Ja joh, schiet es op! Ik wil ook nog ff op 1!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:58 schreef Fieder het volgende:
Mooi SQik blijf dat zo bijzonder vinden
![]()
Weer n topic bovenaansorry is echt niet expres
![]()
Fuck-fok-wetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:16 schreef Radyhyn het volgende:
Trouwens nog bedankt voor iedereen met tips e.d. naar aanleiding van mijn bekken-pijn-post dinsdag. Gisteren heb ik helemaal geen last gehad (thuis) en vanochtend op het werk lijkt het ook goed te gaan. Ik probeer niet te veel 'naar voren' te zitten op mijn bureaustoel, hoop dat al genoeg is en dan heb ik geen fysio nodig
Hier op het werk hebben ze een yogabal beschikbaar voor zwangeren. Vgm zijn die dingen niet zo duur en zou je dat nog kunnenproberen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:37 schreef Radyhyn het volgende:
Mooie foto SQ! Ook zonder nub gok ik op een Noud
Hoera voor de wekenwissels en stickers
Quoi winkelse!
Bounce em er maar uit hoor Marjo
Luier-selfie![]()
Hier wijst Vv steeds vaker naar mijn buik (of naar mijn tiet) terwijl hij heel schattig "Beeebi" zegt
[..]
Fuck-fok-wet![]()
Dinsdag 1e afsrpaak fysio.. het ligt echt aan mijn bureaustoel.. en andere standjes/zitposities helpen niet (of ik heb de juiste nog niet gevonden) en er zijn hier ook geen sta-werk-plekken. Ik ga proberen wat meer te lopen tussendoor
Sowieso bellen!! Pijnlinke harde buiken zijn reden tot bellenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:13 schreef Ereshkigal het volgende:
Vraagje voor de dames die al wat verder zijn...
Ben morgen 36 weken en heb nu al een uur of 2 harde buiken die met momenten ook flink pijnlijk zijn.
Baby voel ik wel wat bewegen...
Ziekenhuis bellen om toch maar even te overleggen...?
Als jij je er niet prettig bij voelt of onzeker voelt gewoon bellen hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:13 schreef Ereshkigal het volgende:
Vraagje voor de dames die al wat verder zijn...
Ben morgen 36 weken en heb nu al een uur of 2 harde buiken die met momenten ook flink pijnlijk zijn.
Baby voel ik wel wat bewegen...
Ziekenhuis bellen om toch maar even te overleggen...?
Tijdstip moet geen dingetje zijn een vk of ziekenhuis te bellen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:21 schreef Nazil het volgende:
En het is door de week en overdag dus je belt ze ook niet wakker. Waarschijnlijk wel gelijk ziekenhuis en ctg en hele mikmak, dat doen ze al snel maar is voor je gemoedsrust wel fijn.
Weet ik maar gevoelsmatig is de drempel overdag lagerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:28 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Tijdstip moet geen dingetje zijn een vk of ziekenhuis te bellen.
VK hebben bereikbaarheidsdiensten, worden ook gewoon uitbetaald voor de nachtelijke uren en het is hun werk dus hoort erbij dat ze ook in de avond/nacht/weekenden gebeld worden.
En het ziekenhuis is gewoon 24/7 bereikbaar en de vk/gyn daar is ook gewoon 24/7 bereikbaar voor vragen indien nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |