Goed idee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:28 schreef Szura het volgende:
Volgende keer gewoon Haase niet meer toelaten tot het stadion
En Dafne wordt betrapt?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:31 schreef marcodej het volgende:
Epke gaat van de rekstok lazeren, Niek Kimmann struikelt over zijn BMX, hockeydames verslikken zich in een pinda, het machientje van Churandy gaat kapot. Let maar op.
Schijtspelen.
Precies dezelfde dingen dachten we van Peking hè en toen kwamen er allemaal verrassingen in week 2quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:31 schreef marcodej het volgende:
Epke gaat van de rekstok lazeren, Niek Kimmann struikelt over zijn BMX, hockeydames verslikken zich in een pinda, het machientje van Churandy gaat kapot. Let maar op.
Schijtspelen.
Churandy pakt goud op de 200 in 18.98.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:31 schreef marcodej het volgende:
Schijtspelen.
Ik hoop op goud bij een van de volleybalteams wat dat betreft.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies dezelfde dingen dachten we van Peking hè en toen kwamen er allemaal verrassingen in week 2
Ik snap die keepers sowieso niet. Altijd 1 hand naar de bal. Waarom niet net zoals voetbalkeepers met 2 handen? Lijkt wel angst ofzo. Duiken mag maar geen keeper die het doet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Er werd weer ouderwets GECHOKED. Hoe kun je twee wedstrijden op rij een tegenstander zo terug laten komen en dan je enige kans op overwinning ook nog eens verprutsen.
Janko op doel en niet meer weghalen. Dit zei ik vorige keer ook al. Die Wester kan er he-le-maal niks van. Elke schot op doel is een goal.
Coach is ook gewoon een slappe zak. Kun je 3x beter zo'n Guidetti hebben. Veel meer winnaarsmentaliteit en niet bang te wisselen.
Ze heeft kunstnagels op andere hand.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik snap die keepers sowieso niet. Altijd 1 hand naar de bal. Waarom niet net zoals voetbalkeepers met 2 handen? Lijkt wel angst ofzo. Duiken mag maar geen keeper die het doet.
Overigens zijn dit poulewedstrijden en NL gaat wel door. Eerste 4 door als het goed is?
Ik bedoel alle keepers, ook bij de mannen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:46 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ze heeft kunstnagels op andere hand.
Ook kunstnagels? Ik heb eerlijk gezegd geen idee, klinkt niet logisch iig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik bedoel alle keepers, ook bij de mannen.
Ik snap die keepers sowieso niet. Altijd 1 hand naar de bal. Waarom niet net zoals voetbalkeepers met 2 handen? Lijkt wel angst ofzo. Duiken mag maar geen keeper die het doet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ook kunstnagels? Ik heb eerlijk gezegd geen idee, klinkt niet logisch iig.
Ja dat typte je net ook al.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik snap die keepers sowieso niet. Altijd 1 hand naar de bal. Waarom niet net zoals voetbalkeepers met 2 handen? Lijkt wel angst ofzo. Duiken mag maar geen keeper die het doet.
De Nederlandse heren zou wel heel verrassend zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op goud bij een van de volleybalteams wat dat betreft.
Welke van de 2 duo's? Zou op zich nog best kunnen hoor al moet dan wel alles mee zittenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De Nederlandse heren zou wel heel verrassend zijn.
Haha.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke van de 2 duo's? Zou op zich nog best kunnen hoor al moet dan wel alles mee zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |