Lets go clubbin'quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:09 schreef Rabieluh het volgende:
Klote seel, 2 keer een ultraball ontwijken.
Ja, dat was mn punt, dat Hyper Beam geadviseerd wordt in beste moveset en niet Body Slam.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, daarom is die van Body Slam hoger dan Hyperbeam.
Ah. Even gelezen, maar het heeft met de lengte te maken. Body Slam is in korte gevechten sterker, Hyperbeam in lange. Vandaar dat die laatste geadviseerd wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:19 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja, dat was mn punt, dat Hyper Beam geadviseerd wordt in beste moveset en niet Body Slam.
Aangezien snorlax aardig wat vet (HP) heeft.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Even gelezen, maar het heeft met de lengte te maken. Body Slam is in korte gevechten sterker, Hyperbeam in lange. Vandaar dat die laatste geadviseerd wordt.
max 12km p/u uit ervaring ( Ja ik ben gaan fietsen met GPS tracker aan, in een rechte lijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:24 schreef Vlindur het volgende:
Het uitlopen van die eieren hč, werkt dat ook op de fiets of met de auto?
Ah. Duidelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Even gelezen, maar het heeft met de lengte te maken. Body Slam is in korte gevechten sterker, Hyperbeam in lange. Vandaar dat die laatste geadviseerd wordt.
We zaten in de auto toen er een ei uitkwam. Niet eens een leuke, een Caterpiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
max 12km p/u uit ervaring ( Ja ik ben gaan fietsen met GPS tracker aan, in een rechte lijn)
Data wordt soms gebacklogged. Hierdoor blijft je voortgang in een wachtrij staan. Daarnaast kan het zijn dat je bijvoorbeeld bij het stoplicht stil hebt gestaan, hierdoor heb je bijvoorbeeld wel snel gereden maar als je dan de snelheid gemiddeld berekend qua afstand dan klopt het voor het systeem.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
We zaten in de auto toen er een ei uitkwam. Niet eens een leuke, een Caterpie![]()
Is er ergens een plaatje met de Pokemons die je echt wilt hebben?
Newbie hier. Mijn zoon van 6 speelt het (op mijn telefoon) en onze sterkste is een Slowbro van 328
Yup, samen met Abra een van mijn favorieten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:50 schreef Igen het volgende:
Heb trouwens een paar afleveringen van de anime gekeken met psyduck, eigenlijk best een geinig beest.
Als je hem in gym's zet dan is het beter om Body Slam te hebben. Ik speel altijd graag tegen pokemon met grote aanvallen want als je die dodged dan verlies je heel weinig schade, maar hebben ze wel een cooldown en weinig extra schade tussendoor. Als je constant specials krijgt dan kan je ze niet blijven ontwijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:04 schreef Cirilico het volgende:
Al zegt het schemaatje daarboven dat Body Slam meer DPS heeft dan Hyperbeam. ;x
3 zelfs ^^quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef probeer het volgende:
Om 21:30 weer even een bulbasaur (mss zelfs 2) vangen ^^. Ik schat zo'n 70% kans dat ie spawnt.
Het is dat het zo'n kutweer is, anders zou ik er over 20 minuten weer even langs gaan ..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zorgen dat je er vanaf 35 tot 45 minuten over het uur bent. 3x een vrij grote kans dat er een spawnt."Pools are perfect for holding water"
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:12 schreef probeer het volgende:
[..]Iets te verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zorgen dat je er vanaf 35 tot 45 minuten over het uur bent. 3x een vrij grote kans dat er een spawnt.Maar gaaf die spawns. Benieuwd hoe lang het zo blijft, of dat het om de xx verandert.
Ben er idd erg blij mee. Ik gok dat Niantic om de paar weken de spawns verandert, maar deze is de laatste keer hetzelfde gebleven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Iets te verMaar gaaf die spawns. Benieuwd hoe lang het zo blijft, of dat het om de xx verandert.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:50 schreef Igen het volgende:
Heb trouwens een paar afleveringen van de anime gekeken met psyduck, eigenlijk best een geinig beest.
Ach ja, ik heb er al 2 met Hydro Pump en nu dus 3 met Water Pulse. Toch nog steeds prima voor in de gym.quote:
Dat wel, dat is misschien nog wel beter in de gym dan Hydro Pump want die kan je makkelijk ontwijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb er al 2 met Hydro Pump en nu dus 3 met Water Pulse. Toch nog steeds prima voor in de gym.
Zo daar zitten heule gave pokemon bij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:39 schreef picodealion het volgende:
De pronkstukken van mijn rondje evolven:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(van een 730 Eevee)
Die is dik zeg, met zijn moveset en cp.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:43 schreef picodealion het volgende:
Precies. En die Victreebel ga ik helemaal maxen, dat wordt mijn Vaporeon-killer.
Vond ik zelf ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo daar zitten heule gave pokemon bij.
Ik heb ook een chronisch tekort, maar ik ben dan ook niet zo erg actief.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:14 schreef picodealion het volgende:
Het is trouwens wel duidelijk dat stardust echt een enorme bottleneck wordt. Ik ben benieuwd of dat ooit ruilbaar wordt, het zou een perfecte currency zijn (zoals refined metal in Team Fortress)
Ik heb het alweer opgegeven, werkte niet zo soepel als ik hooptequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:27 schreef Rabieluh het volgende:
Voordat traden een ding is hebben ze nog wel veel werk te doen, als iedereen ongestraft kan multi-accounten krijg je echt problemen met valsspelers, zeker als je ook candy en dust kan traden (denk niet dat dat laatste gaat gebeuren overigens).
Lijkt me niet toch? Niet alle telefoons hebben dat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oh en traden zou toch op basis van NFC gaan? Dan doe ik de komende twee jaar nog niet mee
Het zijn "maar" geruchten maar er zijn al 20000 artikelen die dat beweren: http://www.pokegofans.com(...)ng-will-be-done.htmlquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Lijkt me niet toch? Niet alle telefoons hebben dat.
Benieuwd naar de werking!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het zijn "maar" geruchten maar er zijn al 20000 artikelen die dat beweren: http://www.pokegofans.com(...)ng-will-be-done.html
Ik ga er geen nieuwe telefoon voor kopen als het kloptquote:
quote:
Heel gaaf zeg!!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:39 schreef picodealion het volgende:
De pronkstukken van mijn rondje evolven:
(van een 730 Eevee)
En ik weet een bestemming voor de lunchpauzequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik straks onderweg naar mijn werk weet waar ik om half 9 moet zijn.
Sta je dan stil of huppel je rond over dat verse gras?
Spannuuuuund!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:47 schreef Unites het volgende:
Houd vandaag dit forum extra goed in de gaten voor een leuke aankondiging!
stuur maar een dm. Anders mis ik het wellicht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:47 schreef Unites het volgende:
Een dagje pokemon vangen met Danny en Yvonne?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:47 schreef Unites het volgende:
Nice ben benieuwd!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:47 schreef Unites het volgende:
In deze reeks? Of in de POK sectie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:47 schreef Unites het volgende:
POK sectiequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:33 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
In deze reeks? Of in de POK sectie?
Nee, alleen een range. Gebruik Pogobag.me.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:43 schreef Onufriev het volgende:
Balen dat pokeadvisor.com eruit ligt, was een leuke site. Is de IV ook zelf te bepalen? Ik ben wel wat andere sites tegengekomen, daar niet van, maar ben benieuwd of je er ook zonder tool uit kan komen.
Wie weet behoort dat tot de mogelijkheden!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een dagje pokemon vangen met Danny en Yvonne?
Onixquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nog 1KM voor mijn 10K ei.
Place your bets.
Als ik die krijg ga ik persoonlijk langs bij Niantic om door de brievenbus heen te zeiken.quote:
Doe maar alvast een makkelijke broek aan danquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ik die krijg ga ik persoonlijk langs bij Niantic om door de brievenbus heen te zeiken.
Drink alvast wat extra waterquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ik die krijg ga ik persoonlijk langs bij Niantic om door de brievenbus heen te zeiken.
Ik zou een zak met Weedle-poep vullenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ahhh... vroeger... die goeie ouwe tijd! alleen toen was het nog bij de buurman ipv in Japanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:07 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik zou een zak met Weedle-poep vullen
En dan de fik erin natuurlijk
Zondag geweest. Zijn inderdaad aardig wat stops daar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:06 schreef Unites het volgende:
Morgen ga ik trouwens naar de EftelingSchijnen meer dan 100 spots te zijn
Iemand daar al geweest?
Ga eens werkenquote:
Jonguh ik ben aan het werk. Falende GPSquote:
Ik hoop het.quote:
FOK! goes Kijkduin?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:47 schreef Unites het volgende:
Ik heb nog helemaal niks van Kabuto. Nu wel een 10km ei! Maar, ik heb toch liever Snorlax haha!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
KabutoDie had ik nog nodig voor kabutops. bohhh
Ook leuke Pokémon? Dus niet alleen de standaard zooi?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zondag geweest. Zijn inderdaad aardig wat stops daar.
Nee, tenzij je de nickname geeft. Het gaat verder random dus het zou wel kunnen maar niet 100% zeker ;-).quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:41 schreef GwaiLow het volgende:
Trouwens, ik heb al een Vaporeon en Jolteon. Komt er bij mn volgende Evee evaluatie sowieso een Flareon?
Wat was het nou gister geworden? Toen we mochten betten op welke Pokemon eruit kwam? ^^quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
KabutoDie had ik nog nodig voor kabutops. bohhh
Nee, het is gewoon steeds random. Je kunt wel de namen aanpassen, dat is een trucje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:41 schreef GwaiLow het volgende:
Trouwens, ik heb al een Vaporeon en Jolteon. Komt er bij mn volgende Evee evaluatie sowieso een Flareon?
Snorlax is gaafquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks van Kabuto. Nu wel een 10km ei! Maar, ik heb toch liever Snorlax haha!
toch al verscheidene collegae gehad waarbij dit niet meer werktquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:43 schreef Unites het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon steeds random. Je kunt wel de namen aanpassen, dat is een trucje.
Sparky = Jolteon
Rainer = Vaporeon
Pyro = Flareon
Oki thnx! Ergens wil ik ook wel een Flareon om ze compleet te maken, maar aan de andere kant heeft Flareon zo weinig te zoeken in deze wereld met water Pokemonquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, tenzij je de nickname geeft. Het gaat verder random dus het zou wel kunnen maar niet 100% zeker ;-).
Ja, het trucje ken ik. Maar als je het trucje per Pokemon eenmaal 1x hebt toegepast werkt het geloof ik niet meer. Ik heb bv al voor Vaporeon en Jolteon gekozen, dus daar kan ik nu niet meer voor kiezen. Kan ze wel random krijgen uiteraard.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:43 schreef Unites het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon steeds random. Je kunt wel de namen aanpassen, dat is een trucje.
Sparky = Jolteon
Rainer = Vaporeon
Pyro = Flareon
Het werkt wel allemaal maar 1x hequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
toch al verscheidene collegae gehad waarbij dit niet meer werkt
eentje zit nu met 3 vaporeons opgescheept genaamd sparky rainer en pyro
ja, daar werd dus over getwijfeldquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het werkt wel allemaal maar 1x he.
Hacker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
1200CP Kabutops met 91% IV en 100% moveset gekregen.
Bespaar je in de ochtend de moeite. Ik zat toevallig in de buurt dus heb om half 9 en half 10 gekeken en ik werd beloond met een rattata, weedle en wegrennende krabby. Geen bulbasaur te zien helaas.quote:
Ik had een Vaporeon maar die had ik per ongeluk getransferred (ook wegens zeer slechte IV) maar toen baalde ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ja, daar werd dus over getwijfeld(inmiddels niet meer)
en ik bleek gewoon mazzel te hebben met m'n 2e jolteon die uit een sparky kwam.
Of in de magnetron. werkt ook!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tip van flip:
Als je geen falende GPS hebt kan je je telefoon in een anti-statisch zakje doen en dan loopt hij de hele tijd rondjes.
Sick plekje daar met al die Lures. Lapras in het wild zie je niet zo heel snel. Ik was laatst 1 vd gelukkige die er eentje tegenkwam. Was verder helemaal niemand in de buurt, dus was ook de enige die hem oppikte haha.quote:
Ja of in een aquarium.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Of in de magnetron. werkt ook!
Mits je een s7 hebt kan dat primaquote:
Veel Poliwag. En diverse water Pokémon. Een vriendin ving zelfs een Golduck. Die heb ik zelf helaas niet gezien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:41 schreef Unites het volgende:
[..]
Ook leuke Pokémon? Dus niet alleen de standaard zooi?
Golduck's kom ik hier ook regelmatig tegen. Net mn zoveelste Scyther gevangen. Ook een Butterfree trouwens, die had ik nog niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel Poliwag. En diverse water Pokémon. Een vriendin ving zelfs een Golduck. Die heb ik zelf helaas niet gezien.
Ik heb afgelopen weekend een Vaporeon in het wild gevangen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Golduck's kom ik hier ook regelmatig tegen. Net mn zoveelste Scyther gevangen. Ook een Butterfree trouwens, die had ik nog niet.
Kan je trouwens elke Pokemon in het wild vangen? Ook zonder te evolueren dus? Ook Jolteon, Flareon en Vaporeon? Charizard, Blastoise? Vraag me wel eens af of die hier in Nederland ook in het wild voorkomen.
Okiquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:10 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend een Vaporeon in het wild gevangen.
Jup, allemaal voorbij zien komen in Nederland.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kan je trouwens elke Pokemon in het wild vangen? Ook zonder te evolueren dus? Ook Jolteon, Flareon en Vaporeon? Charizard, Blastoise? Vraag me wel eens af of die hier in Nederland ook in het wild voorkomen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:51 schreef GwaiLow het volgende:
Kunnen jullie wel inloggen bij PoGoBag? Hier zegt ie steeds ''Authorization code was empty'', terwijl ik 'm 100x invul.
In Culemborg +- 3 per dag, dus dat is nog wel te doen op zich.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Grimer heb ik ook maar kom ze zo weinig tegen dat evolueren lastig gaat worden
Veel ervan wel, maar meestal zijn die zeldzame beestjes zoals je ze in het wild vangt niet de sterkste.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
In Breda zie ik niet anders, zeker in het centrum. Haalt de lol van de gyms er wel af. Spelers van level 36 enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:27 schreef marp0 het volgende:
Laatst zag ik hier in een gym iemand met 3000+ cp Dragonite.
Tilburg btw.
Klopt, jammer dat sommige Pokemon aan continent zijn gebonden. Kangaskhan Australie bijvoorbeeld. Maar je schijnt ze hier in Nederland dus toch wel uit een ei te kunnen krijgen? Was hier gister iemand die een Taurus uit een ei had gekregen hier in NL.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Veel ervan wel, maar meestal zijn die zeldzame beestjes zoals je ze in het wild vangt niet de sterkste.
Niet alles kun je hier in het wild vangen, een paar pokemons zijn gebonden aan continent. Taurus komt bijvoorbeeld alleen voor in de VS. En dan zijn er nog de paar pokemons (6 ofzo) die nog nooit iemand heeft gezien.
Hier in Amsterdam allemaal 3500 CP Dragonite's. Gaat nergens meer over ^^quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:27 schreef marp0 het volgende:
Laatst zag ik hier in een gym iemand met 3000+ cp Dragonite.
Tilburg btw.
Precies, die zijn uiteraard wel cheaters.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:28 schreef lvw88 het volgende:
[..]
In Breda zie ik niet anders, zeker in het centrum. Haalt de lol van de gyms er wel af. Spelers van level 36 enzo
Ja, ik woon dan ook in het centrum hier. Zijn vaak dezelfde spelers overigens. Ook zo'n chick met alleen maar high level Pokčmons. Cheat?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:28 schreef lvw88 het volgende:
[..]
In Breda zie ik niet anders, zeker in het centrum. Haalt de lol van de gyms er wel af. Spelers van level 36 enzo
Klopt, ken wel een speler hier van level 29, die ook erg actief is op FB in groepen. Daar kan ik het nog wel van geloven, maar voor de rest.. ach spaar zelf wel wat langer voor een Dragonite, houdt het spel langer leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, die zijn uiteraard wel cheaters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |