quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:16 schreef Crack_ het volgende:
Kun je high waist broek + croptop dragen in het dagelijkse leven of not done?
Whehehe ja dat dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jatot het fohnen vaak prima en dan ineens maken ze er beatrix kapsel van
oke dan
Euhh ik laat mijn haar groeien en ik zit weer op 1 van mijn 'ik moet eigenlijk naar de kapper' momenten. Dus op dit moment is het vrij lang (zeker een stuk over mijn schouderquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:16 schreef Crack_ het volgende:
Wat voor kapsel heb jij dan Flipseltje?
Ja hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:16 schreef Crack_ het volgende:
oh hee thanks zeg!quote:
ja ga ik ook maar doen, fohnen laten zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehehe ja dat dus.Daarom laat ik daar fohnen vaak maar zitten. Vraag me ook af waarom als ze het dan fohnen dat het dan zo moet.
[..]
Euhh ik laat mijn haar groeien en ik zit weer op 1 van mijn 'ik moet eigenlijk naar de kapper' momenten. Dus op dit moment is het vrij lang (zeker een stuk over mijn schouder) Heb ook geen pony meer of zo
En een knotje staat me goed, heb ik gehoord.
Nee, is maar subtielquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoor
Tenzij de strook buik te groot is maar zal wel niet
lolquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja denk ik ook want zo ben ik zelf ook inderdaad
Ja opzich wel. Ik heb nog nooit zulk lang haar gehad denk ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh hee thanks zeg!
[..]
ja ga ik ook maar doen, fohnen laten zitten.
Ohhh, maar best wel lang dus ja joh! Gaat goed, groeien?
[..]
Nee, is maar subtielmaar oke thankss
Ligt eraan waar je heen gaat.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:16 schreef Crack_ het volgende:
haha, straks is het lang en wil je weer meteen kort.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja opzich wel. Ik heb nog nooit zulk lang haar gehad denk ik.Moet maar eens gaan bedenken wat ik precies voor kapsel wil laten knippen
was vraag in het algemeenquote:
Vind het wel een beetje sletterig tbh, maar kan wel als het warm is. Beter gewoon lange zwarte jurk oid.quote:
quote:
hmmmm interessantquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond chocola en vanille.
Ik heb wel vaak gedacht om 'gewoon' de schaar erin te zetten. Maar goed, dat kan altijdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, straks is het lang en wil je weer meteen kort.
[..]
was vraag in het algemeen
Iets te hipster. Die bril en hoed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:52 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel echt helemaal in deze zomer.
daar is dus niets mis meequote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:53 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet je het dus niet doen, niet chique
niks mis meequote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:53 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft het over een burqa (niet met een g) dan, slurfdier?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gleufdier, hoer als ze geen burga draagt
Jammer Jimmy
oh ik zie nu pas dat je zelf kan samenstellenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vanille vind ik niets. Chocolade had ik wel spijt van dat ik die niet genomen heb
Juiste hoeveelheid buik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:53 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
jouw gebrek aan respect voor vrouwen is stuitendquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wie heeft het over een burqa (niet met een g) dan, slurfdier?
wat een smerig viswijfquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:53 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
wel jammer van het hoofdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe niet zo mal
maar vind haar er zo wel knap uitzien
Jij bent echt fakequote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jouw gebrek aan respect voor vrouwen is stuitend
Ik ship sof en jou niet langer
wowquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb nu een leuke Tinder match die gewoon terug praat
Gleufdier en slurfdier zijn gewoon komische benamingen voor een vrouw en een man. Maar nee, de gevoelige mensjes kunnen het niet helemaal handelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:00 schreef Etsu het volgende:
ik blijf slurfdier een grappig woord vinden
sof vindt dit ook
hoe oudquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb nu een leuke Tinder match die gewoon terug praat
sof moet niet zo huilenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gleufdier en slurfdier zijn gewoon komische benamingen voor een vrouw en een man. Maar nee, de gevoelige mensjes kunnen het niet helemaal handelen.
nouja ik vraag het om ook om eerlijke antwoorden te krijgen tochquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje sletterig tbh, maar kan wel als het warm is. Beter gewoon lange zwarte jurk oid.
Gewoon kort knippen bedoel je?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak gedacht om 'gewoon' de schaar erin te zetten. Maar goed, dat kan altijd
Mortaxx is dan ook geen echte manquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mortaxx huilt zo mogelijk nog meer.
Doe ermee wat je wiltquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja ik vraag het om ook om eerlijke antwoorden te krijgen toch
Meloen alleen voor mij dus jaquote:De meloen weegt ongeveer 1 tot 1,5 kg en is daarom ideaal voor de wat kleinere gezinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |