Had jij hier niet al eens eerder gepost?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:09 schreef PiperMaru het volgende:
Ja hoi! Ik ontlurk ook maar eens want lees al zo lang met jullie mee dat ik me een soort voyeur begin te voelen! Ik ben de vriendin van Little_Acorn, UD 1 oktober. Mag ik als partner ook meeposten?
Ja, in het kinderkamertopic was datquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:48 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Had jij hier niet al eens eerder gepost?
Of was dat misschien een ander topic. Je nickname komt me bekend voor.
oh da's al snel zegquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:08 schreef WupWup het volgende:
F5 voor Marjolijntje!
Oh jongens, ik voel m'n kind al af en toe
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:19 schreef Sam1993 het volgende:
Marjolijn spannend hoor! hopelijk hebben jullie een goede keuze gemaakt samen over het wel of niet thuisblijven. Heel veel succes.
Ik heb zoveel last van hormonen moet om alles huilen zelfs nu ik lees dat marjolijn zover is. En van de week had Lisa(4) mij uitgelachen omdat ik moest huilen aangezien ik mijn schoenen nergens kon vinden. Ze was dit super trots aan het vertellen tegen mijn vriend en ook dat ik nog harder moest huilen toen ik bedacht dat ze buiten stonden omdat ik ermee in de poep had gestaan
Foei, dat is wel verplicht tijdens je bevalling!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:39 schreef Marjolijntje het volgende:
Verder ego hoor en slecht bijgelezen
Maar je kunt toch ook eerst proberen of de placenta geboren wordt door de borstvoeding?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:17 schreef Mies_poes het volgende:
Ik had in mijn bevalplan staan dat ik geen oxytocine injectie wilde, eigenlijk zonder specifieke reden. Geen zin in naweeën als het niet nodig is en ik wil de natuur zo veel mogelijk haar gang laten gaan (misschien dan toch twee specifieke redenen). Nadat ik mijn plan met de VK heb besproken heb ik het er toch weer uitgehaald. Mijn grootste angst is namelijk overmatig bloedverlies en zo'n injectie gaat het bloedverlies tegen en zorgt voor de geboorte van de placenta. Dan telt mijn angst toch zwaarder dan de natuur (op dat vlak) zijn gang laten gaan.
Overigens wil ik heel graag thuis bevallen en de VK vertelde dat zij eigenlijk standaard de injectie geeft bij een thuisbevalling, omdat ze graag wil dat we ook thuis kunnen blijven na de bevalling en niet met de ambulance afgevoerd hoeven worden. Ik heb het dus maar uit mijn plan gehaald. Mocht het toch een ziekenhuisbevalling worden, dan kaart ik het nog even aan.
Oh ja, dat was het, baby hapt aan, lijf maakt oxytocine en dat is de impuls om de placenta geboren te laten worden. Toch? Dan zou het wel een goed compromis zijn om 10-15 minuten te wachten. Nog maar eens bespreken thuis, Little_Acorn heeft natuurlijk het laatste woord hierinquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:29 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook eerst proberen of de placenta geboren wordt door de borstvoeding?
Dat kan nog weleens lang gaan duren, want ik wil de baby niet aanleggen, maar op mijn buik leggen zodat ze zelf omhoog moet kruipen om de borst te vindenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:29 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook eerst proberen of de placenta geboren wordt door de borstvoeding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |