Ja nou, er zijn ook mensen die keken voor Cruijff, Maradona en zo. Wij voor Tessquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:52 schreef Joezi het volgende:
Sommige mensen zitten hier alleen voor Tess volgens mij!
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:53 schreef Slobeend het volgende:
Dit toernooi missen ze best wat kansen.
Ze gaan er in groeienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:53 schreef Slobeend het volgende:
Dit toernooi missen ze best wat kansen.
In dat rijtje hoort ze wel thuis jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nou, er zijn ook mensen die keken voor Cruijff, Maradona en zo. Wij voor Tess
Ik dacht het netquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn dat niet de zelfde scheidsen als tegen Frankrijk?
Ja nu bijvoorbeeldquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:55 schreef DeLuna het volgende:
Weer tijdstraf, man man, dat gaat ze een keer tegenwerken
Deze snapte ik deels wel, anders was het sowieso ook een goal geweest.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:56 schreef Szura het volgende:
Kap nou eens met die domme overtredingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:57 schreef BobW het volgende:
Nieuws over AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NETTOGODquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:57 schreef BobW het volgende:
Nieuws over AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie speler.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:57 schreef BobW het volgende:
AFCA kampioen.quote:
JAaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:57 schreef BobW het volgende:
Vitesse speler. Beter heb je dan Propper. Maar dan met puntjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:57 schreef BobW het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:57 schreef VacaLoca het volgende:
Oke dus als NL wint zo goed als zeker van kwartfinale, maar als ze verliezen dan exit of nog kans?
Nog een minuut of 50.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Begint toch wel lastig te worden dit.
Zou het de druk zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:02 schreef Slobeend het volgende:
Aantal spelers duidelijk minder dan op het WK. Zoals Broch, Van der Heiden, Groot, Polman.
Er moet wel gewonnen worden.quote:
Als Ronaldo dat zou hebben zou ie al 50000 goals hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Conversieratio ook maar 50/50
Al het hele toernooi inderdaadquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:07 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het idee dat Nederland veel fouten nodig heeft bij het verdedigen.
broch vind ik ten opzichte van snelder alleen maar sterker worden de laatste tijd..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:02 schreef Slobeend het volgende:
Aantal spelers duidelijk minder dan op het WK. Zoals Broch, Van der Heiden, Groot, Polman.
Hij is aan het scouten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die Roowbin is ook overal bij hè
Misschien was Broch onterecht inderdaadquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
broch vind ik ten opzichte van snelder alleen maar sterker worden de laatste tijd..
Zit ie op de tribune?!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij mist het kleuren met Tess.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zit ie op de tribune?!
Na afloop weer kleurplaten maken zeker
Ik meen 14equote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:11 schreef Windhapper het volgende:
Is er ook een wereldranglijst bij handbal? Hoeveelste staan we?
quote:
Zag em net zitten ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zit ie op de tribune?!
Na afloop weer kleurplaten maken zeker
Dank.quote:
klopt. Polman in de verdeiging wil je niet. Maar als ze echt geblesseerd is kan jessy van de tribune af komen en die kan ook wel een aardig potje verdedigenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:12 schreef TheArt het volgende:
Oh jee, Dulfer is belangrijk in de dekking.
Ik mis toch wel een beetje de uitsluitingen bij het water polo. Gewoon even de wedstrijd spannend maken door de arbitragequote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:13 schreef Pino112 het volgende:
Weer tijdstraf, dat was al weer even geleden.
Nog 8 minuten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:14 schreef skysherrif het volgende:
Iig gelijkspel houden tot 2e helft zou lekker zijn
Dat was heel onhandig inderdaadquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:14 schreef TheArt het volgende:
Ga nou niet opjagen met een man minder.
Precies, tactisch vind ik nederland soms zeer onervaren/onvolwasssen ogenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:14 schreef TheArt het volgende:
Ga nou niet opjagen met een man minder.
Ja zo vaak kijk ik ook niet he.quote:
afgelopen 2 wedstrijden? Veel..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:14 schreef hhh38 het volgende:
Hoeveel strafballen minder dan de tegenstander hebben we nu in totaal gehad?
Die eerste wedstrijd was het ergst. Toen kregen ze er 10 tegen volgens mijquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgelopen 2 wedstrijden? Veel..
kijk de wedstrijd terug tegen japan op het okt in metzquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zo vaak kijk ik ook niet he.
Maar ik ben nu fan.
Tegen Argentinië ook heel veel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die eerste wedstrijd was het ergst. Toen kregen ze er 10 tegen volgens mij
Dat viel toch enorm mee?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegen Argentinië ook heel veel.
Wel het leukste om te kijken samen met vrouwen beachvolleybal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:16 schreef skysherrif het volgende:
handbal is echt 1 van mijn nieuwe favo sporten
Soms Best Korea, soms Worst Koreaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Korea is gewoon een sterk land hoor, maar ze zijn ook behoorlijk wisselvallig.
Die Koreanen schijnen redelijk zwak aan het eind te zijn. Hopelijk zakken ze nu in de tweede helft weer ver terugquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:17 schreef Redefine het volgende:
Pak nu eens een keer die voorsprong.
die strafworpen is nog mee te leven maar als je elke keer 2 minuten erbij krijgt dan nekt dat je wel..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die eerste wedstrijd was het ergst. Toen kregen ze er 10 tegen volgens mij
Genoteerd voor een regenachtige middagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk de wedstrijd terug tegen japan op het okt in metz
Gevoelsmatig in ieder geval niet. Maar ik heb ze niet geteld.quote:
die hebben we deze zomer genoegquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Genoteerd voor een regenachtige middag
Daarom. Na het OS dan he.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die hebben we deze zomer genoeg
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:22 schreef Zorro het volgende:
Ik kreeg net de melding "Je kunt niet in korte tijd twee berichten na elkaar posten"
Kan die regel ook niet voor Koreaanse doelpunten gelden?
Ik kreeg deze melding "Waarschuwing: Uw mediabox schakelt over op stand-by"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:22 schreef Zorro het volgende:
Ik kreeg net de melding "Je kunt niet in korte tijd twee berichten na elkaar posten"
Kan die regel ook niet voor Koreaanse doelpunten gelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |