abonnement Unibet Coolblue
pi_164419640
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 07:31 schreef TheVulture het volgende:
Net wakker maar dit gaan dus 0 zwemmedailles worden -O-
50m vrij liggen nog wel kansen maar verder is het extreem slecht. Zelf nog nooit zo slecht meegemaakt en volg het al sinds 1980.
pi_164419780
50m vrij gaat hem ook niet worden voor Kromo in deze vorm denk ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 08:29:56 #228
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_164419831
Open water dan maar?
pi_164419928
Zie net de 100m finale van de mannen. Wat een finale _O_ Jacco heeft het goed voor elkaar maar ook super voor Pieters dat hij zilver haalt ^O^
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_164419947
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:43 schreef komrad het volgende:
Zie net de 100m finale van de mannen. Wat een finale _O_ Jacco heeft het goed voor elkaar maar ook super voor Pieters dat hij zilver haalt ^O^
Ook een Nederlandse coach bij belgie he?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 08:46:44 #231
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_164419963
Leuk voor de Belgjes. Wij kunnen beter stoppen met zwemmen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 08:51:04 #232
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_164420001
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:45 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Ook een Nederlandse coach bij belgie he?
Oh, dan is die Belgische zwemmer ook gewoon een halve Nederlander ^O^ (aldus je naamgenoot)
  donderdag 11 augustus 2016 @ 08:53:54 #233
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164420023
quote:
Gaastra zet kandidatuur kracht bij
Ronald Gaastra heeft zijn kandidatuur als mogelijke technisch directeur bij de Nederlandse zwembond KNZB kracht bijgezet in Rio de Janeiro.

De Brabander zag zijn Belgische pupil Pieter Timmers woensdagavond in het Estadio Aquatico Olimpico stunten op het koningsnummer van de Olympische Spelen, de 100 meter vrije slag. Timmers veroverde tot ieders verrassing zilver achter de Australiër Kyle Chalmers.

Gaastra vertrekt na de Spelen als coach bij de Vlaamse Zwemfederatie. De 57-jarige Brabander, die twintig jaar geleden Frédérik Deburghgraeve naar olympisch goud op de 100 schoolslag leidde, voerde onlangs tijdens de EK in Londen al een gesprek met KNZB-directeur Jan Kossen. Onderwerp was de functie die kort daarna vrijkwam door het vervroegde vertrek van Joop Alberda.

Onafhankelijk werken
In principe ziet Gaastra de voorgestelde constructie, met een directeur die over alle zwemtakken gaat en daaronder een aparte bondscoach zwemmen, niet zitten. "Dit is niet wat ik ambieer. Ik wil onafhankelijk kunnen werken, zoals Jacco Verhaeren ook deed bij de KNZB. Als hoofdcoach of 'performance director', noem het maar. Iemand die kan sturen, zonder dat hij eigenbelang heeft."

Rimpels zichtbaar
De zeer teleurstellende prestaties van de Nederlandse zwemploeg in Rio zijn volgens Gaastra mede het gevolg van het rumoerige vertrek van Alberda, amper een maand voor de start van de Spelen. "Ze hebben een moeilijke aanloop gehad met conflicten links en rechts. Die 'rimpels' waren al langer zichtbaar en dat werkt door."
ANP
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_164420281
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:46 schreef Mani89 het volgende:
Leuk voor de Belgjes. Wij kunnen beter stoppen met zwemmen.
Achja. Als we 2 keer goud halen op open water en ranomi goud/zilver haalt zijn de keuzes mbt Wouda nog niet zo slecht uitgepakt :P .

Naast kromo is de enige die misschien medaillekansen had Heemskerk. Die is de enige die echt door de mand valt. Van de rest kun je niet veel verwachten. Verschuren bijvoorbeeld zwemt bijvoorbeeld gewoon zijn beste seizoentijden hier.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_164420367
Ik kan me toch niet voorstellen dat dit allemaal door gerommel in de leiding komt, misschien inderdaad het verhaal dat ze te laat in Rio zijn aangekomen..
pi_164420589
Ontzettende onder-welke-steen-heb-jij-geleefd-vraag misschien, maar wat is er met Missy Franklin aan de hand eigenlijk?

[ Bericht 0% gewijzigd door Leatherface op 11-08-2016 09:45:42 ]
  Redactie Sport donderdag 11 augustus 2016 @ 09:41:58 #237
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164420650
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:38 schreef Leatherface het volgende:
Ontzettende onder-welke-steen-heb-jij-geeleefd-vraag misschien, maar wat is er met Missy Franklin aan de hand eigenlijk?
Is volgens mij gewoon echt niet in vorm, ik heb nog niks gelezen over waarom. Wel weet ik dat ze nu van het collegezwemmen af is en nu echt prof is geworden. Misschien dat dat effect heeft gehad?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_164420687
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:41 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Is volgens mij gewoon echt niet in vorm, ik heb nog niks gelezen over waarom. Wel weet ik dat ze nu van het collegezwemmen af is en nu echt prof is geworden. Misschien dat dat effect heeft gehad?
Bij de trials hield het ook al niet over bij haar toch?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport donderdag 11 augustus 2016 @ 09:45:13 #239
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164420712
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Bij de trials hield het ook al niet over bij haar toch?
Nee, plaatste zich als tweede op de 200 vrij en 200 rug geloof ik en dat was het wel. Ze zwom al niet eens de 4x200 vrij
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_164420957
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:21 schreef byah het volgende:
Ik kan me toch niet voorstellen dat dit allemaal door gerommel in de leiding komt, misschien inderdaad het verhaal dat ze te laat in Rio zijn aangekomen..
Het een sluit het ander niet uit, dat die hele staf met elkaar over straat rolt betekent ook dat de focus niet op de juiste dingen wordt gelegd, zoals een goede planning

En ik had deze week op een estafettemedaille en twee individuele plakken van Kromo gerekend, Verschuren en Heemskerk waren in mijn ogen toch nooit hoger gekomen dan een plek 4,5. Maar ik vind het vooral zorgwekkend dat er helemaal niemand boven zichzelf meer uitstijgt op grote toernooien en dat we op 3 van de 4 disciplines in het zwemmen al helemaal niet meer meetellen voor op zijn minst halve finaleplekken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_164421825
Heel blij met de zilveren medaille van Timmers. Wat is Duitsland trouwens dramatisch slecht alweer. Op 5 olympische spelen enkel Britta Steffen die goud kon halen. Sinds Steffen in Peking geen enkele medaille. De grootste kanshebber, Koch, die zevende wordt in de finale... Doen het dus nog veel slechter dan de Nederlanders.
pi_164421924
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:49 schreef Columbiafan het volgende:
Heel blij met de zilveren medaille van Timmers. Wat is Duitsland trouwens dramatisch slecht alweer. Op 5 olympische spelen enkel Britta Steffen die goud kon halen. Sinds Steffen in Peking geen enkele medaille. De grootste kanshebber, Koch, die zevende wordt in de finale... Doen het dus nog veel slechter dan de Nederlanders.
Veel slechter is ook nog maar de vraag, ik zie Ranomi ineens ook niet meer veel verder komen dan plek 5-6 vannacht...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_164422046
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Veel slechter is ook nog maar de vraag, ik zie Ranomi ineens ook niet meer veel verder komen dan plek 5-6 vannacht...
Ik ga echt wel uit van op zijn minst 1 medaillle op de 50/100 meter van Kromo. Wie weet zit er een verrassing in, het zou niet voor het eerst zijn dat de topfavorieten choken.
pi_164422332
Ik vind de tijd van Kromo helemaal niet zo slecht, ja tuurlijk had het harder gekund. Maar Kromo is wel iemand die in de series en halves niet voluit gaat en toch een ronde doorkomt. Alleen Cate zal volledig onhaalbaar zijn
pi_164422457
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind de tijd van Kromo helemaal niet zo slecht, ja tuurlijk had het harder gekund. Maar Kromo is wel iemand die in de series en halves niet voluit gaat en toch een ronde doorkomt. Alleen Cate zal volledig onhaalbaar zijn
Houdt kromo zich altijd in op de eerste 50? Ik hoorde dat haar split op de eerste 50 in de series 1 van haar snelste ooit was. Maar ze is wel 1 van de grote favorieten op de 50 vrij?
Dat terwijl haar start en onderwaterfase de beste van het veld zijn, maar daarna dan slechts als 4de/5de aantikt bij de eerste 50 meter.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_164422582
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:21 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Houdt kromo zich altijd in op de eerste 50? Ik hoorde dat haar split op de eerste 50 in de series 1 van haar snelste ooit was. Maar ze is wel 1 van de grote favorieten op de 50 vrij?
Dat terwijl haar start en onderwaterfase de beste van het veld zijn, maar daarna dan slechts als 4de/5de aantikt bij de eerste 50 meter.
Dat kan best; al zei ze zelf

Kromowidjojo na serie: prima tijd, nog niet alles gegeven
pi_164422678
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat kan best; al zei ze zelf

Kromowidjojo na serie: prima tijd, nog niet alles gegeven
Klopt, maar dan specifiek in de eerste 50? Lijkt me toch handiger dat je gas terugneemt zodra je zeker bent van volgende ronde. Nu kwam ze goed weg.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_164422804
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:24 schreef TheVulture het volgende:
50m vrij gaat hem ook niet worden voor Kromo in deze vorm denk ik
Vorm is niet slecht, er zijn gewoon op de 100m 4-6 zwemsters in betere vorm. Daarnaast heeft ze eigenlijk nooit meer progressie geboekt sinds Londen.

0 medailles bij het zwemmen zou wel bar en boos zijn. Zelfs in 1988 tussen het Oostblokgeweld was er tenminste nog 1 zilveren plak.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 12:24:29 #249
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_164423904
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:38 schreef Ericr het volgende:

0 medailles bij het zwemmen zou wel bar en boos zijn. Zelfs in 1988 tussen het Oostblokgeweld was er tenminste nog 1 zilveren plak.
Gelukkig hebben we ook de open water-zwemmers nog
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_164424697
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:24 schreef Mark het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we ook de open water-zwemmers nog
Weertman is 2 dagen geleden pas geland dus ben benieuwd wat dat voor uitwerking heeft
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')