oh had niet gezien dat hij dezelfde was!quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja, door Mona's vriendje - een nepagent dus!
Thanksquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:11 schreef babette21 het volgende:
Ik zag een interview met de maakster voorbij komen, die zei dat het Alex was in die laatste bedscene met Toby.
Ja echt, ik was me ook al aan het verbazen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nou echt he!Vond ze zelf kennelijk ook want op de grote dag had ze een andere aan.
Echt hequote:Op woensdag 28 juni 2017 12:00 schreef Pierre_Ranja het volgende:
ik vond het te accepteren, tot die laatste twee scenes.
Ik heb nog niet gekeken maar ik kan me hier helemaal in vinden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:06 schreef babette21 het volgende:
Ook in de categorie afschuwelijk: dat lelijke kapsel van Alison (of was het een pruik?!). Ik erger me sowieso al standaard aan haar (en haar hele 'zijn') en dit hielp zeker niet.
Alison en Emily samen vind ik ook de stomste move ever. Emily kan serieus iedereen krijgen (want ze hoeft maar langs te lopen en iedereen wordt spontaan gay) en eindigt met het meest verschrikkelijke karakter van 7 jaar PLL... nope, not buying it.
ze deed het echt heel goed ja. respectquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
oh ik moest zo lachen om Hanna toen ze daar met haar benen omhoog lag, dat heb ik ook gedaan toen ik zwanger wilde worden
Dan was de ''reveal'' waarschijnlijk een beetje te obvious geworden. Vanaf dit seizoen zaten er inderdaad pas kleine hints in (Ezra op airport de grootste), maar daarna was het al heel makkelijk te gokken dat zij AD was. Laat staan als dat gedrag al gaande was sinds seizoen 6. Dan was er geen schok meer geweest denk ikquote:Op donderdag 29 juni 2017 08:54 schreef DonnaRush het volgende:
Ik had het leuker gevonden als dit hun doel al veel langere tijd was en dat we (veel) meer hints gehad hadden. Halve slip-ups van Alex enzo.
Ja dit inderdaad. Daar had ik graag wat meer van willen zien.quote:Op donderdag 29 juni 2017 14:54 schreef babette21 het volgende:
Dan zou het doel ook niet zozeer de onthulling (schok) moeten zijn, maar meer de spanning die het meebrengt als je de slechterik volgt (en dus ziet hoe ze de val inlopen etc). Dat kan - bij een goede uitwerking - best pakkend zijn.
True, bij een goede uitwerkingquote:Op donderdag 29 juni 2017 14:54 schreef babette21 het volgende:
Dan zou het doel ook niet zozeer de onthulling (schok) moeten zijn, maar meer de spanning die het meebrengt als je de slechterik volgt (en dus ziet hoe ze de val inlopen etc). Dat kan - bij een goede uitwerking - best pakkend zijn.
7.15quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:34 schreef Mriekie het volgende:
In welke aflevering zag Ezra Alex op het vliegveld, had die hint gemist dus wilde ff terugkijken.
Volgens de maker was dat gewoon een soort droom van Mona.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Oh ja, dat paard en dat tapdansen![]()
![]()
Wat was dat nou helemaal
Er is nog geen nieuwe serie aangekondigd overigens en gok ook niet dat ze...als er al een spin-off komt...verder gaan met die meiden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat met die tieners is suf, ga ik niet kijken ook.
Ze had het geld van Cece toch? Dat zal dan wel een vetpot zijn geweestquote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Hahaha oh wat erg deze finale
Mooi dat er nu een einde aan gekomen is maar... hoe die Britse Drake aan een onbeperkte hoeveelheid geld kwam om gebouw en te kopen en voor miljoenen enorme projecten te laten voltooien was niet helemaal duidelijk.
Van de Carissimi groep.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ze had het geld van Cece toch? Dat zal dan wel een vetpot zijn geweest
Haar Irl vader of haar serie vader?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik kreeg de indruk dat Spencer ook zo'n grote rol kreeg in de laatste aflevering om haar carrière verder te helpen, wel handig om zo'n invloedrijke vader te hebben.
Hoop ook Mona in andere rollen te zien.
Ah. Oké Dankjequote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
IRL, een bekende producent van oa NCIS en JAG.
Ach, Troian(Spencer) is ook al 31..quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wowzers, de pa van Spencer is 81 lees ik net.
Toch niet een nieuwe PLL? Het einde was precies het begin, maar dan met andere spelers.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat met die tieners is suf, ga ik niet kijken ook.
Nop.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 07:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waren Hannah en Caleb nou ook in het echt aan het daten?
Ja volgens mij wel, paar jaar geleden!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 07:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waren Hannah en Caleb nou ook in het echt aan het daten?
Ja ik hoop echt van niet hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:36 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Toch niet een nieuwe PLL? Het einde was precies het begin, maar dan met andere spelers.
Ik vond die Addison wel een lekker vals bekkie hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |