moet werken morgenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kom bij me slapen samen komen we de nacht wel door
Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja ik vraag het om ook om eerlijke antwoorden te krijgen toch
[..]
Gewoon kort knippen bedoel je?
yessquote:
denk t nietquote:
Hahaha, ja doeen! Dat idee had ik ook een tijd in mn hoofd en toen uiteindelijk gewoon gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaAfspraak is zo gemaakt en een schaar erin dus ook
Dat gaat echt mega snel, doe maar jij ook kort, iedereen kortquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik durf geen ander kapsel te nemen omdat ik mezelf dan waarschijnlijk een half jaar niet herken in de spiegel.
Lang haar houden sowieso.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik durf geen ander kapsel te nemen omdat ik mezelf dan waarschijnlijk een half jaar niet herken in de spiegel.
Als het nou slapen met Etsu was geweest...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stiekem zou je het wel willen, Jimmy.
Volgende keer beterquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als het nou slapen met Etsu was geweest...![]()
Nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gaat echt mega snel, doe maar jij ook kort, iedereen kort
Waarom laat je 't dan ook gebeuren?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:14 schreef Crack_ het volgende:
En de kapster had vorige keer mn haar helemaal uitgedund, wtf? Dat moet je echt niet doen bij mijn haar, vroeg me al af waarom het zo slapjes was
"Iedere man, die bidt of profeteert, hebbende iets op het hoofd, die onteert zijn eigen hoofd;quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo sowieso, mij staat korter echt beter
ja wist ik veel dat ze dat ging doenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom laat je 't dan ook gebeuren?
ja geloof ik niet inquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"Iedere man, die bidt of profeteert, hebbende iets op het hoofd, die onteert zijn eigen hoofd;
Maar iedere vrouw, die bidt of profeteert met ongedekten hoofde, onteert haar eigen hoofd; want het is een en hetzelfde, alsof haar het haar afgesneden was. Want indien een vrouw niet gedekt is, dat zij ook geschoren worde; maar indien het lelijk is voor een vrouw geschoren te zijn, of het haar afgesneden te hebben, dat zij zich dekke. (1 Kor.11-4-6 St. Vert.)
Of leert u ook de natuur zelf niet, dat zo een man lang haar draagt, het hem een oneer is?
Maar zo een vrouw lang haar draagt, dat het haar een eer is; omdat het lange haar tot een deksel haar is gegeven? Doch indien iemand twistgierig schijnt te zijn, wij hebben zulke gewoonten niet, noch de gemeenten Gods." (1 Kor. 11:14-16 St. Vert.)
Bijbel zegt het dus.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja wist ik veel dat ze dat ging doen
heeft ze echt niet verteldmaar komt ook doordat ik vorige keer zei 'maak maar iets leuks van' maarja, mijn haar uitdunnen maakt het never nooit leuker
![]()
Nee dat gaat niet megasnel, bij het verven duurde het ook altijd zo lang tot ik gewend wasquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gaat echt mega snel, doe maar jij ook kort, iedereen kort
Ja maar ik ben zo afschuwelijk wispelturig atmquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yess
[..]
denk t niet
[..]
Hahaha, ja doeen! Dat idee had ik ook een tijd in mn hoofd en toen uiteindelijk gewoon gedaan.
Kapster was gewoon slecht denk, zei ook 'oh je hebt wel veel krul of niet?'quote:
oh echtquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet megasnel, bij het verven duurde het ook altijd zo lang tot ik gewend was
ohhh drolletjeeee, nee eerst even stabiel worden. En je gaat wel weer echt weg of twee weken joh?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zo afschuwelijk wispelturig atmNog geen 2 weken geleden wist ik zeker dat ik naar Iran op vakantie wilde en nu ben ik heilig overtuigd dat ik een trekking wil doen in Duitsland of Zwitserland.
En zo zijn er nog meer dingen
die bestaat dus niet in mijn beleving dus oke is goedquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker naar de hel met je afgeknipte haar![]()
Knalrood.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echthahaha doe dan maar niet nee
hoe had je het geverfd dan?
Weekje of twee wordt het dan inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echthahaha doe dan maar niet nee
hoe had je het geverfd dan?
[..]
ohhh drolletjeeee, nee eerst even stabiel worden. En je gaat wel weer echt weg of twee weken joh?
[..]
die bestaat dus niet in mijn beleving dus oke is goed
dat heb ik ookquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben een beetje bang voor komend jaar afstuderen.
Misschien moet ik nog maar een studie gaan doen.
Ga ik je gewoon onderhouden toch.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
Haha, pics?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Knalrood.
Maar uitdunnen is ook niets nee. Futloze doffe bende wordt het dan al heel snel.
Ja mehquote:
Ga ik wel in Delft studeren, kan ik op de fiets.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga ik je gewoon onderhouden toch.
gaan jullie samenwonen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga ik wel in Delft studeren, kan ik op de fiets.
Is nog best een eindje.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga ik wel in Delft studeren, kan ik op de fiets.
Beetje genant altijd als je in dezelfde zaak zit danquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, pics?![]()
Ja, en ze had ook veel gesneden ipv geknipt. En die kapper van vandaag zei dus dat dat helemaal niet goed was ofzoietsmaakte het beetje belachelijk wat vorige kapster had gedaan dusja ik zei ook van euh.. ja was gewoon hier hoor!?
![]()
![]()
![]()
Toen was het ineens 'oh oh.. ja was je lang niet meer naar de kapper geweest dan?' blabla![]()
ja is mooiquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:19 schreef JimmyDean het volgende:
Struggles.
Gewoon zulk haar doen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
Werkt het huisarrest wel goed genoeg denk je? Weekje of twee is gewoon lekker johquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weekje of twee wordt het dan inderdaad.![]()
Al is de neiging om weer lang weg te gaan wel erg hard aanwezig.Het is dat ik mezelf wat doelen heb gegeven waardoor ik 'huisarrest' heb.
Ben jij nog op vakantie geweest of iets? Dag/Weekend weg?
Ja klopt, maar dan word ik toch ripped.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is nog best een eindje.
20 minuten trein dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |