ik laat die andere wel sluitenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:56 schreef Tentrits het volgende:
Ja, maar IK was last man standing in de 24-uurs en maakte de laatste post in vorig topic.
Ben ik de enige die nog met een boekje vol pennenstrepen in z'n achterzak rondloopt en z'n telefoon het grootste deel van de tijd uit heeft?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Die Rapid Razor Bot is ook wel nice gemaakt in de App overigens
Geen telefoon én geen boekje hier!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:12 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nog met een boekje vol pennenstrepen in z'n achterzak rondloopt en z'n telefoon het grootste deel van de tijd uit heeft?
Dat denk ik wel. Ik heb nog een kleine 70 pokemons te vangen... dus ik moet wel even bezig blijven op Lowlands....quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:12 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nog met een boekje vol pennenstrepen in z'n achterzak rondloopt en z'n telefoon het grootste deel van de tijd uit heeft?
Op basis van de muziek loop je ergens naar binnen, op de bonnefooi, of gewoon je vrienden achterna?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:16 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Geen telefoon én geen boekje hier!
Moet heerlijk zijn!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:28 schreef Tentrits het volgende:
Je ziet ook wel van die mensen met al hun bandjes op hun rugtas geborduurd.
Maar daardoor moeten ze het hele festival constant met een rugtas rondlopen, want anders kun je niet de pauw uithangen en je veren laten zien aan de rest van het plebs.![]()
![]()
Zo'n half verteerd boekje is na afloop een trofee van het LL-schap.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:12 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Ok... ik ga deze vraag voor de 4e keer beantwoorden. Ik zal de korte en de lange versie van het antwoord geven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:28 schreef Chief_rain_in_face het volgende:
Komen er nog wisselpunten om je lauwe blikken in te wisselen voor koude?
http://www.lowlove.nl/2014/nieuws/dag-grolsch-hallo-heineken/
Jawel hoor!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:30 schreef Tentrits het volgende:
Er gaat dit jaar niet veel FOK!kers?
Andere jaren was dat een behoorlijke waslijst in de OP.
We missen Lowlove ook een beetje...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Jawel hoor!
Lijkt wel drukker dan vorig jaar, of vergis ik me?
R.I.P. PiRaniA (2005-2013)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:30 schreef Tentrits het volgende:
Er gaat dit jaar niet veel FOK!kers?
Andere jaren was dat een behoorlijke waslijst in de OP.
Filmpje van het terrein doet Face the Culture toch altijd? Ask Me Anything hebben ze al een beetje gedaan op Festileaks. Was niet een heel groot succes volgens mij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:35 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
We missen Lowlove ook een beetje...
Kunnen we hier geen AMA met EvE organiseren? en een filmpje over het terrein maken? of weet ik veel...
Lijstje maken? Ook voor de hypothetische - maar nooit plaatsvindende - meeting.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Jawel hoor!
Lijkt wel drukker dan vorig jaar, of vergis ik me?
dan heb ik die AMA gemist... wa's nou een AMA op meer dan een week voor Lowlands....quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Filmpje van het terrein doet Face the Culture toch altijd? Ask Me Anything hebben ze al een beetje gedaan op Festileaks. Was niet een heel groot succes volgens mij.
quote:Alt text Ooit zo swingend geshopt? Vast niet! De dj’s van Discos Horizontes verzorgen jouw achtergrondmuziek tijdens je rondje over de Lowlands Bazar. De vintage fiesta’s van Discos Horizontas druipen van de obscure grooves met een vinylzwarte psychedelische twist. Inkakken? Vergeet het maar: bij de furiously fast spinnende dj’s Kaliman, Agua Rosa en El Gato Andino staat de klok op boogie tot je booty om genade smeekt. Klaar om je horizon te verbreden? Stap in het polyritmische multiversum van Discos Horizontas en laat je meevoeren op een fantastische reis naar het grote exotische onbekende.
En dit alles terwijl de unieke kleding, sieraden en andere festival essentials de Lowlandsfashionista in jou naar boven laat komen. Het episch-centrum van de markt is de niet-te-missen Kibootstent, daar waar je al je fashionverlangens kan bevredigen, maar ook voor leuke veertjes of vlechten in je haren terecht kan. Ook dit jaar is Indie Brands ® present! En als van ouds hebben ze de tofste onafhankelijke merken voor je bij elkaar gebracht. Met hits van vorig jaar en veel nieuwe merken. Klein en onafhankelijk dus voor wie iets aparts wil scoren en niet met de massa-productie mee wil gaan. Nieuwkomers dit jaar zijn: de Slipperbus (voor al je gemiste slipper kansen), Vintage Island met good old vintage en de kleine foodtrucks, voor de hongerige shopfanaten. Let op! contant betalen.
Heeft iemand n00bie ooit op een festival gezien, is mijn eerste vraag.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Misschien dat we wel een ask-n00bie-everything kunnen organiseren.
Achter vrienden aan. Maar wij zien nooit zoveel optredens. Vooral rond cocktailbarren zijn we veel te vinden en in de avond in de Bravo. Al is dat steeds minder omdat er allemaal R&B wordt gedraaid de laatste tijd. Dan naar andere tenten waar nog wel techno gedraaid wordt, maar waar het meestal te druk is. En dan is het meestal ineens sluitingstijd dus gaan we lachgassen bij de tent.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:24 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Op basis van de muziek loop je ergens naar binnen, op de bonnefooi, of gewoon je vrienden achterna?
Wpunt, Pokemon? Really?
Tevens die telefoon wil ik gebruiken als het nodig is om mensen te meeten ofzo, en met apps ed gaat de batterij er in drie dagen wel doorheen. Ja, powerbanks enzo, maar nee.
Overdag relaxen en savonds strak staan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:44 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Achter vrienden aan. Maar wij zien nooit zoveel optredens. Vooral rond cocktailbarren zijn we veel te vinden en in de avond in de Bravo. Al is dat steeds minder omdat er allemaal R&B wordt gedraaid de laatste tijd. Dan naar andere tenten waar nog wel techno gedraaid wordt, maar waar het meestal te druk is. En dan is het meestal ineens sluitingstijd dus gaan we lachgassen bij de tent.
Zoiets
quote:
"zitplaatsen vind ik op een festival altijd erg belangrijk, anderen hebben dat niet zo veel. Ik vind het belangrijk dat mensen ook lekker kunnen rusten."quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:45 schreef meneerdebont het volgende:
Eigenlijk kunnen we ook wel raden wat EvE zoal zou zeggen en laten zien in een terrein-tourtje, toch?
- De laatste jaren werd de Hacienda steeds meer een dingetje voor lowlanders die de nacht graag in een clubsfeer beleven. Daarom hebben we 'm ge-upgradet en als volwaardige tent geprogrammeerd. Gevolg is wel dat de Hacienda nu aan de zijkant staat.
- Na het verdwijnen van de Titty Twister hebben we veel smeekbedes ontvangen van rockers, die 's nachts juist snakken naar vuige gitaren. Voor hen hebben we de House of Pain opgericht, met Helga als onverbiddelijke uitsmijtster.
- vul aan...
Ja, iedereen die ik ken is de laatste jaren steeds meer op zoek naar techno. Jammer dat Rap er doorheen wordt gedrukt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:47 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Overdag relaxen en savonds strak staan?
Overigens voorheen was de X-Ray altijd wel de spot waar we in de nachtelijke uurtjes belandden. Laatste jaren zit dat zo stampvol met verdwaalde zielen dat het niet meer relaxed is. Spijtig.
op zwoele muziek wulpse deernes regelen. Zeker. Echter heeft deze verborgen parel te veel publiciteit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:45 schreef meneerdebont het volgende:
- De laatste jaren werd de Hacienda steeds meer een dingetje voor lowlanders die de nacht graag in een club...
Een betreuringswaardige ontwikkeling inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:55 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Ja, iedereen die ik ken is de laatste jaren steeds meer op zoek naar techno. Jammer dat Rap er doorheen wordt gedrukt.
Dat is inderdaad een positief punt van dit jaar!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:59 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Een betreuringswaardige ontwikkeling inderdaad.
Al heeft het nachtprogramma een aardige line up op gebied van house/techno moet ik zeggen.
Afhankelijk van wat voor muziek je leuk vindt en wat je in de nacht het liefst doet op een festival.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:03 schreef richolio het volgende:
Is het nachtprogramma goed, ja? Aanraders?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:03 schreef richolio het volgende:
Lekker slapenzzzzzzzquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:05 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat voor muziek je leuk vindt en wat je in de nacht het liefst doet op een festival.
Zo'n doos die om 8:00 alweer voor de tent loopt te ouwehoeren en mensen die tot 13:00+ willen slapen stoort?quote:
Chris liebing, speedy j, recondite, Benny Rodriguez, sluwe vos "wel een beetje hype"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:03 schreef richolio het volgende:
Nee. geen dozen mee, onhandig joh!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:12 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Zo'n doos die om 8:00 alweer voor de tent loopt te ouwehoeren en mensen die tot 13:00+ willen slapen stoort?
oh... ja?? oh... ik heb meestal zo'n stadiontoeter bij me. voor de sfeer om 7:30 heerlijk om wakker te worden en dan even die stadiontoeter te laten galmen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee. geen dozen mee, onhandig joh!![]()
Meestal rond 900 wakker of zo.. prima te doen. Soms eerder.. En dan lekker heel hard kletsen om te compenseren voor de herrie die die laatkomers gemaakt hebben natuurlijk. Zo rollen wij
Ik ben die persoon die dan met z'n slaaphoofd naar buiten strompelt, jullie akoestische gitaar kapot slaat en verbiedt dat er nog Kumbaya (in canon) gezongen wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee. geen dozen mee, onhandig joh!![]()
Meestal rond 900 wakker of zo.. prima te doen. Soms eerder.. En dan lekker heel hard kletsen om te compenseren voor de herrie die die laatkomers gemaakt hebben natuurlijk. Zo rollen wij
Ah zo'n type waarvan ik me afvraag wat hij op LL doet dusquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:16 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Ik ben die persoon die dan met z'n slaaphoofd naar buiten strompelt, jullie akoestische gitaar kapot slaat en verbiedt dat er nog Kumbaya (in canon) gezongen wordt.
Vele uren later ben ik weer aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |