Volgens de maker was dat gewoon een soort droom van Mona.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Oh ja, dat paard en dat tapdansen![]()
![]()
Wat was dat nou helemaal
Er is nog geen nieuwe serie aangekondigd overigens en gok ook niet dat ze...als er al een spin-off komt...verder gaan met die meiden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat met die tieners is suf, ga ik niet kijken ook.
Ze had het geld van Cece toch? Dat zal dan wel een vetpot zijn geweestquote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Hahaha oh wat erg deze finale
Mooi dat er nu een einde aan gekomen is maar... hoe die Britse Drake aan een onbeperkte hoeveelheid geld kwam om gebouw en te kopen en voor miljoenen enorme projecten te laten voltooien was niet helemaal duidelijk.
Van de Carissimi groep.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ze had het geld van Cece toch? Dat zal dan wel een vetpot zijn geweest
Haar Irl vader of haar serie vader?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik kreeg de indruk dat Spencer ook zo'n grote rol kreeg in de laatste aflevering om haar carrière verder te helpen, wel handig om zo'n invloedrijke vader te hebben.
Hoop ook Mona in andere rollen te zien.
Ah. Oké Dankjequote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
IRL, een bekende producent van oa NCIS en JAG.
Ach, Troian(Spencer) is ook al 31..quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wowzers, de pa van Spencer is 81 lees ik net.
Toch niet een nieuwe PLL? Het einde was precies het begin, maar dan met andere spelers.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat met die tieners is suf, ga ik niet kijken ook.
Nop.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 07:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waren Hannah en Caleb nou ook in het echt aan het daten?
Ja volgens mij wel, paar jaar geleden!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 07:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waren Hannah en Caleb nou ook in het echt aan het daten?
Ja ik hoop echt van niet hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 14:36 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Toch niet een nieuwe PLL? Het einde was precies het begin, maar dan met andere spelers.
Ik vond die Addison wel een lekker vals bekkie hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |