Ja, in de vrouwenfinale zometeen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik denk dat de 22e er aan zit te komen.
Neger is vaak wat donkerder en heeft witte handen ook wel kalkhandjes genoemd. Ik zou hem omschrijven als donkere man.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:29 schreef DeLuna het volgende:
Ohja Simon Sjödin is ook een neger. Zo zijn er best veel.
Het maakt mij niet uit, normaal let ik er niet zo op maar iemand vroeg hier waarom negers nooit zwemmen. Maar er zijn er dus best veel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neger is vaak wat donkerder en heeft witte handen ook wel kalkhandjes genoemd. Ik zou hem omschrijven als donkere man.
Fixedquote:
Goh.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:30 schreef Redefine het volgende:
Braziliaantje weer op de Bromer die gaat instorten.
Dat ze herrie maken bedoel je?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:32 schreef swimmie86 het volgende:
Krijg echt de schijt van dat publiek voor de start, zeker met een Braziliaan erbij. Dat zijn echt van die mensen die nog nooit een zwemwedstrijd hebben meegemaakt.
Bij alle sporten hoor je alleen maar boe-geroep.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:32 schreef swimmie86 het volgende:
Krijg echt de schijt van dat publiek voor de start, zeker met een Braziliaan erbij. Dat zijn echt van die mensen die nog nooit een zwemwedstrijd hebben meegemaakt.
Krijgen we eindelijk een WR.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel jammer dat al die lange afstanden allemaal op het eind zitten. Die zijn vaak minder spectaculair.
Ik heb echt geen zin in de 800m, 8 minuten kijken naar hoe Lollerdecky baantjes trekt.
Is toch leuk een beetje sfeer, het is zo al moeilijk genoeg om wakker te blijven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:32 schreef swimmie86 het volgende:
Ach je mag bij de Brazilianen allang blij zijn als ze voor 10 seconden sfeer zorgen ergens. Buiten het beachvolleybal dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:32 schreef swimmie86 het volgende:
Ik heb ook oprecht geen zin in de 800m, helemaal nu Van Rouwendaal niet meer meedoet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel jammer dat al die lange afstanden allemaal op het eind zitten. Die zijn vaak minder spectaculair.
Ik heb echt geen zin in de 800m, 8 minuten kijken naar hoe Lollerdecky baantjes trekt.
Dat is sadisme ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Tennis is dat ook zo achterlijk. Spelers stoppen met spelen als mensen beetje geluid makenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:32 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Is toch leuk een beetje sfeer, het is zo al moeilijk genoeg om wakker te blijven.
1500 vind ik ook weinig aan door de immer dramatische regie, maar dat kan nog een boeiende strijd worden tussen Sun en Paltrinieri.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook oprecht geen zin in de 800m, helemaal nu Van Rouwendaal niet meer meedoet.
Paltrinieriquote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1500 vind ik ook weinig aan door de immer dramatische regie, maar dat kan nog een boeiende strijd worden tussen Sun en Paltrinieri.
En dan ook weer met zo'n goede regie. Camera 90% op Ledecky, missen dan de race om zilver en brons.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 04:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook oprecht geen zin in de 800m, helemaal nu Van Rouwendaal niet meer meedoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |