Mhua dat moest wel kunnen hoor. Deze Koreanen zijn niet van het niveau van die Jappen waar ze in de poule van wonnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:19 schreef Max23 het volgende:
Ach ja had iemand verwacht dat ze in een game zoveel punten zouden halen?
Muskens en Piek zelf in ieder geval wel ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:19 schreef Max23 het volgende:
Ach ja had iemand verwacht dat ze in een game zoveel punten zouden halen?
Vraag me ook af hoe dat in andere situaties zou gaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:20 schreef Szura het volgende:
Erger me aan dat gekrijs van die Koreanen
van de eerste gamequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:21 schreef Zelva het volgende:
[..]
Muskens en Piek zelf in ieder geval wel ja.
Waar komt dat toch dat belachelijke idee vandaan dat ze absoluut geen kans zouden hebben?
Positie op de wereldranking? Ik heb altijd het idee dat Muskens/Piek van dit soort tegenstanders altijd ruim verliest.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:21 schreef Zelva het volgende:
[..]
Muskens en Piek zelf in ieder geval wel ja.
Waar komt dat toch dat belachelijke idee vandaan dat ze absoluut geen kans zouden hebben?
#5 vs #11 dus valt op zich nog meequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Positie op de wereldranking? Ik heb altijd het idee dat Muskens/Piek van dit soort tegenstanders altijd ruim verliest.
Meestal zijn de games in het badminton wel close.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Positie op de wereldranking? Ik heb altijd het idee dat Muskens/Piek van dit soort tegenstanders altijd ruim verliest.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:23 schreef skysherrif het volgende:
als we er straks alsnog uitgaan is het iig met een gouden randje!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |