Juiste hoeveelheid buik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:53 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet je het dus niet doen, niet chique
jouw gebrek aan respect voor vrouwen is stuitendquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wie heeft het over een burqa (niet met een g) dan, slurfdier?
wat een smerig viswijfquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:53 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet je het dus niet doen, niet chique
wel jammer van het hoofdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe niet zo mal
maar vind haar er zo wel knap uitzien
Jij bent echt fakequote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jouw gebrek aan respect voor vrouwen is stuitend
Ik ship sof en jou niet langer
wowquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb nu een leuke Tinder match die gewoon terug praat
Gleufdier en slurfdier zijn gewoon komische benamingen voor een vrouw en een man. Maar nee, de gevoelige mensjes kunnen het niet helemaal handelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:00 schreef Etsu het volgende:
ik blijf slurfdier een grappig woord vinden
sof vindt dit ook
hoe oudquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb nu een leuke Tinder match die gewoon terug praat
sof moet niet zo huilenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gleufdier en slurfdier zijn gewoon komische benamingen voor een vrouw en een man. Maar nee, de gevoelige mensjes kunnen het niet helemaal handelen.
nouja ik vraag het om ook om eerlijke antwoorden te krijgen tochquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje sletterig tbh, maar kan wel als het warm is. Beter gewoon lange zwarte jurk oid.
Gewoon kort knippen bedoel je?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak gedacht om 'gewoon' de schaar erin te zetten. Maar goed, dat kan altijd
Mortaxx is dan ook geen echte manquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mortaxx huilt zo mogelijk nog meer.
Doe ermee wat je wiltquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja ik vraag het om ook om eerlijke antwoorden te krijgen toch
Meloen alleen voor mij dus jaquote:De meloen weegt ongeveer 1 tot 1,5 kg en is daarom ideaal voor de wat kleinere gezinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |