http://hole1988.nl/websites/os2016/quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn stream loopt echt teringver achter dus.
Niet eens gereekstquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:47 schreef Dagoduck het volgende:
Wie sluit nou het topic op zo'n moment. Barbaar.
Daar ben je dan mod voor.quote:
Het begint inderdaad steeds erger te worden bij de vrouwen. Het spel van vrouwen is al een stuk minder interessant, maar het imago is ook niks meer. Ik was in 2011 bij het WK vanaf de kwartfinales en serieus, als de dameswedstrijden beginnen dan loopt het halve stadion leeg om wat te eten te gaan halen. En het ergste is nog, dat onze Europese jeugd geen kans meer krijgt om zich internationaal te ontwikkelen omdat de in China geboren dames beter zijn en dus altijd worden ingezet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:33 schreef de_boswachter het volgende:
Tafeltennis
Na de uitschakeling van de 43 jarige (:')) Nederlandse ben ik afgehaakt. Ik zag in de 1/8ste finales tal van nationaliteiten bij de vrouwen, maar het bleken allemaal geimporteerde chinezen te zijn
Beetje zoals die negerin wat tegenwoordig voor Turkije uit komt bij atletiek. Gaat helemaal nergens meer over. Schaf dan de OS af. Uitkomen voor je 'eigen land' is al lang niet meer wat het is.
de game*quote:
Hopelijk pakt hij nog wel brons.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:14 schreef heywoodu het volgende:
Einde Samsonov
Dus toch gewoon een Chinese finale, jammer.
Jij bent dus voor de Japanner?quote:
Hij raaskaltquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent dus voor de Japanner?
Nee, want Samsung is Koreaans.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent dus voor de Japanner?
oja, da's waar ookquote:
Nou ja, behalve regelmatig vanaf 2011quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
Samsonov sinds 2001 nooit buiten de top 10 vd wereldranglijst, baasje hoor
4 gamesquote:
Ik kan hier ook niet mee omgaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom noemen ze het niet gewoon een set ipv een gameverwarrende benamingen voor wat hetzelfde is altijd
De benamingen zijn in principe juist hetzelfdequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom noemen ze het niet gewoon een set ipv een gameverwarrende benamingen voor wat hetzelfde is altijd
maar in het darten, boogschieten enz spreken ze dan weer over sets. Volleybal zelfde verhaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De benamingen zijn in principe juist hetzelfde
x-aantal punten levert gamewinst op, net als in het tennis. Daar levert een x-aantal games dan ook nog setwinst op, maar dat is hier niet aan de orde.
Of scheidsrechters die zeggen game of set Bertens/Rojer terwijl het gewoon The Netherlands isquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar in het darten, boogschieten enz spreken ze dan weer over sets. Volleybal zelfde verhaal
In het darten zijn het legsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar in het darten, boogschieten enz spreken ze dan weer over sets. Volleybal zelfde verhaal
We hebben het hier ook gewoon over "hup Samsonov" en niet "hup Wit-Rusland", dus dat is vrij normaal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of scheidsrechters die zeggen game of set Bertens/Rojer terwijl het gewoon The Netherlands is
Heb het over de referee die vs USA continu zei; Game Bertens/Rojer terwijl die game Netherlands moet zeggen, irritant gedrag van zo'n referee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We hebben het hier ook gewoon over "hup Samsonov" en niet "hup Wit-Rusland", dus dat is vrij normaal.
Nee, van punten gaat het naar legs, pas van legs gaat het naar sets.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb het over de referee die vs USA continu zei; Game Bertens/Rojer terwijl die game Netherlands moet zeggen, irritant gedrag van zo'n referee.
Dat hoef je mij niet te vertellen speel het zelf lol. Zeg alleen dat het ook om sets kan gaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, van punten gaat het naar legs, pas van legs gaat het naar sets.
In het tennis gaat het van punten naar games. In het tafeltennis ook.
In het volleybal en boogschieten gaat het van punten naar sets
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben trouwens voor de Jap, ben denk ik de enige hier
Do Ping XDquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke Chinees gaan we supporten?
Het staat gelijkquote:
Eerland wint game 3, werkt Matchpoints weg in game 4, wint game 4 met 17-15 en sleept er een 5e game uit!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:47 schreef OmniRocket het volgende:
1-2 achter tegen Oostenrijk en Eerland gaat de volgende wedstrijd niet winnen, staat al 2-0 achter... tafeltennissters klaar.
Wow! nu 5-2 achterquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Eerland wint game 3, werkt Matchpoints weg in game 4, wint game 4 met 17-15 en sleept er een 5e game uit!
Oh ja, zo werkt dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goeie jinx van mij was dat boh
Heeft ook wat in te halen voor die Jap die achteruitreed net.quote:
Ja, mooie partij dit.quote:
Juist mooi man.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut. Dan duurt dit allemaal nog langer jongens
Ik volg ook nog atletiek en taekwondoquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Juist mooi man.
Spektakelshow dit.
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik volg ook nog atletiek en taekwondo
Zijn 'mijn' sportenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Taekwondo heb ik nooit veel aan gevonden, dus kan ik hier wat meer aandacht aan geven.
Atletiek vind ik nog wel wat hebben, niet alles.quote:
Het valt nog mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zou hier zo kriegel van worden, met zijn vieren om zo'n tafeltje.
Dat scheelt wel idd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:26 schreef Haardkoor het volgende:
[..]
Het valt nog mee.Beide paren zijn rechtshandig/linkshandig. Dat doen ze omdat bijna alle spelers het liefst forehand spelen. Als je twee rechtshandigen hebt dan loop je elkaar nog meer in de weg.
Ziet er wel naar uit ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:49 schreef Haardkoor het volgende:
Jammer, geen dubbel voor Japan. Mizutani zag ik in de laatste pot nog wel kans hebben tegen Zhang Jike, maar ik denk dat Ma Long het nu af maakt tegen Yoshimura.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |